quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
Er vliegt hier net een stuk vreten langs m'n raam voorbij.
Kallyyyyy
Toch bijnaquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
Er vliegt hier net een stuk vreten langs m'n raam voorbij.
Kallyyyyy
Zit hier aan de Cola Zero, blijf lekker op gewicht zoquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vetlaag heeft een aardige reserve
Ja ze kan ook gaan staan vangenquote:
Het is niet geluktquote:
denken dat kunstmatige zoetstoffen beter zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:39 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zit hier aan de Cola Zero, blijf lekker op gewicht zo
Morgenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
Socialdining, is dat zoiets als een gelukte Fok!meet?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Morgen! Dat is ook Socialdining
.
Ja maar dat is geen mislukte Fok! meetquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Morgen! Dat is ook Socialdining
.
laxeert lekkerquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
denken dat kunstmatige zoetstoffen beter zijn
ja... die..quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch niet die Sharon met dat ontplofte kapsel mag ik hopen?
Hoezo mislukt, vertel?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen mislukte Fok! meet
Die had toch al eerder een tallentjachtcomeback?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch niet die Sharon met dat ontplofte kapsel mag ik hopen?
Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is er dan mijn mond in gevlogen?
Uhhh CEE?quote:
Ja, ze mocht inderdaad weer terug naar niets.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Die had toch al eerder een tallentjachtcomeback?
Waarschijnlijk wel, want strotquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kutzooi
Ik hoop dat er niemand drukt
Waar dan ook alweer?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ze mocht inderdaad weer terug naar niets.
Het had nog een klein beetje meer gelukter kunnen zijn als jij er bij was Kallywops!quote:
Spuit 11quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, het is van Anouk, nu weet ik het weer, krijsplaat
Mee eensquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou niet van strotten
Ze zingt niet, ze schreeuwt
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Het had nog een klein beetje meer gelukter kunnen zijn als jij er bij was Kallywops!
Ik dacht van kwAdelequote:
wtf, blauwe lippestift..quote:
Mystery guest toch bij dat SBS 6-gedoe?quote:
Och nee, tochquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mystery guest toch bij dat SBS 6-gedoe?
Marco zei zoietsquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:44 schreef ejiraM het volgende:
Waarom draaiden ze chillen in het bubbelbad, heb t even gemist?
Marco en Roel hadden het over respectievelijk een warm bad en stoombadquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:44 schreef ejiraM het volgende:
Waarom draaiden ze chillen in het bubbelbad, heb t even gemist?
Ik had, gezien haar kleding 'take a parachute and jump' verwachtquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:44 schreef fratsman het volgende:
Chille chille chille in un bubbelbad!
Wat is er mis met kaalquote:
vorig jaar zat hij ook al in de juryquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Is Marco al eerder in een programma geweest? Bekende kop.
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vorig jaar zat hij ook al in de jury
Ik ook een rechter bij hem!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:45 schreef Paxcon het volgende:
ze hebben een linkerbeen geconstateerd!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:45 schreef Paxcon het volgende:
ze hebben een linkerbeen geconstateerd!
Wendy heeft er ook 1: "ik eet niet, want dan krijg ik meer gewicht."quote:
voor mij ookquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wendy heeft er ook 1: "ik eet niet, want dan krijg ik meer gewicht."
wel een mooi muziekjequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Oh ja en nog een zielig muziekje erbij. bingo.
Het zit boven beiden wenkbrauwenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:46 schreef ejiraM het volgende:
Ik vind dat ding boven zijn wenkbrauw afleidend
Is niet erg, he's all yoursquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja we kunnen niet kieskeurig zijn he, beter gaat er niet langskomen vrees ik
En zijn dochter van een sinterklaasfilmquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
En zijn moeder is bekend om haar bruidskledingwinkel
Ja, de Sky Radio versie noem ik dat altijd. Net als dequote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
niet m'n boii uitlachen
hoe heet ie eigenlijk?
Jullie hebben Roel, N&S en Marco! Wij moeten het met eenoog treijntje doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja we kunnen niet kieskeurig zijn he, beter gaat er niet langskomen vrees ik
Ik heb ook watquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ie niet echt goed kan zingen.
Het klinkt wel goed, maar qua zangstem vind ik het niet zo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat met je mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Robin vind ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
niet m'n boii uitlachen
hoe heet ie eigenlijk?
Boeiequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Marco, maar ik zou maar niet adopteren, zo goed is hij niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
niet m'n boii uitlachen
hoe heet ie eigenlijk?
Wat een aandachtzoeker is iequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:47 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En zijn dochter van een sinterklaasfilmZijn vrouw iets met bordjes
gvd, spuugde door het lachen m'n koekje uit over het toetsenbordquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie hebben Roel, N&S en Marco! Wij moeten het met eenoog treijntje doen
pffquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Na Villa Morrero wist ik eindelijk wie Nick en wie Simon was. En nu ben ik het weer kwijt
Omdat het niet boeitquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Na Villa Morrero wist ik eindelijk wie Nick en wie Simon was. En nu ben ik het weer kwijt
Simon is de rustige, Nick is de irritante.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Ja, beetje jammer dat ie zo meelift op het succes van zijn familiequote:
Simon mag toch niet praten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Simon is de rustige, Nick is de irritante.
Rode broek is Simonquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Oh dan is Simon die droge, ligt aan de naamquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik iets aanquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Nick is degene met verstand van muziek en degen van de twee die wel kan zingenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Wij? Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie hebben Roel, N&S en Marco! Wij moeten het met eenoog treijntje doen
Nick is die dommequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik typquote:
Ja, maar daar zitten ze niet meer inquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Irritant?
Nick & SimonIk vind ze echt hilarisch, met dat Volendamse 'we gaan met z'n allen op vakansie' programma op de TROS.
Met piempie dit seizoenquote:
Nu maar hopen dat ik het volgende week nog steeds weetquote:
Dat was leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:50 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, maar daar zitten ze niet meer inEn toen ze naar Amerika gingen
Hopelijk heeft nick dan geen rode broek aanquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik het volgende week nog steeds weet
Ja, ik wist dat ie opvallende kleren aanhadquote:
Ze hebben allebei een blauwe broekquote:
Ja, dat was ook leuk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:50 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, maar daar zitten ze niet meer inEn toen ze naar Amerika gingen
Kees Tolquote:
Nee maar die met dat zwarte shirt was bij die brand toen in Volendamquote:
Nick ergert me ja, Simon zegt weinig maar meestal wel iets gevatquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Kees Tol
Nick vond ik eerst ook superleuk hoor. Maar hier in devoissss haalt hij 't bloed onder m'n nagels vandaan, kan 't niet uitleggen.
Ja, iemandquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef Livra het volgende:
Zei er iemand iets over een dweil op een hoofd?
Simonquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar die met dat zwarte shirt was bij die brand toen in Volendam
Ja,maar er heeft er een een spijkerbroek aan, en een een blauwe broekquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een blauwe broek![]()
Jij probeert me helemaal koekoek te krijgen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
Ze hoort bij Roel, ze komt net boven het tafeltje uit.
Nee Nickquote:
Alvin & the Chipmunks?quote:
Waren ze allebei, alleen heeft Nick drie dagen in coma gelegen en is Simon er geloof ik veilig vanaf gekomenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar die met dat zwarte shirt was bij die brand toen in Volendam
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
Ahh, 16 nog maar. Toen Jamai Idols won, was ze 7 jaar oud.
Ik ga even krassen.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:53 schreef Laysa het volgende:
Ga eens terug met zn allen op Marco haten. Blijf van Nick en Simon af
ze mag niet kleiner als Roel zijn, nee hoor dat mag niet, Roel is de kleinstequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
Ze hoort bij Roel, ze komt net boven het tafeltje uit.
Ow, weet ik veelquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:53 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Waren ze allebei, alleen heeft Nick drie dagen in coma gelegen en is Simon er geloof ik veilig vanaf gekomen
Hij heeft 4 weken in coma gelegen vertelde hij bij Martinquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:53 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Waren ze allebei, alleen heeft Nick drie dagen in coma gelegen en is Simon er geloof ik veilig vanaf gekomen
Veels te betweterig!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Kees Tol
Nick vond ik eerst ook superleuk hoor. Maar hier in devoissss haalt hij 't bloed onder m'n nagels vandaan, kan 't niet uitleggen.
Ben jij Angela?quote:
Simon heeft een maand in coma gelegen, vertelde hij vorige week.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:53 schreef ejiraM het volgende:
[..]
OKe, en wtf is Martin nu weer?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft 4 weken in coma gelegen vertelde hij bij Martin
Ohquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft 4 weken in coma gelegen vertelde hij bij Martin
om het knobbeltje op de stembanden een naam te gevenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef Stickertje het volgende:
mensen die 'rauw randje 'gebruiken als ze hun stem omschrijven
Villa Moreroquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simon heeft een maand in coma gelegen, vertelde hij vorige week.
Het is een blind audition hequote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:54 schreef Livra het volgende:
Bijbaantje bij de Jumbo aan d'r jas te zien..
Martin Gausquote:
Die praat alleen met hondenquote:
Oh, je hebt het vorige seizoen niet gezien.quote:
Heb je Nick zijn piempiemomentjes gemist?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:53 schreef Laysa het volgende:
Ga eens terug met zn allen op Marco haten. Blijf van Nick en Simon af
Dat zijn N&S ookquote:
Ik kijk nooit tv, alleen op vrijdagquote:
Nee, niet echt gevolgd. Ik was alleen fan van Erwin Nyhoff toen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, je hebt het vorige seizoen niet gezien.
Nee die zie ik elke avondquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je Nick zijn piempiemomentjes gemist?
En de week daarvoor en de week daarvoor. Net als ze rest.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:56 schreef ZaZoe het volgende:
Heeft Trijntje nou hetzelfde topje als vorige week aan?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
moment, ik rol d'r even aan de kant.
Jahquote:
Jij vindt dat ook leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk nooit tv, alleen op vrijdag
Ik mis duidelijk iets
WANNEER, WAT EN WAAR????????????quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb zitten janken van het lachen zo melig
je hebt een behoorlijke piempie nodig om d'r uberhaupt te raken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:56 schreef Pheno het volgende:
Marco krijgt hier ook geen piempie van
Preciesquote:
Moreroquote:
Hopen dat die negers hun imago eer aan doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
je hebt een behoorlijke piempie nodig om d'r uberhaupt te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |