Ze loopen Woohooohoooh tot morgen ochtend 07.00quote:Op woensdag 12 september 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
Zouden ze nog een derde keer Coldplay doen?
Daar was het nummer wel goed voor, jaquote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze loopen Woohooohoooh tot morgen ochtend 07.00
Sluikreclame.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
Wat doet Q-Music daar eigenlijk? Ze zijn me bij andere partijen eigenlijk niet zo opgevallen.
Echt 'sluik' is het niet meer te noemen eigenlijkquote:
Dat. En volgens mij is zo'n type mic ook zwaar ongeschikt in zo'n zaalquote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt 'sluik' is het niet meer te noemen eigenlijkDit lijkt meer op product placement
Fix Youquote:
GMTAquote:Op woensdag 12 september 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Bedankt, en we zullen het nooit nooit nooit weer vergeten!
net als de Republikeinen destijds die Born in the USA gebruikten. Zonder toestemming van Bruce, maar ze hadden het ook niet door dat het een nogal kritisch ipv patriotisch lied was.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
Hebben ze bij de VVD eigenlijk ooit naar de tekst geluisterd van het nummer?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
net als de Republikeinen destijds die Born in the USA gebruikten. Zonder toestemming van Bruce, maar ze hadden het ook niet door dat het een nogal kritisch ipv patriotisch lied was.
Die staat bij mij op 2quote:
Mikken op het kruisje. Er blijft wel zo'n irritant paars dingetje staan.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:05 schreef Againzender het volgende:
Krijg die kut reclame niet weg gvd
Eens! Na een paar keer F5'en was ie wegquote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
WAT IS DIT VOOR EEN KUTRECLAME TYF OP MET JE TELFORT
ik zie geen kruisje....quote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mikken op het kruisje. Er blijft wel zo'n irritant paars dingetje staan.
Rechts bovenin de hoek.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:07 schreef Againzender het volgende:
kan alleen op bekijk klikken. willen jullie gvd eens even iets bij mij van dichtbij bekijk
[..]
ik zie geen kruisje....
maar Telfort mag wel iets bekijken bij mij, heel dichtbij
wat een rare reacties plaats ik tochquote:Op donderdag 13 september 2012 00:07 schreef Againzender het volgende:
kan alleen op bekijk klikken. willen jullie gvd eens even iets bij mij van dichtbij bekijk
[..]
ik zie geen kruisje....
maar Telfort mag wel iets bekijken bij mij, heel dichtbij
ik zie alleen een vinkje?quote:
Die zie ik alleen als ie ingeklapt is. Uitgeklapt zie ik een kruisje.quote:
Trustenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:13 schreef henkde_j het volgende:
VVD dus de grootste.
Ik ga pitten. Morgen weer een dag treinen![]()
ja, vooral ten tijde van het 2e(?) album volgens mij: Lakini's juice van Secret Samadhi (of andersom) was een bescheiden hitje.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
Nooit geweten dat Live ook takkeherrie heeft gemaakt![]()
Nog nooit gehoord...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, vooral ten tijde van het 2e(?) album volgens mij: Lakini's juice van Secret Samadhi (of andersom) was een bescheiden hitje.
Klopt! Prima aan te horen welquote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
deze dus: en ik zie dat die ook net gedraaid werd
slaap lekkerquote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
VVD gaat de grootste worden in Nederland.
In Dalfsen is het iig al wel de grootste (26%).
Jaaaaaaren de CDA, die is nu van 30 naar 19% gekelderd
Ik ga dus maar pitten.
Zal hier ook wel zo zijn, al zijn er wel veel CDA-stemmende boer'n in de gemeente Hardenbergquote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
VVD gaat de grootste worden in Nederland.
In Dalfsen is het iig al wel de grootste (26%).
Jaaaaaaren de CDA, die is nu van 30 naar 19% gekelderd
Ik ga dus maar pitten.
Joh, volgend jaar mogen we weerquote:Op donderdag 13 september 2012 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een uitgesproken kut exit poll uitslag van de verkiezingen. Niet te zuinig.
Ja, eerst maar even wachten tot dat Samsom zegt LOLHOAX links! RECHTS!!!11 SANEREN!!11quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, volgend jaar mogen we weer
Dan ga ik héél, héél anders stemmen. Het wordt tijd dat we weer eens een kabinet krijgen dat er gewoon 4 jaar blijft zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, volgend jaar mogen we weer
Onlangs nog lekkage gehad dan??quote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ben moe, wil naar bed...maar t regent....
2 weken gelden een klein beetje.....ben 2 nachten terug ook wakker geworden en toen viel er maar een ieniemieniebuitjequote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Onlangs nog lekkage gehad dan??
Laat ze eerst maar eens uitvechten welke kant ze op gaan, als ze al samen gaan regeren... Links tegen rechts, ik weet het nietquote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, eerst maar even wachten tot dat Samsom zegt LOLHOAX links! RECHTS!!!11 SANEREN!!11
Eensquote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga ik héél, héél anders stemmen. Het wordt tijd dat we weer eens een kabinet krijgen dat er gewoon 4 jaar blijft zitten.
Echt, zo goed. It's my life mag op mijn begrafenis gedraaid worden.quote:
Sleur die hork van een huisbaas er maar weer bij dan, hij hoort ervoor te zorgen dat je droog kan wonenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2 weken gelden een klein beetje.....ben 2 nachten terug ook wakker geworden en toen viel er maar een ieniemieniebuitje
kan gelukkig morgen tot half 9 uitslapen dus ik hoef nog niet per sé
dat moet ik idd doen ja. tis alleen vrij lastig om er iets aan te doen volgens mij. tis een platdak en t water kan nergens anders heen dan via de afvoer. en als die verstopt raakt door wat dan ook...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Sleur die hork van een huisbaas er maar weer bij dan, hij hoort ervoor te zorgen dat je droog kan wonen
Die knakkers hebben onwijs goede platen gemaakt, m'n pa heeft dat er goed ingeramd tijdens m'n muzikale opvoedingquote:Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Echt, zo goed. It's my life mag op mijn begrafenis gedraaid worden.
Ik vertrouw de PvdA zo ver als ik ze kan gooien. Zo links zijn ze al heel lang niet meer en ik geloof niet dat meneertje Samsom dat wel "even" omdraait.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
Laat ze eerst maar eens uitvechten welke kant ze op gaan, als ze al samen gaan regeren... Links tegen rechts, ik weet het niet
Dan moet ie worden ontstopt. Dat hoor je nou eenmaal regelmatig te doen met een afvoer.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet ik idd doen ja. tis alleen vrij lastig om er iets aan te doen volgens mij. tis een platdak en t water kan nergens anders heen dan via de afvoer. en als die verstopt raakt door wat dan ook...
is ook zo, maar daar heb je op het moment van lekkage niks aan. het kan ook nu gebeuren door weet ik veel wat. das het nare van een platdakquote:Op donderdag 13 september 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moet ie worden ontstopt. Dat hoor je nou eenmaal regelmatig te doen met een afvoer.
Overal is een oplossing voor. Als hij het niet maakt, is het puur gemakzucht/nalatigheid. In gebreke stellen als hij zijn kant van het contract niet nakomt!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet ik idd doen ja. tis alleen vrij lastig om er iets aan te doen volgens mij. tis een platdak en t water kan nergens anders heen dan via de afvoer. en als die verstopt raakt door wat dan ook...
is een borst ook goeD?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vertrouw de PvdA zo ver als ik ze kan gooien. Zo links zijn ze al heel lang niet meer en ik geloof niet dat meneertje Samsom dat wel "even" omdraait.
Samen met die ballenkneuzenkermis van de VVD saneren ze heel Nederland naar de kloten als ze de kans krijgen.
Haat aan politiek.
Nu weer over tieten
tjakka!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Overal is een oplossing voor. Als hij het niet maakt, is het puur gemakzucht/nalatigheid. In gebreke stellen als hij zijn kant van het contract niet nakomt!
Gossie, ik heb toch nog wat opgestoken van de colleges Recht die ik gevolgd heb...
Nja. Daar doe ik verder inhoudelijk geen uitspraken over, voordat ik afgefakkeld ga worden op mijn politieke voorkeur.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vertrouw de PvdA zo ver als ik ze kan gooien. Zo links zijn ze al heel lang niet meer en ik geloof niet dat meneertje Samsom dat wel "even" omdraait.
Samen met die ballenkneuzenkermis van de VVD saneren ze heel Nederland naar de kloten als ze de kans krijgen.
Haat aan politiek.
Nu weer over tieten
Je kunt niet altijd achter de feiten aan blijven lopen. Verder wat Minthy zegtquote:Op donderdag 13 september 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ook zo, maar daar heb je op het moment van lekkage niks aan. het kan ook nu gebeuren door weet ik veel wat. das het nare van een platdak
er is de vorige 2x ook wel actie ondernomen, maar een lekkage kan ineens ontstaan. ik kan moeilijk iemand de hele dag op het dak zetten voor het geval dat.....quote:Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd achter de feiten aan blijven lopen. Verder wat Minthy zegt
Slaap lekker Wolfiequote:Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ze fakkelen me maar helemaal af. Zal mij aan mijn aars oxideren
Neeheee... Tieten!!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ze fakkelen me maar helemaal af. Zal mij aan mijn aars oxideren
Ineens, ineens... Zo ineens is dat niet. Dat je elke keer dat het regent, 'bang' moet zijn om te gaan slapen, omdat je wellicht lekkage hebt. Je eigen woongenot wordt zo gewoon ontnomen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er is de vorige 2x ook wel actie ondernomen, maar een lekkage kan ineens ontstaan. ik kan moeilijk iemand de hele dag op het dak zetten voor het geval dat.....
maar ik begrijp jullie punten
Slijmbalquote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Slaap lekker Wolfie![]()
Ik ben nu echt weg![]()
![]()
Damesboxershort, roze.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
Cindy & minthy wat voor kleur onderbroek dragen jullie vandaag en wat voor soort.
Relevante informatie!
Geen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
Cindy & minthy wat voor kleur onderbroek dragen jullie vandaag en wat voor soort.
Relevante informatie!
ik voel me buitengesloten. zwarte boxer.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
Relevante informatie!
en Wolfje zit nu een tentje te bouwen in z'n slipjequote:Op donderdag 13 september 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen.
Waarom antwoord ik hier eigenlijk op?
Boeiend, niemand die het ziet.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen.
Waarom antwoord ik hier eigenlijk op?
quote:
i knew it!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Wolfje zit nu een tentje te bouwen in z'n slipje
quote:
slaap lekker samenquote:
Mijn sok brak in 2en, dus moest ik faptime afbreken.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn sok brak in 2en, dus moest ik faptime afbreken.
Make of that what you will.
Groot gelijk, en anders bel je die lambal morgen maar eens op. Knokploegje is hier zo geregeldquote:Op donderdag 13 september 2012 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ga ook maar eens naar bed. het ergste lijkt de komende uren over qua regen en om nou de hele nacht op verkiezingsuitslagen te gaan zitten wachten vind ik ook weer zo wat...
trusten
komt vast goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Groot gelijk, en anders bel je die lambal morgen maar eens op. Knokploegje is hier zo geregeld![]()
Slaap lekker
ehm....dat klinkt wat onsmakelijk...quote:Op donderdag 13 september 2012 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
Heb je m'n vader nou al te pakken gehad?
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....dat klinkt wat onsmakelijk...
goedemorgen
Was weer net met hem aan het mailen.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
Heb je m'n vader nou al te pakken gehad?
Gaan jullie een nieuwe Coldplay-cover opnemen?quote:Op donderdag 13 september 2012 09:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was weer net met hem aan het mailen.![]()
Wat een bazenpa![]()
Ik kan weer verder met m'n project
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ja
Dit keer op de WC van de TU-Delft, we hebben 20 man geregeld die synchroon gaan schijten
De catering draag haar steentje bij. Dagsoep is bonensoep.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ja
Dit keer op de WC van de TU-Delft, we hebben 20 man geregeld die synchroon gaan schijten
En bedankt HenkBen ook erg blij met mij pa (en moeder ook natuurlijk
Diepzeeduikenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:49 schreef minthy het volgende:
WTF doen Timur en Paul op het vliegveldje hier in de buurt?!
Er ligt wel een slootje omheen, maar het lijkt me stugquote:
Waar?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:49 schreef minthy het volgende:
WTF doen Timur en Paul op het vliegveldje hier in de buurt?!
Neen, walgelijk slecht geslapen na gedonder op het werk gisteren...quote:Op donderdag 13 september 2012 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
JA HOI MINTHY MET JOU OOK ALLES GOED??
Ja, geinig!quote:Op donderdag 13 september 2012 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar?
Filmen voor de clip denk ik?
Ah, ik zie het al op Twitter. Tof
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, walgelijk slecht geslapen na gedonder op het werk gisteren...
En de overburen van m'n ma (waar ik nu zit) hebben hun wifi ineens afgeschermd, ik voel een Gotye'tje opkomen
"YOU DIDN'T HAVE TO CUUUUUT ME OFF"![]()
En hoe is het me u?
Haha, toch maar zelf een wifi access pointje neerzetten danquote:Op donderdag 13 september 2012 11:03 schreef minthy het volgende:
"YOU DIDN'T HAVE TO CUUUUUT ME OFF"![]()
Lekk0r vandaag en morgen vrijquote:
Gratisch van de buren vond ik toffer... Binnenkort maar eens uitzoeken idd, tablet Fok!t fijner dan m'n telefoonquote:Op donderdag 13 september 2012 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha, toch maar zelf een wifi access pointje neerzetten dan
[..]
Lekk0r vandaag en morgen vrij
Goed bezig!quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:20 schreef Pino112 het volgende:
Samenvatting van de uitslag:
[ afbeelding ]![]()
.
Mijn auto is het al niet meer waard als de benzinetank leeg isquote:Op donderdag 13 september 2012 13:20 schreef themauster het volgende:
Zo net een andere auto gekocht een Opel Astra want mijn VW Polo is gisteren niet door de keuring gekomen en de reperatiekosten was de auto niet meer waard.
Eens, ik kon Alicia vroeger wel waarderen, maar dat laatste albumquote:Op donderdag 13 september 2012 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
En dan nog met zo'n verschrikkelijke schreeuwstem
Verschrikkelijk inderdaad. Zal wel MH worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
En dan nog met zo'n verschrikkelijke schreeuwstem
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Zal wel MH worden.
Maar het zal wel Robbie Williams worden. Welk nummer bij de kids hier erg goed valt trouwens.quote:
Ik vinnum ook tof.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar het zal wel Robbie Williams worden. Welk nummer bij de kids hier erg goed valt trouwens.
Heb hem een paar keer moeten horen, begint te komen nu. Toen ik hem voor het eerst hoorde vond ik er echt geen klap aan.quote:
Ja klopt, maar dat heb ik bij ongeveer alle nummers.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb hem een paar keer moeten horen, begint te komen nu. Toen ik hem voor het eerst hoorde vond ik er echt geen klap aan.
klopt, heb ik ook vaak.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat heb ik bij ongeveer alle nummers.
Madness van Muse ook bijv, vind ik ook steeds beter worden.
helemaal gemist die actie destijdsquote:
Haha dat was geweldig toenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
helemaal gemist die actie destijds
Nou, ben benieuwd of ze wat items eruit hebben gegooid.twitter:ekstraweekend twitterde op donderdag 13-09-2012 om 16:05:45Vanaf morgenavond zit Ekstra Weekend iets anders in elkaar. Net even anders dan voorheen. Maar verder blijft het hetzelfde. reageer retweet
Laten we het hopen dan ga ik ook weer eens kijken.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:06 schreef Pino112 het volgende:
Nou, ben benieuwd of ze wat items eruit hebben gegooid.twitter:ekstraweekend twitterde op donderdag 13-09-2012 om 16:05:45Vanaf morgenavond zit Ekstra Weekend iets anders in elkaar. Net even anders dan voorheen. Maar verder blijft het hetzelfde. reageer retweet
Lui, moe, etc.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Laten we het hopen dan ga ik ook weer eens kijkenluisteren.
Dat hadden ze een jaar eerder moeten doenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:06 schreef Pino112 het volgende:
Uit het raam?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:06 schreef Pino112 het volgende:
Zei je gisteren niet 5? Want ik kom zowel gisteren als vandaag op maandag uitquote:Op donderdag 13 september 2012 16:12 schreef alors het volgende:
Wat is dat Jetzt geht's gross(? versta ik ipv loss) nou steeds, nu nog 4 dagen..?
Ja gisteren was het 5, zei Cee volgens mij, want die vraag het zich ook af.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zei je gisteren niet 5? Want ik kom zowel gisteren als vandaag op maandag uit
Coen en sanderfest?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:12 schreef alors het volgende:
Wat is dat Jetzt geht's gross(? versta ik ipv loss) nou steeds, nu nog 4 dagen..?
Waarom zouden ze dat dan niet zeggen? Er is verder niks over te vinden, en anders wordt het wel een rustig feestje hequote:Op donderdag 13 september 2012 16:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Coen en sanderfest?
3e speaker
Leuke bril heb je SC.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
Minthy, heb je je haar geverfd?
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Nee, dit is Minthy:quote:Op donderdag 13 september 2012 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
Minthy, heb je je haar geverfd?
[ afbeelding ]
(even doorklikken naar de foto)quote:Op donderdag 13 september 2012 16:04 schreef Pino112 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)t_zichzelf_topl.html
Ik vind dat mens zo'n vreemd gezicht hebbenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dit is Minthy:
[..]
(even doorklikken naar de foto)
Hij leeft weer?quote:
ja, betrap mij er dit jaar op dat ik eigenlijk nog amper gericht naar EW luister. Beetje vernieuwing kan geen kwaadquote:Op donderdag 13 september 2012 16:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat hadden ze een jaar eerder moeten doen
ben blij dat ik ff zit manquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:48 schreef henkde_j het volgende:
Chillyfest. is dat een feestje met intieme zeep?
Hahah ja dat dacht ik eerst ook hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 17:49 schreef CindieY het volgende:
Multi-inzetbaarEn wie het nou zo uitsprak, weet ik niet, maar ik dacht een tijdje dat ze het over papers hadden. Zat me al af te vragen waarom je daarvoor een feest wil geven
De 5 vragen vind ik toch altijd wel zo saai hè. Gaarne een EW zonder gast, of in ieder geval zonder een gast die zo nodig iets moet komen promoten. Dat zijn de leukste EW'squote:Op donderdag 13 september 2012 18:16 schreef 3rdRock het volgende:
EW wordt veranderd? Als ze de 5 vragen en uit het raam er maar in houden. Voicelift en geheime woord mogen wel vervangen worden
soms komen uit die vragen nog wel aardige gesprekjes. en het gaat dan vaak even niet over het te promoten itemquote:Op donderdag 13 september 2012 18:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
De 5 vragen vind ik toch altijd wel zo saai hè. Gaarne een EW zonder gast, of in ieder geval zonder een gast die zo nodig iets moet komen promoten. Dat zijn de leukste EW's
Haai met Henk zat vroeger bij Gerard gewoon overdag in zijn programma. Maar ik kan daar altijd wel om lachen (ik ben ook een halve Utregter).quote:Op donderdag 13 september 2012 18:29 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat er wat oude Ekdom in de Nacht items er bij komen zoals vorige week al Sodimitri en bijv het weer met Henk Westbroek, en een leuke Turn off the base kneiter als openingsplaat
Zou er iemand de bijna-in-gebruik-genomen herbouwde toren van Smilde hebben gehackt?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme, opeens een dikke piraat hier op 96.2FM
Nooit last van
... en wordt in één adem genoemd met LA The Voices, dat lijkt me toch echt een stuk erger.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:10 schreef alors het volgende:
Nu is dit nummer naast een gewoon kapotgedraaid kutnummer en de automatische instartplaat bij technische mankementen op 3fm ook nog verbonden aan een tent vol feestende kakkers
Neuj, iemand die 'eem un poar ploaties giet draai'n!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou er iemand de bijna-in-gebruik-genomen herbouwde toren van Smilde hebben gehackt?
die Sodimitriop hoef ik niet te horen, de rest is primaquote:Op donderdag 13 september 2012 18:29 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat er wat oude Ekdom in de Nacht items er bij komen zoals vorige week al Sodimitri en bijv het weer met Henk Westbroek, en een leuke Turn off the base kneiter als openingsplaat
Geniaal. Heb ik hier in schiedam nou nooit zulke malloten.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj, iemand die 'eem un poar ploaties giet draai'n!
Kabelquote:Op donderdag 13 september 2012 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geniaal. Heb ik hier in schiedam nou nooit zulke malloten.
Oh ja ik luister radio via de kabel of interwebz... dan heb je dat niet
Ach, ik heb verder nooit last van piraten, en als ik last heb schakel ik zo over op de 88.6. Is net zo kraakhelderquote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
KabelNooit last van instortende torens of piraten op de radio.
Ja. Nieuw?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Sef, Spinvis & Doe Maar - Doris Day" bedoel je?
Welcome to my lifequote:Op donderdag 13 september 2012 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj, iemand die 'eem un poar ploaties giet draai'n!
Goeiedag 'eem, ik kom een ploatie aanvroag'n!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goeiedag 'eem, ik kom een ploatie aanvroag'n!
Goed te passe?Ie flikt et aans best oardig, mien jong!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder onmeunig goed te passe, morn'n een vrije dag![]()
En hoe giet't met oe dan?Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Mwoah, ken better.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ie flikt et aans best oardig, mien jong!
En hoe giet't met oe dan?
Sinds het geneuzel met die torens is de FM kut. Nog steeds. Maar goed boven heb ik inmiddels een sonos staanquote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, ik heb verder nooit last van piraten, en als ik last heb schakel ik zo over op de 88.6. Is net zo kraakhelder.
En nooit last van verminderd ontvangst door die toren gehad btw.
FM.
Hoe je het ook wendt of keert; zolang er hier in de buurt piraten zitten is de ontvangst rukquote:Op donderdag 13 september 2012 23:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds het geneuzel met die torens is de FM kut. Nog steeds. Maar goed boven heb ik inmiddels een sonos staan.
Internetradio
Ik spreek niet Farsiquote:Op donderdag 13 september 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ie flikt et aans best oardig, mien jong!
En hoe giet't met oe dan?
Slaap lekker, mop!quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen, want over 6.5u gaat die kutwekker weer.
Dat denk ik ook niet... Op de en of andere manier heb ik sterk de indruk dat je een Rotterdams-achtig accent hebtquote:
Voor mij klinkt dat allemaal hetzelfde, net als dat jij amper verschil zult horen tussen Drents en Twentsquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb meer een schiedamse ondertoon. Zeker niet plat rotterdams in elk geval.
quote:
Oh ik had gehoopt op Timur maar die doet dan dus nog steeds C&S... Michiel is ook leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:54 schreef borisz het volgende:
Venema tussen 1 en 4 vanavond.
VOlgende week tien uur extra Venema tussen 10 en 12.
Zit ook achter Visit Maastricht filmpjequote:
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zit ook achter Visit Maastricht filmpje![]()
Edit: Oh dat was jij in het Help, ik zoek... #333 topic![]()
Wees blijquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:52 schreef alors het volgende:
Lol wat was dat nou? De nieuwe Alicia Keys aankondigen en dan niet draaien op de eerst 3 sec na?
Oh ik klaag niet hoor, zouden ze met meer platen moeten doen/durven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees blij
Dat geschreeuw doet pijn aan m'n oren
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik klaag niet hoor, zouden ze met meer platen moeten doen/durven.
Je hoeft het niet te lezen...quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:27 schreef Pino112 het volgende:
Dat iPhone-gezweimel op Twitter tussen Finge, Venema en Jeroen Wollaars![]()
![]()
![]()
![]()
Doe dat lekker ergens anders.
QFTquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, hoog tijd voor een nieuwe MH. Die hele Will & The People hype mag wel over zijn van mij.
It's only just begunquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, hoog tijd voor een nieuwe MH. Die hele Will & The People hype mag wel over zijn van mij.
Ja, daar hintte Timur behoorlijk naar gisterenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:24 schreef alors het volgende:
Nieuwe MH is trouwens die Avicii plaat met Lenny
'Die gaan we volgende week nog heel veel horen'quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, daar hintte Timur behoorlijk naar gisteren
We kunnen dat onderwerp ook gewoon mijden en gewoon lekker genieten van een biertjequote:Op vrijdag 14 september 2012 12:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nu nog even bijdraaien wat Coldplay betreft en we kunnen een pot bier gaan drinken
ik heb juist Rudimental (#wiliknooitmeerhoren) afgezet en M83 opgezetquote:
Vannacht gaat de mast in Smilde weer aan, weg met de piraatjesquote:
Ook zeer tof! Daar wil ik nog wel eens een cd van downloaden als ik dat weer voor elkaar krijgquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb juist Rudimental (#wiliknooitmeerhoren) afgezet en M83 opgezet![]()
Top!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Vannacht gaat de mast in Smilde weer aan, weg met de piraatjes
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Vannacht gaat de mast in Smilde weer aan, weg met de piraatjes
BJCquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Haha, dat was echt een dodelijke blik van BJK
Ik heb echt het afgelopen jaar 0 minuten last gehad van dat die mast ingestort isquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was al bijna vergeten hoe het is om onderweg zonder storing naar de radio te kunnen luisteren
Sky Radio luisteren telt nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb echt het afgelopen jaar 0 minuten last gehad van dat die mast ingestort is.
Fijn, hier ook! Mag het hele weekend nog werken, dus heb het er vanochtend even van genomenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als een baksteen. Had het wel even nodig blijkbaar
Ik ook, amperquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb echt het afgelopen jaar 0 minuten last gehad van dat die mast ingestort is.
Hier op de gewone radio volgens mij ook niet, luister eigenlijk altijd stream. Maar onderweg op mobiel is het echt slechter geworden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi, 7u hier.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef CindieY het volgende:
Stelletje luilakken, ik stond om kwart over 7 al naast m'n bed
Iemand moet het doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef CindieY het volgende:
Ik was om kwart voor 7 al wakkerquote:
Mooi voor je!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef CindieY het volgende:
Mijn wekker ging om 6.43 en toen was ik net wakker.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor 7 al wakkerIk heb een iets te goed ritme de laatste tijd, of ik nou om 7 uur, 8 uur of 9 uur moet opstaan, ik word hoe dan ook voor de wekker wakker
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om 6.43 en toen was ik net wakker.
Ik win.
Mijn titelquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
TT suggestie #5569: Met iemand die 'eem un poar ploaties giet draai'n!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |