Ze is ook erg nieuwschierig. We hebben de box al meer in het midden gezet zodat ze meer kan zienquote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn baby deed het ook Zoe, die wou ook heel graag zich optrekken aan mijn handen, maar nu hij echt zelf kan gaan zitten doet hij dat vanuit buiklig en kruiphouding. Zo'n sit-up is best heel zwaar, en volgens mij is het vooral nieuwsgierigheid en alles willen zien.
Ja ik heb dr goed vast. Maar als de wipstoel in ligstand is, duwt ze zichzelf zo omhoog dat het echt niet veilig is. Dus dan gebruik ik de zitzak, voor het liggen. (of boxkleed natuurlijk)quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, heeft jullie wipstoel geen driepuntsgordel? Die van ons wel en ik maak Lior nu ook altijd wel vast, want anders gaat hij zich ook naar voren leunen en dan ben ik bang dat hij eruit valt.
Ik draag nauwelijks (helaas, brak gestelquote:Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef PureEvil het volgende:
Cristel tilt ook haar hoofd omhoog in de kinderwagen. Idd net alsof ze wat wilt zien...(Zou het komen omdat wij dragen? Dat vraag ik me dan weer af...Van de jongens kan ik het me niet herinneren, dat ze dit deden...)
Ik zou ook gaan kokhalzen van alleen maar aardappel hoor Tinu't is ook raar droog spul, zo'n aardappel...
Cristel heeft vandaag een wortel gekregen, eerst ff gekookt, en ze vond m aardig lekker, ze 'beet' er iig wat stukjes vanaf.
Oh en ze is gek op stokbrood kwam ik vandaag achter...zeker 1 stuk heeft ze opgesabbeld, de rest lag op de grond
Cs, ik ga echt nog geen couscous of pasta aan mijn baby geven, ik had het daarbij echt alleen over mezelf. Zoete aardappel is een goed idee, die wordt ook zachter volgens mij en kun je met wat bv smeuiger prakken denk ik. Maar eh ik had bedacht om groente en fruit misschien wat af te wisselen, want nu is het nog echt fruitseizoen en over 2 maanden niet meer.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik draag nauwelijks (helaas, brak gestel) en ik had echt een Koning sit-up
![]()
Tinu, zoete aardappel misschien? Heeft meer smaak.
Uhhh dat weeg je niet af dat is hoeveel het kind eet.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Hoe bepaal je dan de juiste hoeveelheid? Weeg je dat af?
Ik weet eigenlijk uberhaupt niet hoeveel gram die ukkies mogen eten. Pfrt. Staat vast wel in dat boekje van het voedingscentrum wat je bij het CB meekrijgt toch?. Of in het boekje?
Jaa heb allemaal superlieve filmpjes! Weet eigenlijk niet waar ik die kan uploaden(en verwijderen) zodat ik ze hier kan posten.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:51 schreef bitterend het volgende:
MeNicole goooehhooed!!
Zoe oh super idee die foon ja!
Je moet ook allemaal filmpjes maken he van alle leuke dingetjes die je doet <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij ook zo'n vervelende manquote:Op donderdag 13 september 2012 20:27 schreef meissie1595 het volgende:
Ik word steeds in me tepel geknepen![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 08:59 schreef MeNicole2 het volgende:
Zo zit je bij de ka omdat je zoon zijn been niet gebruikt en zo gaat ie ineens kruipen en op zijn knieën zitten om speelgoed uit de doos te kunnen pakken
8:40 hierquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:13 schreef Susie het volgende:
Half 7 is ook nog vroeg, maar 5 uur nog vroeger![]()
Iets tegen 12 de laatste voeding. Normaal is het van half 8 tot 11, twee borsten en dan van iets voor 12 tot 7. Maar gisteren heeft ze nauwelijks van half 8 tot 12 geslapen. Steeds huilen, ze had ergens last van. Maar wat.. geen ideequote:
Nette tijden wel! En dat laatste, dat ga je je nog wel vaker afvragenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:21 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Iets tegen 12 de laatste voeding. Normaal is het van half 8 tot 11, twee borsten en dan van iets voor 12 tot 7. Maar gisteren heeft ze nauwelijks van half 8 tot 12 geslapen. Steeds huilen, ze had ergens last van. Maar wat.. geen idee
Wij hebben voor Lisa afgelopen vrijdag een winterjas maat 68 gekocht. ze zit nu in 62/68 en 68 word qua shirt soms al te klein maar een winterjasje maat 74 was og echt te groot. Heb bij c&a een jasje van 15 euro gekocht als hij dan rond december pofzo niet meer gaat koop ik da wel een tweede jasje bij de wibra of zeeman voor niet teveel geld.quote:Op zondag 16 september 2012 09:51 schreef Tinuviel het volgende:
Susie, ik ga het denk ik ook maar passen, net als jij, in ieder geval bij mijn grote. Ik weet nog niet of ik de baby meeneem, anders koop ik maar gewoon een jas voor het geval dat. Verder hoef ik bijn geen kleding te kopen voor mijn uk, dus het valt best mee.
Gisteren gooide L. zijn benen zo hoog in de luvht en opzij, dat hij zo omdraaide op zijn zij en met het hoofd tegen de spijlen van de box aan. Hij schrok er best van. Ik zie hier ook steeds meer interactie tussen de grote en de kleine, zo leuk. De grote gaat dan voor zijn kleine broer staan en maakt hem aan het lachen, dat is zo
volgens mij heeft de broccoli wat gasvorming tot gevolg, kan dat? Hij knettert, soms vrolijk, soms minder vrolijk dag en nacht door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hieperdepiep... hoera! Nu ben ik 1 jaar!!!
Dag lieve baby’s, ik ben nu een dreumesje!
Tralalalaaa
Toekomstige babykamer! Wat leuk jullie plannen. Al een beetje een idee hoe lang jullie gaan wachten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:50 schreef Xanteh het volgende:
Welkom nieuwe mama's
En een knuffel voor alle zieke kindjes, volgens mij gaat het rond!!
Mijn mannetje was vandaag ook thuis, maar niet omdat hij ziek was. Kwam goed uit, kon hij op C passen terwijl ik aan het sauzen was (logeerkamer/toekomstige babykamer).
Dat riedeltje gaat hier ook al een paar dagen Zoë, erg vermoeiend voor ons allemaaal. Hopen dat ze vanavond wel goed slaapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Ja we gaan a.s. lente weer proberen zwanger te rakenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Zoë23 het volgende:
[..]0
Toekomstige babykamer! Wat leuk jullie plannen. Al een beetje een idee hoe lang jullie gaan wachten?
Pff ja idd vermoeiend voor iedereen, hoop ik ook ( voor jullie & voor ons ). Net was ze weer erg moe, maar niet willen slapen. Een ander huiltje.. Niet echt verdriet/ pijn maar meer 'geen zin/wil niet' ze is ook snel af te leiden van het huilen door n speeltje ofz
Het is bij een van de deelnemers thuis en het is net te ver om te lopen, ik denk 45 min (en het weer werkt ook niet mee). Ik pak dus de auto. Hij drinkt nu (en valt in slaap), ik hoop maar dat hij door blijft slapen...quote:Op woensdag 19 september 2012 08:37 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, hoe ga je naar de babyochtend? Misschien slapen in de kinderwagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben snel weer terug met onze kleine dame!!Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tinuviel, wat ga jij nu doen dan?
Was toevallig vanochtend bij de dokter,dus heb daar ook even zitten huilen en m'n verhaal gedaan. Hij vond me er ook nog niet zo goed uit zien en daarom heb ik bloed laten prikken om alles even te checken...
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:53 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias komt afscheid nemen. Die is gisteren 1 geworden!
[ afbeelding ]Van harte gefeliciteerd Matthias!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben snel weer terug met onze kleine dame!!Wat een mooi mannetje is het
Tot snel!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Dankje, ik pm je even.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef Bleie het volgende:
SE en Tinu: wat een rotsituatie bij jullie beiden zeg. Hopelijk vinden jullie allebei snel leuk ander werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. & kauwen,. Ze heeft ook rode wangetjes en ze heeft luieruitslag, zo zielig! gelukkig maar een klein beetje.verder niet jengelig en lekker vrolijk
Wat leuk, minimeet! En Faye al uit de wieg gegroeidquote:Op donderdag 20 september 2012 17:43 schreef bitterend het volgende:
Ik heb vandaag Faye geknuffeld!! <3
LeNeHe geweldig dat ze zo goed groeit en dat de LK jullie zo fijn helpt <3 hopelijk snel van de vervelende kwaaltjes af!
Zoewat groeit ze snel!
Uh... Bij ons moest Draakje 2 blokjes tegelijk vasthouden (maarja, als die cb-tut ze aangeeft weigert ze, ze pakt ze wel van de tafel) En....uh... Draakje moest zich optrekken aan haar handen. Voor de rest eigenlijk weinig specifieks hier.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Deepfreeze het volgende:
poidertje, wat een schattig pluisje![]()
Faye, wat groei je lekker!
Scorpion, gewoon foto spam doen hoor!
PE, lastig dat het helmpje niet zo handig gaat. Oefening baart vast kunst..
Zoe, ook al zo'n mooierd!
Zat jij nog met werk, of dat nu voorlopig even uitgesteld?
Morgen weer CB, eens kijken of we de 9 kilo grens over zijn. Denk het wel.. Grote broer was 10,8kg, maar dat gaan we zeker niet halen
![]()
NTS, doen ze nog specifieke testjes met 9 maand?
Ah, lekker eigenwijzigquote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Uh... Bij ons moest Draakje 2 blokjes tegelijk vasthouden (maarja, als die cb-tut ze aangeeft weigert ze, ze pakt ze wel van de tafel) En....uh... Draakje moest zich optrekken aan haar handen. Voor de rest eigenlijk weinig specifieks hier.
Ja, hij lijkt me goed te zitten. En wat een mooi printje joh, is bij meiden toch echt een stuk leuker dan bij jongens. Let goed op druk en schuur plekjes bij de oren, daar kan je snel zien of ie draait op haar hoofd.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:26 schreef PureEvil het volgende:
Toen ze op dr buik lag vanochtend had ik het ook geprobeerd idd,maar dat gaat dus niet, want je kan het niet goed zien. Nu toch in de wipstoel gezet, zo rechtop mogelijk, na 3/4 pogingen lukte het eindelijk...Maar toen zat het nog niet helemaal goed, ik draai me eigen even om, en toen zat de helm wel goed ! (dus hoe dat nou gebeurd is????) Anyway, ze slaapt nu, mét helm, in de box.
[ afbeelding ]
Volgens mij zit de helm zo goed (dames ervaringsdeskundigen?)
Oh, dat was de bedoeling van die blokjes!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Uh... Bij ons moest Draakje 2 blokjes tegelijk vasthouden (maarja, als die cb-tut ze aangeeft weigert ze, ze pakt ze wel van de tafel) En....uh... Draakje moest zich optrekken aan haar handen. Voor de rest eigenlijk weinig specifieks hier.
* binnen sluipt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 08:30 schreef Kyara het volgende:
Bitterend, dat kwam wel overeen met ons bezoek aan het cb met 7,5 maand (alleen dan zonder de stukjes). Echt, binnen een paar minuten weer buiten. Wat was het nut van die afspraak![]()
Ik heb net zitten janken voor de tvquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
/offtopic
Ik zit nu dr Phil te kijken (weet ineens niet wat ik met mijn tijd moet doen) maar wat een vreselijk verhaal zeg
Nee ze kan nog niet écht zitten, 2 tellen lukt wel, maar dat is niet genoeg om de helm op te zetten.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt me goed te zitten. En wat een mooi printje joh, is bij meiden toch echt een stuk leuker dan bij jongens. Let goed op druk en schuur plekjes bij de oren, daar kan je snel zien of ie draait op haar hoofd.
En opdoen: kan ze zitten? Dan is opdoen eenvoudiger. Wij pakten de kinderstoel of de bumbo. En anders op schoot. Later zelfs zittend op het aankleedkussen. Succes met wennen!
Rixtje, fijn dat de afplatting al wat minder is! En al lekker snel dat de helm klaar is, fijn hoor!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:40 schreef Rixtje het volgende:
Zo het was een lange dag maar Geert doet het perfect de afplatting was zelfs al wat afgenomen! Wel krijgt hij een helm en deze is daarna direct aangemeten en over 2 weken klaar.
PE ik ben erg benieuwd hoe bij jullie het wennen gaat. Jullie lopen net iets op ons voor
Staat me iets te wachten of niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Klinkt als tandjes in aantocht Zoë.
Als je kind echt uit zijn hum is en je kan het niet plaatsen is een keertje smeren zonder dat dit het blijkt te zijn ook niet erg hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Ohja! Of dat natuurlijk. Ik heb wel chamodent in huis, maarja.. nu weet ik pas de signalen van het doorkomen dus de volgende keer kan ik dat goed getimed geven.
Oh wij komen wel rustig jullie kant op hoor! We willen heel graag naar burgers!quote:Op vrijdag 21 september 2012 08:30 schreef Kyara het volgende:
Bitterend, dat kwam wel overeen met ons bezoek aan het cb met 7,5 maand (alleen dan zonder de stukjes). Echt, binnen een paar minuten weer buiten. Wat was het nut van die afspraak![]()
Mini meet, i'm in! Alleen wonen jullie allemaal zo ver weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de enorme hoeveelheid.
Alweer bijna een jaar verder. Man, wat is dat enorm snel gegaan
De kleine bink doet het enorm goed, doet al pogingen tot zelf opstaan en lopen en heeft een krachtig eigen willetje
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:30 schreef Scorpionsworld het volgende:
na even speuren kom ik er net achter dat ik in December voor het laatst überhaupt een foto heb gepost
echt hoog tijd voor een update dus
Voor de layout maar even onder een spoilerWauw wat een schatje! Fijn dat je zoveel foto's postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de enorme hoeveelheid.
Alweer bijna een jaar verder. Man, wat is dat enorm snel gegaan
De kleine bink doet het enorm goed, doet al pogingen tot zelf opstaan en lopen en heeft een krachtig eigen willetjehaha
Hoiquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef Nirak het volgende:
Scorpio, ik ben vlieft!Wat een leuk ventje! En idd leuke kleertjes
![]()
Trouwens
Alles goed hier hoop ik? Heb al even niet meer mee gelezen, beetje druk op het werk en 's avonds geen zin gehad om veel bij te lezen....
Hij staat wel zelfstandig, maar tegen de deur aan. Van de grond af opstaan zonder steun van een object lukt hem nu ook bijnaquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:45 schreef Tinuviel het volgende:
Scorpion, hoe bedoel je zelf opstaan? Hij staat toch op de laatste foto zelfstandig. Idd mooie foto bij die grote, mooie deur, hij verdwijnt bijna in de foto.
Ballorig dit hier in de buurt. Maar maandag en dinsdag zijn hier nu net de dagen dat ik werk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, slabbetje om kan ook, he dan hoef je niet zo vaak het shirtje te verschonen, doen ze bij ons op het kdv vaak en ik doe het weleens als ik lang weg ben met hem.
Kyara, is er bij jullie in de buurt iets leuks om met een peuter te doen, ook in het najaar leuk? Misschien kunnen wij dan een meet/ uitjes iets doen met hele familie, want wij zijn een lang weekendje in dld, op weg terug zouden wij in de buurt kunnen stoppen. Alleen zijn wij dan op maandag of dinsdag in Arnhem, weet niet of dat een handige dag is?
Jammer dat je die dagen werktquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ballorig dit hier in de buurt. Maar maandag en dinsdag zijn hier nu net de dagen dat ik werk.![]()
Bitterend, in de winter is ook leuk, maar dan loop ik niet meer zo soepel ben ik bang. Najaar (oktober/november) is dan
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:22 schreef bitterend het volgende:
Oktober/November is goed!! doen we
ohhhh Scorpionworld wat een liefffieee <3
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:22 schreef bitterend het volgende:
Oktober/November is goed!! doen we
ohhhh Scorpionworld wat een liefffieee <3
Je weet dat we het wel over je zoon hebben he. Niks ten nadele van jou maar het is je zoon die zo knap, lief en leuk isquote:
Oeps, ik zie nu pas mijn tikfoutje. Bedoelde dus Trotse papa isquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je weet dat we het wel over je zoon hebben he. Niks ten nadele van jou maar het is je zoon die zo knap, lief en leuk is
Gelukkig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Susie het volgende:
Hier ook een klein poosje gehad Zoë. Ik kreeg haar wel stil, lief niet. En was ook 's avonds inderdaad. Bij ons is dat gewoon weer over gegaan.
Ik vond het toen ook niet leuk voor hem, maar ooit komt de dag wel dat mama stom is en papa de bestequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Voel me er wel rot over en m'n vriend ook, die wil haar natuurlijk ook kunnen troosten. Hij doet hetzelfde als ik (behalve de borst geven natuurlijk maar die wil ze bij mij ook niet altijd, dus dat is niet de oplossing.)
Ja dat zal vast ook nog wel komenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook niet leuk voor hem, maar ooit komt de dag wel dat mama stom is en papa de beste
Thx !quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Kleinzusje welkom.
Mijn dochter is 2 dagen ouder dan die van Soesaverder zitten er wel een aantal rond dezelfde tijd.
En wat een ukkie je meisje vergeleken met mijn reusje. Die was dat na een week
Thx !quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hai!
Welkom kleinzusje! Mijn meisje is van 31 juli, idd 2 dagen na die van Son. Maar idd, wat een kleintje nog. E. woog vorige week 5120 gram en was 57 cm!
Hoe oud is ze ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Voel me er wel rot over en m'n vriend ook, die wil haar natuurlijk ook kunnen troosten. Hij doet hetzelfde als ik (behalve de borst geven natuurlijk maar die wil ze bij mij ook niet altijd, dus dat is niet de oplossing.)
Help !quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook niet leuk voor hem, maar ooit komt de dag wel dat mama stom is en papa de beste
thx !quote:
klap eens in je handjes, die ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Vier en halve maand en midden in de 19 weken sprong. Nog even doorbijten dus
Mijn mini heeft ook nog ruim een maand in maat 50 gepast. Was 3530 bij 50 cm bij geboorte (bij 41+1). Ik heb nog pakjes maat 50 bijgekocht want ze had maar 5 outfits en dat kon natuurlijk niet ;-). Het gaat nu wel hard want maat 62 past eigenlijk al heel goed! Ze wordt groot! Dinsdag weer naar het CB (prikjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !![]()
Tsja, vind de mijne al zo groot
[..]
Thx !Leuk hoor, zelfde leeftijd moeders !!!
![]()
Ben wel blij dat kzmini zo klein was, paste ze al haar maat 50 kleertjes die moeders op MP had gescoord, al maanden voor de geboorte![]()
Hoe gaan de nachten bij jullie ?
Hier nog niet echt lang slapen, om de 3 uur wakker. pffffffffff, pittig hoor.
Andere dames: weer mooie foto's ( scorpio ?) en tandjes, oh jee, dat komt nog....................
xxx
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !![]()
Tsja, vind de mijne al zo groot
[..]
Thx !Leuk hoor, zelfde leeftijd moeders !!!
![]()
Ben wel blij dat kzmini zo klein was, paste ze al haar maat 50 kleertjes die moeders op MP had gescoord, al maanden voor de geboorte![]()
Hoe gaan de nachten bij jullie ?
Hier nog niet echt lang slapen, om de 3 uur wakker. pffffffffff, pittig hoor.
Andere dames: weer mooie foto's ( scorpio ?) en tandjes, oh jee, dat komt nog....................
xxx
Weinig geklap hier nogquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
klap eens in je handjes, die ?![]()
Klopt het dat oei sprongen uitgaan van uitgerekende datum IPV geboorte datum. Die van ons moet haar eigen handen gaan ontdekken ( 8 weken) maar niks hoor. Ze was 3 weken te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |