Waarom tot je 32e? Niet tot je 31e of 40e of of?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die niet voor altijd single willen blijven en tot hun 32ste bij hun moeder wonen
Er is een verschil tussen willen en moeten. Dat laatste is bij jou het geval.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die niet voor altijd single willen blijven en tot hun 32ste bij hun moeder wonen
Shit, je hebt me doorquote:Op donderdag 13 september 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen willen en moeten. Dat laatste is bij jou het geval.
Begeleid wonen is ook een optie hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen willen en moeten. Dat laatste is bij jou het geval.
quote:
Over je gezicht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over je gezicht?Nee, in de kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Ro-aldquote:
[..]
Over je gezicht?Waarschijnlijk wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
[..]
Over je gezicht?maatje van me zei van het weekend ''als ze niet slikt is het geen echte vrouw''.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De daarop volgende discussie van vriendinnen was echt geniaal.
Wel handig, hoef je het niet op te ruimen. En het zal wellicht wat makkelijker poepen.. maar dat schat ik maar even.quote:
Ik ben het daar wel mee eens.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van me zei van het weekend ''als ze niet slikt is het geen echte vrouw''.De daarop volgende discussie van vriendinnen was echt geniaal.
Dat is een verkeerde schatting.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel handig, hoef je het niet op te ruimen. En het zal wellicht wat makkelijker poepen.. maar dat schat ik maar even.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van me zei van het weekend ''als ze niet slikt is het geen echte vrouw''.De daarop volgende discussie van vriendinnen was echt geniaal.
Naja niet slikken is ook niet tof maar beter dan niet pijpenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was ook de conclusie van 4 van de 5 chicks.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben het daar wel mee eens.
Wat wil je dan? Die shit in je bek bewaren en uitspugen? Dat is pas smerig. Gewoon goed richten en slikken.
Die 5e verdiend een nekschot dan.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef Typisch het volgende:
dv, nee ik heb het verdrongen
[..]
Dat was ook de conclusie van 4 van de 5 chicks.![]()
Sabbelenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja niet slikken is ook niet tof maar beter dan niet pijpen......
Nee joh, dat is al mijn maatje sinds de eerste klas.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die 5e verdiend een nekschot dan.
Ik was bang dat je zou zeggen, nee dat is mijn vriendin.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, dat is al mijn maatje sinds de eerste klas.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was bang dat je zou zeggen, nee dat is mijn vriendin.
Niet in de ogen, dat doet serieus pijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon je snikkel eruit halen en elke keer in der haar spuiten net zolang ze het gaat slikken.
Wil niet wil slikken moet maar voelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet in de ogen, dat doet serieus pijn.
Dit jaquote:Op donderdag 13 september 2012 15:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet in de ogen, dat doet serieus pijn.
Eens.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil niet wil slikken moet maar voelen.
+1.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit jaik heb een aantal uren met een rood/opgezwollen oog rond gelopen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |