Het zal alleen de verhoudingen tussen hem en de CDA fractie geen goed doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gezien de massale overloop van CDA-kiezers naar de VVD past zo'n overstap prima in het plaatje, inderdaad.
landsbelang gaat voor partijbelang!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zal alleen de verhoudingen tussen hem en de CDA fractie geen goed doen.
Op papier wel jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
landsbelang gaat voor partijbelang!
Misschien is Jan Kees ook wel een keertje klaar, waren wel tropenjaren natuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:03 schreef Tiemie het volgende:
Jan kees de jager wordt lid van de vvd en blijft daardoor minister
Schippers kun je vergif op innemen dat die erin komt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
zolang halve zoolstra en edith schippers er maar niet in zit
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:43 schreef Hexagon het volgende:
De staatssecretaris van cultuur zal wel naar de VVD gaan
[ afbeelding ]
Ik vind alles best, zolang minister Dijsselbloem hem maar stevig onder de duim houdt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:43 schreef Hexagon het volgende:
De staatssecretaris van cultuur zal wel naar de VVD gaan
[ afbeelding ]
Vermeend is volgens mij wel een goede kandidaat voor een minister postquote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef Joosie200 het volgende:
AZ: Rutte (VVD)
BZK: Zijlstra (VVD)
BuZa: Timmermans (PvdA)
DF: Kamp (VVD)
Eli: Jacobi (PvdA)
Fin: Vermeend/Bos (PvdA)
I&M: Schultz (VVD)
OCW: Dijsselbloem (PvdA)
SZW: Klijnsma (PvdA)
V&J: Hennis-Plasschaert (VVD)
VWS: Schippers (VVD)
Zoiets is een prima line-up en qua verdeling ook ok (6x VVD, 5x PvdA).
Daarom ook liever Hennis-Plasschaert, omdat zij met name in het Europees Parlement heeft laten zien zich meer te bekommeren om de vrijheid/privacy m.b.t. talloze onderwerpen door moties te steunen die tegen de voorstellen waren van bijv. ACTA. In tegenstelling tot een Teeven inderdaad, die notabene door Bits of Freedom in de prijzen viel. Als er toch een VVD-er op moet komen, liever Plasschaertquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Stel je voor dat Teeven weer minister van Justitie wordt, dan wordt binnen een paar jaar iedereen die een MP3 op youtube heeft beluisterd van zijn bed gelicht. En daar stemt 25-30% van de stemmers op. De horror.
Teeven was staatssecretarisquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Stel je voor dat Teeven weer minister van Justitie wordt, dan wordt binnen een paar jaar iedereen die een MP3 op youtube heeft beluisterd van zijn bed gelicht. En daar stemt 25-30% van de stemmers op. De horror.
Hij heeft meer stemmen gehad dan de Piratenpartij. Zijn rare ideeen leven dus wel onder burgers.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen op dit forum een hekel aan Fred Teeven, ook de VVD-stemmers.
Kunnen we niet allemaal een brief sturen naar Mark Rutte en vragen of Fred dit keer geen post krijgt als minister, maar alleen aanblijft als kamerlid of desnoods een leuke functie krijgt als burgemeester van Uithuizermeeden?
Ivo Opstelten mag ik ook niet, maar die Fred is echt erg, die wil ook het hele internet gaan censureren, waardoor we een Chinees model van internet krijgen, wat dus gewoon waardeloos internet is.
Brrr, ik zie toch liever iemand anders op financiën. Vermeend vind ik dan echt een stuk betere kandidaat. Teulings is veel te veel macro-econoom en die houden er soms wel wat bizarre ideeën op na, een fiscaal econoom zoals Vermeend past veel beter op financiën.quote:
Met af en toe wat sappige details uit de Ministerraad.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:25 schreef Radegast het volgende:
Boekestijn staatssecretaris Buitenlandse Zaken ipv Knapen.
Waarom nou nooit eens een man/vrouw uit het vak op I&M?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:48 schreef GSbrder het volgende:
PvdA kan natuurlijk ook de vrouwen leveren omdat zij dat zo belangrijk vinden, dan kan de VVD het bij mannen + schippers en miepje 130 houden.
Kunnen al deze 'mensen' niet beter verhuizen naar een land met een soort democratie dat beter bij ze past als de Democratische Republiek Congo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij heeft meer stemmen gehad dan de Piratenpartij. Zijn rare ideeen leven dus wel onder burgers.
Waarom I&M weer opsplitsen? Ik vond dat juist een zinnige samenvoeging. Qua emissies, qua impact op het landschap en qua impact op de natuur is personenvervoer/goederentransport verreweg de grootste belasting op het milieu die nu plaats vindt zeker als je de landbouw/visserij ook nog in een apart ministerie hebt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Verkeer: Schultz
[..]
Milieu (minister/staats): Winsemius
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |