Een dierenopvang voor achtergelaten weesjes wat?quote:Dan denk ik dat ik ergens in Australië een dierenopvang voor achtergelaten weesjes.
Alle wilde dieren die daar in de omgeving voorkomenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Een dierenopvang voor achtergelaten weesjes wat?
Lees godverdomme die zin nog een keer manquote:Op donderdag 6 september 2012 14:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alle wilde dieren die daar in de omgeving voorkomen
Wat? Ga je die kopen? Ga je die verkopen? Ga je die opstarten? Ga je er een bom opgooien? WTF ga je er mee doen?quote:Dan denk ik dat ik ergens in Australië een dierenopvang voor achtergelaten weesjes.
oh ik had al geedit. dat begin ik zelf.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Lees godverdomme die zin nog een keer man
[..]
Wat? Ga je die kopen? Ga je die verkopen? Ga je die opstarten? Ga je er een bom opgooien? WTF ga je er mee doen?
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alle wilde dieren die daar in de omgeving voorkomen
Ja logisch toch. Als ze los lopen, kun je ze niet knuffelen hequote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]je wil dus alle dieren die daar gewoon horen te leven in een asiel stoppen?
.
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef HeatWave het volgende:
.
nee dombo. weesjes die zijn achtergelaten door de ouders opvoeden en uiteindelijk als ze voor zichzelf kunnen zorgen terug de natuur in.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef HeatWave het volgende:
.
Oh ja, goed punt.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja logisch toch. Als ze los lopen, kun je ze niet knuffelen he
Ik vind mijn werk ook leuk om te doen, maar als de noodzaak er niet meer is om te moeten werken dan stop ik daar direct meequote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Mooie vakantie. Verder gewoon blijven werken. Vind mijn werk namelijk erg leuk. Geld verstandig wegzetten. En af en toe iets geks doen.
Hoe weet je of ze zijn verlaten door hun ouders?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee dombo. weesjes die zijn achtergelaten door de ouders opvoeden en uiteindelijk als ze voor zichzelf kunnen zorgen terug de natuur in.
1. Je vind een baby dierquote:Op donderdag 6 september 2012 14:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe weet je of ze zijn verlaten door hun ouders?
dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:28 schreef knoffel het volgende:
school af maken en dan een eigen onderneming beginnen
Hele goeie plannen, begin je met de alligator?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
1. Je vind een baby dier
2. Je constateert dat het baby dier te jong en onderontwikkeld is om voor zichzelf te kunnen zorgen
3. Er is geen volwassen dier van hetzelfde soort in de omgeving van het kleintje te bekennen.
en zo doe je dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |