Ik moest een basisschool op gereformeerde grondslag betreden. Ik weet zeker dat alleen de stemmen op de SGP zijn geteldquote:Op donderdag 13 september 2012 14:38 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik moest in een verzorgingstehuis stemmen en ik erger me rot aan die luie bejaarden. Beter doen ze daar eens wat aan, dat werkschuwe volk zit de hele dag niks te doen en dan krijgen ze nog een uitkering ook.
Ik moest ook in een bejaardentehuis stemmen. Stomme oudjes.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:38 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik moest in een verzorgingstehuis stemmen en ik erger me rot aan die luie bejaarden. Beter doen ze daar eens wat aan, dat werkschuwe volk zit de hele dag niks te doen en dan krijgen ze nog een uitkering ook.
quote:Gistermorgen las ik deze online krant en daar stond al dat het tussen
de VVD en PVDA zou gaan, hoe kan dat als de meeste nederlanders nog moeten gaan stemmen?
Is het doorgestoken kaart? Stond de uitslag al van te voren vast?
quote:Ik ben bang dat het doorgestoken kaart is, hoe weet men anders al van tevoren welke partijen gaan winnen?
Vraag me af of hier wel eerlijk de stemmen zijn geteld.
quote:En niemand vraagt zich af, het komt allemaal goed uit, aan de euro wordt niet meer getornd. Het sociaal evenwicht wordt zo op peil gehouden, beter nieuws was er niet voor de Bilderberg groep, of zouden die toch invloed hebben gehad. p.s.v.r De koningin staat nu e.v.t buitenspel, bij het vormen van een coalitie. Of toch door gestoken kaart?!
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef Copycat het volgende:
p.s.v.r.?
Oh wacht: per slot van rekening. Door een gestoken kaart.
Dat siert je.quote:
En die e.v.t. dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef Copycat het volgende:
p.s.v.r.?
Oh wacht: per slot van rekening. Door een gestoken kaart.
Echt vuile tyfuszooi.quote:
Geert heeft immigranten nodig als zondebokvee.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:54 schreef xenobinol het volgende:
De PvdA heeft immigranten nodig als stemvee
De VVD heeft immigranten nodig als goedkoop werkvee
Geert heeft dus wel een goed punt als hij zegt dat zowel links als recht immigranten van harte uitnodigt
copy paste jongequote:Op donderdag 13 september 2012 16:50 schreef mossad_agent het volgende:
had je niet gewoon 1 linkje kunnen plaatsen in plaats van tig keer dezelfde bij iedere uitspraak???
Daarnaast.... ze moeten niet zo zeiken.
Je moest nergens stemmen, je kon overal stemmen in je woonplaats. Het dichtstbijzijnde stemlokaal stond als advies op je stembiljet. Maar ik verwacht niet van PVV stemmers dat ze dat begrepen.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:21 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Moesten ze echt in een Moskee stemmen?![]()
Ik trouwens in de gereformeerde kerk, niks engs aan trouwens.
Oh, dat wist ik niet eens..... dan nog meer whahahahaquote:Op donderdag 13 september 2012 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moest nergens stemmen, je kon overal stemmen in je woonplaats. Het dichtstbijzijnde stemlokaal stond als advies op je stembiljet. Maar ik verwacht niet van PVV stemmers dat ze dat begrepen.
En de Grieken, de Polen en vergeet Brussel niet!quote:Op donderdag 13 september 2012 17:58 schreef Friek_ het volgende:
Open je ogen mensen, het waren de moslims!
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:00 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
En de Grieken, de Polen en vergeet Brussel niet!
Straks word je nog aangehaald door een televaag lezer....quote:Op donderdag 13 september 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik als allochtoon zijnde mag niet stemmen en heb een hekel aan Geert Wilders dus ik heb wat stembiljetten ontvreemd
Kom maar opquote:Op donderdag 13 september 2012 19:24 schreef Rejected het volgende:
[..]
Straks word je nog aangehaald door een televaag lezer....
316 was meesterlijk!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 17:06 schreef Klonk het volgende:
Goed tijdverdrijf altijd de telefgraaf website, af en toe ff checken hoe de onderbuik van Nederland denkt, je helemaal kapot lachen en dan kan ik er weer een hele dag tegen
Hele goeie vervanging van Teletekst 316
Ik vind het echt heel sneu.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:18 schreef Hexagon het volgende:
Niet alleen tokkies maar ook aluhoedjes
Ik zei 'aanwezig zijn bij'. Je mag als burger komen kijken, niet meetellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Als je PVV'ers laat tellen dan winnen ze uiteraard de verkiezingen. Eventueel door het wegmoffelen van alle andere stembiljetten.
Geert leek nou net echt opgeluchtquote:En toch zag hij er na zijn speech maar opgelucht uit, alsof ie blij was, dat hij niet meer hoefde te helpen met het opruimen van de Brusselse teringzooi...
Stemmers er bijtellenquote:Met 15 zetels vertegenwoordigt hij nog steeds 10 procent van de kiezers. 43% van de mensen die in 2010 op PVV stemde zijn gisteren weggebleven. Oftewel de zetels die verloren zijn, zijn niet overgelopen naar andere partijen. De kiezers achter PVV zijn er nog, de zetels zijn alleen weg...
Alles is de schuld van Maurice en DWDDquote:Wilders heeft het uitstekend gedaan. Vergeet niet dat dat smerige stalinorgel van de PO en de rest van het journaille jarenlang onafgebroken op hem in heeft staan beuken. Met voorspelbare effecten op het hersendode tillefiesiekijkvolk.
Maar nu Geert meer hoeft te gedogen, krijgen we hem weer te horen zoals we van hem houden: volgas tegen alles waar we niks dan last van hebben maar wel voor moeten bloeden.
quote:Gisteren hebben de Nederlanders ervoor gekozen om zichzelf definitief naar de kloten te helpen.
Wat je nu krijgt is dat verstandige mensen zeggen: bekijk het maar, ik bemoei me er niet meer mee, ik zorg wel voor mezelf.
Over 4 jaar is Nederland compleet leeggeroofd en zitten we met een failliete multikunde-bende.
Hoewel enige vorm van rancune mij normaal gesproken vreemd is, heb ik voor de mensen die daar gisteren voor gestemd hebben heb ik eigenlijk maar één woord:
Haha.
PVV-stemmers denkendus dat ze bij het intelligente volk horenquote:"...Geert Wilders heeft zijn hand overspeeld en zijn kiezers harder, rechtser en bozer ingeschat dan ze daadwerkelijk zijn..."
Of hij heeft het volk overschat, en nooit verwacht, dat de propaganda van de publieke omroep nog zo'n invloed zou hebben.
Nou Geert: een relatief hoog-opgeleid volk is dus niet per se een relatief intelligent volk. Dat blijkt al uit het concept 'strategisch' stemmen, in plaats van gewoon stemmen op de standpunten die het beste voor je zijn.
quote:Het is allemaal de schuld van de media!!! Iedereen is diep van binnen een PVV'er!!!! Maar vanwege manipulatie weten ze dat zelf niet!!!!!!
quote:'Ik ga alleen voor Wilders'.
-'Waarom?'
'Hij heeft gewoon de beste dingen'.
Goeiequote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze die tellingen zo weinig vertrouwen, waarom gaan ze dan niet zelf kijken?
En als ze het al weten, kunnen ze waarschijnlijk niet tellenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goeie![]()
Maar ze weten waarschijnlijk niet dat dat kan
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En als ze het al weten, kunnen ze waarschijnlijk niet tellen![]()
Als ik hun logica op mezelf toepas, dan moet er trouwens idd geknoeid zijn met de tellingen, want ik ken maar één iemand die PVV heeft gestemd, dus kunnen ze nooit 10% van de stemmen hebben gehaald.
Een kabinet PvdA-GL heeft dan de meerderheid in de TK
No offence, aparte conclusie voor iemand die op de PVV stemt.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:06 schreef Rhalius het volgende:
Lijkt me onwaarschijnlijk, ze leven in een droomwereld en staan los van de realiteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |