Nou nee niet echt eigenlijk. maar bedankt voor je interessequote:
Ik ben begaan met mensen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:33 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nou nee niet echt eigenlijk. maar bedankt voor je interesse
Dat heb ik ook gedaan, natuurlijk. Maar het is een kennis van een kennis, dus heb gezegd dat het voorval over een kennis van een kennis ging. Vervolgens raadde ze mij aan die kennis van een kennis langs te laten komenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik ben begaan met mensen.
Daarom mijn volgende tip: praat er eens over met een psychiater.
Dan is je klacht opgelost.
hij houdt wel van een stukkie vleeschquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:38 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Gozer wat kwispelt jouw avatar snel
Nja, ik werk in een ziekenhuis. Dus daar hebben we een geklimatiseerde ruimte. De versheid en strakheid is goed te doen, maar temperatuur-technisch is het behelpenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:37 schreef Zosk het volgende:
Moet kunnen, mits ze nog vers/strak is.
Alhoewel strak lastig wordt, denk ik.
Lees: ziekenhuis. Is allemaal climat. Dus op de kachel is gewoon een lastig verhaal.. Ik dacht zelf aan een stijltang. Die voor 3/4 minuutjes d'r in, en dan mijn gang gaan, of is dit een no-goquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:42 schreef Monopoly het volgende:
Als ze al koud en stijf zijn, moet je ze even op de kachel leggen. Worden ze weer lekker warm.
En in wintertijd kan je ze voor de open haard leggen, Marvin Gaye op de achtergrond en een goed glas rode wijn.
Dan de liefde bedrijven op een berenvel voor de haard.
Romantischer wordt het niet.
Gewoon een bad vullen met kokend heet water, 2 minuutjes is genoeg. Dan zijn ze lekker week en niet meer zo stijf.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:46 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Lees: ziekenhuis. Is allemaal climat. Dus op de kachel is gewoon een lastig verhaal.. Ik dacht zelf aan een stijltang. Die voor 3/4 minuutjes d'r in, en dan mijn gang gaan, of is dit een no-go
Je kan ook niet meer zien als je dood bent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb er geen moeite mee, zo lang ik het maar niet zie.
Kijk, een man met ervaring. Zo mag ik het graag zienquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon een bad vullen met kokend heet water, 2 minuutjes is genoeg. Dan zijn ze lekker week en niet meer zo stijf.
Tevens kan je van de huidschilfers en losgeweekte haren een mooie pop maken. Vergeet vooral niet afgeknipte nagels te gebruiken. Dan heb je je eigen fap-pop
Waarom "quote:
Je bent wel creatiefquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon een bad vullen met kokend heet water, 2 minuutjes is genoeg. Dan zijn ze lekker week en niet meer zo stijf.
Tevens kan je van de huidschilfers en losgeweekte haren een mooie pop maken. Vergeet vooral niet afgeknipte nagels te gebruiken. Dan heb je je eigen fap-pop
Jup, kende je die nog niet? Je bent nieuw in dit wereldje denk ik. 't Geeft niet, internet is grootquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
Kosten hmm das een nieuwe fetisj zeker
Kweet niet je noemde fetisjen op met kosten dus dacht ik dat het een fetisj wasquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:13 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jup, kende je die nog niet? Je bent nieuw in dit wereldje denk ik. 't Geeft niet, internet is groot
En sinds wanneer is een das een fetisj?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:16 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
[..]
Kweet niet je noemde fetisjen op met kosten dus dacht ik dat het een fetisj was
Ja dankzij dit topicquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:06 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Waarom "" ??? Ben je misselijk
![]()
Geen kadaver; lees lijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:19 schreef Isthisit het volgende:
[..]
Ja dankzij dit topicIk weet nog wel ergens een dode hont te liggen, interesse?
Dat noem ik nu niet bepaald spannendquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:20 schreef haan33 het volgende:
TS, je kunt zeker geen levende chicks hosselen?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Dat noem ik nu niet bepaald spannend
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:20 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Geen kadaver; lees lijkMaar toch bedankt
Lees het topic nog eens goed door, en bedenk dan of je nog een keer op deze manier wil posten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef haan33 het volgende:
o my god
De necrofiele zolderautisten ontwaken
Ik krijg steeds meer de neiging dat je het echt meent?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:32 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens goed door, en bedenk dan of je nog een keer op deze manier wil posten.
VVDFIELEN.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef DeHangui het volgende:
[...] terwijl sommige mensen op [...] kosten kicken
Goed weekend trouwens
Jij bent de herhaler van FOK! ofzoquote:
Ja, en jij de naar de bekende weg vrager ofzo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jij bent de herhaler van FOK! ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |