Simpele oplossing: SwJ terug als modquote:Op donderdag 13 september 2012 13:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is meer dan alleen een paar paint topics en een SC.
En waarom? Hierom
Recensies lezen en daarna aan het raam gaan kijken hoe ze eruit ziet!
Wat doe jij als je 5.000.000 wint?
Inspiratie.
En hierom
Harige tetten
Vier hier feest
Acer
Mag jij bedenken wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Simpele oplossing: SwJ terug als mod
Dat gezeur is er nu al terwijl het nergens voor nodig is.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:05 schreef leeell het volgende:
dit gaat gewoon weer een hoop gezeur opleveren
je snapt het gewoon niet,quote:Op donderdag 13 september 2012 13:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat gezeur is er nu al terwijl het nergens voor nodig is.
Dit.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
Op zich zijn het niet de mods maar de users, als er wat aan de baggerusers wordt gedaan is heel ONZ+ niet nodig
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
Op zich zijn het niet de mods maar de users, als er wat aan de baggerusers wordt gedaan is heel ONZ+ niet nodig
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Simpele oplossing: SwJ terug als mod
Gewoon aanmelden en dan daar verder discussiëren.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ik hou er hier wel over op voordat dit ONZ+ discussietopic nummer 2 word
Inderdaad. HIER mag je gal gaan spuwen als je daar de behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ik hou er hier wel over op voordat dit ONZ+ discussietopic nummer 2 word
SwJ was bazig als mod, hield het netjes schoon en alles. En als je die man ook nog eens admin-rechten geeft, is ONZ een waar paradijs.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En dan? Beter baggerusers gewoon 3 kansen geven, verneuken ze die. Streepje
Een ongeluk zit in een klein hoekje/gaatje.quote:
En ik zal goed zorgen voor het kleine wonderquote:Op donderdag 13 september 2012 13:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Grote kans dat jij de vader bent.
Ik heb iedere nacht ongelukjes. Al vanaf ik een kleine koter was.quote:
Heb je zo een zeiltje onder je hoeslaken?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb iedere nacht ongelukjes. Al vanaf ik een kleine koter was.
Ja maar tegenwoordig ook pamper voor volwassenen. Dan kan ik gewoon doorslapen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb je zo een zeiltje onder je hoeslaken?
Oh dat is fijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar tegenwoordig ook pamper voor volwassenen. Dan kan ik gewoon doorslapen.
Ik kan gewoon zelf een pamper vervangen. Zeiltje weet ik niet meer want gebruik ik niet meer.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh dat is fijn.
Waar koop je zo een zeiltje en kan je zelf je pamper vervangen?
Mag ik het zeiltje van je overnemen?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon zelf een pamper vervangen. Zeiltje weet ik niet meer want gebruik ik niet meer.
Nee dit lijkt me niet verstandig, ik weet niet wat voor een gekke dingen jij met dat zeiltje van plan bent. Je lijkt me een vuig persoon.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mag ik het zeiltje van je overnemen?
Oh, oke. Ja, daar zit wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee dit lijkt me niet verstandig, ik weet niet wat voor een gekke dingen jij met dat zeiltje van plan bent. Je lijkt me een vuig persoon.
quote:
Ik probeer altijd na het eten af te wassen. Als het zo'n enorme berg wordt heb ik er sowieso geen zin meer in.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net afwas van 3 dagen weggewerkt.
Ik vind hem niet zo knapquote:
Gewoon vaatwasser tochquote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik probeer altijd na het eten af te wassen. Als het zo'n enorme berg wordt heb ik er sowieso geen zin meer in.
Die luxe heb ik niet meerquote:
Er traint nu wel een knappe Zwitserquote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik probeer altijd na het eten af te wassen. Als het zo'n enorme berg wordt heb ik er sowieso geen zin meer in.
[..]
Ik vind hem niet zo knap
Okéquote:Op donderdag 13 september 2012 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er traint nu wel een knappe Zwitser
Ik doe de afwas meestal de volgende morgen. Heb nooit zin om dat na het eten te doen. Maar gisterenochtend had ik wat beters te doen, dus vandaar dat t zo lang bleef staan.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Ik vind hem niet zo knap
Dagen hebben geen middagen. Ochtenden en avonden, that's it.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Middag![]()
Al voelt dit als nachtbraker als ochtend maar technisch gezien is het middag
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe de afwas meestal de volgende morgen. Heb nooit zin om dat na het eten te doen. Maar gisterenochtend had ik wat beters te doen, dus vandaar dat t zo lang bleef staan.
Maak foto van jezelf danquote:Op donderdag 13 september 2012 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry als er vrouwen hier aan mee zouden doen dan had ik wel een foto voor je gemaakt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga een pizza helen omdat honger
Ik heb allebei al in huis.quote:
Dat vind ik fijn. Ik zal nooit meer zo ongehoorzaam zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers.
[..]
Maak foto van jezelf dan
Je hebt net nog gegetenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga een pizza helen omdat honger
Ik ben niet zo knap dus sorry.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers.
[..]
Maak foto van jezelf dan
LEKKER VOOR JE.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
Downloads die op 97% blijven staan en dan niet verder gaan
JA ZO KAN IK NOOIT PIRATES KIJKEN HE.. lekker voor me zegt ze danquote:
Een crackertje met patat, pizza, frikadellen en chips?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zat een crackertje te eten
Ik heb foto's van jou gezienquote:Op donderdag 13 september 2012 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo knap dus sorry.
Nee kaasquote:Op donderdag 13 september 2012 14:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een crackertje met patat, pizza, frikadellen en chips?
[..]
Ik heb foto's van jou gezienIk zou jou wel als bureaubladachtergrond gebruiken.
Je zei gister nog dat je daar geen ruimte voor had, hoe moet ik dan weten dat het daarom gaat.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
JA ZO KAN IK NOOIT PIRATES KIJKEN HE.. lekker voor me zegt ze danen maar zeuren en uitlachen dat ik pirates niet gezien heb..
Dat zou ik wel een eer vinden.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een crackertje met patat, pizza, frikadellen en chips?
[..]
Ik heb foto's van jou gezienIk zou jou wel als bureaubladachtergrond gebruiken.
Ik hou je ook voor de gekquote:Op donderdag 13 september 2012 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zei gister nog dat je daar geen ruimte voor had, hoe moet ik dan weten dat het daarom gaat.
48+?quote:
Stuur een leuke foto dan ;$quote:Op donderdag 13 september 2012 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik wel een eer vinden.
Linkse vuige praktijken dit. Niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hou je ook voor de gek.. het gaat om een andere film.
Kan wel is van de kaasboerquote:Op donderdag 13 september 2012 14:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
48+?
[..]
Stuur een leuke foto dan ;$
Goede indruk willen maken en zulks..quote:Op donderdag 13 september 2012 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Linkse vuige praktijken dit. Niet te vertrouwen.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs de Maya's zijn er van overtuigd dat we zaterdag halen dus, geen probleem
okayquote:Op donderdag 13 september 2012 14:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
48+?
[..]
Stuur een leuke foto dan ;$
Wat schattig van je.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede indruk willen maken en zulks..
Cutiequote:Op donderdag 13 september 2012 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
This smells like the friendzone..
Al heeft het niet mijn voorkeur, kan het welquote:Op donderdag 13 september 2012 14:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Te jong om vrienden te zijn?
Hoe ruikt friendzone dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
This smells like the friendzone..
Geen idee, wie neemt wie nou te serieus?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe ruikt friendzone dan?En hoe kan je dat ruiken met zo een groot afstand tussen ons?
Ja..quote:Op donderdag 13 september 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geo neem niet meteen alles zo serieus
Hahaha dudee.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, wie neemt wie nou te serieus?![]()
Ach poepie toch.quote:
Ik zal stoppen, ik begrijp wel dat het moeilijk concentreren voor je is nu je vol spanning zit te wachten op Federer.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha dudee.Lastige vraag dit.
Ja hoor verpest even mijn hossel.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach poepie toch.
Vergeet niet dat je op het internet zit, ga er gewoon vanuit dat alles een grap is
Dus het internet is wel serieus?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach poepie toch.
Vergeet niet dat je op het internet zit, ga er gewoon vanuit dat alles een grap is
Wat fijn dat je daar rekening mee houdt.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zal stoppen, ik begrijp wel dat het moeilijk concentreren voor je is nu je vol spanning zit te wachten op Federer.
Geo, flips is erg tof. Hossel deze.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hoor verpest even mijn hossel.
Niet meerquote:Op donderdag 13 september 2012 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je lijkt flip wel, die wil ook alleen 29+
Ik hoef niet alleen 29+quote:Op donderdag 13 september 2012 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je lijkt flip wel, die wil ook alleen 29+
Flips is dus een takkewijf? MUST GET OUT.. NOW!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geo, flips is erg tof. Hossel deze.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Flips is dus een takkewijf? MUST GET OUT.. NOW!!!
quote:
Waarom tot je 32e? Niet tot je 31e of 40e of of?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die niet voor altijd single willen blijven en tot hun 32ste bij hun moeder wonen
Er is een verschil tussen willen en moeten. Dat laatste is bij jou het geval.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die niet voor altijd single willen blijven en tot hun 32ste bij hun moeder wonen
Shit, je hebt me doorquote:Op donderdag 13 september 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen willen en moeten. Dat laatste is bij jou het geval.
Begeleid wonen is ook een optie hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen willen en moeten. Dat laatste is bij jou het geval.
quote:
Over je gezicht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over je gezicht?Nee, in de kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Ro-aldquote:
[..]
Over je gezicht?Waarschijnlijk wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
[..]
Over je gezicht?maatje van me zei van het weekend ''als ze niet slikt is het geen echte vrouw''.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De daarop volgende discussie van vriendinnen was echt geniaal.
Wel handig, hoef je het niet op te ruimen. En het zal wellicht wat makkelijker poepen.. maar dat schat ik maar even.quote:
Ik ben het daar wel mee eens.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van me zei van het weekend ''als ze niet slikt is het geen echte vrouw''.De daarop volgende discussie van vriendinnen was echt geniaal.
Dat is een verkeerde schatting.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel handig, hoef je het niet op te ruimen. En het zal wellicht wat makkelijker poepen.. maar dat schat ik maar even.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van me zei van het weekend ''als ze niet slikt is het geen echte vrouw''.De daarop volgende discussie van vriendinnen was echt geniaal.
Naja niet slikken is ook niet tof maar beter dan niet pijpenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was ook de conclusie van 4 van de 5 chicks.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben het daar wel mee eens.
Wat wil je dan? Die shit in je bek bewaren en uitspugen? Dat is pas smerig. Gewoon goed richten en slikken.
Die 5e verdiend een nekschot dan.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef Typisch het volgende:
dv, nee ik heb het verdrongen
[..]
Dat was ook de conclusie van 4 van de 5 chicks.![]()
Sabbelenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja niet slikken is ook niet tof maar beter dan niet pijpen......
Nee joh, dat is al mijn maatje sinds de eerste klas.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die 5e verdiend een nekschot dan.
Ik was bang dat je zou zeggen, nee dat is mijn vriendin.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, dat is al mijn maatje sinds de eerste klas.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was bang dat je zou zeggen, nee dat is mijn vriendin.
Niet in de ogen, dat doet serieus pijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon je snikkel eruit halen en elke keer in der haar spuiten net zolang ze het gaat slikken.
Wil niet wil slikken moet maar voelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet in de ogen, dat doet serieus pijn.
Dit jaquote:Op donderdag 13 september 2012 15:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet in de ogen, dat doet serieus pijn.
Eens.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil niet wil slikken moet maar voelen.
+1.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit jaik heb een aantal uren met een rood/opgezwollen oog rond gelopen
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil niet wil slikken moet maar voelen.
Niet met de platte hand.. nee gewoon met de volle vuist.. zodat dat oog goed dicht zit!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit jaik heb een aantal uren met een rood/opgezwollen oog rond gelopen
![]()
Je kan van te voren toch niet zien aankomen waar het allemaal heen gaatquote:Op donderdag 13 september 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
Dan heb je of een scheve smoel of een scheve vriend.
Dit. Soms leidt het zijn eigen leven. Dat gebeurd.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan van te voren toch niet zien aankomen waar het allemaal heen gaat
Laat ze klappen door je hondquote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef Lonaa het volgende:
Wat fietsen en lopen en scootmobielen er toch een boel lelijke mensen door mijn straat.
Tja achterhoek he.. ik wil niet weten dat de incest rate isquote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef Lonaa het volgende:
Wat fietsen en lopen en scootmobielen er toch een boel lelijke mensen door mijn straat.
Graaf een gat en bedek het met grasquote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef Lonaa het volgende:
Hont zit vol verbazing op tafel naar buiten te kijken.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat ze klappen door je hond
Wait, what?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja achterhoek he.. ik wil niet weten dat de incest rate is
Met zo'n betonblok met ijzere staven erin!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Graaf een gat en bedek het met gras
Ik hang gewoon zo een wit/rood lint op met GEEN TOEGANG. Aan de mensen hier te zien hebben ze het IQ van n hamburger, dus moet lukken.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Graaf een gat en bedek het met gras
Mijn buurt is erger denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Potato tomato.. wat is het verschil..
Ik lasquote:Op donderdag 13 september 2012 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
Geo is alleen grappig als hij dronken loopt te FOK!en
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met zo'n betonblok met ijzere staven erin!
Dirty mindsquote:Op donderdag 13 september 2012 15:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik las
Geo is alleen grappig als hij dronken loopt te fappen
Kan ookquote:Op donderdag 13 september 2012 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hang gewoon zo een wit/rood lint op met GEEN TOEGANG. Aan de mensen hier te zien hebben ze het IQ van n hamburger, dus moet lukken.
Gast het is nu wel leuk geweestquote:
Ik blijf er om lachenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast het is nu wel leuk geweestdit al de 4e dag dat je me belachelijk wilt maken.
Ook al begon het met mezelf belachelijk maken.
Was dat nou bij Weeds... of een andere serie/film, een zo'n meisje/vrouw zei ALLES wat je seksueel kon opvatten.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Wel lastig dat mensen altijd allerlei dingen achter de dingen die je zegt gaan zoeken. Terwijl ik soms iets niet dubbelzinnig bedoel.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Geo, wp weet nog niet zo goed wanneer hij moet stoppen, vergeef het hem, hij is pas 17.
Ik ben bijna in dat stadium.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was dat nou bij Weeds... of een andere serie/film, een zo'n meisje/vrouw zei ALLES wat je seksueel kon opvatten.
zei het jochie dat mij weken lang alcoholist genoemd heeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
Ik weet echt wel wanneer ik moet stoppen enzo,
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
zei het jochie dat mij weken lang alcoholist genoemd heeft.
Ook met eten kun je niet stoppen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga even mijn pizza uit de oven halen
*proest*quote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook met eten kun je niet stoppen.
Ik snap hem niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben bijna in dat stadium.
Gisteren vroeg mijn vriendje "ken je die andere uitleg van Finding Nemo?"
Toen heb ik m aangekeken, en na 5 seconde "iew" gezegd, en toen was ik vreemd.
Not dirty enough.quote:
Gewoon een stuk gordijn kopen en zelf aan elkaar .. naaienquote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef Lonaa het volgende:
Mijn papa is bijna jarig en wil graag een badjas. Maat xxxxxl.
Waar the fuck ga ik die vinden?
koop een dekbed en capuchon los.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef Lonaa het volgende:
Mijn papa is bijna jarig en wil graag een badjas. Maat xxxxxl.
Waar the fuck ga ik die vinden?
Die eerste 2 zijn niet groot genoeg en die laatste valt zekerweten buiten mijn budget.quote:
Beter geef je hem een abo voor de fitness dan.. wat een dikzak heb jij als vaderquote:Op donderdag 13 september 2012 15:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die eerste 2 zijn niet groot genoeg en die laatste valt zekerweten buiten mijn budget.
Dat valt best mee. Ik heb vooral een grote pappa.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter geef je hem een abo voor de fitness dan.. wat een dikzak heb jij als vader
Nee, dan niet neequote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ik heb vooral een grote pappa.
2 meter lang zijn en 105 kilo wegen is niet heel bijzonder opzich.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je wilde me toch al niet dus dat scheelt een extra teleurstelling
66 kilo?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ach, dat vriendje van mij is 1,85 bij 66 kilo.
Alles is relatief.
Ja, weinig, maar toch niet heel erg mager ofzo. Je kunt geen ribben zien.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
66 kilo?Weinig..
Ik ben 1.72 bij 78 kilo
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik gooi m zo over de schouder, indien nodig. Best handig.
ecto = latijn voor buiten?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
66 kilo op 1,86. Dat is toch de definitie van een ecto dan?
Ze weet wss niet wat een ecto isquote:Op donderdag 13 september 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
66 kilo op 1,86. Dat is toch de definitie van een ecto dan?
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze weet wss niet wat een ecto is
Nee dusquote:
Maar bij magere mensen zie je spieren sowieso snellerquote:
six pack hoeft van mij niet. Tenminste, niet zo als ie er boven op ligt zeg maar. Dat is lelijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar bij magere mensen zie je spieren sowieso snellerdie hebben bijna altijd ook een six pack.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Spoel jezelf door de PLEE
XD
Rosti calorie bom.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik twijfel over wat ik vanavond ga eten...
Ga ik een experiment doen en kijken of ik een normale pizza in een koekenpan kan maken?
Maak ik mijn rosti-calorie-bom?
Of doe ik iets met eieren?
Waarom vraag je dat ons? we zijn pubers ons eten word gekooktquote:Op donderdag 13 september 2012 15:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik twijfel over wat ik vanavond ga eten...
Ga ik een experiment doen en kijken of ik een normale pizza in een koekenpan kan maken?
Maak ik mijn rosti-calorie-bom?
Of doe ik iets met eieren?
wordt.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat ons? we zijn pubers ons eten word gekookt
oneensquote:Op donderdag 13 september 2012 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat ons? we zijn pubers ons eten word gekookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |