+1!quote:Op zaterdag 15 september 2012 06:43 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb wel een strijkijzer en zelfs een aftandse plank. Maar ik strijk nooit.
Ik hang alle was uit en kan heel goed vouwen. Mijn vent strijkt zijn overhemden zelf.
Which reminds me, volgende week maar eens aan de babywasjes beginnen.
Danaquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:53 schreef dananana het volgende:
Na nu uit de op van het andere subforum te zijn geschreven zou ik mezelf hier willen inschrijven.
Ik schat in dat ik een uitgerekende datum heb van 11 april 2013 en ik verwacht een tweeling![]()
.
Ik ga proberen hier mee te lezen en te schrijven maar het gaat hier altijd zo hard!![]()
Op de een of andere manier wil ik het nog steeds niet helemaal geloven hoewel ik al 2 echo's heb gehad met kloppende hartjesgelukkig maandag naar de gyn en hopen dat ik nog maar weer een keer bevestiging krijg! Misschien durf ik het dan zelf ook te geloven en wat meer van de daken te brullen
Strijkvrije overhemdenquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:14 schreef klumsy het volgende:
Danana welkom
Ik strijk alleen de overhemden van M. meer niet, maar wie weet straks ook wel de babywasjes
Pfff, wat voel ik me ellendig,hoofdpijn, oorpijn, loopneus en het gevoel alsof ik scheernesjes heb ingesliktNu dus een kopje thee met honing, hopelijk verzacht dat de boel wat.
Heeeeerlijk! En Bali, wat tof! Is een van mijn opties voor met kind komend jaar (of daarna). Wij zijn/waren nogal van de verre vakanties, dit jaar naar Maleisië geweest, toen was ik een week of 15.quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:41 schreef _wolk82_ het volgende:
Ik zit trouwens op Bali is echt heerlijk hier, nu nog even genieten van de laatste vakantie met z'n tweetjes.
Nee, ik kan juist alleen maar op m'n linkerzijde slapen tegenwoordig. Zeker op m'n rug krijg ik na een kwartiertje 'last' van de holle ader die dan klemzit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:13 schreef Kyara het volgende:
Oh, nog even iets anders
Ik merk al een paar nachten dat ik niet op mijn linkerzij kan liggen. Dat krijg ik steken bij mijn hart/longen (weet niet precies waar wat zit....). In elk geval meteen onder mijn borst. Rechterzij en rug gaan wel prima.
Iemand dit dit herkent?
Zo herkenbaar!quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:42 schreef vencodark het volgende:
Getver, ik ben eigenlijk best bezorgd dat het nog misgaat voor de eerste echo. Gister wel wat last van mijn buik gehad en nu vanmorgen zowaar geen misselijkheid. Nu had ik ter 'preventie' eerder om 6 uur al 2 crackers op.
Dat ik nu niet misselijk ben, baart me zorgen. Toch bezorgd dat er straks op de echo niets te zien was en alles loos alarm.
We twijfelen ook nog om nog een test te halen. 2 van Kruidvat zeiden heel duidelijk dat ik zwanger ben maar we kunnen het niet geloven tot de echo en die is donderdag pas.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:44 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Zo herkenbaar!
Had ik eindelijk de remedie tegen de misselijkheid gevonden, was het ook echt zo goed als weg!Toen ging ik me indd ook enorme zorgen maken. Ik heb helaas geen tips voor je....
Ja snap ik wel... Misschien toch eerst even de huisarts dan? Of moet je toevallig binnenkort naar de gyn voor controle?quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:48 schreef Kyara het volgende:
Isis, hmm... ja.... vind het een beetje lastig. De vk zou ik zo gebeld hebben maar bij de gyn heb ik best wel een drempel om te bellen. Heb ook niet echt een telefoonnummer of zo gekregen.
Het ziekenhuis hier heeft een verpleegkundigenspreekuur voor korte vragen (ook telefonisch). Hebben ze bij jou niet zoiets? Kan me voorstellen dat de drempel een stuk lager is wanneer de verpleegkundige zegt dat je moet bellen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:48 schreef Kyara het volgende:
Heb vorig jaar tranen met tuiten gehuild bij de reclame van Orange babies en ook dit jaar is ie weer op de buis....
Isis, hmm... ja.... vind het een beetje lastig. De vk zou ik zo gebeld hebben maar bij de gyn heb ik best wel een drempel om te bellen. Heb ook niet echt een telefoonnummer of zo gekregen.
Dat heb ik ook ondanks een echo met een knippertje en de hele dag misselijkquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:42 schreef vencodark het volgende:
Getver, ik ben eigenlijk best bezorgd dat het nog misgaat voor de eerste echo. Gister wel wat last van mijn buik gehad en nu vanmorgen zowaar geen misselijkheid. Nu had ik ter 'preventie' eerder om 6 uur al 2 crackers op.
Dat ik nu niet misselijk ben, baart me zorgen. Toch bezorgd dat er straks op de echo niets te zien was en alles loos alarm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Ja, dat geloof ik ook wel maar nu is het net een rotweek omdat ik mij nu te goed voel (en dus niet misselijk vandaag), op de echo moet wachten en ik het nog steeds niet kan geloven. Ik wil blijkbaar meer bewijs dan 2 duidelijke testen, ochtendmisselijkheid van de afgelopen dagen en al 1,5 maand over tijd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ondanks een echo met een knippertje en de hele dag misselijkJe blijft je bij alles zorgen maken. De zwangerschap en straks na de bevalling ook
![]()
Ja, al vrees ik nu dat we het vrienden en familie misschien te snel verteld hebben. Mijn ouders kwamen gister met een mand vol cadeautjes. Slabbetjes, beertjes, augurken, crackers, gelukspoppetje, een lijstje voor de eerste echofoto!quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:29 schreef Tally het volgende:
Dat is niet gek dat je meer bewijs wil hoor
Bij de meeste mensen is het toch: eerst zien dan geloven
Dat is hier niet anders mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:33 schreef Suikertante het volgende:
Incantrix, heb wat teruggezocht gister en je verhaal gelezen. Jouw verhaal is wat me aan het twijfelen heeft gebracht. Dit zou ik een kind ook niet aan willen doen. Maar die kans is zo klein, en er zijn zoveel andere uitslagen mogelijk, ik denk toch dat ik die gok wil nemen. En dan hoop ik ten zeerste dat in geval van een dergelijke afwijking, het kind al opgeeft voor het geboren wordt. Sterkte nog, zo lang is het nog helemaal niet geleden.
Ah, zo kan het inderdaad ook zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:35 schreef Mineola het volgende:
Inca, het was juist met jouw verhaal in m'n achterhoofd dat ik heel bewust schreef dat een kindje met Down voor mij welkom is. Daarmee bedoelde ik dat de enige afwijking van de drie zou zijn waarbij ik geen vervolgonderzoeken zou laten doen, en wat voor mij geen reden zou zijn om de zwangerschap evt af te laten breken. Dus voor mij was er wel een duidelijk onderscheid tussen Down en de andere twee.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:23 schreef Incantrix het volgende:
Danana, woah, ook een tweeling, wat leuk en spannend!!
Mango, beetje laatmaar nog eenvoor de draaipogingen.. Ben je al minder beurs?
Vencodark, welkom! Hoop dat alles ok ishet afnemen van symptomen kan ook tijdelijk zijn, dat hoop ik dan maar.
Over de combinatietest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef Logician78 het volgende:
Oeh! Ik heb net 36 leuke hema rompertjes voor 10euro op MP gekocht
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Fijn dat jullie overwegend blij konden/kunnen zijn, deze kant op lijkt me inderdaad zeker ook heel vervelend. En gek he, hoe zo'n mechanisme werkt? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik denk dat ik dit nu nog steeds aan het doen ben met het kindje dat ik nu in mijn buik heb en dat voelt idd verdraaide oneerlijk. Maar het gaat vanzelf he? Fijn dat het nu tenminste allemaal ok is, het is en blijft een vreselijke spanning, al die weken zonder iets te weten.. Wij hebben maar een paar dagen in spanning gezeten (wij hadden een vlokkentest dus konden sneller terecht, was dat voor jullie geen optie? Gewoon nieuwsgierig hoor), donderdag vlokkentest, dinsdag de uitslag, en dat was al de hel op aarde.. Al die weken, pfff..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Ik kan me goed voorstellen dat dat mechanisme bij jou nu in werking is. Je beschermt jezelf toch automatisch voor het geval je zoiets nog eens moet meemaken. Hoewel die kans natuurlijk heel klein is. Ik hoop dat je dat snel los zal kunnen laten en onbezorgd kunt genieten!quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijn dat jullie overwegend blij konden/kunnen zijn, deze kant op lijkt me inderdaad zeker ook heel vervelend. En gek he, hoe zo'n mechanisme werkt? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik denk dat ik dit nu nog steeds aan het doen ben met het kindje dat ik nu in mijn buik heb en dat voelt idd verdraaide oneerlijk. Maar het gaat vanzelf he? Fijn dat het nu tenminste allemaal ok is, het is en blijft een vreselijke spanning, al die weken zonder iets te weten.. Wij hebben maar een paar dagen in spanning gezeten (wij hadden een vlokkentest dus konden sneller terecht, was dat voor jullie geen optie? Gewoon nieuwsgietsig hoor), donderdag vlokkentest, dinsdag de uitslag, en dat was al de hel op aarde.. Al die weken, pfff..
Ooww, ik wist niet eens dat die ook tot een bepaald moment maar kan! Extra vervelend dus, tussen de wal en het schip. Met terugwerkende kracht eenquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat dat mechanisme bij jou nu in werking is. Je beschermt jezelf toch automatisch voor het geval je zoiets nog eens moet meemaken. Hoewel die kans natuurlijk heel klein is. Ik hoop dat je dat snel los zal kunnen laten en onbezorgd kunt genieten!
Een vlokkentest was bij ons geen optie meer, daar waren we net te laat voor. Ik geloof dat dat tot 11 weken had gekund. We konden alleen nog maar een vruchtwaterpunctie doen, en die was pas vanaf 16 weken uit te voeren.
Herkenbaar, ik heb ook zo vaak gedacht dat ik het me inbeeldde, maar dan zou ik wel ongesteld zijn geworden. Je weet gewoon niks zeker tot die echo, en daarna eigenlijk ook niet. Ik probeer me er maar niet druk om te maken, vind het soms wel lekker even niet misselijk te zijn... en dan komt het ineens weer keihard op zetten. Onzekerheid hoort er blijkbaar bij...quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
We twijfelen ook nog om nog een test te halen. 2 van Kruidvat zeiden heel duidelijk dat ik zwanger ben maar we kunnen het niet geloven tot de echo en die is donderdag pas.![]()
En eigenlijk is de kans wel nihil dat die testen het mis hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |