Ze loopen Woohooohoooh tot morgen ochtend 07.00quote:Op woensdag 12 september 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
Zouden ze nog een derde keer Coldplay doen?
Daar was het nummer wel goed voor, jaquote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze loopen Woohooohoooh tot morgen ochtend 07.00
Sluikreclame.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
Wat doet Q-Music daar eigenlijk? Ze zijn me bij andere partijen eigenlijk niet zo opgevallen.
Echt 'sluik' is het niet meer te noemen eigenlijkquote:
Dat. En volgens mij is zo'n type mic ook zwaar ongeschikt in zo'n zaalquote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt 'sluik' is het niet meer te noemen eigenlijkDit lijkt meer op product placement
Fix Youquote:
GMTAquote:Op woensdag 12 september 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Bedankt, en we zullen het nooit nooit nooit weer vergeten!
net als de Republikeinen destijds die Born in the USA gebruikten. Zonder toestemming van Bruce, maar ze hadden het ook niet door dat het een nogal kritisch ipv patriotisch lied was.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
Hebben ze bij de VVD eigenlijk ooit naar de tekst geluisterd van het nummer?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
net als de Republikeinen destijds die Born in the USA gebruikten. Zonder toestemming van Bruce, maar ze hadden het ook niet door dat het een nogal kritisch ipv patriotisch lied was.
Die staat bij mij op 2quote:
Mikken op het kruisje. Er blijft wel zo'n irritant paars dingetje staan.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:05 schreef Againzender het volgende:
Krijg die kut reclame niet weg gvd
Eens! Na een paar keer F5'en was ie wegquote:Op donderdag 13 september 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
WAT IS DIT VOOR EEN KUTRECLAME TYF OP MET JE TELFORT
ik zie geen kruisje....quote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mikken op het kruisje. Er blijft wel zo'n irritant paars dingetje staan.
Rechts bovenin de hoek.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:07 schreef Againzender het volgende:
kan alleen op bekijk klikken. willen jullie gvd eens even iets bij mij van dichtbij bekijk
[..]
ik zie geen kruisje....
maar Telfort mag wel iets bekijken bij mij, heel dichtbij
wat een rare reacties plaats ik tochquote:Op donderdag 13 september 2012 00:07 schreef Againzender het volgende:
kan alleen op bekijk klikken. willen jullie gvd eens even iets bij mij van dichtbij bekijk
[..]
ik zie geen kruisje....
maar Telfort mag wel iets bekijken bij mij, heel dichtbij
ik zie alleen een vinkje?quote:
Die zie ik alleen als ie ingeklapt is. Uitgeklapt zie ik een kruisje.quote:
Trustenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:13 schreef henkde_j het volgende:
VVD dus de grootste.
Ik ga pitten. Morgen weer een dag treinen![]()
ja, vooral ten tijde van het 2e(?) album volgens mij: Lakini's juice van Secret Samadhi (of andersom) was een bescheiden hitje.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
Nooit geweten dat Live ook takkeherrie heeft gemaakt![]()
Nog nooit gehoord...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, vooral ten tijde van het 2e(?) album volgens mij: Lakini's juice van Secret Samadhi (of andersom) was een bescheiden hitje.
Klopt! Prima aan te horen welquote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
deze dus: en ik zie dat die ook net gedraaid werd
slaap lekkerquote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
VVD gaat de grootste worden in Nederland.
In Dalfsen is het iig al wel de grootste (26%).
Jaaaaaaren de CDA, die is nu van 30 naar 19% gekelderd
Ik ga dus maar pitten.
Zal hier ook wel zo zijn, al zijn er wel veel CDA-stemmende boer'n in de gemeente Hardenbergquote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
VVD gaat de grootste worden in Nederland.
In Dalfsen is het iig al wel de grootste (26%).
Jaaaaaaren de CDA, die is nu van 30 naar 19% gekelderd
Ik ga dus maar pitten.
Joh, volgend jaar mogen we weerquote:Op donderdag 13 september 2012 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een uitgesproken kut exit poll uitslag van de verkiezingen. Niet te zuinig.
Ja, eerst maar even wachten tot dat Samsom zegt LOLHOAX links! RECHTS!!!11 SANEREN!!11quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, volgend jaar mogen we weer
Dan ga ik héél, héél anders stemmen. Het wordt tijd dat we weer eens een kabinet krijgen dat er gewoon 4 jaar blijft zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, volgend jaar mogen we weer
Onlangs nog lekkage gehad dan??quote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
ben moe, wil naar bed...maar t regent....
2 weken gelden een klein beetje.....ben 2 nachten terug ook wakker geworden en toen viel er maar een ieniemieniebuitjequote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Onlangs nog lekkage gehad dan??
Laat ze eerst maar eens uitvechten welke kant ze op gaan, als ze al samen gaan regeren... Links tegen rechts, ik weet het nietquote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, eerst maar even wachten tot dat Samsom zegt LOLHOAX links! RECHTS!!!11 SANEREN!!11
Eensquote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga ik héél, héél anders stemmen. Het wordt tijd dat we weer eens een kabinet krijgen dat er gewoon 4 jaar blijft zitten.
Echt, zo goed. It's my life mag op mijn begrafenis gedraaid worden.quote:
Sleur die hork van een huisbaas er maar weer bij dan, hij hoort ervoor te zorgen dat je droog kan wonenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2 weken gelden een klein beetje.....ben 2 nachten terug ook wakker geworden en toen viel er maar een ieniemieniebuitje
kan gelukkig morgen tot half 9 uitslapen dus ik hoef nog niet per sé
dat moet ik idd doen ja. tis alleen vrij lastig om er iets aan te doen volgens mij. tis een platdak en t water kan nergens anders heen dan via de afvoer. en als die verstopt raakt door wat dan ook...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Sleur die hork van een huisbaas er maar weer bij dan, hij hoort ervoor te zorgen dat je droog kan wonen
Die knakkers hebben onwijs goede platen gemaakt, m'n pa heeft dat er goed ingeramd tijdens m'n muzikale opvoedingquote:Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Echt, zo goed. It's my life mag op mijn begrafenis gedraaid worden.
Ik vertrouw de PvdA zo ver als ik ze kan gooien. Zo links zijn ze al heel lang niet meer en ik geloof niet dat meneertje Samsom dat wel "even" omdraait.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
Laat ze eerst maar eens uitvechten welke kant ze op gaan, als ze al samen gaan regeren... Links tegen rechts, ik weet het niet
Dan moet ie worden ontstopt. Dat hoor je nou eenmaal regelmatig te doen met een afvoer.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet ik idd doen ja. tis alleen vrij lastig om er iets aan te doen volgens mij. tis een platdak en t water kan nergens anders heen dan via de afvoer. en als die verstopt raakt door wat dan ook...
is ook zo, maar daar heb je op het moment van lekkage niks aan. het kan ook nu gebeuren door weet ik veel wat. das het nare van een platdakquote:Op donderdag 13 september 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moet ie worden ontstopt. Dat hoor je nou eenmaal regelmatig te doen met een afvoer.
Overal is een oplossing voor. Als hij het niet maakt, is het puur gemakzucht/nalatigheid. In gebreke stellen als hij zijn kant van het contract niet nakomt!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet ik idd doen ja. tis alleen vrij lastig om er iets aan te doen volgens mij. tis een platdak en t water kan nergens anders heen dan via de afvoer. en als die verstopt raakt door wat dan ook...
is een borst ook goeD?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vertrouw de PvdA zo ver als ik ze kan gooien. Zo links zijn ze al heel lang niet meer en ik geloof niet dat meneertje Samsom dat wel "even" omdraait.
Samen met die ballenkneuzenkermis van de VVD saneren ze heel Nederland naar de kloten als ze de kans krijgen.
Haat aan politiek.
Nu weer over tieten
tjakka!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Overal is een oplossing voor. Als hij het niet maakt, is het puur gemakzucht/nalatigheid. In gebreke stellen als hij zijn kant van het contract niet nakomt!
Gossie, ik heb toch nog wat opgestoken van de colleges Recht die ik gevolgd heb...
Nja. Daar doe ik verder inhoudelijk geen uitspraken over, voordat ik afgefakkeld ga worden op mijn politieke voorkeur.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vertrouw de PvdA zo ver als ik ze kan gooien. Zo links zijn ze al heel lang niet meer en ik geloof niet dat meneertje Samsom dat wel "even" omdraait.
Samen met die ballenkneuzenkermis van de VVD saneren ze heel Nederland naar de kloten als ze de kans krijgen.
Haat aan politiek.
Nu weer over tieten
Je kunt niet altijd achter de feiten aan blijven lopen. Verder wat Minthy zegtquote:Op donderdag 13 september 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ook zo, maar daar heb je op het moment van lekkage niks aan. het kan ook nu gebeuren door weet ik veel wat. das het nare van een platdak
er is de vorige 2x ook wel actie ondernomen, maar een lekkage kan ineens ontstaan. ik kan moeilijk iemand de hele dag op het dak zetten voor het geval dat.....quote:Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd achter de feiten aan blijven lopen. Verder wat Minthy zegt
Slaap lekker Wolfiequote:Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ze fakkelen me maar helemaal af. Zal mij aan mijn aars oxideren
Neeheee... Tieten!!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ze fakkelen me maar helemaal af. Zal mij aan mijn aars oxideren
Ineens, ineens... Zo ineens is dat niet. Dat je elke keer dat het regent, 'bang' moet zijn om te gaan slapen, omdat je wellicht lekkage hebt. Je eigen woongenot wordt zo gewoon ontnomen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er is de vorige 2x ook wel actie ondernomen, maar een lekkage kan ineens ontstaan. ik kan moeilijk iemand de hele dag op het dak zetten voor het geval dat.....
maar ik begrijp jullie punten
Slijmbalquote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Slaap lekker Wolfie![]()
Ik ben nu echt weg![]()
![]()
Damesboxershort, roze.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
Cindy & minthy wat voor kleur onderbroek dragen jullie vandaag en wat voor soort.
Relevante informatie!
Geen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
Cindy & minthy wat voor kleur onderbroek dragen jullie vandaag en wat voor soort.
Relevante informatie!
ik voel me buitengesloten. zwarte boxer.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
Relevante informatie!
en Wolfje zit nu een tentje te bouwen in z'n slipjequote:Op donderdag 13 september 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen.
Waarom antwoord ik hier eigenlijk op?
Boeiend, niemand die het ziet.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen.
Waarom antwoord ik hier eigenlijk op?
quote:
i knew it!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Wolfje zit nu een tentje te bouwen in z'n slipje
quote:
slaap lekker samenquote:
Mijn sok brak in 2en, dus moest ik faptime afbreken.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn sok brak in 2en, dus moest ik faptime afbreken.
Make of that what you will.
Groot gelijk, en anders bel je die lambal morgen maar eens op. Knokploegje is hier zo geregeldquote:Op donderdag 13 september 2012 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ga ook maar eens naar bed. het ergste lijkt de komende uren over qua regen en om nou de hele nacht op verkiezingsuitslagen te gaan zitten wachten vind ik ook weer zo wat...
trusten
komt vast goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Groot gelijk, en anders bel je die lambal morgen maar eens op. Knokploegje is hier zo geregeld![]()
Slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |