abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117084320
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:21 schreef spoorrails het volgende:

ja maar doorgetrokken lijn mag je niet overschrijden....
JAWEL kut, als er nog strepen naast staan....
Dat ligt er maar net aan aan welke kant van de doorgetrokken streep die onderbroken strepen dan staan.
pi_117084820
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:53 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ja, en zeker als het er 1 is, dan is er plenty of space om ervoor of erachter te gaan.
Wel beetje lastig met autos voor en achter je, maar ok. Ga er vanaf nu rekening mee houden, deed de rest ook niet, want niemand remde af, waaruit ik constateer dat iedereen wel verwacht had dat die persoon naar links zou gaan.

Misschien ga ik er te veel vanuit dat mensen netjes zijn in het verkeer :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:59 schreef Light het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan aan welke kant van de doorgetrokken streep die onderbroken strepen dan staan.
aan de rechterkant, zodat je van rechts naar links kan (om ruimte te maken op rechterbaan ) dus wegbeheerder houd daar al rekening mee.
pi_117088460
Ik keek net naar wegmisbruiker en 3 van hun hadden hun rijbewijs niet bij zich of welk ander identificatie dan ook. Godsamme zeg? Hoeft dat ook al niet of zo? Ze komen er steeds goed mee weg.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_117088690
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik keek net naar wegmisbruiker en 3 van hun hadden hun rijbewijs niet bij zich of welk ander identificatie dan ook. Godsamme zeg? Hoeft dat ook al niet of zo? Ze komen er steeds goed mee weg.
Volgens mij moet je binnen 24 uur rijbewijs tonen op politie bureau.
Maar wel vreemd dat ze zich helemaal niet kunnen legitimeren en ermee weg komen (als ik je goed begrijp)
wie zegt namelijk dat ze terecht in die wagens zitten...
pi_117095541
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef spoorrails het volgende:

[..]

Volgens mij moet je binnen 24 uur rijbewijs tonen op politie bureau.
Maar wel vreemd dat ze zich helemaal niet kunnen legitimeren en ermee weg komen (als ik je goed begrijp)
wie zegt namelijk dat ze terecht in die wagens zitten...
1tje moest idd binnen 24 uur zijn rijbewijs laten zien op het politieburo maar waar het om ging is dat ze er geen bekeuring voor krijgen. Dat bedoelde ik met ermee wegkomen. Wel kregen ze bekeuringen voor andere dingen, zoals 2 van hun waren verslaafd aan handrem trekken en met wielspin wegrijden.
  dinsdag 25 september 2012 @ 10:29:22 #156
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_117225580
Het was de afgelopen dagen met die paar druppels regen en die paar zuchtjes wind weer genieten op de weg :{

plotsling remmende mensen, mensen die niet harder dan 60 durven, bibberende bevende 60+ers, :|W
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  dinsdag 25 september 2012 @ 11:31:51 #157
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_117227338
Ik snap werkelijk niet wat het probleem is van je houden aan dingen die afgesproken zijn. Die duidelijk aangegeven zijn ook. Wat me steeds vaker opvalt:

Als je bij zo'n punt aan komt rijden en aan de andere kant komt ook een auto, die jou prima ziet, maar toch nog voorschiet. En soms dan ook nog de auto daarachter, die in de slipstream mee gaat. Vervelend is dat...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_117227642
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 11:31 schreef Turbomuis het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat het probleem is van je houden aan dingen die afgesproken zijn. Die duidelijk aangegeven zijn ook. Wat me steeds vaker opvalt:

[ afbeelding ]

Als je bij zo'n punt aan komt rijden en aan de andere kant komt ook een auto, die jou prima ziet, maar toch nog voorschiet. En soms dan ook nog de auto daarachter, die in de slipstream mee gaat. Vervelend is dat...
Ik ben wel eens stil gaan staan voor zo iemand en blijven wachten tot die terug ging. Kon die de hele stoet achteruit duwen. :')
pi_117231808
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 11:42 schreef Daeron het volgende:

[..]

Ik ben wel eens stil gaan staan voor zo iemand en blijven wachten tot die terug ging. Kon die de hele stoet achteruit duwen. :')
Ook wel eens gedaan inderdaad, met een rolstoel taxibus..
Had geen haast, dus ben gewoon vlak voor de tegenligger stil gaan staan, en heb mijn urenregistratie even bijgewerkt.. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  Moderator dinsdag 25 september 2012 @ 17:32:39 #160
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_117241389
Vanmiddag weer een geweldige chaufeur op de A15 (Papendrecht richting Gorinchem) die van de rechterbaan naar de linkerbaan ging en pas bij het passeren van de strepen zijn knipperlicht ging gebruiken.
Dat ik bijna naast hem reed en door deze actie stevig moest afremmen maakte natuurlijk niet uit. |:(
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:17:41 #162
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_117241606
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:32 schreef jitzzzze het volgende:
Nu het weer een beetje donkerder is 's morgens valt het me weer eens op hoeveel mensen hun verlichting niet voor elkaar hebben.
Hoeft niet toch? Ik bedoel, een grijze auto valt toch prima op in de schemer als het miezert?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  Moderator dinsdag 25 september 2012 @ 18:19:15 #163
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_117241660
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:17 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Hoeft niet toch? Ik bedoel, een grijze auto valt toch prima op in de schemer als het miezert?
Nu je het zegt, inderdaad. Ik moet toch maar eens een bezoekje brengen aan de opticien :@

Maar nu we het er toch over hebben, als één van je dimlichten kapot is, dan zet je toch gewoon je mistlampen aan? Wat kan jou het schelen :@
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 08:40:03 #164
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_117264042
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:29 schreef MrKikker het volgende:
Het was de afgelopen dagen met die paar druppels regen en die paar zuchtjes wind weer genieten op de weg :{

plotsling remmende mensen, mensen die niet harder dan 60 durven, bibberende bevende 60+ers, :|W
Ah, ze zijn bang omdat ze een mazda aan zien komen scheuren en weten ze niet hoe snel ze moeten wegduiken.
  woensdag 26 september 2012 @ 09:36:32 #166
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_117264089
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ah, ze zijn bang omdat ze een mazda aan zien komen scheuren en weten ze niet hoe snel ze moeten wegduiken.
Dat dacht ik! Optiefen simpele plebs, hier kom ich!
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  woensdag 26 september 2012 @ 13:53:19 #167
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117271614
Leuke ergernis van mij hier.. Een weg met aan beide zijden een fietsstrook. De weg zelf is breed genoeg om een tegenligger te passeren, maar dan moet je wel over de fietsstrook rijden.

Nu rijden er elke dag van die kutscholieren 4 breed. Toeter je ff met je luchthoorn. Gaan ze eerst ff rustig achterom kijken wat er nu aan de hand is (om ondertussen ff de weg op te slingeren) en daarna gaan ze eindelijk maar een keertje netjes max 2 breed rijden... Om 100 meter verder het volgende groepje van die kutkoters tegen te komen die weer 4 breed rijden......
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_117273017
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Precies.. :)
Gewoon met 120 km/h met de verlengde Sprinter een touringcar inhalen, en vervolgens half driften weer naar rechts.. :)
pi_117279289
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 11:42 schreef Daeron het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ook wel eens gedaan inderdaad, met een rolstoel taxibus..
Had geen haast, dus ben gewoon vlak voor de tegenligger stil gaan staan, en heb mijn urenregistratie even bijgewerkt.. :P
Kinderachtig hoor.. als die andere al gaat zal hij jou wel niet gezien hebben ofzo
pi_117279525
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

[..]

Kinderachtig hoor.. als die andere al gaat zal hij jou wel niet gezien hebben ofzo
Nou. Er zijn er genoeg die het met opzet doen en denken dat de ander wel zal wachten. Bij mij zijn ze dan ook aan het verkeerde adres en zet zelfs de motor uit als ze niet terug willen gaan. :)
pi_117279559
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

[..]

Zelfs als het een erg overzichtelijke versmalling is?
http://goo.gl/maps/6Yd9B
De versmalling in kwestie..
Ik stond er eerst even te wachten, op een andere tegeoet komende auto, die al voor 3/4 over de brug was toen ik eraan kwam.. Net toen hij de weg weer vrij had gemaakt kwam de bestuurder in kwestie de bocht om, en kwamen we elkaar midden op de brug tegen. (de bus die ik bij me had past echt net over die brug, centimeterwerk.. )

wat Bizkit zegt, diegene had mij zeker weten aan zien komen. En als hij/zij dan een stuk eerder bij de versmalling is, okay, zolang ik niet hoef te stoppen prima, moet ik stoppen, tja...
pi_117279757
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:25 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Zelfs als het een erg overzichtelijke versmalling is?
http://goo.gl/maps/6Yd9B
De versmalling in kwestie..
Ik stond er eerst even te wachten, op een andere tegeoet komende auto, die al voor 3/4 over de brug was toen ik eraan kwam.. Net toen hij de weg weer vrij had gemaakt kwam de bestuurder in kwestie de bocht om, en kwamen we elkaar midden op de brug tegen. (de bus die ik bij me had past echt net over die brug, centimeterwerk.. )

wat Bizkit zegt, diegene had mij zeker weten aan zien komen. En als hij/zij dan een stuk eerder bij de versmalling is, okay, zolang ik niet hoef te stoppen prima, moet ik stoppen, tja...
Dat zijn inderdaad stukjes dat ik ook zoiets zou hebben in de trant van opbokken. Ik heb ze altijd op heel onoverzichtelijke stukken, waardoor niemand eigenlijk ziet wat er gebeurd en het gewoon is wie het eerste rijdt er als eerste door is.
pi_117279813
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:32 schreef spoorrails het volgende:

[..]

Er was geen enkele reden dat deze auto niet naar links kon. en heel dat rijtje (dus niet alleen ik, lezen dus)
En je hoeft mij niet te vertellen dat de invoegers voorrang dienen te verlenen.

Gebrek aan inzicht niet nee, aangezien ik dat probleem nooit gehad heb voorheen, ook niet als het stervensdruk is, weet ik altijd mijn auto netjes in de rij te krijgen. Had alleen totaal niet verwacht dat die ouwe lul niet naar links zou gaan. op een vrijwel lege autosnelweg.
geen gebrek aan inzicht zeg je maar toch verwachtte je van hem dat ie de verkeersregels overtrad? Oké..
There are only 151 Pokémon.
pi_117282914
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:31 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

geen gebrek aan inzicht zeg je maar toch verwachtte je van hem dat ie de verkeersregels overtrad? Oké..
Je hebt mensen die zit aan de letter van de wet houden en je hebt mensen die zich aan de geest van de wet houden.
Als ik naar links kan zonder ander verkeer te hinderen en zo duidelijk aan te geven aan verkeer dat wil invoegen dat ze kunnen dan doe ik dat.
Heel simpel, heel duidelijk, heel sociaal.
pi_117283688
Inderdaad, daar ben ik het mee eens. Maar ervan uitgaan dat iemand dat sowieso doet, vind ik weer wat te ver gaan.

Oh, mijn irritatie gister? Dat ik bijna ben aangereden door een fiets.. zag me van mijlenver aankomen en ik had voorrang, maar toch fietste ze stug door en pas op het laatste moment week ze uit.. echt wtf.. alsof fietsers helemaal geen fuck geven om de regels en maar keihard doorfietsen zolang het kan...
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')