quote:Op donderdag 13 september 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil niet wil slikken moet maar voelen.
Niet met de platte hand.. nee gewoon met de volle vuist.. zodat dat oog goed dicht zit!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit jaik heb een aantal uren met een rood/opgezwollen oog rond gelopen
![]()
Je kan van te voren toch niet zien aankomen waar het allemaal heen gaatquote:Op donderdag 13 september 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
Dan heb je of een scheve smoel of een scheve vriend.
Dit. Soms leidt het zijn eigen leven. Dat gebeurd.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan van te voren toch niet zien aankomen waar het allemaal heen gaat
Laat ze klappen door je hondquote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef Lonaa het volgende:
Wat fietsen en lopen en scootmobielen er toch een boel lelijke mensen door mijn straat.
Tja achterhoek he.. ik wil niet weten dat de incest rate isquote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef Lonaa het volgende:
Wat fietsen en lopen en scootmobielen er toch een boel lelijke mensen door mijn straat.
Graaf een gat en bedek het met grasquote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef Lonaa het volgende:
Hont zit vol verbazing op tafel naar buiten te kijken.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat ze klappen door je hond
Wait, what?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja achterhoek he.. ik wil niet weten dat de incest rate is
Met zo'n betonblok met ijzere staven erin!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Graaf een gat en bedek het met gras
Ik hang gewoon zo een wit/rood lint op met GEEN TOEGANG. Aan de mensen hier te zien hebben ze het IQ van n hamburger, dus moet lukken.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Graaf een gat en bedek het met gras
Mijn buurt is erger denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Potato tomato.. wat is het verschil..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |