abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116807232
Wat gaan jullie verschrikkelijk hard zeg, heb net een reis van bijna 24 uur achter de rug en heb nog lang niet alles bij kunnen lezen.

Ik zag een nieuwe baby *O*
Nieuw zwangeren gefeliciteerd.
En een leuk gesprek over eten en sex, voor dat laatste ben ik echt te moe (maar wie weet op vakantie) en eten gaat nog prima heb eigenlijk continue honger.

De vliegreis hierheen was minder, veel last gehad van een lage bloeddruk, bijna flauwgevallen maar nu gaan we lekker genieten van ongeveer 30 graden. Ik hoop alles bij te kunnen houden, maar zal op vreemde tijden reageren ivm tijdsverschil ;).

:* voor alle meiden die het nodig hebben.
Ik

Laat mij trouwens maar op de 17de staan, ze gaan bij de 12 weken echo nog een keer kijken voor de definitieve datum.
pi_116807790
Wolk, fijne vakantie, lekker gedijen!
pi_116807832
Oeh, mijn oma strijkt zelfs de zakdoeken van opa.

Ik strijk niets, geen strijkijzer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116807846
Ik heb wel een strijkijzer en zelfs een aftandse plank. Maar ik strijk nooit.
Ik hang alle was uit en kan heel goed vouwen. Mijn vent strijkt zijn overhemden zelf.

Which reminds me, volgende week maar eens aan de babywasjes beginnen.
pi_116807906
:W Hier zo'n strijker dus!
Alle kleertjes van Eva, inclusief hydrofielen handdoeken én washandjes.
En alle kleren van ons beide waar kreukels in zitten. Ik ga echt niet in gekreukte kleren rondlopen, staat zo slordig en onverzorgd vind ik.
Ik strijk ook theedoeken ja.

Het kan altijd nog erger, mijn schoonmoeder strijkt ook de boxershorts en zo. Dat gaat zelfs mij te ver.

Wolk, fijne vakantie!

Dananana, welkom!
pi_116807979
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 06:43 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb wel een strijkijzer en zelfs een aftandse plank. Maar ik strijk nooit.
Ik hang alle was uit en kan heel goed vouwen. Mijn vent strijkt zijn overhemden zelf.

Which reminds me, volgende week maar eens aan de babywasjes beginnen.
+1!

Babywasjes wilde ik graag tijdens m'n verlof doen, maar mijn praktische man gooit steeds babydingen bij de gewone was onder het motto 'dan is het maar gedaan'. En aangezien hij meer thuis is dan ik, en ik zowel rustig moet blijven zitten van hem als meer in huis moet doen (en ik hem niet aan z'n verstand gepeuterd krijg dat dat niet tegelijk kan maar dat terzijde), heb ik dus nog niet eens een romper opgehangen :( /zwangere vrouw frustratie modus

Ach, tijdens mijn verlof is hij niet thuis, dan doe ik het allemaal lekker nog een keer :D

Maar verder is hij wel lief hoor O+

Wolk fijne vakantie (waar ben je? Het klinkt nu al enjoyable, ondanks de reis) en dananana welkom, leuk een tweeling! Gaat alles goed?
pi_116807989
Welkom Dananana *O* Wat leuk, 2 O+

Zakdoeken horen eigenlijk ook gestreken :P Die zijn echt verschrikkelijk als ze kreukelig zijn.
Gelukkig klaagt Tara niet ;) (ja,die heeft nog ouderwetse zakdoeken, ik krijg hem er niet afgepraat)
Ik strijk normaal niks (tenzij heel sporadisch een blouse oid, zo'n 4x per jaar)

Maar echt wel dat alle hydrofielen en kleertjes straks gevouwen en gestreken in mijn kast liggen :D
Het hoort er toch een beetje bij he?

Ik merk dat mijn hormonen, op woeste nesteldrang na :o , nu weer wat tot rust komen :) Veel minder gehuil en ruzie in de tent. Relativeringsvermogen teruggevonden ;) Er is hoop in het derde trimester ;)
  zaterdag 15 september 2012 @ 07:57:15 #258
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116808017
Ooit eens gehoord dat je de bacteriën eruit strijkt. Dikke bullshit natuurlijk, wassen en strijken met week 34, dan zijn die dingen Echt wel terug volgens mij.
pi_116808029
Strijken? Was dat? Ik strijk werkelijk nooit. Zou niet eens weten waar mijn strijkijzer is! Lag er vannacht wel aan te denken dat ik het zo zonde vind om nieuwe babyjurkjes te wassen. Ze zijn nu nog zo mooi en glad O+ Dus denk dat straks met de babywasjes de strijkijzer toch opgezocht moet worden }:|
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116808045
Ik heb de vorige keer de hulp alles laten strijken :@

Ik strijk alleen wat hoogst noodzakelijk is. Mijn moeder vind meer dingen noodzakelijk dan ik dus die strijkt nu de rest.....

Welkom Dananana! Wat leuk weer een tweeling erbij O+ O+
pi_116808064
Oh, nog even iets anders

Ik merk al een paar nachten dat ik niet op mijn linkerzij kan liggen. Dat krijg ik steken bij mijn hart/longen (weet niet precies waar wat zit....). In elk geval meteen onder mijn borst. Rechterzij en rug gaan wel prima.

Iemand dit dit herkent?
pi_116808066
Danana welkom *O*

Ik strijk alleen de overhemden van M. meer niet, maar wie weet straks ook wel de babywasjes O+

Pfff, wat voel ik me ellendig,hoofdpijn, oorpijn, loopneus en het gevoel alsof ik scheernesjes heb ingeslikt :r Nu dus een kopje thee met honing, hopelijk verzacht dat de boel wat.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116808183
Strijken doe ik ook bijna niet, alleen het hoogst noodzakelijke.

Ik zit trouwens op Bali is echt heerlijk hier, nu nog even genieten van de laatste vakantie met z'n tweetjes.
pi_116808230
Freecell oh nee! Ik denk Ah! Een graadmeter! Maar jij gaat al bijna bevallen man! Moet ik tot zeven maanden wachten voor ik weer chill ben? :D

Danana welkom!! En wij houden van tweelingecho's :) Wat dacht je toen je voor het eerst hoorde dat je een tweeling kreeg? Ik hoopte het bijna, maar tegelijk ook weer niet echt.. Ik bleek "gewoon" een solist te hebben.

Klumsy wat sneut, hebben jullie een bad? Ik hou van Kneipp eucalyptus, en ook van warme sjaals. Geen oplossingen maar toch.. Sterkte en doe rustig aan!

Enne over strijken.. Weet niet waar de strijkbout is, mijn vriend strijkt soms een overhemd.. Toch heb ik nooit gekreukte kleding eigenlijk. Goed op-/uithangen is the key!

Oja, dank voor alle visies op de combinatietest. Ik heb alles gelezen en allebei de kanten op duidelijke redenen. Nog maar eens over hebben hier, heb zelf toch de voorkeur voor niét.
pi_116808310
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 september 2012 22:53 schreef dananana het volgende:
Na nu uit de op van het andere subforum te zijn geschreven zou ik mezelf hier willen inschrijven.
Ik schat in dat ik een uitgerekende datum heb van 11 april 2013 en ik verwacht een tweeling O+ O+ .

Ik ga proberen hier mee te lezen en te schrijven maar het gaat hier altijd zo hard! :P

Op de een of andere manier wil ik het nog steeds niet helemaal geloven hoewel ik al 2 echo's heb gehad met kloppende hartjes 8)7 gelukkig maandag naar de gyn en hopen dat ik nog maar weer een keer bevestiging krijg! Misschien durf ik het dan zelf ook te geloven en wat meer van de daken te brullen *O*
Dana :W Hebben ze je eruit gegooid _O- O+ (heel goed, nu de rest nog!)
pi_116808323
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 08:14 schreef klumsy het volgende:
Danana welkom *O*

Ik strijk alleen de overhemden van M. meer niet, maar wie weet straks ook wel de babywasjes O+

Pfff, wat voel ik me ellendig,hoofdpijn, oorpijn, loopneus en het gevoel alsof ik scheernesjes heb ingeslikt :r Nu dus een kopje thee met honing, hopelijk verzacht dat de boel wat.
Strijkvrije overhemden ^O^
Beterchap Klums! Volgens mij heerst het, ik had het de afgelopen week.
pi_116808361
Beterschap Klumsy! En hier ook gesnotter. Heerst van alles geloof ik.

Lekker Wolk, geniet van Bali! *jaloers is*
pi_116808384
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 08:41 schreef _wolk82_ het volgende:

Ik zit trouwens op Bali is echt heerlijk hier, nu nog even genieten van de laatste vakantie met z'n tweetjes.
Heeeeerlijk! En Bali, wat tof! Is een van mijn opties voor met kind komend jaar (of daarna). Wij zijn/waren nogal van de verre vakanties, dit jaar naar Maleisië geweest, toen was ik een week of 15.
pi_116808410
Dananana welkom! :)

Pffieuw Bali Wolk .. dat klinkt heerlijk! Geniet ervan!

Uhh ja gesnotter *check* .. nog steeds keelpijn *check* .. Oorpijn *check* .. Ik haat herfst!

Ik koop bewust bijna geen kleding die gestreken moet worden :+ .. En tuurlijk ga ik niet met verfromfraaide kleren de straat op. Maar vent mag zijn bloezen zelf strijken (gelukkig heeft hij die bijna niet).

Pfff nog zoveel wat moet gebeuren hier in huis maar zo weinig zin/puf ervoor .. We zien wel wat de dag ons brengt :+ .. Vent is de hele dag naar school dus daar heb ik geen ''last'' van :+

Laten we eerst maar eens starten met boodschappen done en verder zien we het wel :s)
pi_116808482
Nou suikertante, ik ga nog niet bijna bevallen hoor :D
Al denken mijn hormonen van wel _O-

Werkelijk, in de andere zwangerschappen was de nesteldrang nog niet half zo erg! Ik heb de gordijnen gewassen! :? En ik kan niet zoveel met mijn lijf. In plaats van dat ik dan het hoognodige doe.... Nee hoor, de gordijnen :')
pi_116808493
dananana welkom *O* , fijn om te lezen dat je van het ander topic nu hierheen mag!
  zaterdag 15 september 2012 @ 09:34:06 #272
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116808496
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 september 2012 08:13 schreef Kyara het volgende:
Oh, nog even iets anders

Ik merk al een paar nachten dat ik niet op mijn linkerzij kan liggen. Dat krijg ik steken bij mijn hart/longen (weet niet precies waar wat zit....). In elk geval meteen onder mijn borst. Rechterzij en rug gaan wel prima.

Iemand dit dit herkent?
Nee, ik kan juist alleen maar op m'n linkerzijde slapen tegenwoordig. Zeker op m'n rug krijg ik na een kwartiertje 'last' van de holle ader die dan klemzit.

Misschien even navragen bij je vk of huisarts?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 15 september 2012 @ 09:38:09 #273
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116808517
welkok danana *O* nog een tweeling O+

wat betreft hormonen heb ik het idee dat ik er weinig last van heb ,maar sinds kind 1 toch wel meer emo.
moest van de week nog huilen omdat hij eigenlijk nog wel in sinterklaas gelooft ( het komt echt niet in hem op dat het niet zo kan zijn ) maar op school maar zegt dat het hij er niet in geloofd omdat hij anders gepest gaat worden.
en dus maar meedoet met wat hij hoort van anderen.

ooooooh en strijken i O+ strijken echt waar
theedoeken hydrofielen hoeslakens en dekebedovertrekken, het staat zo mooi in de kast en op bed
ik ga echt niet onder gekreukt beddengoed slapen, heb altijd het idee dat ik dan minder lekker slaap ofzo.
en voor mij werkt het echt ook een soort van therapeutisch lekker strijken verstand op 0 tvtje erbij heerlijk :D
W
Z
E
pi_116808547
Getver, ik ben eigenlijk best bezorgd dat het nog misgaat voor de eerste echo. Gister wel wat last van mijn buik gehad en nu vanmorgen zowaar geen misselijkheid. Nu had ik ter 'preventie' eerder om 6 uur al 2 crackers op.
Dat ik nu niet misselijk ben, baart me zorgen. Toch bezorgd dat er straks op de echo niets te zien was en alles loos alarm. -O-
pi_116808557
Welkom Dananana, dezelfde datum als ik! Wat tof, een tweeling! Ook wel heel spannend denk ik :)

Hier valt het me echt heel erg mee, qua hormonen! Ik had wel verwacht dat ik ook meer last daarvan zou hebben, omdat ik best een emotioneel persoon ben. Maar tot nu toe ben heb ik alleen helemaal aan het begin van de zwangerschap 1 dag verschrikkelijk moeten huilen, het hield niet meer op. Laatst schoot ik vol bij een scene uit een film, maar enkel volschieten, ik slikte en het was weer weg. Ik ben wel iets feller, zeg eerder waar het op staat of in ieder geval wat duidelijker, maar dat is tot nu toe het enige.

Verder kan ik me er echt niets bij voorstellen dat ik over een paar weken ook babykleertjes zal gaan kopen, laat staan dat ik ze ga wassen en (wellicht) strijken :D Gisteren zei ik ook toevallig iets daarover tegen mijn vriend, en hij had ook zoiets van Huh babykleertjes en luiers :? Daar was hij dus ook echt helemaal nog niet mee bezig!

Op dit moment heb ik er trouwens helemaal geen behoefte aan om het aan anderen te vertellen. Straks denken ze nog dat ik seks heb gehad...

Vencodark :*
  zaterdag 15 september 2012 @ 09:44:42 #276
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116808559
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 09:42 schreef vencodark het volgende:
Getver, ik ben eigenlijk best bezorgd dat het nog misgaat voor de eerste echo. Gister wel wat last van mijn buik gehad en nu vanmorgen zowaar geen misselijkheid. Nu had ik ter 'preventie' eerder om 6 uur al 2 crackers op.
Dat ik nu niet misselijk ben, baart me zorgen. Toch bezorgd dat er straks op de echo niets te zien was en alles loos alarm. -O-
Zo herkenbaar!
Had ik eindelijk de remedie tegen de misselijkheid gevonden, was het ook echt zo goed als weg! :o Toen ging ik me indd ook enorme zorgen maken. Ik heb helaas geen tips voor je.... :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116808584
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 09:44 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Zo herkenbaar!
Had ik eindelijk de remedie tegen de misselijkheid gevonden, was het ook echt zo goed als weg! :o Toen ging ik me indd ook enorme zorgen maken. Ik heb helaas geen tips voor je.... :*
We twijfelen ook nog om nog een test te halen. 2 van Kruidvat zeiden heel duidelijk dat ik zwanger ben maar we kunnen het niet geloven tot de echo en die is donderdag pas. ;(
En eigenlijk is de kans wel nihil dat die testen het mis hadden.
pi_116808591
Heb vorig jaar tranen met tuiten gehuild bij de reclame van Orange babies en ook dit jaar is ie weer op de buis....

Isis, hmm... ja.... vind het een beetje lastig. De vk zou ik zo gebeld hebben maar bij de gyn heb ik best wel een drempel om te bellen. Heb ook niet echt een telefoonnummer of zo gekregen.
  zaterdag 15 september 2012 @ 09:53:41 #279
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116808625
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 september 2012 09:48 schreef Kyara het volgende:
Isis, hmm... ja.... vind het een beetje lastig. De vk zou ik zo gebeld hebben maar bij de gyn heb ik best wel een drempel om te bellen. Heb ook niet echt een telefoonnummer of zo gekregen.
Ja snap ik wel... Misschien toch eerst even de huisarts dan? Of moet je toevallig binnenkort naar de gyn voor controle?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116808781
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 september 2012 09:48 schreef Kyara het volgende:
Heb vorig jaar tranen met tuiten gehuild bij de reclame van Orange babies en ook dit jaar is ie weer op de buis....

Het ziekenhuis hier heeft een verpleegkundigenspreekuur voor korte vragen (ook telefonisch). Hebben ze bij jou niet zoiets? Kan me voorstellen dat de drempel een stuk lager is wanneer de verpleegkundige zegt dat je moet bellen.
pi_116808817
Geen idee Ophelia. De vorige afspraak was sowieso eeen beetje rommelig omdat degene met wie ik een afspraak had, ziek was. Een andere gyn deed toen de termijnecho en die was alleen maar bezig met zijn "onderzoeksvraag".

Volgende week woensdag in elk geval weer controle en heb nu wel een lijstje met vragen die ik heb. Controle is dan met de gyn die me de rest van de zwangerschap zal begeleiden dus hopelijk gaat dat beter....
pi_116808848
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 09:42 schreef vencodark het volgende:
Dat heb ik ook ondanks een echo met een knippertje en de hele dag misselijk ;) Je blijft je bij alles zorgen maken. De zwangerschap en straks na de bevalling ook :P ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 15 september 2012 @ 10:23:39 #283
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116808919
Danana, woah, ook een tweeling, wat leuk en spannend!!

Mango, beetje laatmaar nog een :* voor de draaipogingen.. Ben je al minder beurs?

Vencodark, welkom! Hoop dat alles ok is :Y het afnemen van symptomen kan ook tijdelijk zijn, dat hoop ik dan maar.

Over de combinatietest:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
pi_116808949
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:17 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ondanks een echo met een knippertje en de hele dag misselijk ;) Je blijft je bij alles zorgen maken. De zwangerschap en straks na de bevalling ook :P ;)
Ja, dat geloof ik ook wel maar nu is het net een rotweek omdat ik mij nu te goed voel (en dus niet misselijk vandaag), op de echo moet wachten en ik het nog steeds niet kan geloven. Ik wil blijkbaar meer bewijs dan 2 duidelijke testen, ochtendmisselijkheid van de afgelopen dagen en al 1,5 maand over tijd. :')
pi_116809007
Dat is niet gek dat je meer bewijs wil hoor :)
Bij de meeste mensen is het toch: eerst zien dan geloven ;)
Dat is hier niet anders mee.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116809072
Incantrix, heb wat teruggezocht gister en je verhaal gelezen. Jouw verhaal is wat me aan het twijfelen heeft gebracht. Dit zou ik een kind ook niet aan willen doen. Maar die kans is zo klein, en er zijn zoveel andere uitslagen mogelijk, ik denk toch dat ik die gok wil nemen. En dan hoop ik ten zeerste dat in geval van een dergelijke afwijking, het kind al opgeeft voor het geboren wordt. Sterkte nog, zo lang is het nog helemaal niet geleden.
pi_116809090
Vencodark ik heb ook mijn mindere en betere dagen, niet teveel stressen hoor! Ti's vast helemaal in orde. En dan ben je nog steeds bezorgd ;)
pi_116809101
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:29 schreef Tally het volgende:
Dat is niet gek dat je meer bewijs wil hoor :)
Bij de meeste mensen is het toch: eerst zien dan geloven ;)
Dat is hier niet anders mee.
Ja, al vrees ik nu dat we het vrienden en familie misschien te snel verteld hebben. Mijn ouders kwamen gister met een mand vol cadeautjes. Slabbetjes, beertjes, augurken, crackers, gelukspoppetje, een lijstje voor de eerste echofoto!
Zo lief. O+
pi_116809105
Inca, het was juist met jouw verhaal in m'n achterhoofd dat ik heel bewust schreef dat een kindje met Down voor mij welkom is. Daarmee bedoelde ik dat de enige afwijking van de drie zou zijn waarbij ik geen vervolgonderzoeken zou laten doen, en wat voor mij geen reden zou zijn om de zwangerschap evt af te laten breken. Dus voor mij was er wel een duidelijk onderscheid tussen Down en de andere twee.
pi_116809129
Incan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 15 september 2012 @ 10:39:22 #291
95408 Incantrix
pi_116809163
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:33 schreef Suikertante het volgende:
Incantrix, heb wat teruggezocht gister en je verhaal gelezen. Jouw verhaal is wat me aan het twijfelen heeft gebracht. Dit zou ik een kind ook niet aan willen doen. Maar die kans is zo klein, en er zijn zoveel andere uitslagen mogelijk, ik denk toch dat ik die gok wil nemen. En dan hoop ik ten zeerste dat in geval van een dergelijke afwijking, het kind al opgeeft voor het geboren wordt. Sterkte nog, zo lang is het nog helemaal niet geleden.
:)

Ik denk ook dat als je deze keuze weloverwogen maakt, je het altijd goed doet, wat je ook kiest :) ik ben niet van de school 'iedereen zou die test moeten doen' of wat ook, het is iets heel persoonlijks. Ik vind het alleen moeilijk te lezen dat het bij zulke discussies vaak (bijna) alleen maar over down gaat, alsof die andere afwijkingen niet zo heel belangrijk zijn ofzo. Voor mij bleek één ervan het grootste verdriet van mijn leven te veroorzaken.. Dankjewel, en ik hoop van ganzer harte dat je 'gewoon' een knettergezonde baby in armen en je leven mag sluiten aan he eind van je zwangerschap. En dankjewel :*
3!
  zaterdag 15 september 2012 @ 10:43:26 #292
95408 Incantrix
pi_116809207
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:35 schreef Mineola het volgende:
Inca, het was juist met jouw verhaal in m'n achterhoofd dat ik heel bewust schreef dat een kindje met Down voor mij welkom is. Daarmee bedoelde ik dat de enige afwijking van de drie zou zijn waarbij ik geen vervolgonderzoeken zou laten doen, en wat voor mij geen reden zou zijn om de zwangerschap evt af te laten breken. Dus voor mij was er wel een duidelijk onderscheid tussen Down en de andere twee.
Ah, zo kan het inderdaad ook zijn :) ik denk dat down voor ons misschien ook anders zou hebben gelegen, ookal hadden we wel heel zwaar getild aan het feit dat we al een kind hebben wiens leven ook heel erg zou veranderen als er een downkindje zou komen. Thnx, dit opent mij dan weer even de ogen dat ik soms ook dingen anders moet lezen ;)

En Twinkle, jij weet natuurlijk ook als geen ander hoe het voelt als je een echo-uitslag krijgt die anders is als wat je hoopt en verwacht. Ik hoop echt dat jullie meisje de best mogelijke omstandigheden mag krijgen :* en fijn dat je goed bent voorgelicht, ik moet zeggen dat ik eigenlijk pas echt goed over trisomieën ben ingelicht nadat we een nekplooi zagen van 11 milimeter. Het stond vast allemaal in de boekjes enzo hoor, maar voor mij was het ook een ver van mijn bed-show allemaal.
3!
pi_116809276
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:23 schreef Incantrix het volgende:
Danana, woah, ook een tweeling, wat leuk en spannend!!

Mango, beetje laatmaar nog een :* voor de draaipogingen.. Ben je al minder beurs?

Vencodark, welkom! Hoop dat alles ok is :Y het afnemen van symptomen kan ook tijdelijk zijn, dat hoop ik dan maar.

Over de combinatietest:

SPOILER
SPOILER
pi_116809280
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef Logician78 het volgende:
:D

Oeh! Ik heb net 36 leuke hema rompertjes voor 10euro op MP gekocht :X
:D Lekker bezig!

Dananana gefeliciteerd! *O* Ik hoop dat je snel weer een prachtige echo gaat zien.

Klums ook al zo ziek bah! Lekker uitrusten :*

Venco wat naar dat je zo twijfelt. Ik weet er helaas alles van. Ga dus ook niet zeggen dat je t los moet laten want ik weet hoe moeilijk dat is. :*

Kyara is die reclame van Orange babies met die ooievaar en die gier? Die zorgt hier ook iedere keer weer voor n jankfestijn... :') Vooral na dat babygehuil, aaah ik begin al bijna weer

O+ Straks babyshoppen
  zaterdag 15 september 2012 @ 10:54:10 #295
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116809354
Ok, ik ben weer bijgelezen, en ben heel veel vergeten.

Nog even over een uitvaartverzekering: mijn broer heeft 2 baby's begraven en bij de eerste hadden ze geen uitvaartverzekering. Bij de 2de wilden ze er 1 afsluiten maar omdat toen met 14 weken al bekend was dat het kindje sowieso zou overlijden na de bevalling zei de uitvaartverzekering dat die uitvaart dan sowieso niet vergoed zou worden. Denk er dus op tijd over na. Wij hebben zelf al jaren een uitvaartverzekering, zelfde als die hierboven gepost werd trouwens :P

Bana, gefeliciteerd, en dan ook nog 2!!! Wat leuk!
Wij hoopten ook stiekem een beetje op 2, 3 kindjes leek ons altijd wel echt heel gaaf en of een derde zwangerschap erin zit is maar zeer de vraag.

Wha logi 36 rompers!!!!

Venco,wat leuk zo'n verrassingsmand!

En ook ik huil wat sneller dan normaal, maar goed, door het verlies wat we net mee hebben gemaakt lijkt me dat wel heel normaal, durf het dus niet direct te linken aan hormonen.
  zaterdag 15 september 2012 @ 10:58:15 #296
95408 Incantrix
pi_116809412
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:48 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

SPOILER
Fijn dat jullie overwegend blij konden/kunnen zijn, deze kant op lijkt me inderdaad zeker ook heel vervelend. En gek he, hoe zo'n mechanisme werkt? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik denk dat ik dit nu nog steeds aan het doen ben met het kindje dat ik nu in mijn buik heb en dat voelt idd verdraaide oneerlijk. Maar het gaat vanzelf he? Fijn dat het nu tenminste allemaal ok is, het is en blijft een vreselijke spanning, al die weken zonder iets te weten.. Wij hebben maar een paar dagen in spanning gezeten (wij hadden een vlokkentest dus konden sneller terecht, was dat voor jullie geen optie? Gewoon nieuwsgierig hoor), donderdag vlokkentest, dinsdag de uitslag, en dat was al de hel op aarde.. Al die weken, pfff..
3!
pi_116809457
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:58 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Fijn dat jullie overwegend blij konden/kunnen zijn, deze kant op lijkt me inderdaad zeker ook heel vervelend. En gek he, hoe zo'n mechanisme werkt? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik denk dat ik dit nu nog steeds aan het doen ben met het kindje dat ik nu in mijn buik heb en dat voelt idd verdraaide oneerlijk. Maar het gaat vanzelf he? Fijn dat het nu tenminste allemaal ok is, het is en blijft een vreselijke spanning, al die weken zonder iets te weten.. Wij hebben maar een paar dagen in spanning gezeten (wij hadden een vlokkentest dus konden sneller terecht, was dat voor jullie geen optie? Gewoon nieuwsgietsig hoor), donderdag vlokkentest, dinsdag de uitslag, en dat was al de hel op aarde.. Al die weken, pfff..
Ik kan me goed voorstellen dat dat mechanisme bij jou nu in werking is. Je beschermt jezelf toch automatisch voor het geval je zoiets nog eens moet meemaken. Hoewel die kans natuurlijk heel klein is. Ik hoop dat je dat snel los zal kunnen laten en onbezorgd kunt genieten!

Een vlokkentest was bij ons geen optie meer, daar waren we net te laat voor. Ik geloof dat dat tot 11 weken had gekund. We konden alleen nog maar een vruchtwaterpunctie doen, en die was pas vanaf 16 weken uit te voeren.
  zaterdag 15 september 2012 @ 11:03:24 #298
95408 Incantrix
pi_116809490
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:01 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat dat mechanisme bij jou nu in werking is. Je beschermt jezelf toch automatisch voor het geval je zoiets nog eens moet meemaken. Hoewel die kans natuurlijk heel klein is. Ik hoop dat je dat snel los zal kunnen laten en onbezorgd kunt genieten!

Een vlokkentest was bij ons geen optie meer, daar waren we net te laat voor. Ik geloof dat dat tot 11 weken had gekund. We konden alleen nog maar een vruchtwaterpunctie doen, en die was pas vanaf 16 weken uit te voeren.
Ooww, ik wist niet eens dat die ook tot een bepaald moment maar kan! Extra vervelend dus, tussen de wal en het schip. Met terugwerkende kracht een :* hoor!

En dankjewel, ik hoop het ook :) al denk ik dat ik het pas geloof als ik haar vasthou en ze alles doet wat ze moet doen :)
3!
pi_116809556
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 09:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

We twijfelen ook nog om nog een test te halen. 2 van Kruidvat zeiden heel duidelijk dat ik zwanger ben maar we kunnen het niet geloven tot de echo en die is donderdag pas. ;(
En eigenlijk is de kans wel nihil dat die testen het mis hadden.
Herkenbaar, ik heb ook zo vaak gedacht dat ik het me inbeeldde, maar dan zou ik wel ongesteld zijn geworden. Je weet gewoon niks zeker tot die echo, en daarna eigenlijk ook niet. Ik probeer me er maar niet druk om te maken, vind het soms wel lekker even niet misselijk te zijn... en dan komt het ineens weer keihard op zetten. Onzekerheid hoort er blijkbaar bij... :*
pi_116809736
Inca, ik ben wel één van degenen waar je spoiler op slaat, ik heb het wel wat gebagatelliseerd. Sorry daarvoor.
Komt ook omdat er bij onze eerste combinatietest (die van Eva) over niets anders werd gesproken dan Down, dus heb er niet echt bij stil gestaan dat er op nog meer dingen gecontroleerd wordt.
Mede door jouw verhaal van vorig jaar weet ik dat het ook anders kan.

Ik ben benieuwd hoe er nu met het onderzoek wordt omgegaan hier. Anders ga ik er zelf naar vragen. Wil toch graag alle info.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')