abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116733220
De reageerders op telegraaf.nl weten wel waarom PVV, ondanks dat ze allemaal, en hun familie, en hun straat, en al hun collega's, allemaal op de PVV hebben gestemd, toch een nederlaag heeft geleden:

FRAUDE!
Het kan niet anders!

_O-

Een greep:

"hier is wel degelijk gefraudeerd..." http://t.co/1iRZQvJf

"volgens mij zijn er hier en daar wat stembiljetten in de versnipperaar verdwenen" http://t.co/1iRZQvJf

"Iedereen op mijn werk en mijn hele straat heeft op Wilders gestemd!!! Zijn die stemmen wel meegeteld?" http://t.co/1iRZQvJf

"waarom mogen allochtonen de tellingen doen? Hierdoor word het wel erg fraude gevoelig vind ik dan als nederlander" http://t.co/1iRZQvJf

"waarom moeten de inwoners van zuid holland hun stem uitbrengen in de moskee?" http://t.co/1iRZQvJf

"is er toch gewoon gefraudeerd worden met de tellingen?" http://t.co/1iRZQvJf

"PVV uitslag geloof ik helemaal niks van...er klopt iets niet." http://t.co/1iRZQvJf

"Dit hele gedoe was nep" http://t.co/1iRZQvJf

"Mensen neem maar aan deze verkiezingen is fraude gepleegd met de stemmen .... we zijn belazerd" http://t.co/1iRZQvJf

"dit is verkiezingsfraude dit kan niet" http://t.co/1iRZQvJf

"Er zit een heel vies luchtje aan deze uitslag als je het mij vraagt.
[...] niemand die ik ken heeft er op gestemd" http://t.co/1iRZQvJf

"de uitslag is gemanipuleerd,het bestaat niet dat de pvv een nederlaag heeft geleden" http://t.co/1iRZQvJf

"Mijn gevoel zegt mij dat dit niet klopt. Weet niet hoor maar echt overal hoorde ik PVV, hele gezinnen, hele bedrijven" http://t.co/1iRZQvJf

"kan [...] haast niet anders dat er geknoeid is met de stemmen. Een zwarte dag voor Nederland" http://t.co/1iRZQvJf

(met dank aan de @dereactiegraaf :))

Zijn de gemiddelde PVV-stemmers echt zo simpel dat een nederlaag alleen maar fraude kan betekenen?
pi_116733240
:') of eigenlijk ;(
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_116733316
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:

Zijn de gemiddelde PVV-stemmers echt zo simpel dat een nederlaag alleen maar fraude kan betekenen?
Joh...
pi_116733511
Ik zag ze ook al staan ja _O-

Ergens vind ik het wel grappig, het doodt de tijd, maar verder: Kom op, haal je kop uit je anus, je partij faalt gewoon.
pi_116733588
Ik heb wel sympatie voor de PVV maar dit soort reacties idd :')
pi_116733665
Nu heb ik het niet zo op Wilders maar dit soort aanhangers verdient niemand.
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
pi_116733681
_O-.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_116733689
Telegraaf.nl blijft inderdaad een fijne site om je eens lekker te ergeren aan alle reacties.

Bedankt voor het verzamelen! :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_116733692
"Dus daarom moest met het potlood gestemd worden ! Ik snap het al."

"Niemand stemt VVD en zie de uitslag, Democratie..."

"Ongelooflijk dat deze kwasten weer hebben gewonnen terwijl de meeste stemmers voor PVV zouden gaan. Daar gaat al ons geld in europa."

Ook een paar pareltjes :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2012 10:49:45 ]
pi_116733696
antwoord op je vraag: ja
dude here
pi_116733761
Keep 'em coming.
Dit wordt een geweldig verzameltopic.
pi_116734196
Ook al heb ik PVV gestemd, ik denk niet dat er sprake is van fraude. Het blijft bij iedere verkiezing een mogelijkheid, maar het is niet iets om vanuit te gaan.

Het is gewoonweg zo dat de media te erg gefocust heeft op een strijd tussen PvdA en VVD, met als resultaat dat andere partijen minder stemmen krijgen, niet alleen de PVV.

Het is jammer maar helaas. Toch had ik nooit verwacht dat de PVV de grootste zou zijn, links zou het gruwelijk moeten verpesten voordat dit gebeurt.

Als PvdA het slecht doet in de komende jaren voor Nederland, dan zal de VVD hier ook op aangekeken worden en kan het betekenen dat de PVV bij de volgende verkiezingen flink terugkomt.

Toch heb ik liever niet dat de PvdA faalt, hopelijk herinneren ze zich weer eens waar de A voor staat. Ze lijken al lange tijd het spoor bijster te zijn.

Lijkt me onwaarschijnlijk, ze leven in een droomwereld en staan los van de realiteit.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  donderdag 13 september 2012 @ 11:08:01 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116734225
quote:
"waarom mogen allochtonen de tellingen doen? Hierdoor word het wel erg fraude gevoelig vind ik dan als nederlander" http://t.co/1iRZQvJf
Te treurig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116734394
quote:
Mensen Mensen Mensen...... Wat flikken jullie nou???? Nee...dit klopt niet...hier wordt een heel vies spelletje gespeeld hier is wel degelijk gefraudeerd... wilders had nooit mogen winnen...alle media snoerden de pvv de mond... hij is door alle andere partijen in de zeik gezet....ze lachten hem gewoon uit...niemand wou met hem samenwerken...terwijl hij toch goede ideeen had...hij wilde het land helpen....mensen....zijn jullie nou gek of....willen jullie de ouderen zo laten zakken??? willen jullie meer geld naar de grieken brengen....hogere bela
Het is gewoon écht niet mogelijk hoor!

quote:
Eerst maar eens uitzoeken of er fraude is gepleegd bijde telling wordt in andere landen ook gedaan. Verder blijkt nu dat nederland het land van ja knikkers is zet aivast de jaknikkers in schoonebeek maar weer aan krijgen Rutte en Samon geen last van een stijve nek ais er ja gezegt moet worden in brussel waar meer dan de helft van de Nederlanders tegen is Dank zij vele nederlanders die voor deze coalitie hebben gestemd is nederland de jaknikker provincie van europa geworden Ik vrees het ergste en vele echte Nederlanders met mij.HELP???
  donderdag 13 september 2012 @ 11:15:51 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116734445
En ze hebben ook de leestekens verkwanseld.
pi_116734558
Die Anita met die PVV-tatoeage bevestigde gisterenavond nog even alle vooroordelen over PVV-stemmers :') . Wat een volk.
pi_116734639
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:19 schreef Devv het volgende:
Die Anita met die PVV-tatoeage bevestigde gisterenavond nog even alle vooroordelen over PVV-stemmers :') . Wat een volk.
Kan je niet serieus nemen inderdaad :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_116734648
mensen die het nodig vinden alle kiezers van een partij in een hokje te plaatsen ook niet.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_116734694
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:22 schreef Rhalius het volgende:
mensen die het nodig vinden alle kiezers van een partij in een hokje te plaatsen ook niet.
Overal heb je uitzonderingen natuurlijk. maar het past toch ook wel bij het imago dat Wilders de PVV wil aanmeten?
pi_116734696
DeReactiegraaf twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:19:26 "PVV 9 zetels gezakt en iedereen die je sprak zou op PVV stemmen; we worden belogen en bedrogen dus ook met het tellen van de stemmen." 1/2 reageer retweet
DeReactiegraaf twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:19:39 "Om 0900 uur wisten ze de prognose al. Tuig is het." http://t.co/u7A0f99m 2/2 reageer retweet
:') :D
pi_116734764
quote:
Ik ben niet snel skeptisch, maar gezien de negatieve reacties hier en overal kan het haast niet anders dat er geknoeid is met de stemmen. Een zwarte dag voor Nederland.
quote:
de uitslag is gemanipuleerd,het bestaat niet dat de pvv een nederlaag heeft geleden,stel je voor als de pvv aan de macht waren gekomen,hoe zou het dan met europa,en de euro zijn afgelopen,juist en daarom zijn de uitslagen niet juist..............
quote:
Er zit een heel vies luchtje aan deze uitslag als je het mij vraagt.
De meeste mensen hier hebben er niet op gestemd, niemand die ik ken heeft er op gestemd en toch de grootste.
Op zijn minst vreemd te noemen.
quote:
De VVD is de partij van de banken en de multinationals die hebben dus gewonnen van het gewone volk. Ik geloof trouwens niet dat de verkiezingen eerlijk verlopen.
quote:
daar gaat nl of ze hebben gesjoemeld met de stemmen of meeren deel van nl is zo dom als het maar kan
quote:
Ik kan niet geloven dat de nederlanders zo dom zijn,om voor een lege portemonnee te stemmen, en dus alles weg te geven aan bijvoorbeeld Griekenland...??
Deze uitslag is volgens mj gemanipuleerd.....
quote:
dit is verkiezingsfraude dit kan niet
quote:
Mensen neem maar aan deze verkiezingen is fraude gepleegd met de stemmen .... we zijn belazerd ...dit wordt weer een nieuwe strijd we zijn er klaar voor !!
quote:
Ik kan niet geloven dat de PVV zoveel heeft ingeleverd.
Ik kan ook niet geloven dat er niet wordt gefraudeerd met stembiljetten.
Iedereen die ik kende stemde PVV. Nu krijgen we nog meer geld inleveren bij Europa en niemand die dit nu nog kan tegenhouden. Dank jullie hartelijk!
quote:
hoe kan het zijn dat er maandag al gezegd werd dat de VVD 40 zetels had. Is er een waarzegger geweest die dit voorspelde? of is er toch gewoon gefraudeerd worden met de tellingen? Want waarom moeten de inwoners van zuid holland hun stem uitbrengen in de moskee? waarom mogen allochtonen de tellingen doen? Hierdoor word het geheel wel erg fraude gevoelig vind ik dan als nederlander
pi_116735012
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:23 schreef ElmarO het volgende:
DeReactiegraaf twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:19:26 "PVV 9 zetels gezakt en iedereen die je sprak zou op PVV stemmen; we worden belogen en bedrogen dus ook met het tellen van de stemmen." 1/2 reageer retweet
DeReactiegraaf twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:19:39 "Om 0900 uur wisten ze de prognose al. Tuig is het." http://t.co/u7A0f99m 2/2 reageer retweet
:') :D
Misschien moet die josti zich eens in andere kringen begeven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 13 september 2012 @ 11:34:44 #23
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_116735056
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien moet die josti zich eens in andere kringen begeven.
quote:
Verzamelt dieptepunten uit de reacties bij artikelen op telegraaf.nl. Voor je dagelijkse portie paranoia, xenofobie, drogredenen, contaminaties en -dt-fouten.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_116735071
quote:
Er is fraude gepleegd, hoe kun je om negen uur al een prognose weten, er klopt dus iets niet.
quote:
Zijn de stemmen opde pvv wel eerlijk geteld? Dat bijf maar in mijn hoofd spoken.Willen de pvvers echt blijven betalen aan Brussel en de esm? Geloof er geen barst van,kan niet!Nog meer voedsel banken,je moet er niet aan denken.
quote:
Volgens mij heeft stemmen helemaal geen nut. Ik denk dat de uitslag al bekend was en dat de vorige keer de PVV expres een kans heeft gekregen om zijn stemmers te sussen. Het regeren voor de PVV (net zoals ook andere partijen) onmogelijk gemaakt en zo weer van de partij af te komen. PVV is gegroeid, dat merkte je overal. Ik heb niet gestemd omdat ik al weet dat het of VVD, PVDA of CDA worden of worden ze vanzelf wel weer gekozen om samen te werken. Ik vertrouw het niet.
quote:
Wat knap dat de VVD gewonnen heeft. De Bilderberggroup had allang dit bedisseld in de bijeenkomst in Amerika afgelopen zomer. want let maar op VVD en D66 gaan regeren want, Rutte en Pechtold waren daar aanwezig. Hoezo vrije verkiezingen
En ja, ik verveel me.
pi_116735078
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:34 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

[..]

niet zo nuanceren he, verwerpelijk rechts tuig is het!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116735206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]

Wat knap dat de VVD gewonnen heeft. De Bilderberggroup had allang dit bedisseld in de bijeenkomst in Amerika afgelopen zomer. want let maar op VVD en D66 gaan regeren want, Rutte en Pechtold waren daar aanwezig. Hoezo vrije verkiezingen

Die zal wel op de SOPN gestemd hebben. :P
pi_116735207
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:19 schreef Devv het volgende:
Dan nog te bedenken dat er mensen van mijn komaf (Surinaams-Hindoestaans) die PVV hebben gestemd. Ik schaam me diep, maar het zegt ook wat over hun opvattingen en tolerantie. :')
pi_116735279
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dan nog te bedenken dat er mensen van mijn komaf (Surinaams-Hindoestaans) die PVV hebben gestemd. Ik schaam me diep, maar het zegt ook wat over hun opvattingen en tolerantie. :')
Buiten het feit dat "buitenlanders" zelf net zo hard, als niet harder, discrimineren, heeft Geert niets tegen indo's of eigenlijk alle gekleurden. Alleen tegen extreme invloeden van de Islam in de westerse wereld.

Ik stem geen PVV, maar het stigma van buitenlanders haat is begrijpelijk, maar dat komt voornamelijk door de stemmers, niet de partij zelf.
Get woke, go broke!
pi_116735284
DeReactiegraaf twitterde op woensdag 12-09-2012 om 14:52:45 "Wij stemmen vandaag met het hele verzorgings tehuis in Zaandam met 2.800 stemmen op onze GEERT!!!" http://t.co/0xIc0a6wOk. Top that! reageer retweet
Die verzorgingstehuizen worden ook steeds drukker. :')
pi_116735495
Het bevestigt mijn niet meer vooroordeel jegens de Telegraaf en PVV
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_116736087
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Buiten het feit dat "buitenlanders" zelf net zo hard, als niet harder, discrimineren, heeft Geert niets tegen indo's of eigenlijk alle gekleurden. Alleen tegen extreme invloeden van de Islam in de westerse wereld.

Ik stem geen PVV, maar het stigma van buitenlanders haat is begrijpelijk, maar dat komt voornamelijk door de stemmers, niet de partij zelf.
en Polen..
pi_116736174
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

en Polen..
Sja, meldpunt was belachelijk, maar de invasie van Polen is natuurlijk wel een feit. Nou is dat gewoon omdat nederlanders te lui zijn om iets uit te voeren, maar ze moeten natuurlijk niet allemaal blijven ;).

Zet een zooi polen op de Noord/Zuidlijn en dat ding rijdt volgende maand :P.
Get woke, go broke!
pi_116736533
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hehe, Geert is zelf een indo.
pi_116736560
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee hehe, Geert is zelf een indo.
Nou dan :).

Ik doel dus op het feit dat men Wilders als een nazi wegzet. Dat is gewoon niet waar.
Get woke, go broke!
pi_116736601
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou dan :).

Ik doel dus op het feit dat men Wilders als een nazi wegzet. Dat is gewoon niet waar.
Wilders is geen nazi. Hij is gewoon een lamzak,
pi_116736629
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders is geen nazi. Hij is gewoon een lamzak,
mag je vinden, ik stem er ook niet op :).
Get woke, go broke!
  donderdag 13 september 2012 @ 14:02:09 #37
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_116739775
Inwoners van zuid Holland moesten in een moskee stemmen? WUT?!
Als ik daar woonde ging ik echt niet in zo'n moskee stemmen. We leven hier verdomme in Nederland.
Als er in Jemen gestemd moet worden in een kerk staat die ook binnen een halfuur in brand.
  donderdag 13 september 2012 @ 14:04:24 #38
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_116739844
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef Compoantje het volgende:
Als ik daar woonde ging ik echt niet in zo'n moskee stemmen. We leven hier verdomme in Nederland.
Als er in Jemen gestemd moet worden in een kerk staat die ook binnen een halfuur in brand.
Er is maar 1 stemlokaal in Zuid Holland?
pi_116739858
quote:
:')

PVV'er? Je vergelijkt een totalitaire staat met Nederland. Daar moeten we blijkbaar een voorbeeld aan nemen.

Aldus de PVV'er:

Daar mag het niet, dus hier zou het ook niet mogen. Knap staaltje intellect.
pi_116739869
quote:
Dat vind ik nou ook weer overtrokken, ik 'moest" in een kerk stemmen, geloof totaal niet in God.
Get woke, go broke!
  donderdag 13 september 2012 @ 14:06:42 #41
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_116739921
Ik moest bij de scouting stemmen en ik heb helemaal niks met knopen leggen. ;(
Radio Soulwax!
pi_116740147
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:04 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Er is maar 1 stemlokaal in Zuid Holland?
En dit.

Maar goed, Henk moet weer even gal kunnen spuien over moskeeën.
pi_116740199
:') Die reacties.... _O- Volgende verkiezingen maar even voor de zekerheid onafhankelijke buitenlandse waarnemers onder militaire bescherming sturen om fraude te voorkomen dan? Oh nee, dat zijn buitenlanders. En, nog erger, het zouden wel eens "Europeanen" kunnen zijn :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 september 2012 @ 14:16:42 #44
862 Arcee
Look closer
pi_116740238
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
"Er is fraude gepleegd, hoe kun je om negen uur al een prognose weten, er klopt dus iets niet."
Nou, heel simpel: door om 20:00 uur al de (exit-poll-)stemmen te gaan tellen en om 21:00 uur een voorlopige prognose te geven en dan tussen 21:00 uur en 21:30 uur de stemmen tussen 20:00 uur en 21:00 uur te tellen en om 21:30 uur een definitieve prognose te geven. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_116740466
Je snapt dat dat een willekeurige Telegraaf reactie was of niet?
pi_116740492
Godsamme :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_116740656
"hij ging gelijk met zijn vinger naar de grootste stijger, ik vindt het maar verdacht" http://telegraaf.nl/s/12936409

_O- goh.

En dit vind ik nog één van de mooiste: "Iedereen op mijn werk en mijn hele straat heeft op Wilders gestemd!!! Zijn die stemmen wel meegeteld?" http://telegraaf.nl/s/12936409

Ja, want iedereen op je werk en in jouw straat is half Nederland!
pi_116740812
quote:
Laten we er even van uitgaan dat er inderdaad een stemlokaal in een moskee was (lijkt mij erg stug, maar okee, stel nou dat...). Dan nog MOETEN Zuid-Hollanders helemaal niets!

a) Je hoeft niet te stemmen
b) Je kan in ELK stemlokaal in je gemeente stemmen
c) Je kan in ELK stemlokaal in Nederland stemmen als je een kiespas aanvraagt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2012 14:33:13 ]
pi_116740847
quote:
Ik begin een nieuwe keten van Voedselbanken, dat zal de enige branche zijn waar werk en brood in zit de
komende jaren want nederland heeft gestemd voor massa werkeloosheid en armoede onder de 50 plussers, want nu komen er nog veel meer oostblokkers voor half geld het werk wat er nog is doen, alle MKB-ers en horeca niet klagen als je failliet gaat omdat je niets meer verkoopt, jullie hebben er zelf voor gekozen dat julie klanten geen geld meer kunnen/mogen verdienen om bij jullie te kunnen kopen
Met zo'n houding kom je er wel.
  donderdag 13 september 2012 @ 14:38:10 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116741023
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:06 schreef Sheepcidus het volgende:
:D
pi_116741035
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:06 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik moest in een verzorgingstehuis stemmen en ik erger me rot aan die luie bejaarden. Beter doen ze daar eens wat aan, dat werkschuwe volk zit de hele dag niks te doen en dan krijgen ze nog een uitkering ook.
Get it and Bet it
pi_116741698
quote:
Volgens mij heeft stemmen helemaal geen nut. Ik denk dat de uitslag al bekend was en dat de vorige keer de PVV expres een kans heeft gekregen om zijn stemmers te sussen. Het regeren voor de PVV (net zoals ook andere partijen) onmogelijk gemaakt en zo weer van de partij af te komen. PVV is gegroeid, dat merkte je overal. Ik heb niet gestemd omdat ik al weet dat het of VVD, PVDA of CDA worden of worden ze vanzelf wel weer gekozen om samen te werken. Ik vertrouw het niet.
Niet stemmen en dan zeiken over de uitslag :')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_116741718
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:38 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Ik moest in een verzorgingstehuis stemmen en ik erger me rot aan die luie bejaarden. Beter doen ze daar eens wat aan, dat werkschuwe volk zit de hele dag niks te doen en dan krijgen ze nog een uitkering ook.
Ik moest een basisschool op gereformeerde grondslag betreden. Ik weet zeker dat alleen de stemmen op de SGP zijn geteld :( :D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 13 september 2012 @ 15:01:17 #54
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_116741757
nm

[ Bericht 73% gewijzigd door Sheepcidus op 13-09-2012 15:04:34 ]
Radio Soulwax!
pi_116742000
Wat een tokkies zijn het ook. _O-
If not now, then when.
  donderdag 13 september 2012 @ 15:18:52 #56
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_116742383
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een tokkies zijn het ook. _O-
Het is eigenlijk om je kapot te schamen.
pi_116742451
Ik als allochtoon zijnde mag niet stemmen en heb een hekel aan Geert Wilders dus ik heb wat stembiljetten ontvreemd
  donderdag 13 september 2012 @ 15:23:52 #58
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116742575
_O-
"In mijn tokkiebuurt stemde iedereen op de PVV, dus dat moet in de rest van het land ook wel zo zijn!!!1!1!!"

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:38 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Ik moest ook in een bejaardentehuis stemmen. Stomme oudjes. :(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_116742662
De reacties op de site van de Telegraaf zijn altijd wel schitterend.
  Forum Admin donderdag 13 september 2012 @ 15:38:28 #60
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_116743125
Ik hoop wel dat er een aparte ruimte was in die moskee voor vrouwen om te stemmen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_116743405
quote:
Gistermorgen las ik deze online krant en daar stond al dat het tussen
de VVD en PVDA zou gaan, hoe kan dat als de meeste nederlanders nog moeten gaan stemmen?
Is het doorgestoken kaart? Stond de uitslag al van te voren vast?
quote:
Ik ben bang dat het doorgestoken kaart is, hoe weet men anders al van tevoren welke partijen gaan winnen?
Vraag me af of hier wel eerlijk de stemmen zijn geteld.
  donderdag 13 september 2012 @ 15:49:27 #62
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116743482
Ik schaam mij hier diep voor.
  donderdag 13 september 2012 @ 15:51:17 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116743538
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

[..]

:'(
pi_116743698
"Ik word niet goed van al die kranten en andere over dat ze blij zijn dat de PVV heeft verloren. Wat voor onzin berichten ze ook rondstrooien. Maar veel succes met de 2 andere partijen die veel migranten en geld verspillen. Niet zeuren als u hier wat van gaat merken, want U heeft gestemd dus net zoals de heer Wilders rechte rug en ondergaan al die ellende die u ook wenst aan alle pvv stemmers."

Kom, we gaan migranten verspillen! :D Hoe doe ik dat?
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 september 2012 @ 15:56:36 #65
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_116743719
Dan schaam je je gewoon dat je Nederlander bent. En rechts. En Pvv sympathisant bent. (ik heb er niet op gestemd. :@ )
pi_116743791
Veel mensen zijn nogal dom blijkt maar weereens...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_116743853
quote:
En niemand vraagt zich af, het komt allemaal goed uit, aan de euro wordt niet meer getornd. Het sociaal evenwicht wordt zo op peil gehouden, beter nieuws was er niet voor de Bilderberg groep, of zouden die toch invloed hebben gehad. p.s.v.r De koningin staat nu e.v.t buitenspel, bij het vormen van een coalitie. Of toch door gestoken kaart?!
  donderdag 13 september 2012 @ 16:41:10 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116745442
p.s.v.r.?
Oh wacht: per slot van rekening. Door een gestoken kaart.
  donderdag 13 september 2012 @ 16:43:48 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_116745602
quote:
9s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef Copycat het volgende:
p.s.v.r.?
_O- Bwehehehe :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 13 september 2012 @ 16:45:47 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116745668
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:49 schreef sonnyspek het volgende:
Ik schaam mij hier diep voor.
Dat siert je.
  donderdag 13 september 2012 @ 16:47:04 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116745723
quote:
9s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef Copycat het volgende:
p.s.v.r.?
En die e.v.t. dan?
  donderdag 13 september 2012 @ 16:47:26 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116745738
quote:
12s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:47 schreef Brighteyes het volgende:

En die e.v.t. dan?
Echt vuile tyfuszooi.
  donderdag 13 september 2012 @ 16:50:55 #74
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116745886
had je niet gewoon 1 linkje kunnen plaatsen in plaats van tig keer dezelfde bij iedere uitspraak???

Daarnaast.... ze moeten niet zo zeiken.
pi_116746023
De PvdA heeft immigranten nodig als stemvee
De VVD heeft immigranten nodig als goedkoop werkvee

Geert heeft dus wel een goed punt als hij zegt dat zowel links als recht immigranten van harte uitnodigt
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116746261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:54 schreef xenobinol het volgende:
De PvdA heeft immigranten nodig als stemvee
De VVD heeft immigranten nodig als goedkoop werkvee

Geert heeft dus wel een goed punt als hij zegt dat zowel links als recht immigranten van harte uitnodigt
Geert heeft immigranten nodig als zondebokvee.
pi_116746376
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:50 schreef mossad_agent het volgende:
had je niet gewoon 1 linkje kunnen plaatsen in plaats van tig keer dezelfde bij iedere uitspraak???

Daarnaast.... ze moeten niet zo zeiken.
copy paste jonge
  donderdag 13 september 2012 @ 17:06:59 #78
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_116746427
Goed tijdverdrijf altijd de telefgraaf website, af en toe ff checken hoe de onderbuik van Nederland denkt, je helemaal kapot lachen en dan kan ik er weer een hele dag tegen :Y

Hele goeie vervanging van Teletekst 316 :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_116746668
Snappen die PVV stemmers echt niet dat ze een afgezonderd, zielig groepje zijn en dat de rest van Nederland niets van ze moet hebben -_-?
  donderdag 13 september 2012 @ 17:21:46 #80
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_116746804
Moesten ze echt in een Moskee stemmen? _O-

Ik trouwens in de gereformeerde kerk, niks engs aan trouwens :P .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_116747767
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:21 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Moesten ze echt in een Moskee stemmen? _O-

Ik trouwens in de gereformeerde kerk, niks engs aan trouwens :P .
Je moest nergens stemmen, je kon overal stemmen in je woonplaats. Het dichtstbijzijnde stemlokaal stond als advies op je stembiljet. Maar ik verwacht niet van PVV stemmers dat ze dat begrepen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 september 2012 @ 17:55:39 #82
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_116747828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moest nergens stemmen, je kon overal stemmen in je woonplaats. Het dichtstbijzijnde stemlokaal stond als advies op je stembiljet. Maar ik verwacht niet van PVV stemmers dat ze dat begrepen.
Oh, dat wist ik niet eens..... dan nog meer whahahaha :') .
pi_116747903
Open je ogen mensen, het waren de moslims!
  donderdag 13 september 2012 @ 18:00:49 #84
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_116747990
quote:
4s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:58 schreef Friek_ het volgende:
Open je ogen mensen, het waren de moslims!
En de Grieken, de Polen en vergeet Brussel niet!
pi_116749659
Nujij
Fok frontpage
telegraaf

Waar zitten de grootste PVV josties?
pi_116750830
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:00 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

En de Grieken, de Polen en vergeet Brussel niet!
_O-
pi_116751070
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik als allochtoon zijnde mag niet stemmen en heb een hekel aan Geert Wilders dus ik heb wat stembiljetten ontvreemd
Straks word je nog aangehaald door een televaag lezer....
pi_116751103
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:24 schreef Rejected het volgende:

[..]

Straks word je nog aangehaald door een televaag lezer....
Kom maar op
pi_116751946
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:06 schreef Klonk het volgende:
Goed tijdverdrijf altijd de telefgraaf website, af en toe ff checken hoe de onderbuik van Nederland denkt, je helemaal kapot lachen en dan kan ik er weer een hele dag tegen :Y

Hele goeie vervanging van Teletekst 316 :P
316 was meesterlijk!!!
  donderdag 13 september 2012 @ 20:13:46 #90
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_116753454
Nou, elke PVV'er is van harte welkom de volgende keer om bij het tellen aanwezig te zijn. Dat mag namelijk. Ik heb er echter niet een gezien gisteren. Bovendien worden alle processen verbaal, turflijsten en stembiljetten per stembureau drie maanden bewaard. Ik nodig de PVV'ers van harte uit die op te vragen en ze gezellig met zijn allen te gaan zitten tellen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_116753562
Als je PVV'ers laat tellen dan winnen ze uiteraard de verkiezingen. Eventueel door het wegmoffelen van alle andere stembiljetten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 september 2012 @ 20:18:15 #92
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_116753657
Niet alleen tokkies maar ook aluhoedjes _O_
pi_116753864
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:18 schreef Hexagon het volgende:
Niet alleen tokkies maar ook aluhoedjes _O_
Ik vind het echt heel sneu.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:43:19 #94
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_116755087
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Als je PVV'ers laat tellen dan winnen ze uiteraard de verkiezingen. Eventueel door het wegmoffelen van alle andere stembiljetten.
Ik zei 'aanwezig zijn bij'. Je mag als burger komen kijken, niet meetellen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_116757080
GeenStijl heeft ook een aantal mooien (http://www.geenstijl.nl/m(...)_wilde.html#comments)

quote:
En toch zag hij er na zijn speech maar opgelucht uit, alsof ie blij was, dat hij niet meer hoefde te helpen met het opruimen van de Brusselse teringzooi...
Geert leek nou net echt opgelucht

quote:
Met 15 zetels vertegenwoordigt hij nog steeds 10 procent van de kiezers. 43% van de mensen die in 2010 op PVV stemde zijn gisteren weggebleven. Oftewel de zetels die verloren zijn, zijn niet overgelopen naar andere partijen. De kiezers achter PVV zijn er nog, de zetels zijn alleen weg...
Stemmers er bijtellen :')

quote:
Wilders heeft het uitstekend gedaan. Vergeet niet dat dat smerige stalinorgel van de PO en de rest van het journaille jarenlang onafgebroken op hem in heeft staan beuken. Met voorspelbare effecten op het hersendode tillefiesiekijkvolk.
Maar nu Geert meer hoeft te gedogen, krijgen we hem weer te horen zoals we van hem houden: volgas tegen alles waar we niks dan last van hebben maar wel voor moeten bloeden.
Alles is de schuld van Maurice en DWDD

quote:
Gisteren hebben de Nederlanders ervoor gekozen om zichzelf definitief naar de kloten te helpen.
Wat je nu krijgt is dat verstandige mensen zeggen: bekijk het maar, ik bemoei me er niet meer mee, ik zorg wel voor mezelf.
Over 4 jaar is Nederland compleet leeggeroofd en zitten we met een failliete multikunde-bende.
Hoewel enige vorm van rancune mij normaal gesproken vreemd is, heb ik voor de mensen die daar gisteren voor gestemd hebben heb ik eigenlijk maar één woord:
Haha.

quote:
"...Geert Wilders heeft zijn hand overspeeld en zijn kiezers harder, rechtser en bozer ingeschat dan ze daadwerkelijk zijn..."

Of hij heeft het volk overschat, en nooit verwacht, dat de propaganda van de publieke omroep nog zo'n invloed zou hebben.

Nou Geert: een relatief hoog-opgeleid volk is dus niet per se een relatief intelligent volk. Dat blijkt al uit het concept 'strategisch' stemmen, in plaats van gewoon stemmen op de standpunten die het beste voor je zijn.
PVV-stemmers denkendus dat ze bij het intelligente volk horen

Geenstijl :'):'):')
pi_116757152
De mooiste dan nog:

quote:
Het is allemaal de schuld van de media!!! Iedereen is diep van binnen een PVV'er!!!! Maar vanwege manipulatie weten ze dat zelf niet!!!!!!
pi_116758161
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Loop-y het volgende:
De mooiste dan nog:

[..]

_O- _O- _O- _O-
pi_116758839
Peper die lutsers volgende keer van tevoren in dat het toegestaan is om bij het tellen van stemmen aanwezig te zijn. Kunnen ze daarna niet de calimero uithangen :{
pi_116759979
Die laatste vrouw in dit filmpje:
http://nos.nl/video/41846(...)partij-in-venlo.html

quote:
'Ik ga alleen voor Wilders'.
-'Waarom?'
'Hij heeft gewoon de beste dingen'.
pi_116760086
quote:
9s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Te treurig.
Als ze die tellingen zo weinig vertrouwen, waarom gaan ze dan niet zelf kijken? :')
  donderdag 13 september 2012 @ 22:04:46 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_116760324
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als ze die tellingen zo weinig vertrouwen, waarom gaan ze dan niet zelf kijken? :')
Goeie ^O^
Maar ze weten waarschijnlijk niet dat dat kan ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_116760553
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Goeie ^O^
Maar ze weten waarschijnlijk niet dat dat kan ;)
En als ze het al weten, kunnen ze waarschijnlijk niet tellen :X

Als ik hun logica op mezelf toepas, dan moet er trouwens idd geknoeid zijn met de tellingen, want ik ken maar één iemand die PVV heeft gestemd, dus kunnen ze nooit 10% van de stemmen hebben gehaald.
Een kabinet PvdA-GL heeft dan de meerderheid in de TK *O*
  donderdag 13 september 2012 @ 22:10:29 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_116760691
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En als ze het al weten, kunnen ze waarschijnlijk niet tellen :X

Als ik hun logica op mezelf toepas, dan moet er trouwens idd geknoeid zijn met de tellingen, want ik ken maar één iemand die PVV heeft gestemd, dus kunnen ze nooit 10% van de stemmen hebben gehaald.
Een kabinet PvdA-GL heeft dan de meerderheid in de TK *O*
:D _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_116768628
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:06 schreef Rhalius het volgende:

Lijkt me onwaarschijnlijk, ze leven in een droomwereld en staan los van de realiteit.
No offence, aparte conclusie voor iemand die op de PVV stemt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_116776655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Geert heeft immigranten nodig als zondebokvee.
Uiteraard zonder probleem geen noodzaak voor een 'verlosser'.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116777788
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Uiteraard zonder probleem geen noodzaak voor een 'verlosser'.
Ik wil geen godwin maken, maar ben er wel geneigd toe. :')
pi_116780848
http://www.telegraaf.nl/b(...)ezer_koos_VVD__.html

quote:
Van de middenpartijen kon de PVV vooral op steun rekenen bij lezers van De Telegraaf (24%)
"Middenpartij" PVV is erg geliefd bij de Telegraaf lezers en als ik de telegraaf bekijk zijn zij ook geliefd bij de Telegraaf. Elsevier is trouwens het echte PVV bolwerk als het op reacties aankomt.
pi_116800208
Niet de Telegraaf maar net op PowNed, een vrouw in een scootmobiel die teleurgesteld is in de uitslag:

"Het is allemaal één pot nat en we krijgen allemaal nul op het orkest"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')