U mad?quote:
Zoals jij? Anders maak je zo'n opmerking niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Snoepje5 het volgende:
SGP meer dan de PVDA. Wat voor mongolen wonen er in Nederland? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is net een Feyenoord supporter.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef Bonkers. het volgende:
Dit is helemaal treurig.
Doen alsof iemands verlies jouw winst is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maat van me woont er maar die luistert alleen maar hair metal en stemt geen SGP, de rest bombarderen graag.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Indd, 21% SGP.
Bombarderen die handel?
Wordt dat automatisch vernieuwd denk je?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Montelly het volgende:
5 Definitieve Resultaten (1,2%)
414 Wachten op Resultaten (98,8%)
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Scorpie het volgende:
Je partij is godverdomme gedecimeerd en dan ga je Wilders uitlachen die nog 10 zetels meer heeft, zie hier het probleem van GL.
Want? Ik stem niet op een partij die vind dat abortus uitgesloten moet worden bij verkrachting.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zoals jij? Anders maak je zo'n opmerking niet.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is net een Feyenoord supporter.
Ja, Sap is veel minder met dat opgestoken haar. moet ze niet doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef Panthera. het volgende:
Als Sap er gisteren zo had uitgezien had ik groenlinks gestemd.
Dit ja, erg apart.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Echt heel triest, ik had toch wel iets meer respect voor anderen verwacht van GL
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Brinkman ziet zn eigen stem nu al dubbel.
Verlies in % is voor GL nog groter, ze zijn nog steeds 1/3 van de PVVquote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef El_jefe07 het volgende:
Beetje populistisch om het verlies van de PVV zo te noemen
Terecht. Ze moeten ze niet, zoals de PVV de moslims niet moet. Wil ie ook te pas en te onpas laten merken.quote:
Licht is ook iets anders.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef remcoP het volgende:
Renswoude licht ergens anders, dit is oudewater
Stemmen voor de PvdA. Wat voor mongolen wonen er in Nederland? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Snoepje5 het volgende:
SGP meer dan de PVDA. Wat voor mongolen wonen er in Nederland? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"licht"??quote:Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef remcoP het volgende:
Renswoude licht ergens anders, dit is oudewater
vlakbij ede meen ik.quote:
En op Goeree-Overflakkee gaat de SGP meestal ook wel goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja Renswoude is ook lichtelijk grefo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |