Raymond Lap - de baby cd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:34 schreef espri het volgende:
dan moet er nu natuurlijk het liedje van de babys staan he? hoe heet dat nou ook al weer?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Raymond Lap - de baby cd.![]()
Doe eigenlijk maar niet want zometeen wil ik ook nog babytjes maken.![]()
Kan ik bij jou stagelopen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef espri het volgende:
[..]en dan kom ik een weekje bij je kramen?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef espri het volgende:
[..]en dan kom ik een weekje bij je kramen?
quote:
mag ik een bestelling bij je plaatsen??! Wil al zó lang een echte hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
oee... ik heb een idee wat ik van het winter ga doen, als de avonden weer lang worden!
Dromenvangers maken...
gaaaaaaffff, kan jij die zelf maken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
oee... ik heb een idee wat ik van het winter ga doen, als de avonden weer lang worden!
Dromenvangers maken...
we gaan eerst op jou oefenen natuurlijk he?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]Dat zou pas een FHF actie zijn.
Prima. alleen de benodigdheden 9 maanden eerder is een probleem.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:48 schreef espri het volgende:
[..]
we gaan eerst op jou oefenen natuurlijk he?
komt vast wel en dan mogen we oefenen bij jouquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alleen de benodigdheden 9 maanden eerder is een probleem.
Moet de eerste nog maken, kijken hoe die wordt...quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik een bestelling bij je plaatsen??! Wil al zó lang een echte hebben![]()
behalve buddha, ben ik ook in to de indianen..quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:46 schreef espri het volgende:
[..]
gaaaaaaffff, kan jij die zelf maken?
ik heb 1 grote in de slaapkamer en 1tje die ik kreeg van een kraamgezin voor in mn auto
Jawel maar of ik zet hem te hoog of te laag en ik heb de magnetron ook al geprobeerd en dat was helemaal geen succes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
in belgië noemen ze het baby in het oventje...
je hebt toch wel een oventje, ruck?
lekker creatiefquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Moet de eerste nog maken, kijken hoe die wordt...
foto's volgen vanzelf
[..]
behalve buddha, ben ik ook in to de indianen..
maar ja, zo moeilijk lijkt het me niet, alleen even kijken hoe ik aan de benodigdheden kom.
ik heb elke winter weer wat anders wat ik doe..
heb armbandjes gemaakt en verkocht in de winter..
en ik heb haar klemmen gemaakt en verkocht..
uhhh... schilderen op nummer gedaan...
Maaruhh de eerste dromenvanger die lukt, hou ik zelf
Indianen zijn tof. Heb je het boekje van de toespraak van Indiaans Opperhoofd Seattle wel eens gelezen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Moet de eerste nog maken, kijken hoe die wordt...
foto's volgen vanzelf
[..]
behalve buddha, ben ik ook in to de indianen..
maar ja, zo moeilijk lijkt het me niet, alleen even kijken hoe ik aan de benodigdheden kom.
ik heb elke winter weer wat anders wat ik doe..
heb armbandjes gemaakt en verkocht in de winter..
en ik heb haar klemmen gemaakt en verkocht..
uhhh... schilderen op nummer gedaan...
Maaruhh de eerste dromenvanger die lukt, hou ik zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik die uit had was ik toch wel even stil.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Indianen zijn tof. Heb je het boekje van de toespraak van Indiaans Opperhoofd Seattle wel eens gelezen?heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik die uit had was ik toch wel even stil.![]()
dat wel ja... en beter dan 4kante oogjesquote:
*Blauwe overtrek bestellen doetquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:57 schreef DJMO het volgende:
ik, die zo géén meisjes meisje ben, heb een knalroze dekbeden PB gruwelt ervan
als jij samen onder een 1.40 cm overtrek wil liggen primaquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
*Blauwe overtrek bestellen doet
Ik heb het 15 jaar geleden gelezen maar ik vind de woorden nog zo actueel terwijl de toespraak 150 jaar oud is.quote:
die vind ik ook zo schitterendquote:vandaag houd ik meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen
Daar kan ik nog wel mee levenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij samen onder een 1.40 cm overtrek wil liggen prima
Het mooie van tegeltjes wijsheid op echte tegeltjes is dat je echte tegeltjes kapot kan gooien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:04 schreef DJMO het volgende:
ik weet niet waarom ik er ineens aan moet denken .. maar kennen jullie de zin
[..]
die vind ik ook zo schitterend
Zeg dat niet te hard wil je? Zometeen geeft ze je een 1.40 cm overtrek en mijn adres.quote:
no need to.. dat heeft ie alquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard wil je? Zometeen geeft ze je een 1.40 cm overtrek en mijn adres.
ken jij dat tegeltje van 1 jaar: mijn vader kan alles? <> 40 jaar : kon ik nog maar eens met m'n vader praten " ???quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het mooie van tegeltjes wijsheid op echte tegeltjes is dat je echte tegeltjes kapot kan gooien.
Da's ook een hele mooie
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het mooie van tegeltjes wijsheid op echte tegeltjes is dat je echte tegeltjes kapot kan gooien.
Da's ook een hele mooie
Maar dat ligt er wel weer aan waar het tegeltje van gemaakt is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's ook een hele mooie
Slaap lekker DJMO.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:16 schreef DJMO het volgende:
ik ga m'n bedje in .. morgen weer vroeg dag met de koters. ben benieuwd hoelaat ze me wakker schoppen.
Leuk ik heb me er vroeger ook vaak mee bezig gehouden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef dolfina-chica het volgende:
klein voorbeeld, wat ik ook gedaan heb
M'n buurmeisje... (denk ik?) of in ieder geval het baby'tje waar mn buurvrouw veel oppast is nu een paar maandjes oud en zoooo lief. Als dat kindje iemand ziet en er wordt oogcontact gemaakt, gaat ze automatisch op de glimlachstand en zie jdat tandeloze bekkie zo enorm grijnzen dat ik gewoon moet smelten van dat vrolijke lachende koppie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |