Ik snap hem niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben bijna in dat stadium.
Gisteren vroeg mijn vriendje "ken je die andere uitleg van Finding Nemo?"
Toen heb ik m aangekeken, en na 5 seconde "iew" gezegd, en toen was ik vreemd.
Not dirty enough.quote:
Gewoon een stuk gordijn kopen en zelf aan elkaar .. naaienquote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef Lonaa het volgende:
Mijn papa is bijna jarig en wil graag een badjas. Maat xxxxxl.
Waar the fuck ga ik die vinden?
koop een dekbed en capuchon los.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:18 schreef Lonaa het volgende:
Mijn papa is bijna jarig en wil graag een badjas. Maat xxxxxl.
Waar the fuck ga ik die vinden?
Die eerste 2 zijn niet groot genoeg en die laatste valt zekerweten buiten mijn budget.quote:
Beter geef je hem een abo voor de fitness dan.. wat een dikzak heb jij als vaderquote:Op donderdag 13 september 2012 15:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die eerste 2 zijn niet groot genoeg en die laatste valt zekerweten buiten mijn budget.
Dat valt best mee. Ik heb vooral een grote pappa.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter geef je hem een abo voor de fitness dan.. wat een dikzak heb jij als vader
Nee, dan niet neequote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Ik heb vooral een grote pappa.
2 meter lang zijn en 105 kilo wegen is niet heel bijzonder opzich.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je wilde me toch al niet dus dat scheelt een extra teleurstelling
66 kilo?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ach, dat vriendje van mij is 1,85 bij 66 kilo.
Alles is relatief.
Ja, weinig, maar toch niet heel erg mager ofzo. Je kunt geen ribben zien.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
66 kilo?Weinig..
Ik ben 1.72 bij 78 kilo
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik gooi m zo over de schouder, indien nodig. Best handig.
ecto = latijn voor buiten?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
66 kilo op 1,86. Dat is toch de definitie van een ecto dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |