Vind ik voor een stad met een uni toch wat tegenvallenquote:
0,66667quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Deezertje het volgende:
PP staat op 0,3% landelijk van alle stemmen nu. Hoeveel moeten ze minimaal halen voor één zetel?
Daar moet ik het met je eens zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 23:55 schreef Maanvis het volgende:
http://wiki.piratenpartij(...)s:gemeentesnogtedoen
oh en hang eens wat verkiezingsposters op, da's misschien wel handig als je stemmen wilt.
Ja, eerlijk is eerlijk, de marketing had nog wel veel beter gekund. Het moet voor een grote groep mensen veel duidelijker worden waarom dit zo belangrijk is. Ikzelf ben ook nog maar een dikke week ofzo erachter dat er zoiets bestaat als de Piratenpartij.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef cool15 het volgende:
[..]
Daar moet ik het met je eens zijn
Dan had je er posters neer moeten hangen. In delft hing geen enkele poster van de piratnepartij.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
had meer verwacht van jullie, delft :/
ik kom nooit daar... maar dacht wel dat daar veel piraten zouden zijn (uni, tech, ti, ict, etc)quote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan had je er posters neer moeten hangen. In delft hing geen enkele poster van de piratnepartij.
Oké, Maanvisquote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Maanvis het volgende:
zelfs in DEN HAAG hingen geen posters.
Er wonen niet alleen studenten daar, en utrecht moet nog komenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Toch, dat ze zelfs in betastudentenstad Delft maar 0,7% halen valt wel tegen. Dat was toch een belangrijke.
Je hebt wel overal gezocht naar PP posters he?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Maanvis het volgende:
Waar wel en niet posters hangen staat op deze wiki:quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef M.rak het volgende:
[..]
Je hebt wel overal gezocht naar PP posters he?
Je HOEFT niet te posten. Als het je zo aan het hart gaat, kan je de PiratenPartij mailen, krijg je van mij het mailadres, en dan kan je daar advies geven over hoe ze het allemaal beter moeten doen. Hoewel ik vermoed dat ze het evenzeer op prijs stellen als ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Maanvis het volgende:
Oei, ik had meer verwacht van de grote steden. (jongeren)quote:
Daar ga ik in elk geval niet meer van uitquote:
Als ze piraten niet zo zaten te huilen over de media en dat ze daarom stemmen misten had ik helemaal niets om tegen in te gaan, dus als die piraten gewoon ff minder huilen als calimero's dan heb ik ook niets meer om over te zeggenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je HOEFT niet te posten. Als het je zo aan het hart gaat, kan je de PiratenPartij mailen, krijg je van mij het mailadres, en dan kan je daar advies geven over hoe ze het allemaal beter moeten doen. Hoewel ik vermoed dat ze het evenzeer op prijs stellen als ik.
Je punt is gemaakt, move along
Jongeren denken allemaal minimaal 4K netto te gaan verdienen als starter zodra ze klaar zijn met hun studie. Die hebben nu al alle realiteitszin verloren.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:02 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Oei, ik had meer verwacht van de grote steden. (jongeren)
Open er een topic over, kan jij daar posten, en de rest van de posters kan hier lekker met elkaar posten. Iedereen blij.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ze piraten niet zo zaten te huilen over de media en dat ze daarom stemmen misten had ik helemaal niets om tegen in te gaan, dus als die piraten gewoon ff minder huilen als calimero's dan heb ik ook niets meer om over te zeggen.
Ik ga lid worden heb ik zojuist beslotenquote:ik zou zeggen vergroot dat budget.
Volgens die pagina hangt Limburg dus echt he-le-maal vol met posters? De hele provincie staat namelijk niet in het lijstje...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waar wel en niet posters hangen staat op deze wiki:
http://wiki.piratenpartij(...)s:gemeentesnogtedoen
Hallo gemeente utrecht, helemaal geen posters.
Haha, zo kun je ze inderdaad helpen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga lid worden heb ik zojuist besloten
Ik ken er genoeg, ik zou ze het liefst het stemrecht ontnemenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Jongeren denken allemaal minimaal 4K netto te gaan verdienen als starter zodra ze klaar zijn met hun studie. Die hebben nu al alle realiteitszin verloren.
Tim kan jij maanvis niet een 48uur geven?
Die stemmen massaal op de VVD.
Dan doe ik het ookquote:Op donderdag 13 september 2012 00:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga lid worden heb ik zojuist besloten
Hoera democratiequote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg, ik zou ze het liefst het stemrecht ontnemen
Jadaag links lullen rechts vullen, eerst al mijn topiques sluiten en nu zeggen dat ik er 1 moet openen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Open er een topic over, kan jij daar posten, en de rest van de posters kan hier lekker met elkaar posten. Iedereen blij.
Dat laatste sowieso, jammer genoeg...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dan doe ik het ook
Maar ik ben alsnog benieuwd hoeveel stemmen ze totaal halen; vorig jaar moeten ze sowieso overtreffen, en zo niet dan zaten er echt héél veel strategische stemmers bij dit keer
Geestelijk gehandicapten kunnen maar beter niet stemmenquote:
Bij lange na niet. Een zetel is 65000 stemmen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:07 schreef NaturalScience het volgende:
Met ruim 20% van de stemmen zitten ze op ruim 5000 stemmen.
Totaal dus ongeveer 25000 stemmen?
Helaas niet genoeg voor een zetel.
Samequote:Op donderdag 13 september 2012 00:08 schreef erikkll het volgende:
Ik ga ook lid worden en actief helpen om de volgende verkiezing zetels te behalen. We moeten aan alle kanten reclame maken, ook vóór de volgende verkiezingen weer beginnen over 4 jaar of minder.
Maar alsnog 2,5x zoveel als vorig jaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:07 schreef NaturalScience het volgende:
Met ruim 20% van de stemmen zitten ze op ruim 5000 stemmen.
Totaal dus ongeveer 25000 stemmen?
Helaas niet genoeg voor een zetel.
Lid ben ik al twee weken, maar mijn plannen om wat posters te plakken werden weggedrukt door een volle agenda helaas. Volgende keer vroeger beginnen! En misschien ook wel flyeren.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:08 schreef erikkll het volgende:
Ik ga ook lid worden en actief helpen om de volgende verkiezing zetels te behalen. We moeten aan alle kanten reclame maken, ook vóór de volgende verkiezingen weer beginnen over 4 jaar of minder.
Ja hoe meen je dat Samsom aan zoveel stemmen is gekomen? Die zagen de (VVD)bui al hangen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef Doodloper het volgende:
vorig jaar moeten ze sowieso overtreffen, en zo niet dan zaten er echt héél veel strategische stemmers bij dit keer
Inderdaad. De één na grootste stijger in deze verkiezingen, als dit beeld doorgaat.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:09 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar alsnog 2,5x zoveel als vorig jaar.
Hier in Maastricht hingen ze overalquote:Op donderdag 13 september 2012 00:05 schreef Redah het volgende:
[..]
Volgens die pagina hangt Limburg dus echt he-le-maal vol met posters? De hele provincie staat namelijk niet in het lijstje...
En heb ik ook maar één poster gezien? Nope!
Vergeet niet dat 65.000 stemmen voor 1 volle zetel staan maar dat alles meer dan de helft van dit aantal een zetel zouden kunnen opleveren wanneer dit gunstig uit zou komen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Een zetel is 65000 stemmen.
O, dat wist ik niet eens. Hopelijk lukt het, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:10 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Vergeet niet dat 65.000 stemmen voor 1 volle zetel staan maar dat alles meer dan de helft van dit aantal een zetel zouden kunnen opleveren wanneer dit gunstig uit zou komen.
Dus alles tussen de 32500 en 65000 stemmen zou een zetel kunnen opleveren. Ik denk dat ze het daarmee dus net niet gaan halen.
quote:
Ach, binnen de gemeente grenzen, ja.quote:
Dan woon je vlakbijquote:Op donderdag 13 september 2012 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, binnen de gemeente grenzen, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |