Ooow we hebben dus opeens geen vrijheid van meningsuiting meer?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Je moet als land wel een voorbeeld stellen nu vind ik. Degene die in westerse landen staan te protesteren moet je per direct het land uitzetten.
Die weten 100% beter en zijn toch niet in staat zich normaal te gedragen. Statement.
Waarom? Als ze vredig demonstreren, laat ze lekker.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helaas.
Er zijn nu 50-60 mensen aan het demostreren op de dam... oppakken.
ik vind protesteren ook zwaar overdreven in dit geval.. maar goed oppakken is nergens voor nodig als ze zich kunnen gedragen. ik ben zelf moslim en een "westerse moslim" die in nederland woont zou beter moeten wetenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helaas.
Weet je ook hoeveel Moslims Amsterdam telt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helaas.
Oh ja, aaaaal die moskees en moslims die in het Westen worden aangevallen om het gedrag van hun "broeders" in moslimlanden...quote:
Heb ik ook niet gezegd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"er was geen extremisme in de islamitische wereld voordat de Amerikanen (!) in Irak en Afghanistan begonnen".
Je bent gewoon een leugenaar. Om bestwil.
Zou wel meteen escalatie de kop indrukken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helaas.
Ik dacht alquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ooow we hebben dus opeens geen vrijheid van meningsuiting meer?
Mwah, in dit geval is het gewoon opruien tot geweld. Als jij me je volle verstand weet dat er geen Amerikaan of Nederlander iets aan kan doen en je gaat toch die mensen de schuld geven, dan zet ik idd twijfels bij het feit of je hier wel hoort ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ooow we hebben dus opeens geen vrijheid van meningsuiting meer?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gezegd.
Ik heb niets over Irak gezegd noch heb ik gezegd dat er geen extremisme in de islamitische wereld was.
Misschien toch maar een arts raadplegen.
Aap.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Grappig, dat extremisme in de moslimwereld eind vorige eeuw bijna totaal afwezig was. Tot de VS in Afghanistan de Taliban gingen financiëren en de oliemiljarden naar Saudi-Arabië gingen vloeien.
En al die ingrepen bommen en CIA acties om bepaalde mensen aan de macht te helpen of bepaalde belangen veilig te stellen hebben natuurlijk ook totaal geen invloed op de groei van het extremisme.
2001-2009quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja, aaaaal die moskees en moslims die in het Westen worden aangevallen om het gedrag van hun "broeders" in moslimlanden...![]()
![]()
In de ambassade ofzo, zou best kunnen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:07 schreef havanagila het volgende:
Bestormingen om een pietlullig filmpje, nu maar hopen dat niemand in paniek begint te schieten, dan is het hek helemaal van de dam.
Blijkbaar genoeg verstandigequote:Op vrijdag 14 september 2012 17:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Weet je ook hoeveel Moslims Amsterdam telt?
Tsja ik denk dat je nergens op de wereld ook echte volle vrijheid van meningsuiting heb. Slaat natuurlijk nergens op dat een koningin zo special word behandeld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:07 schreef rakotto het volgende:
Nogmaals eens vragen. Ik weet daar het antwoord echt niet op.
Is het uitschelden van een monarch met een ziekte verboden of mag dat hier wel wel ivm vrijheid van meningsuiting?
Bijna totaal afwezig is heel iets anders dan niet bestaand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |