Joh...quote:Op donderdag 13 september 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Zijn de gemiddelde PVV-stemmers echt zo simpel dat een nederlaag alleen maar fraude kan betekenen?
Te treurig.quote:"waarom mogen allochtonen de tellingen doen? Hierdoor word het wel erg fraude gevoelig vind ik dan als nederlander" http://t.co/1iRZQvJf
Het is gewoon écht niet mogelijk hoor!quote:Mensen Mensen Mensen...... Wat flikken jullie nou???? Nee...dit klopt niet...hier wordt een heel vies spelletje gespeeld hier is wel degelijk gefraudeerd... wilders had nooit mogen winnen...alle media snoerden de pvv de mond... hij is door alle andere partijen in de zeik gezet....ze lachten hem gewoon uit...niemand wou met hem samenwerken...terwijl hij toch goede ideeen had...hij wilde het land helpen....mensen....zijn jullie nou gek of....willen jullie de ouderen zo laten zakken??? willen jullie meer geld naar de grieken brengen....hogere bela
quote:Eerst maar eens uitzoeken of er fraude is gepleegd bijde telling wordt in andere landen ook gedaan. Verder blijkt nu dat nederland het land van ja knikkers is zet aivast de jaknikkers in schoonebeek maar weer aan krijgen Rutte en Samon geen last van een stijve nek ais er ja gezegt moet worden in brussel waar meer dan de helft van de Nederlanders tegen is Dank zij vele nederlanders die voor deze coalitie hebben gestemd is nederland de jaknikker provincie van europa geworden Ik vrees het ergste en vele echte Nederlanders met mij.HELP???
Kan je niet serieus nemen inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 11:19 schreef Devv het volgende:
Die Anita met die PVV-tatoeage bevestigde gisterenavond nog even alle vooroordelen over PVV-stemmers. Wat een volk.
Overal heb je uitzonderingen natuurlijk. maar het past toch ook wel bij het imago dat Wilders de PVV wil aanmeten?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:22 schreef Rhalius het volgende:
mensen die het nodig vinden alle kiezers van een partij in een hokje te plaatsen ook niet.
twitter:DeReactiegraaf twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:19:26"PVV 9 zetels gezakt en iedereen die je sprak zou op PVV stemmen; we worden belogen en bedrogen dus ook met het tellen van de stemmen." 1/2 reageer retweet
twitter:DeReactiegraaf twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:19:39"Om 0900 uur wisten ze de prognose al. Tuig is het." http://t.co/u7A0f99m 2/2 reageer retweet
quote:Ik ben niet snel skeptisch, maar gezien de negatieve reacties hier en overal kan het haast niet anders dat er geknoeid is met de stemmen. Een zwarte dag voor Nederland.
quote:de uitslag is gemanipuleerd,het bestaat niet dat de pvv een nederlaag heeft geleden,stel je voor als de pvv aan de macht waren gekomen,hoe zou het dan met europa,en de euro zijn afgelopen,juist en daarom zijn de uitslagen niet juist..............
quote:Er zit een heel vies luchtje aan deze uitslag als je het mij vraagt.
De meeste mensen hier hebben er niet op gestemd, niemand die ik ken heeft er op gestemd en toch de grootste.
Op zijn minst vreemd te noemen.
quote:De VVD is de partij van de banken en de multinationals die hebben dus gewonnen van het gewone volk. Ik geloof trouwens niet dat de verkiezingen eerlijk verlopen.
quote:daar gaat nl of ze hebben gesjoemeld met de stemmen of meeren deel van nl is zo dom als het maar kan
quote:Ik kan niet geloven dat de nederlanders zo dom zijn,om voor een lege portemonnee te stemmen, en dus alles weg te geven aan bijvoorbeeld Griekenland...??
Deze uitslag is volgens mj gemanipuleerd.....
quote:dit is verkiezingsfraude dit kan niet
quote:Mensen neem maar aan deze verkiezingen is fraude gepleegd met de stemmen .... we zijn belazerd ...dit wordt weer een nieuwe strijd we zijn er klaar voor !!
quote:Ik kan niet geloven dat de PVV zoveel heeft ingeleverd.
Ik kan ook niet geloven dat er niet wordt gefraudeerd met stembiljetten.
Iedereen die ik kende stemde PVV. Nu krijgen we nog meer geld inleveren bij Europa en niemand die dit nu nog kan tegenhouden. Dank jullie hartelijk!
quote:hoe kan het zijn dat er maandag al gezegd werd dat de VVD 40 zetels had. Is er een waarzegger geweest die dit voorspelde? of is er toch gewoon gefraudeerd worden met de tellingen? Want waarom moeten de inwoners van zuid holland hun stem uitbrengen in de moskee? waarom mogen allochtonen de tellingen doen? Hierdoor word het geheel wel erg fraude gevoelig vind ik dan als nederlander
Misschien moet die josti zich eens in andere kringen begeven.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:23 schreef ElmarO het volgende:
twitter:DeReactiegraaf twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:19:26"PVV 9 zetels gezakt en iedereen die je sprak zou op PVV stemmen; we worden belogen en bedrogen dus ook met het tellen van de stemmen." 1/2 reageer retweet
twitter:DeReactiegraaf twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:19:39"Om 0900 uur wisten ze de prognose al. Tuig is het." http://t.co/u7A0f99m 2/2 reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien moet die josti zich eens in andere kringen begeven.
quote:Verzamelt dieptepunten uit de reacties bij artikelen op telegraaf.nl. Voor je dagelijkse portie paranoia, xenofobie, drogredenen, contaminaties en -dt-fouten.
quote:Er is fraude gepleegd, hoe kun je om negen uur al een prognose weten, er klopt dus iets niet.
quote:Zijn de stemmen opde pvv wel eerlijk geteld? Dat bijf maar in mijn hoofd spoken.Willen de pvvers echt blijven betalen aan Brussel en de esm? Geloof er geen barst van,kan niet!Nog meer voedsel banken,je moet er niet aan denken.
quote:Volgens mij heeft stemmen helemaal geen nut. Ik denk dat de uitslag al bekend was en dat de vorige keer de PVV expres een kans heeft gekregen om zijn stemmers te sussen. Het regeren voor de PVV (net zoals ook andere partijen) onmogelijk gemaakt en zo weer van de partij af te komen. PVV is gegroeid, dat merkte je overal. Ik heb niet gestemd omdat ik al weet dat het of VVD, PVDA of CDA worden of worden ze vanzelf wel weer gekozen om samen te werken. Ik vertrouw het niet.
En ja, ik verveel me.quote:Wat knap dat de VVD gewonnen heeft. De Bilderberggroup had allang dit bedisseld in de bijeenkomst in Amerika afgelopen zomer. want let maar op VVD en D66 gaan regeren want, Rutte en Pechtold waren daar aanwezig. Hoezo vrije verkiezingen
niet zo nuanceren he, verwerpelijk rechts tuig is het!quote:
Die zal wel op de SOPN gestemd hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat knap dat de VVD gewonnen heeft. De Bilderberggroup had allang dit bedisseld in de bijeenkomst in Amerika afgelopen zomer. want let maar op VVD en D66 gaan regeren want, Rutte en Pechtold waren daar aanwezig. Hoezo vrije verkiezingen
Dan nog te bedenken dat er mensen van mijn komaf (Surinaams-Hindoestaans) die PVV hebben gestemd. Ik schaam me diep, maar het zegt ook wat over hun opvattingen en tolerantie.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:19 schreef Devv het volgende:
Die Anita met die PVV-tatoeage bevestigde gisterenavond nog even alle vooroordelen over PVV-stemmers. Wat een volk.
Buiten het feit dat "buitenlanders" zelf net zo hard, als niet harder, discrimineren, heeft Geert niets tegen indo's of eigenlijk alle gekleurden. Alleen tegen extreme invloeden van de Islam in de westerse wereld.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan nog te bedenken dat er mensen van mijn komaf (Surinaams-Hindoestaans) die PVV hebben gestemd. Ik schaam me diep, maar het zegt ook wat over hun opvattingen en tolerantie.
Die verzorgingstehuizen worden ook steeds drukker.twitter:DeReactiegraaf twitterde op woensdag 12-09-2012 om 14:52:45"Wij stemmen vandaag met het hele verzorgings tehuis in Zaandam met 2.800 stemmen op onze GEERT!!!" http://t.co/0xIc0a6wOk. Top that! reageer retweet
en Polen..quote:Op donderdag 13 september 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buiten het feit dat "buitenlanders" zelf net zo hard, als niet harder, discrimineren, heeft Geert niets tegen indo's of eigenlijk alle gekleurden. Alleen tegen extreme invloeden van de Islam in de westerse wereld.
Ik stem geen PVV, maar het stigma van buitenlanders haat is begrijpelijk, maar dat komt voornamelijk door de stemmers, niet de partij zelf.
Sja, meldpunt was belachelijk, maar de invasie van Polen is natuurlijk wel een feit. Nou is dat gewoon omdat nederlanders te lui zijn om iets uit te voeren, maar ze moeten natuurlijk niet allemaal blijvenquote:
Nee hehe, Geert is zelf een indo.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buiten het feit dat "buitenlanders" zelf net zo hard, als niet harder, discrimineren, heeft Geert niets tegen indo's of eigenlijk alle gekleurden. Alleen tegen extreme invloeden van de Islam in de westerse wereld.
Ik stem geen PVV, maar het stigma van buitenlanders haat is begrijpelijk, maar dat komt voornamelijk door de stemmers, niet de partij zelf.
Nou danquote:Op donderdag 13 september 2012 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee hehe, Geert is zelf een indo.
Wilders is geen nazi. Hij is gewoon een lamzak,quote:Op donderdag 13 september 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan.
Ik doel dus op het feit dat men Wilders als een nazi wegzet. Dat is gewoon niet waar.
mag je vinden, ik stem er ook niet opquote:Op donderdag 13 september 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders is geen nazi. Hij is gewoon een lamzak,
Er is maar 1 stemlokaal in Zuid Holland?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef Compoantje het volgende:
Inwoners van zuid Holland moesten in een moskee stemmen? WUT?!
Als ik daar woonde ging ik echt niet in zo'n moskee stemmen. We leven hier verdomme in Nederland.
Als er in Jemen gestemd moet worden in een kerk staat die ook binnen een halfuur in brand.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef Compoantje het volgende:
Als ik daar woonde ging ik echt niet in zo'n moskee stemmen. We leven hier verdomme in Nederland.
Als er in Jemen gestemd moet worden in een kerk staat die ook binnen een halfuur in brand.
Dat vind ik nou ook weer overtrokken, ik 'moest" in een kerk stemmen, geloof totaal niet in God.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef Compoantje het volgende:
En dit.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Er is maar 1 stemlokaal in Zuid Holland?
Nou, heel simpel: door om 20:00 uur al de (exit-poll-)stemmen te gaan tellen en om 21:00 uur een voorlopige prognose te geven en dan tussen 21:00 uur en 21:30 uur de stemmen tussen 20:00 uur en 21:00 uur te tellen en om 21:30 uur een definitieve prognose te geven.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
"Er is fraude gepleegd, hoe kun je om negen uur al een prognose weten, er klopt dus iets niet."
Laten we er even van uitgaan dat er inderdaad een stemlokaal in een moskee was (lijkt mij erg stug, maar okee, stel nou dat...). Dan nog MOETEN Zuid-Hollanders helemaal niets!quote:Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef Compoantje het volgende:
Met zo'n houding kom je er wel.quote:Ik begin een nieuwe keten van Voedselbanken, dat zal de enige branche zijn waar werk en brood in zit de
komende jaren want nederland heeft gestemd voor massa werkeloosheid en armoede onder de 50 plussers, want nu komen er nog veel meer oostblokkers voor half geld het werk wat er nog is doen, alle MKB-ers en horeca niet klagen als je failliet gaat omdat je niets meer verkoopt, jullie hebben er zelf voor gekozen dat julie klanten geen geld meer kunnen/mogen verdienen om bij jullie te kunnen kopen
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik moest bij de scouting stemmen en ik heb helemaal niks met knopen leggen.
Ik moest in een verzorgingstehuis stemmen en ik erger me rot aan die luie bejaarden. Beter doen ze daar eens wat aan, dat werkschuwe volk zit de hele dag niks te doen en dan krijgen ze nog een uitkering ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik moest bij de scouting stemmen en ik heb helemaal niks met knopen leggen.
Niet stemmen en dan zeiken over de uitslagquote:Volgens mij heeft stemmen helemaal geen nut. Ik denk dat de uitslag al bekend was en dat de vorige keer de PVV expres een kans heeft gekregen om zijn stemmers te sussen. Het regeren voor de PVV (net zoals ook andere partijen) onmogelijk gemaakt en zo weer van de partij af te komen. PVV is gegroeid, dat merkte je overal. Ik heb niet gestemd omdat ik al weet dat het of VVD, PVDA of CDA worden of worden ze vanzelf wel weer gekozen om samen te werken. Ik vertrouw het niet.
Ik moest een basisschool op gereformeerde grondslag betreden. Ik weet zeker dat alleen de stemmen op de SGP zijn geteldquote:Op donderdag 13 september 2012 14:38 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik moest in een verzorgingstehuis stemmen en ik erger me rot aan die luie bejaarden. Beter doen ze daar eens wat aan, dat werkschuwe volk zit de hele dag niks te doen en dan krijgen ze nog een uitkering ook.
Ik moest ook in een bejaardentehuis stemmen. Stomme oudjes.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:38 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik moest in een verzorgingstehuis stemmen en ik erger me rot aan die luie bejaarden. Beter doen ze daar eens wat aan, dat werkschuwe volk zit de hele dag niks te doen en dan krijgen ze nog een uitkering ook.
quote:Gistermorgen las ik deze online krant en daar stond al dat het tussen
de VVD en PVDA zou gaan, hoe kan dat als de meeste nederlanders nog moeten gaan stemmen?
Is het doorgestoken kaart? Stond de uitslag al van te voren vast?
quote:Ik ben bang dat het doorgestoken kaart is, hoe weet men anders al van tevoren welke partijen gaan winnen?
Vraag me af of hier wel eerlijk de stemmen zijn geteld.
quote:En niemand vraagt zich af, het komt allemaal goed uit, aan de euro wordt niet meer getornd. Het sociaal evenwicht wordt zo op peil gehouden, beter nieuws was er niet voor de Bilderberg groep, of zouden die toch invloed hebben gehad. p.s.v.r De koningin staat nu e.v.t buitenspel, bij het vormen van een coalitie. Of toch door gestoken kaart?!
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef Copycat het volgende:
p.s.v.r.?
Oh wacht: per slot van rekening. Door een gestoken kaart.
Dat siert je.quote:
En die e.v.t. dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef Copycat het volgende:
p.s.v.r.?
Oh wacht: per slot van rekening. Door een gestoken kaart.
Echt vuile tyfuszooi.quote:
Geert heeft immigranten nodig als zondebokvee.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:54 schreef xenobinol het volgende:
De PvdA heeft immigranten nodig als stemvee
De VVD heeft immigranten nodig als goedkoop werkvee
Geert heeft dus wel een goed punt als hij zegt dat zowel links als recht immigranten van harte uitnodigt
copy paste jongequote:Op donderdag 13 september 2012 16:50 schreef mossad_agent het volgende:
had je niet gewoon 1 linkje kunnen plaatsen in plaats van tig keer dezelfde bij iedere uitspraak???
Daarnaast.... ze moeten niet zo zeiken.
Je moest nergens stemmen, je kon overal stemmen in je woonplaats. Het dichtstbijzijnde stemlokaal stond als advies op je stembiljet. Maar ik verwacht niet van PVV stemmers dat ze dat begrepen.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:21 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Moesten ze echt in een Moskee stemmen?![]()
Ik trouwens in de gereformeerde kerk, niks engs aan trouwens.
Oh, dat wist ik niet eens..... dan nog meer whahahahaquote:Op donderdag 13 september 2012 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moest nergens stemmen, je kon overal stemmen in je woonplaats. Het dichtstbijzijnde stemlokaal stond als advies op je stembiljet. Maar ik verwacht niet van PVV stemmers dat ze dat begrepen.
En de Grieken, de Polen en vergeet Brussel niet!quote:Op donderdag 13 september 2012 17:58 schreef Friek_ het volgende:
Open je ogen mensen, het waren de moslims!
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:00 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
En de Grieken, de Polen en vergeet Brussel niet!
Straks word je nog aangehaald door een televaag lezer....quote:Op donderdag 13 september 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik als allochtoon zijnde mag niet stemmen en heb een hekel aan Geert Wilders dus ik heb wat stembiljetten ontvreemd
Kom maar opquote:Op donderdag 13 september 2012 19:24 schreef Rejected het volgende:
[..]
Straks word je nog aangehaald door een televaag lezer....
316 was meesterlijk!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 17:06 schreef Klonk het volgende:
Goed tijdverdrijf altijd de telefgraaf website, af en toe ff checken hoe de onderbuik van Nederland denkt, je helemaal kapot lachen en dan kan ik er weer een hele dag tegen
Hele goeie vervanging van Teletekst 316
Ik vind het echt heel sneu.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:18 schreef Hexagon het volgende:
Niet alleen tokkies maar ook aluhoedjes
Ik zei 'aanwezig zijn bij'. Je mag als burger komen kijken, niet meetellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Als je PVV'ers laat tellen dan winnen ze uiteraard de verkiezingen. Eventueel door het wegmoffelen van alle andere stembiljetten.
Geert leek nou net echt opgeluchtquote:En toch zag hij er na zijn speech maar opgelucht uit, alsof ie blij was, dat hij niet meer hoefde te helpen met het opruimen van de Brusselse teringzooi...
Stemmers er bijtellenquote:Met 15 zetels vertegenwoordigt hij nog steeds 10 procent van de kiezers. 43% van de mensen die in 2010 op PVV stemde zijn gisteren weggebleven. Oftewel de zetels die verloren zijn, zijn niet overgelopen naar andere partijen. De kiezers achter PVV zijn er nog, de zetels zijn alleen weg...
Alles is de schuld van Maurice en DWDDquote:Wilders heeft het uitstekend gedaan. Vergeet niet dat dat smerige stalinorgel van de PO en de rest van het journaille jarenlang onafgebroken op hem in heeft staan beuken. Met voorspelbare effecten op het hersendode tillefiesiekijkvolk.
Maar nu Geert meer hoeft te gedogen, krijgen we hem weer te horen zoals we van hem houden: volgas tegen alles waar we niks dan last van hebben maar wel voor moeten bloeden.
quote:Gisteren hebben de Nederlanders ervoor gekozen om zichzelf definitief naar de kloten te helpen.
Wat je nu krijgt is dat verstandige mensen zeggen: bekijk het maar, ik bemoei me er niet meer mee, ik zorg wel voor mezelf.
Over 4 jaar is Nederland compleet leeggeroofd en zitten we met een failliete multikunde-bende.
Hoewel enige vorm van rancune mij normaal gesproken vreemd is, heb ik voor de mensen die daar gisteren voor gestemd hebben heb ik eigenlijk maar één woord:
Haha.
PVV-stemmers denkendus dat ze bij het intelligente volk horenquote:"...Geert Wilders heeft zijn hand overspeeld en zijn kiezers harder, rechtser en bozer ingeschat dan ze daadwerkelijk zijn..."
Of hij heeft het volk overschat, en nooit verwacht, dat de propaganda van de publieke omroep nog zo'n invloed zou hebben.
Nou Geert: een relatief hoog-opgeleid volk is dus niet per se een relatief intelligent volk. Dat blijkt al uit het concept 'strategisch' stemmen, in plaats van gewoon stemmen op de standpunten die het beste voor je zijn.
quote:Het is allemaal de schuld van de media!!! Iedereen is diep van binnen een PVV'er!!!! Maar vanwege manipulatie weten ze dat zelf niet!!!!!!
quote:'Ik ga alleen voor Wilders'.
-'Waarom?'
'Hij heeft gewoon de beste dingen'.
Goeiequote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze die tellingen zo weinig vertrouwen, waarom gaan ze dan niet zelf kijken?
En als ze het al weten, kunnen ze waarschijnlijk niet tellenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goeie![]()
Maar ze weten waarschijnlijk niet dat dat kan
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En als ze het al weten, kunnen ze waarschijnlijk niet tellen![]()
Als ik hun logica op mezelf toepas, dan moet er trouwens idd geknoeid zijn met de tellingen, want ik ken maar één iemand die PVV heeft gestemd, dus kunnen ze nooit 10% van de stemmen hebben gehaald.
Een kabinet PvdA-GL heeft dan de meerderheid in de TK
No offence, aparte conclusie voor iemand die op de PVV stemt.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:06 schreef Rhalius het volgende:
Lijkt me onwaarschijnlijk, ze leven in een droomwereld en staan los van de realiteit.
Uiteraard zonder probleem geen noodzaak voor een 'verlosser'.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Geert heeft immigranten nodig als zondebokvee.
Ik wil geen godwin maken, maar ben er wel geneigd toe.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Uiteraard zonder probleem geen noodzaak voor een 'verlosser'.
"Middenpartij" PVV is erg geliefd bij de Telegraaf lezers en als ik de telegraaf bekijk zijn zij ook geliefd bij de Telegraaf. Elsevier is trouwens het echte PVV bolwerk als het op reacties aankomt.quote:Van de middenpartijen kon de PVV vooral op steun rekenen bij lezers van De Telegraaf (24%)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |