Ze loopen Woohooohoooh tot morgen ochtend 07.00quote:Op woensdag 12 september 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
Zouden ze nog een derde keer Coldplay doen?
Daar was het nummer wel goed voor, jaquote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze loopen Woohooohoooh tot morgen ochtend 07.00
Sluikreclame.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
Wat doet Q-Music daar eigenlijk? Ze zijn me bij andere partijen eigenlijk niet zo opgevallen.
Echt 'sluik' is het niet meer te noemen eigenlijkquote:
Dat. En volgens mij is zo'n type mic ook zwaar ongeschikt in zo'n zaalquote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt 'sluik' is het niet meer te noemen eigenlijkDit lijkt meer op product placement
Fix Youquote:
GMTAquote:Op woensdag 12 september 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Bedankt, en we zullen het nooit nooit nooit weer vergeten!
net als de Republikeinen destijds die Born in the USA gebruikten. Zonder toestemming van Bruce, maar ze hadden het ook niet door dat het een nogal kritisch ipv patriotisch lied was.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
Hebben ze bij de VVD eigenlijk ooit naar de tekst geluisterd van het nummer?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
net als de Republikeinen destijds die Born in the USA gebruikten. Zonder toestemming van Bruce, maar ze hadden het ook niet door dat het een nogal kritisch ipv patriotisch lied was.
Die staat bij mij op 2quote:
Mikken op het kruisje. Er blijft wel zo'n irritant paars dingetje staan.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:05 schreef Againzender het volgende:
Krijg die kut reclame niet weg gvd
Eens! Na een paar keer F5'en was ie wegquote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
WAT IS DIT VOOR EEN KUTRECLAME TYF OP MET JE TELFORT
ik zie geen kruisje....quote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mikken op het kruisje. Er blijft wel zo'n irritant paars dingetje staan.
Rechts bovenin de hoek.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:07 schreef Againzender het volgende:
kan alleen op bekijk klikken. willen jullie gvd eens even iets bij mij van dichtbij bekijk
[..]
ik zie geen kruisje....
maar Telfort mag wel iets bekijken bij mij, heel dichtbij
wat een rare reacties plaats ik tochquote:Op donderdag 13 september 2012 00:07 schreef Againzender het volgende:
kan alleen op bekijk klikken. willen jullie gvd eens even iets bij mij van dichtbij bekijk
[..]
ik zie geen kruisje....
maar Telfort mag wel iets bekijken bij mij, heel dichtbij
ik zie alleen een vinkje?quote:
Die zie ik alleen als ie ingeklapt is. Uitgeklapt zie ik een kruisje.quote:
Trustenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:13 schreef henkde_j het volgende:
VVD dus de grootste.
Ik ga pitten. Morgen weer een dag treinen![]()
ja, vooral ten tijde van het 2e(?) album volgens mij: Lakini's juice van Secret Samadhi (of andersom) was een bescheiden hitje.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
Nooit geweten dat Live ook takkeherrie heeft gemaakt![]()
Nog nooit gehoord...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, vooral ten tijde van het 2e(?) album volgens mij: Lakini's juice van Secret Samadhi (of andersom) was een bescheiden hitje.
Klopt! Prima aan te horen welquote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
deze dus: en ik zie dat die ook net gedraaid werd
slaap lekkerquote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
VVD gaat de grootste worden in Nederland.
In Dalfsen is het iig al wel de grootste (26%).
Jaaaaaaren de CDA, die is nu van 30 naar 19% gekelderd
Ik ga dus maar pitten.
Zal hier ook wel zo zijn, al zijn er wel veel CDA-stemmende boer'n in de gemeente Hardenbergquote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
VVD gaat de grootste worden in Nederland.
In Dalfsen is het iig al wel de grootste (26%).
Jaaaaaaren de CDA, die is nu van 30 naar 19% gekelderd
Ik ga dus maar pitten.
Joh, volgend jaar mogen we weerquote:Op donderdag 13 september 2012 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een uitgesproken kut exit poll uitslag van de verkiezingen. Niet te zuinig.
Ja, eerst maar even wachten tot dat Samsom zegt LOLHOAX links! RECHTS!!!11 SANEREN!!11quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, volgend jaar mogen we weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |