+1!quote:Op zaterdag 15 september 2012 06:43 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb wel een strijkijzer en zelfs een aftandse plank. Maar ik strijk nooit.
Ik hang alle was uit en kan heel goed vouwen. Mijn vent strijkt zijn overhemden zelf.
Which reminds me, volgende week maar eens aan de babywasjes beginnen.
Danaquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:53 schreef dananana het volgende:
Na nu uit de op van het andere subforum te zijn geschreven zou ik mezelf hier willen inschrijven.
Ik schat in dat ik een uitgerekende datum heb van 11 april 2013 en ik verwacht een tweeling![]()
.
Ik ga proberen hier mee te lezen en te schrijven maar het gaat hier altijd zo hard!![]()
Op de een of andere manier wil ik het nog steeds niet helemaal geloven hoewel ik al 2 echo's heb gehad met kloppende hartjesgelukkig maandag naar de gyn en hopen dat ik nog maar weer een keer bevestiging krijg! Misschien durf ik het dan zelf ook te geloven en wat meer van de daken te brullen
Strijkvrije overhemdenquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:14 schreef klumsy het volgende:
Danana welkom
Ik strijk alleen de overhemden van M. meer niet, maar wie weet straks ook wel de babywasjes
Pfff, wat voel ik me ellendig,hoofdpijn, oorpijn, loopneus en het gevoel alsof ik scheernesjes heb ingesliktNu dus een kopje thee met honing, hopelijk verzacht dat de boel wat.
Heeeeerlijk! En Bali, wat tof! Is een van mijn opties voor met kind komend jaar (of daarna). Wij zijn/waren nogal van de verre vakanties, dit jaar naar Maleisië geweest, toen was ik een week of 15.quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:41 schreef _wolk82_ het volgende:
Ik zit trouwens op Bali is echt heerlijk hier, nu nog even genieten van de laatste vakantie met z'n tweetjes.
Nee, ik kan juist alleen maar op m'n linkerzijde slapen tegenwoordig. Zeker op m'n rug krijg ik na een kwartiertje 'last' van de holle ader die dan klemzit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:13 schreef Kyara het volgende:
Oh, nog even iets anders
Ik merk al een paar nachten dat ik niet op mijn linkerzij kan liggen. Dat krijg ik steken bij mijn hart/longen (weet niet precies waar wat zit....). In elk geval meteen onder mijn borst. Rechterzij en rug gaan wel prima.
Iemand dit dit herkent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |