Hahaha wat een goeie grapquote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Uitkering trekkers weer eens buiten gekomen zie ik
Dan is het dus idd niet betrouwbaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ferry zei dat het op basis van 5% daadwerkelijk getelde stemmen ging, toch? Lijkt me verre van betrouwbaar.
Ja dat vind ik ook echt waardeloos, dan verdien je het ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sjezus man. waarom gaan de mensen in de steden niet stemmen. Genoeg mond-op-mond reclame zou je denken
Zo heb ik er ook 2 overgehaald of zo. Dat soort mensen zouden geen stemrecht moeten hebbenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Zulke mensen verdienen wel VVD ja, de zeldzame domheid
Bedankt. Vond hem zelf ook redelijk geslaagd.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hahaha wat een goeie grap
In de regel is de tendens al redelijk betrouwbaar. Per gemeente scheelt dat allemaal niet zo.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ferry zei dat het op basis van 5% daadwerkelijk getelde stemmen ging, toch? Lijkt me verre van betrouwbaar.
Statistiek!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef Arcee het volgende:
Hoe kun je op basis van 5% van de stemmen nou zo'n sterke voorspelling doen?
Geen meerderheid voor VVD/PvdA zou dan weer positief zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
BREKEND VOORLOPIGE PROGNOSE ANP: VVD 41, PVDA 37
Aldus Jaap Jansen op Twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |