Ik lasquote:Op donderdag 13 september 2012 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
Geo is alleen grappig als hij dronken loopt te FOK!en
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met zo'n betonblok met ijzere staven erin!
Dirty mindsquote:Op donderdag 13 september 2012 15:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik las
Geo is alleen grappig als hij dronken loopt te fappen
Kan ookquote:Op donderdag 13 september 2012 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hang gewoon zo een wit/rood lint op met GEEN TOEGANG. Aan de mensen hier te zien hebben ze het IQ van n hamburger, dus moet lukken.
Gast het is nu wel leuk geweestquote:
Ik blijf er om lachenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast het is nu wel leuk geweestdit al de 4e dag dat je me belachelijk wilt maken.
Ook al begon het met mezelf belachelijk maken.
Was dat nou bij Weeds... of een andere serie/film, een zo'n meisje/vrouw zei ALLES wat je seksueel kon opvatten.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Wel lastig dat mensen altijd allerlei dingen achter de dingen die je zegt gaan zoeken. Terwijl ik soms iets niet dubbelzinnig bedoel.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Geo, wp weet nog niet zo goed wanneer hij moet stoppen, vergeef het hem, hij is pas 17.
Ik ben bijna in dat stadium.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was dat nou bij Weeds... of een andere serie/film, een zo'n meisje/vrouw zei ALLES wat je seksueel kon opvatten.
zei het jochie dat mij weken lang alcoholist genoemd heeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
Ik weet echt wel wanneer ik moet stoppen enzo,
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
zei het jochie dat mij weken lang alcoholist genoemd heeft.
Ook met eten kun je niet stoppen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga even mijn pizza uit de oven halen
*proest*quote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook met eten kun je niet stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |