Of zij is dom dat ze op basis daarvan stemt, of jij bent dom dat je gelooft dat ze zo simplistisch isquote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb trouwens vanochtend nog mijn huisgenote overgehaald om op de VVD te stemmen
Vroeg ze: Ik weet niet op wie ik ga stemmen, VVD of PVDA, maar ik weet er niet veel van af.
Zei ik: Tja, kijk je naar wat mensen wel kunnen, of wat ze niet kunnen.
Zij: Wel kunnen
Ik: Dan moet je VVD stemmen.
Zij: ok, dan doe ik dat
Als je die reeële uitslag vergelijkt met de exit polls van die gemeentes kan je extrapoleren.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Arcee het volgende:
Hoe kun je op basis van 5% van de stemmen nou zo'n sterke voorspelling doen?
pvda 10% meerquote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe is dat in vergelijking met 2010? En dan PVDA vs. VVD?
Steinquote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef Zhero het volgende:
23:58 Stein PVV (21,5%)
23:58 Oss VVD (25,5%)
Zijn slecht weer niet gewendquote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sjezus man. waarom gaan de mensen in de steden niet stemmen. Genoeg mond-op-mond reclame zou je denken
Geen idee.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe is dat in vergelijking met 2010? En dan PVDA vs. VVD?
Ahja Twitter. ik geloof je meteen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
BREKEND VOORLOPIGE PROGNOSE ANP: VVD 41, PVDA 37
Aldus Jaap Jansen op Twitter
Terecht!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef marcodej het volgende:
Volgens tendens ANP Stemmingsbeeld komt nummer 4 van GL, campagneleider @jesseklaver niet in de Kamer
Hij zei toch ook dat je die formule pas serieus kon nemen als er wat uitslagen uit de grote steden kwamen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Arcee het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef marcodej het volgende:
Volgens tendens ANP Stemmingsbeeld komt nummer 4 van GL, campagneleider @jesseklaver niet in de Kamer
Zulke mensen verdienen wel VVD ja, de zeldzame domheidquote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb trouwens vanochtend nog mijn huisgenote overgehaald om op de VVD te stemmen
Vroeg ze: Ik weet niet op wie ik ga stemmen, VVD of PVDA, maar ik weet er niet veel van af.
Zei ik: Tja, kijk je naar wat mensen wel kunnen, of wat ze niet kunnen.
Zij: Wel kunnen
Ik: Dan moet je VVD stemmen.
Zij: ok, dan doe ik dat
twitter:
Ferry zei dat het op basis van 5% daadwerkelijk getelde stemmen ging, toch? Lijkt me verre van betrouwbaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Als ze de zetelverdeling berekenen op basis van de verschuivingen ipv op aantal stemmen tot nu toe is dit een betrouwbare manier van zetels berekenen en ook in Amsterdam doet de VVD het dan beter dan de PvdA
Rita op een piratenschip?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef henkde_j het volgende:
"Het roer moet om" Waar heb ik dat eerder gehoord
[ afbeelding ]
Wie pakt die zetel dan? Dibi?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef marcodej het volgende:
Hahaha wat een goeie grapquote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Uitkering trekkers weer eens buiten gekomen zie ik
Dan is het dus idd niet betrouwbaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ferry zei dat het op basis van 5% daadwerkelijk getelde stemmen ging, toch? Lijkt me verre van betrouwbaar.
Ja dat vind ik ook echt waardeloos, dan verdien je het ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sjezus man. waarom gaan de mensen in de steden niet stemmen. Genoeg mond-op-mond reclame zou je denken
Zo heb ik er ook 2 overgehaald of zo. Dat soort mensen zouden geen stemrecht moeten hebbenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Zulke mensen verdienen wel VVD ja, de zeldzame domheid
Bedankt. Vond hem zelf ook redelijk geslaagd.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hahaha wat een goeie grap
In de regel is de tendens al redelijk betrouwbaar. Per gemeente scheelt dat allemaal niet zo.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ferry zei dat het op basis van 5% daadwerkelijk getelde stemmen ging, toch? Lijkt me verre van betrouwbaar.
Statistiek!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Arcee het volgende:
Geen meerderheid voor VVD/PvdA zou dan weer positief zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
BREKEND VOORLOPIGE PROGNOSE ANP: VVD 41, PVDA 37
Aldus Jaap Jansen op Twitter
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een schandalige opkomst eigenlijk, in de grote steden.
Volgens mij wel relatief tov de exitpolls in die gemeenten. Dus in die 40 gemeenten de VVD +1% tov exitpolls, wordt gerekend naar 1% voor landelijke exitpolls.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:02 schreef Sheepcidus het volgende:
Hoop dat PvdA en VVD op 74 of 75 uitkomt
euhm, dat kan bij deze stand nog steedsquote:Op donderdag 13 september 2012 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen meerderheid voor VVD/PvdA zou dan weer positief zijn.
41+37 > 75quote:Op donderdag 13 september 2012 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen meerderheid voor VVD/PvdA zou dan weer positief zijn.
Zoals voorspeldquote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef themole het volgende:
PVDA boven VVD momenteel. Het Amsterdam effect.
affectie, buurtgevoel, sociale binding.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom laten mensen hun keuze afhangen van de woonplaats van wat grote partijmensen?
de meeste anderequote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef Zhero het volgende:
Nouja, Adam had grootste klapper moeten worden voor PvdA, en VVD pakt er meer winst dan PvdA...
De grotere steden blinken nooit uit qua opkomst.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een schandalige opkomst eigenlijk, in de grote steden.
jij bent wel positief he?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Nice, toch 2,3% erbij in de hoofstad!!
De SP is echt uit de Osse klei ontstaan toch... dus daar liggen die banden wat sterkerquote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom laten mensen hun keuze afhangen van de woonplaats van wat grote partijmensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |