Geen idee.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe is dat in vergelijking met 2010? En dan PVDA vs. VVD?
Ahja Twitter. ik geloof je meteen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
BREKEND VOORLOPIGE PROGNOSE ANP: VVD 41, PVDA 37
Aldus Jaap Jansen op Twitter
Terecht!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef marcodej het volgende:
Volgens tendens ANP Stemmingsbeeld komt nummer 4 van GL, campagneleider @jesseklaver niet in de Kamer
Hij zei toch ook dat je die formule pas serieus kon nemen als er wat uitslagen uit de grote steden kwamen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Arcee het volgende:
Hoe kun je op basis van 5% van de stemmen nou zo'n sterke voorspelling doen?
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef marcodej het volgende:
Volgens tendens ANP Stemmingsbeeld komt nummer 4 van GL, campagneleider @jesseklaver niet in de Kamer
Zulke mensen verdienen wel VVD ja, de zeldzame domheidquote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb trouwens vanochtend nog mijn huisgenote overgehaald om op de VVD te stemmen
Vroeg ze: Ik weet niet op wie ik ga stemmen, VVD of PVDA, maar ik weet er niet veel van af.
Zei ik: Tja, kijk je naar wat mensen wel kunnen, of wat ze niet kunnen.
Zij: Wel kunnen
Ik: Dan moet je VVD stemmen.
Zij: ok, dan doe ik dat
twitter:
Ferry zei dat het op basis van 5% daadwerkelijk getelde stemmen ging, toch? Lijkt me verre van betrouwbaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Als ze de zetelverdeling berekenen op basis van de verschuivingen ipv op aantal stemmen tot nu toe is dit een betrouwbare manier van zetels berekenen en ook in Amsterdam doet de VVD het dan beter dan de PvdA
Rita op een piratenschip?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef henkde_j het volgende:
"Het roer moet om" Waar heb ik dat eerder gehoord
[ afbeelding ]
Wie pakt die zetel dan? Dibi?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef marcodej het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |