Ja, eerlijk is eerlijk, de marketing had nog wel veel beter gekund. Het moet voor een grote groep mensen veel duidelijker worden waarom dit zo belangrijk is. Ikzelf ben ook nog maar een dikke week ofzo erachter dat er zoiets bestaat als de Piratenpartij.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef cool15 het volgende:
[..]
Daar moet ik het met je eens zijn
Dan had je er posters neer moeten hangen. In delft hing geen enkele poster van de piratnepartij.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
had meer verwacht van jullie, delft :/
ik kom nooit daar... maar dacht wel dat daar veel piraten zouden zijn (uni, tech, ti, ict, etc)quote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan had je er posters neer moeten hangen. In delft hing geen enkele poster van de piratnepartij.
Oké, Maanvisquote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Maanvis het volgende:
zelfs in DEN HAAG hingen geen posters.
Er wonen niet alleen studenten daar, en utrecht moet nog komenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Toch, dat ze zelfs in betastudentenstad Delft maar 0,7% halen valt wel tegen. Dat was toch een belangrijke.
Je hebt wel overal gezocht naar PP posters he?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Maanvis het volgende:
Waar wel en niet posters hangen staat op deze wiki:quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef M.rak het volgende:
[..]
Je hebt wel overal gezocht naar PP posters he?
Je HOEFT niet te posten. Als het je zo aan het hart gaat, kan je de PiratenPartij mailen, krijg je van mij het mailadres, en dan kan je daar advies geven over hoe ze het allemaal beter moeten doen. Hoewel ik vermoed dat ze het evenzeer op prijs stellen als ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Maanvis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |