Ik ken ze niet, maar wat geniaal.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:00 schreef Muis006 het volgende:
Neil Patrick Harris (Barney uit How I met Your Mother) met echtgenoot en tweeling:
[ afbeelding ]
Valt dit onder "suit up"?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:00 schreef Muis006 het volgende:
Neil Patrick Harris (Barney uit How I met Your Mother) met echtgenoot en tweeling:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:27 schreef alors het volgende:
Dat is Max niet, volgens mij is dat het zoontje van de man die achter haar loopt.
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op donderdag 1 november 2012 12:27 schreef alors het volgende:
Dat is Max niet, volgens mij is dat het zoontje van de man die achter haar loopt.
[ afbeelding ]
Harrissonquote:Op donderdag 1 november 2012 12:30 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]![]()
Dat kostuum van de leeuw van een van de tweeling werd ook gedragen door het zoontje van Dexter vorig seizoen. Dat stond hem ook zo![]()
[ afbeelding ]
Wat superleuk!quote:Op donderdag 1 november 2012 11:00 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaarquote:Op donderdag 1 november 2012 11:00 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Sushiquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:54 schreef Turbomuis het volgende:
De twee jongste McDermott/Spellingtelgen:
Finn
[ afbeelding ]
Spaghetti met ballen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:54 schreef Turbomuis het volgende:
Hattie
[ afbeelding ]
Finn
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:54 schreef Turbomuis het volgende:
Hattie
[ afbeelding ]
Finn
[ afbeelding ]
"WTF... You're pregnant AGAIN?!"quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:45 schreef flowerbox het volgende:
Ben Affleck, Jennifer Garner en kids
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, al zou ze ook een grobbebol kunnen zijn.quote:
Of een spaghettimonster:quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:10 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik denk het wel, al zou ze ook een grobbebol kunnen zijn.
Maar die zijn nooit tot Amerika doorgedrongen, denk ik
Juist kijkende naar dat linker onderarmpje en hand denk ik brrrrrrrrquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het dunne wel meevallen als ik op de eerste foto zo kijk. Alleen geeft ze net zoveel licht als haar kinderen ja
Ik heb toch zo'n zwak voor dat gezinquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 13:29 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb toch zo'n zwak voor dat gezinIk hoop dat ze voor altijd en voor eeuwig bij elkaar blijven en nog 17 kinderen maken.
Die grote sneakers bij die gele jurkquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:22 schreef Karina het volgende:
Jennifer Garner en kinderen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou precies dat!quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind het wel verfrissend dat die meisjes er niet bij hoeven lopen als een levende accessoireVolgens mij heeft Violet al 3 jaar dezelfde bril
Wat een schatjequote:Op donderdag 8 november 2012 00:08 schreef Malahide het volgende:
Jack Osbourne en Pearl
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ie Phyllon heettequote:Kroes vierde woensdag ook nog een persoonlijk feestje. Via Twitter liet ze weten dat ze twee jaar getrouwd was. "Ik ben zo dankbaar voor mijn lieve man", schreef ze over haar dj, Sunnery James. Het stel heeft een 1-jarig zoontje, genaamd Joy Gorre.
Bron: nu.nl
Ja klopt, Phyllon Joy Gorré voluit. Beetje faalbericht wel. Ze noemen hem altijd Phyllon.quote:
Aah, thanks!quote:Op donderdag 8 november 2012 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, Phyllon Joy Gorré voluit. Beetje faalbericht wel. Ze noemen hem altijd Phyllon.
Stop de persen!quote:
Scherp!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:04 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Stop de persen!
Vic is incompleet, ze draagt platte schoenen. Heeft ze een klap van de molen gehad ofzo?
quote:Op maandag 5 november 2012 13:29 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb toch zo'n zwak voor dat gezinIk hoop dat ze voor altijd en voor eeuwig bij elkaar blijven en nog 17 kinderen maken.
Ik ook, die zijn echt te leukquote:Op maandag 12 november 2012 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Dat heb ik bij Jennifer Garner en Ben Affleck en hun spawn
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef kvd het volgende:
[..]
Nog een poosje en jij hebt ook zoiets rondkruipen
Ik lurk ergens mee....
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef Aventura het volgende:
Whoa, die Luka is de tweelingbroer van mijn zoontje! Serieus! Scary
Nu moet ik natuurlijk een foto opzoeken..
Zorgt die kleine die ik gepost heb daar niet voor?;)quote:Op woensdag 14 november 2012 20:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Goed lurkwerk!
Dat 'ie eens opschiet![]()
Ik hoop het want tante Flappie wordt ook ongeduldig!!!!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
Zorgt die kleine die ik gepost heb daar niet voor?;)
Straks worden er zulke foto's geplaatst van Baby_Eend met de poes in een ander topic, is toch ook leuk?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:32 schreef laziness het volgende:
Nee joh, die buik met kat foto's zijn veel te leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow! Die lijkt op grote broer!quote:
Ja dat dacht ik ook meteen, kopie van de oudste.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Sow! Die lijkt op grote broer!
[ afbeelding ]
Jawel, hij viel er bijna uit!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef kvd het volgende:
Zorgt die kleine die ik gepost heb daar niet voor?;)
Sorry tante Flappie!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik hoop het want tante Flappie wordt ook ongeduldig!!!!
Dat zie ik als uitdaging om een nog originelere foto-met-kat te produceren mocht ik ook nog over de 41 wk gaan!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:32 schreef laziness het volgende:
Nee joh, die buik met kat foto's zijn veel te leuk
quote:
Ik las dat ie leek op de tweelingbroer van je zoonquote:Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef Aventura het volgende:
Whoa, die Luka is de tweelingbroer van mijn zoontje! Serieus! Scary
Nu moet ik natuurlijk een foto opzoeken..
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)rdosis-heroine-.html
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Straks worden er zulke foto's geplaatst van Baby_Eend met de poes in een ander topic, is toch ook leuk?
Onder spoiler want zo offtopicWat een geweldige foto's zijn dit!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow het lacht!!!quote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef anynamy het volgende:
Sandra en Camila
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, wat zijn ze GROOTquote:Op maandag 19 november 2012 12:18 schreef Karina het volgende:
Maxima en de kinderen bij Sinterklaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Droogt leuk op, dat manneke!quote:Op maandag 19 november 2012 11:37 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Leuke foto van de oudste en jongste Beckhamtelg
Posh ziet er leuk uit, mooie kleuren van de jurk, staat warm. En ook geen superstrak model.quote:
Heeft de jongste nu een schaar te pakken gekregen en kappertje gespeeld?quote:Op maandag 19 november 2012 12:18 schreef Karina het volgende:
Maxima en de kinderen bij Sinterklaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:52 schreef Taartje het volgende:
[..]
Heeft de jongste nu een schaar te pakken gekregen en kappertje gespeeld?
We hebben Jay-Z met Blue Ivy ook nogquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:18 schreef JRRY het volgende:
Beyoncé met Blue Ivy
[ afbeelding ]
Ik zag 'm langskomen dus ik dacht ik post hem maar
Wel geheimzinnig dat het gezicht van Blue Ivy op bijna elke foto min of meer wordt verborgen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:36 schreef kvd het volgende:
[..]
We hebben Jay-Z met Blue Ivy ook nog
[ afbeelding ]
Miranda Kerr en Finn, volgens mij voor het eerst dat ik hem zie lopen
[ afbeelding ]
Precies wat ik dacht!quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel geheimzinnig dat het gezicht van Blue Ivy op bijna elke foto min of meer wordt verborgen.
daar ging dr oorbelquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:18 schreef JRRY het volgende:
Beyoncé met Blue Ivy
[ afbeelding ]
Ik zag 'm langskomen dus ik dacht ik post hem maar
Sinterklaas kwam aan in Scheveningen. Daar stonden de drie prinsjesjes te wachten, met mama Máxima. Maar o jee, wat zien we daar? De jongste, Ariane, heeft een heel bijzonder kapsel. Geen lange lokken meer, maar een piekerig, plukkerig rommeltje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik las in de privé dat ze in dr haar had geknipt.
ik heb een mini abonnementje (zat als kadootje bij de telegraaf onlangs en nu krijg ik onder mijnzijn naam 3 gratis privés
benieuwd wanneer ze bij hem gaan zeiken of hij geen echt abonnement wil
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |