Kijk, het is allemaal niet zo raar. Ik bedoel, bij ons op het werk liggen ook gewoon meiden die zijn overleden aan een natuurlijke dood. Ik houd er absoluut niet van dat ze bijvoorbeeld zijn overleden door een auto ongeluk, of vermoord, of wat dan ook. Gewoon natuurlijke dood. Ik geil niet op bloed of what so ever.quote:
nee neequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:05 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Kijk, het is allemaal niet zo raar. Ik bedoel, bij ons op het werk liggen ook gewoon meiden die zijn overleden aan een natuurlijke dood. Ik houd er absoluut niet van dat ze bijvoorbeeld zijn overleden door een auto ongeluk, of vermoord, of wat dan ook. Gewoon natuurlijke dood. Ik geil niet op bloed of what so ever.
Enig sinds ben ik wel nieuwschierig wat ik vanavond ga aantreffen..
Nee natuurlijk niet, wat voor perverseling denk je dat ik benquote:
maar wel vrouwen die gestorven zijn aan virussen/kanker want dat is vrij perversquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:10 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, wat voor perverseling denk je dat ik benGa geen gewonde meiden doen..
Die liggen in het algemeen wel iets langer in de kelder, dus elk nadeel heeft zo zijn voordeelquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:15 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
maar wel vrouwen die gestorven zijn aan virussen/kanker want dat is vrij pervers
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:18 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Die liggen in het algemeen wel iets langer in de kelder, dus elk nadeel heeft zo zijn voordeel
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef Robijn48 het volgende:
Als je geen troll bent, ben je zeker ziek, en dan hoop ik dat je snel ontdekt word. En ontslagen.
Waar slaat dat nou weer op? Ik werk in Amsterdam en kom uit Almere. Succes met uitzoeken waar ik werk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef Robijn48 het volgende:
Als je geen troll bent, ben je zeker ziek, en dan hoop ik dat je snel ontdekt word. En ontslagen.
Lezen...heb ik ergens gezegd dat ik dat ga uitzoeken? Je kan me er echter niet van weerhouden dat ik hoop dat je snel ontdekt word.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:32 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Ik werk in Amsterdam en kom uit Almere. Succes met uitzoeken waar ik werk!
Ik veroordeel jouw toch ook niet op je seksuele voorkeur?
Sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen, mijn excusesquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Lezen...heb ik ergens gezegd dat ik dat ga uitzoeken? Je kan me er echter niet van weerhouden dat ik hoop dat je snel ontdekt word.
Dat verhaal blijft me een beetje achtervolgen. Ik ontdekte zojuist dat iemand er een account op Twitter voor heeft aangemaakt en het in 53 stukjes heeft gehakt. Dat dat zonder bronvermelding is gebeurd vind ik alleen een beetje jammer. Moge de daarvoor verantwoordelijke zich aangesproken voelen. https://twitter.com/MariaJKruiswijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:55 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ] Waarschuwing! Dit is een briljante quote! Waarschuwing! [ afbeelding ]
[..]
Mooi stukje hoorquote:Op maandag 17 september 2012 00:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat verhaal blijft me een beetje achtervolgen. Ik ontdekte zojuist dat iemand er een account op Twitter voor heeft aangemaakt en het in 53 stukjes heeft gehakt. Dat dat zonder bronvermelding is gebeurd vind ik alleen een beetje jammer. Moge de daarvoor verantwoordelijke zich aangesproken voelen. https://twitter.com/MariaJKruiswijk
Your.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:22 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
your are sick
Wow, een artikel uit 1998quote:Op maandag 17 september 2012 09:10 schreef Logician78 het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)maar-een-engel.dhtml
Proest.quote:Op maandag 17 september 2012 02:49 schreef Jan-Slagter het volgende:
Potentieel legendarisch topic, DeHangui held
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |