Nou nee niet echt eigenlijk. maar bedankt voor je interessequote:
Ik ben begaan met mensen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:33 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nou nee niet echt eigenlijk. maar bedankt voor je interesse
Dat heb ik ook gedaan, natuurlijk. Maar het is een kennis van een kennis, dus heb gezegd dat het voorval over een kennis van een kennis ging. Vervolgens raadde ze mij aan die kennis van een kennis langs te laten komenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik ben begaan met mensen.
Daarom mijn volgende tip: praat er eens over met een psychiater.
Dan is je klacht opgelost.
hij houdt wel van een stukkie vleeschquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:38 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Gozer wat kwispelt jouw avatar snel
Nja, ik werk in een ziekenhuis. Dus daar hebben we een geklimatiseerde ruimte. De versheid en strakheid is goed te doen, maar temperatuur-technisch is het behelpenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:37 schreef Zosk het volgende:
Moet kunnen, mits ze nog vers/strak is.
Alhoewel strak lastig wordt, denk ik.
Lees: ziekenhuis. Is allemaal climat. Dus op de kachel is gewoon een lastig verhaal.. Ik dacht zelf aan een stijltang. Die voor 3/4 minuutjes d'r in, en dan mijn gang gaan, of is dit een no-goquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:42 schreef Monopoly het volgende:
Als ze al koud en stijf zijn, moet je ze even op de kachel leggen. Worden ze weer lekker warm.
En in wintertijd kan je ze voor de open haard leggen, Marvin Gaye op de achtergrond en een goed glas rode wijn.
Dan de liefde bedrijven op een berenvel voor de haard.
Romantischer wordt het niet.
Gewoon een bad vullen met kokend heet water, 2 minuutjes is genoeg. Dan zijn ze lekker week en niet meer zo stijf.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:46 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Lees: ziekenhuis. Is allemaal climat. Dus op de kachel is gewoon een lastig verhaal.. Ik dacht zelf aan een stijltang. Die voor 3/4 minuutjes d'r in, en dan mijn gang gaan, of is dit een no-go
Je kan ook niet meer zien als je dood bent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb er geen moeite mee, zo lang ik het maar niet zie.
Kijk, een man met ervaring. Zo mag ik het graag zienquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon een bad vullen met kokend heet water, 2 minuutjes is genoeg. Dan zijn ze lekker week en niet meer zo stijf.
Tevens kan je van de huidschilfers en losgeweekte haren een mooie pop maken. Vergeet vooral niet afgeknipte nagels te gebruiken. Dan heb je je eigen fap-pop
Waarom "quote:
Je bent wel creatiefquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon een bad vullen met kokend heet water, 2 minuutjes is genoeg. Dan zijn ze lekker week en niet meer zo stijf.
Tevens kan je van de huidschilfers en losgeweekte haren een mooie pop maken. Vergeet vooral niet afgeknipte nagels te gebruiken. Dan heb je je eigen fap-pop
Jup, kende je die nog niet? Je bent nieuw in dit wereldje denk ik. 't Geeft niet, internet is grootquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
Kosten hmm das een nieuwe fetisj zeker
Kweet niet je noemde fetisjen op met kosten dus dacht ik dat het een fetisj wasquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jup, kende je die nog niet? Je bent nieuw in dit wereldje denk ik. 't Geeft niet, internet is groot
En sinds wanneer is een das een fetisj?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:16 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
[..]
Kweet niet je noemde fetisjen op met kosten dus dacht ik dat het een fetisj was
Ja dankzij dit topicquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:06 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Waarom "" ??? Ben je misselijk
![]()
Geen kadaver; lees lijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:19 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Ja dankzij dit topicIk weet nog wel ergens een dode hont te liggen, interesse?
Dat noem ik nu niet bepaald spannendquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:20 schreef haan33 het volgende:
TS, je kunt zeker geen levende chicks hosselen?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dat noem ik nu niet bepaald spannend
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:20 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Geen kadaver; lees lijkMaar toch bedankt
Lees het topic nog eens goed door, en bedenk dan of je nog een keer op deze manier wil posten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef haan33 het volgende:
o my god
De necrofiele zolderautisten ontwaken
Ik krijg steeds meer de neiging dat je het echt meent?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens goed door, en bedenk dan of je nog een keer op deze manier wil posten.
VVDFIELEN.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef DeHangui het volgende:
[...] terwijl sommige mensen op [...] kosten kicken
Goed weekend trouwens
Jij bent de herhaler van FOK! ofzoquote:
Ja, en jij de naar de bekende weg vrager ofzo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jij bent de herhaler van FOK! ofzo
Nee hoor, dat heb ik alleen tegen mijn psych gezegd, ik geef toch gewoon aan dat het over mezelf gaat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef geevee het volgende:
TS vreemde hobby hoe je er op na,oh nee het is een kennis van een kennis he?
Werkt die soms in het mortuarium?
Het heeft wel een voordeel dat ze nooit nee zeggen......maar het is niet erg kies!
Zelfde als dat een pedo werkt op een kleuterschool dus?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nja, ik werk in een ziekenhuis. Dus daar hebben we een geklimatiseerde ruimte. De versheid en strakheid is goed te doen, maar temperatuur-technisch is het behelpen
Wat is dat nu weer voor vergelijkingquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Zelfde als dat een pedo werkt op een kleuterschool dus?
? Ik doel er alleen maar op dat een pedo die op een kleuterschool werkt in de buurt komt van zijn of haar "fetish"? En jij op dezelfde manier ook dichtbij je "fetish" komt. Meer niet hoor. Waar je opgewonden van wordt moet je zelf weten! Bedoelde er verder niks meequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:46 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor vergelijkingIk werk in het ziekenhuis, niet in mortuarium, maar heb er wel toegang toe, en dat kent zo zijn voordelen in de nachtdienst.
Ik vind echter pedofilie een no goKom op zeg, waar zit jij met je verstand
Oke, mijn excuses, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd, nogmaals sorryquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:48 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
? Ik doel er alleen maar op dat een pedo die op een kleuterschool werkt in de buurt komt van zijn of haar "fetish"? En jij op dezelfde manier ook dichtbij je "fetish" komt. Meer niet hoor. Waar je opgewonden van wordt moet je zelf weten! Bedoelde er verder niks mee
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Oke, mijn excuses, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd, nogmaals sorry
Preuts kind.quote:
Ja akkoord.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:17 schreef Croupouque het volgende:
Haar naam was Maria Johanna Kruiswijk, geboren op 13-3-1923 te Waddinxveen. Liefhebbende echtgenote, moeder, oma en vrijwilligster in verzorgingstehuis 'Den laatschten asem'. Ik had haar al enkele weken op het oog, maar liefde laat zich nu eenmaal niet afdwingen. Nu was het dan toch eindelijk zover; vastberaden plaatste ik de roestige schep in de grond, duwde hem met mijn voet aan en gooide het eerste zachte hoopje aarde naast me neer. Het was een benauwde en vochtige nacht, ik hoopte dat dat een stille voorbode was terwijl ik stevig doorschepte en zo min mogelijk geluid probeerde te maken. Betrapt worden is toch wel het laatste waar je op zo'n moment op zit te wachten. Toen ongeveer tachtig minuten later de ondergrondse verkenningstocht van mijn schep gestuit werd door het bevredigende doffe geluid van de houten kist veegde ik het zweet van mijn voorhoofd en trok mijn inmiddels doorweekte overhemd recht. Je wil er natuurlijk wel een beetje presentabel uitzien. Ik knielde op het deksel, veegde haastig de laatste restjes zand weg en legde mijn oor op het hout. "Maria", fluisterde ik zachtjes, "ik ben gearriveerd." Ik veegde mijn handen af aan mijn broek, met het puntje van mijn huissleutel verwijderde ik de rouwrandjes van onder mijn nagels en ik at een pepermuntje. De kist zwiepte open alsof hij net uit de etalage gekomen was, geen enkel scharniertje piepte en geen plank kraakte.
Daar lag ze dan, mooier en vrediger dan ik ooit had durven dromen. "Je overtreft mijn stoutste verwachtingen, Maria" sprak ik luid met een lichte snik in mijn stem. Ik schrok van mijn eigen enthousiasme en was zowaar even vergeten dat ik onopgemerkt moest blijven. Deze nacht was voor Maria en mij alleen. Voorzichtig zette ik voet in de kist en boog over haar heen, haar bleke dunne huid ritselde als een stukje crêpepapier toen ik langzaam met het puntje van mijn neus over haar wang gleed en mijn lippen op haar hals plaatste. Ik proefte een beetje van de bitterzoete olie die als een dun glinsterend laagje op haar voorhoofd lag en beet zachtjes op haar onderlip. Ik schrok even toen een klein stukje lip aan mijn voortand bleef plakken en losscheurde, maar ik likte het op sensuele wijze met mijn tong weg. Haar opengesperde ogen glinsterden in het maanlicht.
Mijn hart ging als een bezetene tekeer en ik schuurde heel even met mijn hard geworden lid tegen haar bovenbeen, terwijl ik de knoopjes van haar blouse lostrok. Ik pakte met beide handen haar hoofd beet, trok haar ruw naar me toe en kuste haar met volle overgave op de mond. Bossen haar vielen in mijn schoot. "Godverdomme lieverd, wat heb ik hier lang op gewacht..." fluisterde ik gepassioneerd in haar oor terwijl ik met mijn handen haar krakende karkas verkende. Ik scheurde haar rok open, knoopte mijn broek los en peuterde heel secuur de maden uit haar slip. Ik legde ze één voor een op een rijtje naast de kist, ze hadden het voorrecht om deze nacht de enige toeschouwers te zijn van het innige liefdesspel tussen Maria en mij. Ik stuntelde wat met het condoom. Natuurlijk had ik thuis al geoefend, maar nu was ik toch dermate nerveus dat het omdoen me aardig wat moeite kostte. Ik excuseerde me, maar Maria toonde zich uiterst begripvol. Dit was een eerste keer waar iedere gezonde jongeman van droomt.
Haar ijskoude en kurkdroge schede schuurde als een bevoren inktvis tegen mijn geslachtsdeel toen ik voorzichtig bij haar naar binnen ging. Spoedig nam het tempo waarmee ik stootte toe, want reeds na twee minuten voelde ik dat ik dit niet veel langer vol kon houden. "Als het pijn doet, moet je het zeggen" zei ik, meelevend als ik ben, maar ik werd overstemd door een geluid dat leek op twee blokken piepschuim die ruw tegen elkaar gewreven werden. Voordat ik haar kon waarschuwen kreeg ik mijn niet uit te stellen orgasme, ik kon alleen maar hopen dat zij ook genoten had van het korte maar hevige moment. Ik streelde met mijn wijsvinger haar tepel en kuste liefdevol het bruin/groene stukje huid op haar buik, maar ik wist ook dat dit moment niet eeuwig kon duren. Ze begreep het. Razendsnel trok ik mijn kleding weer aan, gaf haar nog één keer een dikke pakkerd op haar ene nog intacte wang en maakte me uit de voeten. Ik heb haar daarna nooit meer gezien.
Ik was 14, en nog zo onervaren en onschuldig. Ik heb daarna nog vele graven op schandalige wijze geschonden, maar zo bijzonder als die eerste keer zal het nooit meer zijn. Het is toch iets wat je je leven lang koestert, en ik zal Maria daarom eeuwig dankbaar zijn.
Die heb ik al een keer eerder gelezen. Misschien het meest walgelijke stukje proza ooit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:55 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ] Waarschuwing! Dit is een briljante quote! Waarschuwing! [ afbeelding ]
[..]
Dit ga ik uitprinten, en neem ik mee naar mijn slaapkamertje vanavond, heel erg bedanktquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:55 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ] Waarschuwing! Dit is een briljante quote! Waarschuwing! [ afbeelding ]
[..]
godverdommequote:Op vrijdag 14 september 2012 16:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
wtfquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:09 schreef Panzermaus het volgende:
godver wat fucking walgelijk
Je ontmaagding
Geweldig topic trouwens. Man man man, zo zie je ze niet veel meer hier op dit autistenforum.
Je kan het gewoon niet maken man is disrespectfulquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:44 schreef DeHangui het volgende:
Maar ik zou graag nog een antwoord willen op mijn vraag; waarom is het zo'n issue
En jij de Nederlandse, liefs mij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef BzP het volgende:
Als je Engelse woorden in je OP gebruikt, zorg dan dat je de spelling op z'n minst beheerst.
Dat is al een issue op zich.
Aangepast voor je hoor, wil je leven niet nog moeilijker makenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:52 schreef BzP het volgende:
Als je engelse woorden in je OP gebruikt zorg dan dat je de spelling op zn minst beheerst.
Dat is al een issue op zich.
Wtfquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef BzP het volgende:
afkorting is geen spelfout en het is geen OP, verder had je OP ook kunnen highlighten.
OP is een zelf verzonnen afkorting. zn spel je als z'n. En deze zinquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:08 schreef BzP het volgende:
Snap je het niet?
Je probeert me af te rekenen op het feit dat ik een afkorting gebruik en niet goed spel terwijl je "OP" vergeet te nadrukken terwijl het ook een afkorting is.
klopt al helemaal geen fuck van.quote:verder had je OP ook kunnen highlighten
Dat ben ik gedeeltelijk met je eens, maar ik kan niet anders, het is het gene waar ik om geef en van houquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is dan ook een beetje vreemd als dat je voorkeur is en dan druk ik mij nog zacht uit.
Dettolquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:41 schreef pussycatdoll het volgende:
je weet dat als je je leuter niet goed wast dat je volgende levende sekspartner ziek kan worden en jij ook op een gegeven moment en dat je zult sterven
Ik heb het daadwerkelijk als eens uitgevoerd ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:48 schreef MichaelScott het volgende:
Heb je het al eens geprobeerd of is het tot nu toe bij dromen gebleven?
ziekquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik heb het daadwerkelijk als eens uitgevoerd ja.
Waarom ziek, waar baseer jij je mening opquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:54 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
ziekmaar dan ook echt zitten te graven op een kerkhof of in het mortuarium op je werk?
Lijken, wippen, okey, maar hommo zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:57 schreef SkyArmada het volgende:
Dus jij bent die gast die zich stond af te trekken boven mijn opa, jij schurk.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:55 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Waarom ziek, waar baseer jij je mening op
gast je hebt seks met een lijkquote:Necrofilie is in de meeste landen strafbaar en wordt als afwijking beschouwd.
Wel lijken neuqen maar geen mannelijkequote:Op vrijdag 14 september 2012 19:01 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Lijken, wippen, okey, maar hommo zijn![]()
NEEdat gaat mij gewoon te ver.
Kijk even naar de Islam, daar is alles wat wij westerlingen als normaal beschouwen, totaal uit den boze en staan de meest belachelijke straffen op.quote:Necrofilie is in de meeste landen strafbaar en wordt als afwijking beschouwd.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:04 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Kijk even naar de Islam, daar is alles wat wij westerlingen als normaal beschouwen, totaal uit den boze en staan de meest belachelijke straffen op.
Dus een argument van niks.
dit is een argument van niks. de islam is gewoon een geloof die in de middeleeuwen blijft steken net als andere religies zij haten bijvoorbeeld over hoe de vrouw zich hier kleed of dat iedereen hier gelijk is. dat is heel iets anders nergens ter wereld is necrofilie geaccepteerd behalve in creepy chat-rooms en in Egypte mits het je eigen vrouw is en binnen 6 uur na overlijden anders is het niet halalquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:04 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Kijk even naar de Islam, daar is alles wat wij westerlingen als normaal beschouwen, totaal uit den boze en staan de meest belachelijke straffen op.
Dus een argument van niks.
Nog niet zo kort geleden was homofilie nergens ter wereld geaccepteerd, en nu?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:11 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
dit is een argument van niks. de islam is gewoon een geloof die in de middeleeuwen blijft steken net als andere religies zij haten bijvoorbeeld over hoe de vrouw zich hier kleed of dat iedereen hier gelijk is. dat is heel iets anders nergens ter wereld is necrofilie geaccepteerd behalve in creepy chat-rooms en in Egypte mits het je eigen vrouw is en binnen 6 uur na overlijden anders is het niet halal( om in de islamitische sferen te blijven)
dit is toch heel wat anders en homofilie is nog steeds niet overal geaccepteerdquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nog niet zo kort geleden was homofilie nergens ter wereld geaccepteerd, en nu?
Hoezo is dat dan anders, omdat jij het vreemd vindquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:17 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
dit is toch heel wat anders en homofilie is nog steeds niet overal geaccepteerd
denk je dat ik de enige benquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:17 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Hoezo is dat dan anders, omdat jij het vreemd vind
Denk je dat ik de enige ben die homo's vreemd vind?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:18 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
denk je dat ik de enige ben
nee maar stel je gaat op straat vragen aan honderd random mensen van wat ze vinden van homofilie zul je denk ik wel 90 mensen horen dat ze het accepteren maar als je die zelfde mensen vraagt over necrofilie dan walgen die 90 mensen daar van en misschien wel allemaal.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:18 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Denk je dat ik de enige ben die homo's vreemd vind?
Gatverdamme, sick fuck!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:27 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
nee maar stel je gaat op straat vragen aan honderd random mensen van wat ze vinden van homofilie zul je denk ik wel 90 mensen horen dat ze het accepteren maar als je die zelfde mensen vraagt over necrofilie dan walgen die 90 mensen daar van en misschien wel allemaal.
en dan nog het feit dat als je een necro bent en je bent een lijk aan het opgraven op het kerkhof dat je de nabestaanden ook nog verdriet doet, niemand zou het leuk vinden als ze op het kerkhof moeten komen om te horen dat een familielid is opgegraven en dat iemand daar seks mee heeft gehad.
Ok.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:30 schreef Rodawa het volgende:
Ik geil ook op kosten. Hoe meer kosten, hoe beter. Het kan mij niet duur genoeg zijn.
en dat maakt het acceptabel? je doet er alsnog nabestaanden pijn mee als ze er achter komen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:28 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Gatverdamme, sick fuck!
Beter lezen, ik werk in een ziekenhuis met bijbehorend mortuarium.
Nee. Jij hebt je woordje gedaan over seks met lijken, ik over mijn kostenfetish. We hebben in Nederland allemaal recht om onze mening te uiten.quote:
Dat betwijfel ik ten zeerste. Bedoel, geef de overledene nog een laatste plezier..quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:33 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
en dat maakt het acceptabel? je doet er alsnog nabestaanden pijn mee als ze er achter komen.
en over dat opgraven ik had het over necrofilie in het algemeen er zijn genoeg freaks die dat doen.
en dan mij een sick fuck noemen meen je dit of zit je te trollen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:35 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste. Bedoel, geef de overledene nog een laatste plezier.. :)
Nou dan....quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:36 schreef Thomas B. het volgende:
Ik snap het ook niet. Van een beetje necrofilie is nog nooit iemand doodgegaan.
Voor geouwehoer ga ik wel naar ONZ.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:37 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
en dan mij een sick fuck noemen meen je dit of zit je te trollen.
en je denkt wel serieus te worden genomen op klbquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:38 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nou dan....
[..]
Voor geouwehoer ga ik wel naar ONZ.
Nee, het gaat dieper dan dat, en het hele topic betreft een klachtquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:40 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
en je denkt wel serieus te worden genomen op klbhiermee kun je beter mee naar sex of relaties& psychologie
maar dan blijft de hamvraag waarom want er zijn wel redenen te bedenkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:42 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nee, het gaat dieper dan dat, en het hele topic betreft een klacht
Ik ziet hier al een tijdje mee. Je hoeft Wikipedia niet aan mij voor te lezenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:49 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
maar dan blijft de hamvraag waarom want er zijn wel redenen te bedenken
bijvoorbeeld dat je onzeker bent voor afwijzing en het feit dat lijken niet kunnen afwijzen.
of dat je je angst voor lijken omzet in liefde voor lijken.
maar zelf denk ik in jouw geval omdat jij in een ziekenhuis werkt dat je veel met lijken geconfronteerd word en dat je daar dan een fantasie over kweekt.
maar realiseer jij je wel dat je pik er af kan vallen en dat je echt echt ziek kan worden en je toekomstige partner ook, en dan kan je wel zeggen dettol maar het gaat ook helemaal in je plasbuis zitten en dieper na binnen.
toch heeft wiki wel een punt en als je er mee zit dan moet je er over praten met een psycholoog en anders ga je naar de psychologie subforum en dan kun je daar ten eerste je verhaal kwijt en ten tweede tipsquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:51 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik ziet hier al een tijdje mee. Je hoeft Wikipedia niet aan mij voor te lezenNo offense, maar ik gebruik wel condooms hoor, dettol was een grapje
Godverdomme geweldig die verhalenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:09 schreef Panzermaus het volgende:
godver wat fucking walgelijk
Je ontmaagding
Geweldig topic trouwens. Man man man, zo zie je ze niet veel meer hier op dit autistenforum.
Het er mee zitten heeft meer te maken met dat mensen het moeilijk tot niet kunnen accepteren. Zelf heb ik geen moeite met mijn voorkeur..quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:55 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
toch heeft wiki wel een punt en als je er mee zit dan moet je er over praten met een psycholoog en anders ga je naar de psychologie subforum en dan kun je daar ten eerste je verhaal kwijt en ten tweede tips
vraag er aandacht voor bel naar de radio genoeg stations met zo`n rubriek dat je zoveel seconden je verhaal mag doen dan heb je al een maatschappelijke discussie teweeg gebracht gewoon wat argumenten etc geven je hoeft niet eens je eigen naam te gebruiken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:58 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Het er mee zitten heeft meer te maken met dat mensen het moeilijk tot niet kunnen accepteren. Zelf heb ik geen moeite met mijn voorkeur..
Anders Breivik heeft ook geen moeite met wat hij gedaan heeft. Jullie zijn beiden blindquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:58 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Het er mee zitten heeft meer te maken met dat mensen het moeilijk tot niet kunnen accepteren. Zelf heb ik geen moeite met mijn voorkeur..
Die schoot mensen dood. Ik vermoord niemand.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:10 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Anders Breivik heeft ook geen moeite met wat hij gedaan heeft. Jullie zijn beiden blind
Nee, maar omdat jij zelf niet inziet hoe ernstig de zaak is, maakt het nog niet goed. Die Breivik haalde ik er even bij als voorbeeld, al is het natuurlijk wel een extreem voorbeeldquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Die schoot mensen dood. Ik vermoord niemand.
Waarom is het ernstig in jouw ogen. Ik doe er niemand kwaad mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:14 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nee, maar omdat jij zelf niet inziet hoe ernstig de zaak is, maakt het nog niet goed. Die Breivik haalde ik er even bij als voorbeeld, al is het natuurlijk wel een extreem voorbeeld
Hoe zou jij het vinden als je zus ofzo overlijdt, en voordat ze naar haar laatste rustplaats gaat, wordt ze nog door een of andere mafkees geneukt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Waarom is het ernstig in jouw ogen. Ik doe er niemand kwaad mee.
Denk jij dat ik het in geur en kleur ga vertellen aan de nabestaanden? Of dat ik "restjes" achterlaat? Wat je niet weet kan je ook niet deren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:19 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je zus ofzo overlijdt, en voordat ze naar haar laatste rustplaats gaat, wordt ze nog door een of andere mafkees geneukt?
Okey, daar kan ik me in vinden, maar ik ben toch wel serieus. Maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:21 schreef MultiBanaan het volgende:
Dit moet wel een troll zijn, dat ik dat nu pas door heb
Toch niet met een lijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:42 schreef Monopoly het volgende:
Als ze al koud en stijf zijn, moet je ze even op de kachel leggen. Worden ze weer lekker warm.
En in wintertijd kan je ze voor de open haard leggen, Marvin Gaye op de achtergrond en een goed glas rode wijn.
Dan de liefde bedrijven op een berenvel voor de haard.
Romantischer wordt het niet.
Klinkt heel mooi, maar is onbereikbaar. Ik kan (en durf) niet een mee te nemen naar huis..quote:
TS kan dan beter iemand pakken die in coma ligt. Die is tenminste nog warm.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:41 schreef geevee het volgende:
TS vreemde hobby hoe je er op na,oh nee het is een kennis van een kennis he?
Werkt die soms in het mortuarium?
Het heeft wel een voordeel dat ze nooit nee zeggen......maar het is niet erg kies!
Nee, als je dat wilt geloven, dat geeft niet. Jij logt je straks uit, en vergeet het.. Ik moet vannacht weer werken..quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Laat dit asjeblieft een trol zijn
Sorryquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef Hamerke het volgende:
Hangui, je spoort niet!
Er zitten duidelijk een paar steken los in je knar, als je geen troll bent vlug hulp gaan zoeken, zieke geest!
Je werkt toevallig hopelijk toch niet als patholoog-anatoom?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:26 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nee, als je dat wilt geloven, dat geeft niet. Jij logt je straks uit, en vergeet het.. Ik moet vannacht weer werken..
Nee, Hartcatheterisatie laborant.. Hoezo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je werkt toevallig hopelijk toch niet als patholoog-anatoom?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je werkt toevallig hopelijk toch niet als patholoog-anatoom?
quote:
Kijk, het is allemaal niet zo raar. Ik bedoel, bij ons op het werk liggen ook gewoon meiden die zijn overleden aan een natuurlijke dood. Ik houd er absoluut niet van dat ze bijvoorbeeld zijn overleden door een auto ongeluk, of vermoord, of wat dan ook. Gewoon natuurlijke dood. Ik geil niet op bloed of what so ever.quote:
nee neequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:05 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Kijk, het is allemaal niet zo raar. Ik bedoel, bij ons op het werk liggen ook gewoon meiden die zijn overleden aan een natuurlijke dood. Ik houd er absoluut niet van dat ze bijvoorbeeld zijn overleden door een auto ongeluk, of vermoord, of wat dan ook. Gewoon natuurlijke dood. Ik geil niet op bloed of what so ever.
Enig sinds ben ik wel nieuwschierig wat ik vanavond ga aantreffen..
Nee natuurlijk niet, wat voor perverseling denk je dat ik benquote:
maar wel vrouwen die gestorven zijn aan virussen/kanker want dat is vrij perversquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:10 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, wat voor perverseling denk je dat ik benGa geen gewonde meiden doen..
Die liggen in het algemeen wel iets langer in de kelder, dus elk nadeel heeft zo zijn voordeelquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:15 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
maar wel vrouwen die gestorven zijn aan virussen/kanker want dat is vrij pervers
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:18 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Die liggen in het algemeen wel iets langer in de kelder, dus elk nadeel heeft zo zijn voordeel
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef Robijn48 het volgende:
Als je geen troll bent, ben je zeker ziek, en dan hoop ik dat je snel ontdekt word. En ontslagen.
Waar slaat dat nou weer op? Ik werk in Amsterdam en kom uit Almere. Succes met uitzoeken waar ik werk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef Robijn48 het volgende:
Als je geen troll bent, ben je zeker ziek, en dan hoop ik dat je snel ontdekt word. En ontslagen.
Lezen...heb ik ergens gezegd dat ik dat ga uitzoeken? Je kan me er echter niet van weerhouden dat ik hoop dat je snel ontdekt word.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:32 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Ik werk in Amsterdam en kom uit Almere. Succes met uitzoeken waar ik werk!
Ik veroordeel jouw toch ook niet op je seksuele voorkeur?
Sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen, mijn excusesquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Lezen...heb ik ergens gezegd dat ik dat ga uitzoeken? Je kan me er echter niet van weerhouden dat ik hoop dat je snel ontdekt word.
Dat verhaal blijft me een beetje achtervolgen. Ik ontdekte zojuist dat iemand er een account op Twitter voor heeft aangemaakt en het in 53 stukjes heeft gehakt. Dat dat zonder bronvermelding is gebeurd vind ik alleen een beetje jammer. Moge de daarvoor verantwoordelijke zich aangesproken voelen. https://twitter.com/MariaJKruiswijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi stukje hoorquote:Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat verhaal blijft me een beetje achtervolgen. Ik ontdekte zojuist dat iemand er een account op Twitter voor heeft aangemaakt en het in 53 stukjes heeft gehakt. Dat dat zonder bronvermelding is gebeurd vind ik alleen een beetje jammer. Moge de daarvoor verantwoordelijke zich aangesproken voelen. https://twitter.com/MariaJKruiswijk
Your.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:22 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
your are sick
Wow, een artikel uit 1998quote:Op maandag 17 september 2012 09:10 schreef Logician78 het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)maar-een-engel.dhtml
Proest.quote:Op maandag 17 september 2012 02:49 schreef Jan-Slagter het volgende:
Potentieel legendarisch topic, DeHangui held
Hier een zakdoekje, met nijntje print.quote:
Hoef ik niet, dank je.quote:Op maandag 17 september 2012 14:40 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Hier een zakdoekje, met nijntje print.
Mijn kleren zitten helemaal onder, ik wil dat je het schoonmaakt.quote:
Ga weg, kutpuber.quote:Op maandag 17 september 2012 14:40 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Mijn kleren zitten helemaal onder, ik wil dat je het schoonmaakt.
Hou op met quoten, ik haat pop-ups.quote:
I don't carequote:Op maandag 17 september 2012 14:41 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Hou op met quoten, ik haat pop-ups.
Ik las ergens in dit topic een opmerking over vrouwelijke necrofielen, en toen moest ik toch even googelen uit nieuwsgierigheid.quote:
Omdat..?quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:49 schreef RBWO het volgende:
Ergens hoop ik dat TS z'n snikkel eraf valtof dat ze hem ontdekken.
Je geen respect hebt voor dode mensen.quote:
Haar bedpartners hebben iig geen last meer van een slappequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Las een tijdje terug op 4chan een thread van een vrouwelijke necrofiel (of een troll natuurlijk...), was ergens toch wel interessant. Vraag me ook af hoe vaak het eigenlijk voorkomt, maar zoiets is natuurlijk nogal lastig te onderzoeken...
Penor Mortis.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:35 schreef Henno het volgende:
[..]
Haar bedpartners hebben iig geen last meer van een slappe
Ik knip anders dagelijks de rouw advertenties uit voor meneer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef Saskiaahh het volgende:
hahahaa jij bent toch even een zieke stumper he.. de nabestaande een plezier doen? met die kop van je die niemand anders kan dulden? Maargoed het is overduidelijk datj e uit je nek lult... je probeert namelijk wel heel erg sterk duidelijk te maken dat je het doet en zo vaak.. yeah right. Stakker..
Waarom moet je zo schelden, omdat jij iets niet normaal vind? Jij zal vast ook wel eigenschappen hebben waar ik van denkquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:10 schreef Saskiaahh het volgende:
hahahaa jij bent toch even een zieke stumper he.. de nabestaande een plezier doen? met die kop van je die niemand anders kan dulden? Maargoed het is overduidelijk datj e uit je nek lult... je probeert namelijk wel heel erg sterk duidelijk te maken dat je het doet en zo vaak.. yeah right. Stakker..
Ik aan Jeffrey Dahmer.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moet bij necrofielen altijd aan Ted Bundy denken.
Nee, voor jouw misschien, maar je hoeft hier niet te zijn.quote:
Tussen de 20 en de 60 gemiddeld.quote:Op maandag 17 september 2012 00:56 schreef SchoneZoon het volgende:
Hoe oud zijn die vrouwen waar je het mee doet?
Triestquote:Op maandag 17 september 2012 08:41 schreef SkyArmada het volgende:
Ik hoop dat je keihard anaal vernederd wordt door een boze nabestaande.
TS
Necrofilie gaan vergelijken met homofilie___!!
Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:39 schreef Scuidward het volgende:
Was ze al dood voor je er op kroop?
Zeker wel, daarom doe ik het ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je geen respect hebt voor dode mensen.
Thanks, but no thanksquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:01 schreef Kwalberto het volgende:
Hee TS wanneer ik sterf is mijn kontje voor jou
Van elkaar ook echtquote:Op woensdag 19 september 2012 00:29 schreef DeHangui het volgende:
Mensen vergeten trouwens ook wel hoe moeilijk het is elke keer van een "partner" afscheid te moeten nemen. Vaak kunnen we maar 2 keer van elkaar genieten, voordat zij op doorreis gaat
Denk je, ga hier nu ook maar bashen? Je laat je zelf wel kennen niet? Graag inhoudelijk reagerenquote:
Waarom is het voor jouw zo moeilijk om eens 1 keer inhoudelijk te reageren in een topic ipv dat geblaat altijd? Je hoeft hier niet te zijn, echt nietquote:Op woensdag 19 september 2012 01:46 schreef RBWO het volgende:
Waarom is dit topic van die troll nog open?.
Dat weet ik TS maar het is vrij kansloos mocht dit geen troll zijn. Als het serieus een fetisj van je is zou ik toch maar eens met een psycholoog gaan praten.quote:Op woensdag 19 september 2012 01:47 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Waarom is het voor jouw zo moeilijk om een 1 keer inhoudelijk te reageren in een topic ipv dat geblaat altijd? Je hoeft hier niet te zijn, echt niet
Daar ben ik dit op het moment ook bezig, als je je een beetje had ingelezenquote:Op woensdag 19 september 2012 01:48 schreef RBWO het volgende:
[..]
Dat weet ik TS maar het is vrij kansloos mocht dit geen troll zijn. Als het serieus een fetisj van je is zou ik toch maar eens met een psycholoog gaan praten.
Neequote:Op woensdag 19 september 2012 02:52 schreef RBWO het volgende:
Oke goed bezig. Vraagje. Heb jij kinderen TS?
Haha, jij ookquote:
Die weten het niet.. Het is niet iets wat je makkelijk ter sprake brengt, Ik heb nu een andere psycholoog gevonden, en daar kan ik opzich redelijk goed mee overweg.quote:Op woensdag 19 september 2012 03:18 schreef RBWO het volgende:
Idd. Maare wat vinden je ouder(s)/broer(s)/zus er van? (Mocht dit geen troll zijn iig..)
Maare dat over Hartkatheterisatie laborant is wel waar dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 03:21 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Die weten het niet.. Het is niet iets wat je makkelijk ter sprake brengt, Ik heb nu een andere psycholoog gevonden, en daar kan ik opzich redelijk goed mee overweg.
Iets anders gaan doen is niet 1,2,3 mogelijk. Ik kan niet zo overstappen naar radiologie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 september 2012 03:22 schreef RBWO het volgende:
[..]
Maare dat over Hartkatheterisatie laborant is wel waar dan?. Mocht dat wel zijn lijkt het mij verstandig om wat anders te gaan doen.
Echt niet, ze leven alleen niet meer om nee te kunnen zeggen. Soort van verkrachting.quote:
Die heb je het al verteld?quote:Op woensdag 19 september 2012 03:21 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Die weten het niet.. Het is niet iets wat je makkelijk ter sprake brengt, Ik heb nu een andere psycholoog gevonden, en daar kan ik opzich redelijk goed mee overweg.
quote:Op woensdag 19 september 2012 06:56 schreef Expression het volgende:
Reageren jullie nog steeds op deze troll?
Necrofilie is strafbaar, TS zal wel niet zo dom zijn dit te bespreken op een openbaar forum.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef SkyArmada het volgende:
De angst bekruipt mij dat dit misschien geen troll is..
Als dit wel een troll is hoop ik met heel mijn hart dat TS om 4 uur 's ochtends van z'n bedje geplukt wordt door een AT.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:14 schreef Loppe het volgende:
[..]
Necrofilie is strafbaar, TS zal wel niet zo dom zijn dit te bespreken op een openbaar forum.
Tsja, necrofilie wordt het liefst door alles en iedereen doodgezwegen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef DeHangui het volgende:
Een lijk, waarom maakt iedereen daar altijd zo'n isseu van![]()
Tering, het is niet dat ik ze zelf omleg ofzo![]()
Klacht lijkt me duidelijk, mensen hebben problemen met mijn sexuele voorkeur, terwijl sommige mensen op voeten / kosten / urineren / uitwerpselen kicken
Goed weekend trouwens
Nou nou nou zeg..quote:Op woensdag 19 september 2012 16:39 schreef AltijdHooggeleid het volgende:
Dat iedereen zo kalm reageert ... TS hoeft geen troll te zijn, al genoeg zieke geesten op de wereld.
p.s.
TS fuck you.
Denk wel dat het een troll is nadat ik zijn postgeschiedenis heb bekeken. Een en al bagger. Dus dan zal dit ook wel weer zo zijn. Gelukkig maarquote:Op woensdag 19 september 2012 16:39 schreef AltijdHooggeleid het volgende:
Dat iedereen zo kalm reageert ... TS hoeft geen troll te zijn, al genoeg zieke geesten op de wereld.
p.s.
TS fuck you.
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:06 schreef SkyArmada het volgende:
TS wil je mn overleden tante neuken ze is pas 25
Zou ze echt geil vinden
Wat dacht je van 8300 viewsquote:Op woensdag 19 september 2012 23:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
10 pagina's voor een klacht
komt omdat er seks in de tt staatquote:
Mooi gesproken, mijn waarde bananencollegaquote:Op donderdag 20 september 2012 12:07 schreef BananaPancake het volgende:
TS door jou ben ik echt bang om dood te gaan!
Denk je rustig daar te liggen, wordt je gewoon verkracht door één of andere ranzige vent en je kan je niet eens verzetten![]()
Gadverdamme ik word er gewoon misselijk van
Dank dankquote:Op donderdag 20 september 2012 12:49 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Mooi gesproken, mijn waarde bananencollega
Hier ben ik het ook wel mee eens.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef MultiBanaan het volgende:
Als ik een vrouw was en TS zou mijn lijk neuken, zou ik als zombie herrijzen om TS finaal de kanker in te slaan
Dat hete is er na een paar uur wel afquote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef Ezio het volgende:
Ik snap TS wel, die dode sletjes weten dat ze heet zijn en ze vragen gewoon om zaad.
Even in de magnetron, opgelost.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:02 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dat hete is er na een paar uur wel af
pedo-necroquote:Op donderdag 20 september 2012 12:51 schreef Ezio het volgende:
Ik dacht na het lezen van de OP dat het een lemming van dit topic was
Lekker batsenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:26 schreef He-man- het volgende:
Chickies die nog leven wijzen mij af, dus ja dan ga ik maar met een schop op pad.
WUEEEEEEE HEHEHEH WAT EEN GARP!quote:Op donderdag 20 september 2012 17:31 schreef dafish het volgende:
het lijkt mij maar een dooie boel.....
Hahahaha. Not.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:31 schreef dafish het volgende:
het lijkt mij maar een dooie boel.....
quote:Op zondag 23 september 2012 13:12 schreef Saskiaahh het volgende:
Hahahahaha wel grappig dit.. grote fantasie heb je wel..
Is geen bashen, dat van elkaar genieten slaat werkelijk waar nergens op. Als je niet loopt te trollen en dat serieus niet zo ziet, dan ben je behoorlijk de weg kwijt.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:45 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Denk je, ga hier nu ook maar bashen? Je laat je zelf wel kennen niet? Graag inhoudelijk reageren
Jij snapt er zeker ook niks van dat dit topic open blijft? Aangezien jouw topics meestal gesloten wordenquote:
Ik hate living peoplequote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij snapt er zeker ook niks van dat dit topic open blijft? Aangezien jouw topics meestal gesloten worden
Joe have a problem wit mij spelling?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 04:44 schreef Xenzo het volgende:
TS, ik had hier al eerder een reactie geplaatst, maar nu even serieus: wordt u echt seksueel opgewonden van lijken? Zo ja, kunt u uitleggen wat er zo "mooi" of "aantrekkelijk" is aan een lijk? Ik en de rest hier zien de "schoonheid" die u in lijken ziet namelijk niet, dus ja, als u dat kunt uitleggen dan kunnen we met z'n allen op een serieuze en respectvolle manier met u hierover in debat gaan. Wat ik ook wil weten is wat u onder "seks met een lijk" verstaat. Het woord "seks" is in mijn ogen een ruim begrip, trekt u zich af als u een lijk ziet of gaat u echt all the way met een lijk? Als u "het" echt met lijken doet, denkt u serieus dat de lijk in kwestie ervan geniet als u er seks mee heeft? In mijn beleving is een lijk een levenloos mens of dier die niet kan zien, horen, communiceren, proeven, ruiken of voelen. Maar goed, wat ik me ook zit af te vragen is hoe u op het idee gekomen bent dat nabestaanden het niet erg zouden vinden dat u seks heeft gehad met hun overleden persoon. Ik ben vast niet de enige hier, maar als ik te horen zou krijgen dat iemand seks heeft gehad met mijn overleden dierbaren dan zal ik de dader in kwestie opzoeken. Laat ik het zo zeggen: ik hoop voor de dader dat hij of zij al overleden is, want de kans dat hij of zij mijn bezoekje zou overleven acht ik dan ook zeer klein.
quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:24 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog een kleine bekentenis.. Het lijkentopic was ook 1 grote troll
Seks met
Ja eh ik lees niet alles wat jij hier neerplempt op het forum he.quote:
Maar goed ook, anders was ik een mooie sick fuckquote:Op zondag 30 september 2012 19:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja eh ik lees niet alles wat jij hier neerplempt op het forum he.
Maar fijn dat je een troll bent hoor
Inderdaad. Er is dus nog hoop voor jequote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders was ik een mooie sick fuck
Wij zien vaak genoeg wel in of iemand aan het trollen is of niet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is dus nog hoop voor je![]()
Vind het wel heel vreemd dat dit topic zolang open heeft mogen blijven.
Okee, dat geloof ik gelijk....maar deze keer niet, terwijl het topic toch best ver ging?quote:Op zondag 30 september 2012 19:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wij zien vaak genoeg wel in of iemand aan het trollen is of niet.
Wat loop je dan topics te verzinnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:14 schreef DeHangui het volgende:
Dank u allen voor het meewerken aan dit experiment hahah!
Uiteraard val ik niet op lijken, GATVERDAMME
Echt wel, je zit alleen nog in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:14 schreef DeHangui het volgende:
Dank u allen voor het meewerken aan dit experiment hahah!
Uiteraard val ik niet op lijken, GATVERDAMME
Like i carequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:37 schreef smitjew het volgende:
Ts het is te laat je ip is getraceerd en de autorieteiten zijn ingeligd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |