abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116700296
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_116701026
Wat leuk, baby's die zich in zitpositie stemmen O+

Kyara, wat een grappige foto in moeders mooiste. Nou vandaag voor de 2e keer aardappel gedaan en dat was echt geen succes. Het was niet superglad, zaten echt hele kleine stukjes in, maar hij bleef maar kokhalzen. Bij de banaan heeft die stukjes van dezelfde grootte gewoon weggewerkt. Kan wel zijn, dat die stukjes iets gladder waren.

Mijn uk is nu niet meer de jongste op het kdv, hij heeft er een vriendinnetje bij van nog geen 3 maanden en stiekem heeft de leidster al bedacht, dat ze later gaan trouwen. O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_116701133
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn baby deed het ook Zoe, die wou ook heel graag zich optrekken aan mijn handen, maar nu hij echt zelf kan gaan zitten doet hij dat vanuit buiklig en kruiphouding. Zo'n sit-up is best heel zwaar, en volgens mij is het vooral nieuwsgierigheid en alles willen zien.
Ze is ook erg nieuwschierig. We hebben de box al meer in het midden gezet zodat ze meer kan zien
In de wipstoel leunt ze ook zo naar voren zodat ze nog meer recht op zit.
Wipstoel in lighouding is niet veilig want ze zet zich af en gaat dan steeds meer omhoog :{
pi_116701214
Rechtop op schoot houden?

Hier laten we de aardappel ook maar achterwege hoor Tinu. Ook gemixt met groente is het geen succes. Niet kokhalzen maar hij krijgt het wel moeilijk weg.
  woensdag 12 september 2012 @ 19:58:21 #5
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116701230
Cristel tilt ook haar hoofd omhoog in de kinderwagen. Idd net alsof ze wat wilt zien...(Zou het komen omdat wij dragen? Dat vraag ik me dan weer af...Van de jongens kan ik het me niet herinneren, dat ze dit deden...)

Ik zou ook gaan kokhalzen van alleen maar aardappel hoor Tinu :P 't is ook raar droog spul, zo'n aardappel...

Cristel heeft vandaag een wortel gekregen, eerst ff gekookt, en ze vond m aardig lekker, ze 'beet' er iig wat stukjes vanaf.
Oh en ze is gek op stokbrood kwam ik vandaag achter :Y ...zeker 1 stuk heeft ze opgesabbeld, de rest lag op de grond :')
pi_116701345
Zoe, heeft jullie wipstoel geen driepuntsgordel? Die van ons wel en ik maak Lior nu ook altijd wel vast, want anders gaat hij zich ook naar voren leunen en dan ben ik bang dat hij eruit valt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116701422
Ze zit al vaak rechtop op schoot

aardappel lijkt me ook erg droog :9
pi_116701495
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, heeft jullie wipstoel geen driepuntsgordel? Die van ons wel en ik maak Lior nu ook altijd wel vast, want anders gaat hij zich ook naar voren leunen en dan ben ik bang dat hij eruit valt.
Ja ik heb dr goed vast. Maar als de wipstoel in ligstand is, duwt ze zichzelf zo omhoog dat het echt niet veilig is. Dus dan gebruik ik de zitzak, voor het liggen. (of boxkleed natuurlijk)
pi_116701510
Ik ben zelf ook geen echte Nederlander, geen aardappeleter. Ik eet het wel en ook graag, maar met andere dingen samen en afwisselend met andere bijlagen zoals rijst, couscous en pasta. Nog 1 dagje, want ik geef 3 dagen hetzelfde en daarna maar weer ander groente of misschien zelfs fruit geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinuviel op 12-09-2012 20:10:16 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116701720
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef PureEvil het volgende:
Cristel tilt ook haar hoofd omhoog in de kinderwagen. Idd net alsof ze wat wilt zien...(Zou het komen omdat wij dragen? Dat vraag ik me dan weer af...Van de jongens kan ik het me niet herinneren, dat ze dit deden...)

Ik zou ook gaan kokhalzen van alleen maar aardappel hoor Tinu :P 't is ook raar droog spul, zo'n aardappel...

Cristel heeft vandaag een wortel gekregen, eerst ff gekookt, en ze vond m aardig lekker, ze 'beet' er iig wat stukjes vanaf.
Oh en ze is gek op stokbrood kwam ik vandaag achter :Y ...zeker 1 stuk heeft ze opgesabbeld, de rest lag op de grond :')
Ik draag nauwelijks (helaas, brak gestel :( ) en ik had echt een Koning sit-up :+

Tinu, zoete aardappel misschien? Heeft meer smaak.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_116701917
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik draag nauwelijks (helaas, brak gestel :( ) en ik had echt een Koning sit-up :+

Tinu, zoete aardappel misschien? Heeft meer smaak.
Cs, ik ga echt nog geen couscous of pasta aan mijn baby geven, ik had het daarbij echt alleen over mezelf. Zoete aardappel is een goed idee, die wordt ook zachter volgens mij en kun je met wat bv smeuiger prakken denk ik. Maar eh ik had bedacht om groente en fruit misschien wat af te wisselen, want nu is het nog echt fruitseizoen en over 2 maanden niet meer.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116702015
Ja, sorry, ik las scheef :@ Vond het al zo gek. Had snel geëdit maar je was me voor ;)

Pompoen is ook fijn, qua structuur ook wat aardappelig en dat seizoen komt er ook weer aan O+

Ik heb vanmiddag ook een tijd in de keuken doorgebracht en de vriezer staat weer vol. Appel-mango, peer-banaan, venkel-aardappel-tomaat, bloemkool-paprika en broccoli-courgette :9
pi_116702818
Kun je bij ons ook een middagje langskomen Soda? :@
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_116702959
Wat schuift het? :+ Ik vind het ook een pokkekarwei, maar goed, ben er nu weer voor een week vanaf :s)
pi_116703004
Het schuift een ehh.. unieke FOK!meet :7. Maarehm, een week maar? :o. Amai, waarom maak je niet meteen voor een maand?
pi_116703133
Woei, m'n eerste Fok-meet, da's sowieso uniek *O* Ik heb niet meer plastic bakjes :+
pi_116703180
Ow, ja. Dat is wel essentieel.

Hoe bepaal je dan de juiste hoeveelheid? Weeg je dat af?
Ik weet eigenlijk uberhaupt niet hoeveel gram die ukkies mogen eten. Pfrt. Staat vast wel in dat boekje van het voedingscentrum wat je bij het CB meekrijgt toch? :@. Of in het boekje?
pi_116703334
Gratis tip: Avent moedermelkbekers zijn uitermate geschikt, goed stapelbaar en precies de maat van één portie.

Ik vind dit trouwens al best goed georganiseerd van mezelf, dat ik niet met mijn handen in het haar bedenk dat we geen eten voor hem in hebben :@ Maar goed, een bloemkool, 2 paprika's, een venkel, een aardappel een broccoli en een courgette geeft ongeveer negen porties :o Valt mij ook steeds weer tegen.

Edit: ik hou voor het avondeten 200 gram groente en 100 gram yoghurt aan. CB advies ook. Binnenkort ga ik daarnaast ook nog rijst of couscous aanbieden. Ik prop dus alles in zo'n Aventbeker, of in een leeg Olvaritpotje (maar dat vries ik niet in) of ik weeg 200 gram af in een ander bakje.
pi_116703408
Goh.. Klinkt wel alsof je dus veel meer over zou houden.

Maandag moeten we naar het CB, ik heb volgens mij al wel info gehad inderdaad. Nog eens navragen dan. :)
pi_116703772
Ik ben eerst een voeding gaan vervangen met 200 gram fruit en twee weken later de volgende door 200 gram groente en 100 gram yoghurt en daarna de volgende voor de helft met een boterham. Maar het wijst zich vanzelf. Ik vond het in het begin best 'eng', dat vertrouwde van melk opeens weg, maar het is ook heel leuk, samen eten en ontdekken wat je kindje lekker vindt O+
pi_116703964
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef Kuukske het volgende:

Hoe bepaal je dan de juiste hoeveelheid? Weeg je dat af?
Ik weet eigenlijk uberhaupt niet hoeveel gram die ukkies mogen eten. Pfrt. Staat vast wel in dat boekje van het voedingscentrum wat je bij het CB meekrijgt toch? :@. Of in het boekje?

Uhhh dat weeg je niet af dat is hoeveel het kind eet. :+
Dat regelen ze zelf prima, wat er in gaat dat gaat er in :D
Kwestie van uitproberen en altijd iets extra's hebben.

Plus pas als het veel eet een maaltijd vervangen het is namelijk BIJvoeding tot 1 jaar.
pi_116704325
Maar het is wel handig om een aanklnopingspunt te hebben van hoeveel een kind moet eten om een maaltijd veilig te kunnen vervangen. En dat is dus, als dus de richtlijn, 200 gram groente en 50-100 toetje voor een avondmaaltijd. Mijn kind was bijvoorbeeld binnen twee keer aanbieden zover dat hij dat wegwerkte en we een melkvoeding vervangen hadden.

En ik vries dus in wat hij gemiddeld eet, dat lijkt me logisch. Soms wil hij nog wat meer, dan krijgt hij extra yoghurt of maak ik wat bij, soms zit hij na een half bakje vol. Ook prima.
pi_116731007
}:| Zo zit je bij de ka omdat je zoon zijn been niet gebruikt en zo gaat ie ineens kruipen en op zijn knieën zitten om speelgoed uit de doos te kunnen pakken *O*
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116731893
Fijn menicole! :)

http://www.babyfoonstore.(...)GGsrICFeTLtAodtzgAJw nieuwe babyfoon!
Voor mijn bekken/benen enz is het niet te doen om elke keer naar boven te gaan om te kijken (als ze geluidjes maakt, Kijken of ze wakker is etc)

Gister ook bloemen gekregen van m'n manager/collega's, zo lief!

S is lekker aan t kletsen,gillen en 'pfff'en :9 leuk spelletje als ik met m'n vinger op dr mond 'tik' als ze pfff doet haha
pi_116732114
MeNicole goooehhooed!!

Zoe oh super idee die foon ja!
Je moet ook allemaal filmpjes maken he van alle leuke dingetjes die je doet <3
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116732234
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:51 schreef bitterend het volgende:
MeNicole goooehhooed!!

Zoe oh super idee die foon ja!
Je moet ook allemaal filmpjes maken he van alle leuke dingetjes die je doet <3
Jaa heb allemaal superlieve filmpjes! Weet eigenlijk niet waar ik die kan uploaden(en verwijderen) zodat ik ze hier kan posten.

Met de babyfoon kun je het ook opnemen, lijkt me leuk voor als ze gaat staan enzo

S is wel mega afgeleid door de camera altijd :9
pi_116732284
op photobucket kan het!! mijn man heeft gisteren gefilmd terwijl onze mops lekker aan het (echt luid) Omnomomonmonmom geluiden aan het maken van tijdens het eten :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116732373
hahahaha lachen is dat he bitterend, Eva doet dat ook! Met een droog stukje brood, een kruimeltje van een koekje, fruit.... echt met alles is het omnomnomnomnom!
Tralalalaaa
pi_116732465
zal vanmiddag even kijken om te uploaden :)

Oh lijkt me lief O+ omnomnom
  donderdag 13 september 2012 @ 10:19:09 #30
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_116732868
Zo, wij zijn ook weer terug van een rondje CB. 7100gram en 69cm. Ze heeft een echte groeispurt (gehad) want volgens de curves zit ze nu qua lengte bijna op het gemiddelde. D'r gewicht zit er wel nog (ruim) onder maar gaat ook mooi in een stijgende lijn.

Voor de liefhebbers, de stats in de bv-curve:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116732914
Lekker ding is het die Draakje <3

ik ben al zooooo lang niet bij het cb geweest!! geen idee hoeveel ze nu weegt en hoe lang ze is :D vorige meting was met 7 maanden en de volgende is met de inenting van 11/12 maanden!
pi_116733341
MeNicole voor het kruipen *G*

zoe, fijn dat je zo een babyfoon hebt. Je kunt ook video's uploaden op Youtube, dan kun je de optie kiezen, dat mensen met een link, de video kunnen bekijken. Dezelfde link kun je dan bijv. Ook aan vrienden of familie sturen.

Nts, wow draakje gaat echt de lengte in zeg!

Mijn mini begint "brrrrrr" geluidjes te maken, lekker met veel spuug. Je moet er ook niet te dichtbij gaan staan :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116733621
:D O+
pi_116734344
Zoo, NTS, wat een groeispurt bij je draakje!

Filmpjes zijn leuk he, ik heb ook zulke leuke filmpjes van E. die lachend naar haar mobile kijkt O+. Zo waardevol! Bij ons in de buurt is een inbraakgolf en elke avond nemen we de foto- en videocamera mee naar onze slaapkamer. Áls ze inbreken nemen ze ons dat iig niet af.

E. heeft de nacht van dinsdag op woensdag gewoon 7 uur achter elkaar geslapen *O*. Wat waren wij uitgerust zeg :D

/klaagmodus aan :(
Pff, worden jullie soms ook zo moe van anderen...Mijn moeder vind het toch zo raar dat E. met haar 6 weken nog niet een echt ritme heeft (in de zin van precies om de 3 uur drinken) en dat ze 's nachts nog wakker wordt. Dat moet ze ook iedere x zeggen.
Als ik dan voor de 400ste x uitleg dat dat heel normaal is zit ze me raar aan te kijken. Dan zegt ze ook: 'Dan deden wij het vroeger zeker heel anders'. Ik vraag ook al 400x hoe ik dat dan moet regelen. Soms slaapt ze anderhalf uur en wil ze weer drinken. Ja, dat is soms lastig maar moet ik dan maar met een huilend kind rondlopen? Of dwingen om te slapen (mag ze mij vertellen hoe!). Zucht...volledig onbegrip van haar kant. En volgens haar deden mijn zusje en ik dat wel meteen vanaf dag 1 perfect :'). Wonderkinderen! Maarja, wij kregen flesjes he, dan heb je veel sneller een ritme. En dat is zo fijn! Ik wacht nog op de 'geef je nog steeeeeds borstvoeding' opmerking...
/klaagmodus uit
pi_116734441
Tante mijn moeder en schoonmoeder klaagden ook altijd (alsof ze er last van hadden) dat mijn kind niet gewend was om elke dag om dezelfde tijd te gaan slapen en waarom moet R zo veel drinken? je overvoedt haar hoor! stop maar met de tiet elke keer te geven zeg! ze huilt omdat ze buikpijn heeft zeker.....enzovooooooort....een oor erin... :*
pi_116734754
Irritant als mensen zich daar zoveel mee bemoeien.

Mooie stats van Draakje. Inderdaad een flinken sprong!

Zoë, fijn zo'n videofoon. Hij hebben ook zoiets en ik vind het ideaal. Zeker nu ik ook liever niet elke keer naar boven loop.
pi_116734861
Ik heb geen videofoon, ik stuur mijn man wel naar boven :D
pi_116735074
dat is ook een optie. maar de mijne is er niet altijd :D
pi_116735395
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116736098
R. O+

wat een schatje is het toch ook! En in het echt is ze minstens zo leuk O+
pi_116736777
:D brood weggooien, R kleine boefje

NTS
*O* voor de groeispurt

videoo :{w lukt niet met photobucket, welke codes moet ik gebruiken?
pi_116736951
Ik kom even snel buurten. Plan was meer mee te posten maar kan de weg naar de laptop nie meer vinden lijkt het. H. is nu net 3 weekjes en hij doet het super goed!
Had hem maandag voor het eerst in de draagzak gedaan want moest mijn dochter naar school brengen. Nou echt volgens mij was het een droom die voor hem uit kwam lol had hem nog nooit zo wild gezien :D
pi_116741075
Ll, welkom en nog gefeliciteerd.

Soesa, gewoon niet naar luisteren of zeggen: je mag het graag proberen. Mijn schoonmoeder vertelt ook weleens mooie verhalen. Maar zij heeft het dan ook een keer rond 6/ 7 uur voor elkaar gekregen om mijn zoon in de kinderwagen in slaap te laten vallen, terwijl wij daar buiten aan het eten waren. Daarvoor had ik dan respect.

Bitterend, kan niet wachten jouw lieve boevenmeisje weer te zien. Wat zit ze van de peer te smullen zeg.

Heb vanmiddag mijn peuter mee genomen van het kdv, hij was erg verdrietig. Nu ligt hij boven te slapen ik moet denk ik gauw weg mijn baby voeden en ophalen dus twijfel of ik de grote broer wakker maak of kijk of de buren even kunnen uithelpen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116742700
Ik zou kijken of de buren even kunnen bijspringen. als hij verdrietg was en nu slaapt zal hij wel doodop zijn geweest lekker laten slapen dan hoor;) Maargoed heb je nu waarschijnlijk niks meer aan.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  donderdag 13 september 2012 @ 15:34:56 #45
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116742974
MeNicole, wat fijn !!!!!!! *O*

Zoë, voor jou is zo'n babyfoon idd handig, geeft jezelf ook wat 'rust'.

NTS, wow wat een groeispurt :o

Bitterend, leuke foto's ! O+

Zoë, waarom maak je geen account aan bij youtube? heel makkelijk !

Mijn dametje slaapt ook weer;

En de wortel foto van gisteren! ff onder spoiler anders wordt het wel een erg lang bericht ;)
SPOILER
  donderdag 13 september 2012 @ 17:44:57 #46
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116747529
Bitterend _O- O+

En PE, ook zo'n moppie O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_116749410
Hallo! Ik kom me hier melden met kleine E.va :W

Ze is op 3 september om 17.45 geboren en woog 3140 gram en is 49 cm lang.

De kleine meid doet het supergoed, op dag 7 zat ze al boven haar geboortegewicht.
Gisteren was de kraamverzorgster voor het laatst.
Het is wel een achtbaan hoor, moeder worden, nooit gerealiseerd haha.

Het enige wat niet lekker gaat is dat ik onwijs last heb van tepelkloven en E.va niet goed aanhapt. Toen dinsdag voor de zoveelste dag op rij ik jankend zat te voeden en de kraamverzorgster ook door hAar tips heen was, hebben we een lactatiekundige gebeld.
Nu ben ik alles aan het kolven en geef ik via fles. Alleen kolven lukt ook niet echt omdat ik geen toeschietreflex heb.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 13 september 2012 @ 19:18:29 #48
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116750828
Welkom LeNeHe en je kleine meis! :W

Wat vervelend dat ze niet goed aanhapt. Misschien je vraag even in het borstvoedingstopic stellen? Ik heb ook alleen gekolft omdat ze niet goed aanhapte, maar weet niets van tsr. :*
  donderdag 13 september 2012 @ 19:31:01 #49
348178 NotTheSame
pi_116751346
Welkom LeNeHe! Misschien een idee om Oxytocine-neusspray te proberen als de tsr uitblijft? Moet wel op recept gehaald worden.

Ahw, PureEvil, die foto, wat lief!

Welkom lovelyjubbly!

Hier trouwens ook geeen video-babyfoon, en eigenlijk baal ik daar een beetje van maarja tis niet anders.

Hier heeft Draakje bijna de hele dag geslapen, en nu verrekt ze het gewoon he... Grmbl...
pi_116752574
PE aww ik wou ook dat mijn schatje duimde!! vind ik zo zoet uitzien!

LeNeHe :W gefeliciteerd!! moet je even in de bv topic vragen, daar zitten dames met veel ervaring :Y

Nts gaat het beter met draakje?

ik ben net in mijn tepel gebeten }:| o|O
  donderdag 13 september 2012 @ 20:01:04 #51
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116752748
_O- Mijn kerel in zijn neus en kreeg daar ook nog even een boek op gemept! _O-
pi_116752930
_O- _O- het wordt wat het opvoeden straks!!
pi_116754128
Ik word steeds in me tepel geknepen }:| o|O
  donderdag 13 september 2012 @ 20:31:35 #54
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116754340
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:27 schreef meissie1595 het volgende:
Ik word steeds in me tepel geknepen }:| o|O
Heb jij ook zo'n vervelende man :P
  donderdag 13 september 2012 @ 20:40:56 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  donderdag 13 september 2012 @ 20:44:02 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_116755125
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:59 schreef MeNicole2 het volgende:
}:| Zo zit je bij de ka omdat je zoon zijn been niet gebruikt en zo gaat ie ineens kruipen en op zijn knieën zitten om speelgoed uit de doos te kunnen pakken *O*
*O*
  donderdag 13 september 2012 @ 20:53:55 #57
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116755712
Oh sjips, had nog niet gejompeld voor Matthias! *O* Wat fijn MeNicole!
pi_116762333
MeNicole, wat geweldig *O*
En wat een mooie plaatjes weer O+

b, je hebt een boevinnetje ;)
pi_116767993
Jeah, voor Matthias *G*

De mijne probeert met mijn tepel in de mond alle kanten op te draaien, als hem een boertje dwars zit. In plaats van dat hij loslaat, zodat ik hem kan boeren :P

En *G* voor Asy's snelle jongen!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 14 september 2012 @ 07:52:25 #60
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116768225
Joepie, ze heeft uitgeslapen tot half 7! *O* Jammer dat ik zelf al vroeg uit moest, want moet werken vandaag.... Nu hopen dat ze dit morgen ook weer doet, zou fijn zijn :P
pi_116768279
Lekker susie!
(al vind ik t nog vroeg...de peuter was om 6.50 wakker. En t was nog donker, bah)
Baby was om half 2 en half 6 wakker en ze slaapt nu nog
Gisteren de hele dag geslapen in de wieg. Dag ervoor had ze amper geslapen. Oma heeft een goede invloed op dr :P
pi_116768746
Mooi he Lenehe O+
Ik heb tepelhoedjes gebruikt met kloven. Ze is nu 6 weken en borstvoeding gaat heel goed.

Hier allebei 7.15 son :P Ging het elke dag maar zo!!

Vervelend Soesa dat commentaar. Maar laat het gaan. Mensen hebben altijd wel wat te zeggen hoor, ook al gaat het heel goed.
Mijn moeder moet ook altijd even iets zeggen over slapen in d'r eigen bedje in d'r eigen kamer ofzo.
Korte antwoorden zijn dan het beste.
pi_116768790
Fijn sonnetje dat ze lekker geslapen heeft.

Welkom lj en Lenehe.

Gisteren Lisa haar schema omgegooid omdat ze telkens niet wilde slape overdag en juist vlak voor de fles dat wel ging doen. Nu 8 uur 12 uur 4 uur en half 9. Zowaar heeft ze het ook de nacht gered van half 9 tot kwart voor 8 toen flesje en ligt nu weer in bedje zodat ik rustg kan opruimen (zolang ze de fles boven krijgt doet ze dit goed voor een uurtje ofzo)

Vraag me af wat ik Lisa nou het beste kan geven als fruit door de reactie op de appel. Peer ofzo en zit er dan nog verschil tussen de soorten? of moet ik dit in het bijvoedingstopic vragen.

Nu lekker opruimen en om kwart over 12 op controle bij de gyn voor de ingreep. Ik vrees het ergste merk geen verschil...
pi_116768819
Wat goed MeNicole!

LeNeHe, welkom met je meisje!

Ondeugend meisje Bitterend! En Anouk ook al lekker bezig :D

Leuke foto's PE O+

Hier was het gisteravond rond 10 uur weer helemaal mis. Keihard brullen en dikke tranen. Hele gezichtje nat van traantjes, snot en kwijl. Zo zielig. MIjn hart brak :'( Ik denk tandjes. Duurde even voordat de dentinox werkte en uiteindelijk toch even laten huilen en toen is ie zelf in slaap gevallen (met mama voor de deur maar we weten dat hij pas echt gaat slapen als hij alleen is). Maar vanochtend is ie weer zijn eigen vrolijke zelf gelukkig O+
pi_116768852
Susie, fijn van het goede slapen *O*

Sonnetje, ja dat het nog donker buiten is maakt opstaan moeilijker idd.

Hier was de peuter ook om 6.50 uur wakker, bij ons heeft die dan uitgeslapen, normaal is het 6 uur. Mijn baby heeft ergens in de nachtgedronken, ik houd biet eens meer bij hoe laat het is. Alleen jammer dat ik niet kan doorslapen tijdens het voeden, ondanks, dat ik liggend in bed voed.

PE wat een leuke foto's.

Sam, je kunt op borstvoeding.com kijken voor wat betreft fruit & groente, bij bijvoeding en dan introductieschema. Ik houd dan de groente & fruit vanaf 6 maanden aan. En voor zover ik weet is appel meer allergeen dan peer en zeker meer dan banaan. Banaan gaat meestal ook heel goed, dus dat kan ook. Als je googelt vind je misschien ook iets over allergieen tegen fruitsoorten.
Hopelijk gaat alles goed zo bij de gyn, succes!

Kyara, wat zielig. Gelukkig dat de Dentinox heeft geholpen en hij nu weer vrolijk is.

Fijn van de lange slapers Troeta en MeNicole!

[ Bericht 19% gewijzigd door Tinuviel op 14-09-2012 08:58:52 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116768895
Hier was de kleine man pas om 08:00 wakker O+
pi_116768953
Hier was het ook iets voor 8 uur
pi_116768984
Rowan is nog niet wakker hier, zal zo wel wakker worden
pi_116769039
Moet wel zeggen dat ie er ook iets later inlag gisteren. We hadden een klein ongelukje met de magnetron waardoor zijn flesje niet snel opgewarmd kon worden en toen ik even snel naar de buurvrouw ging bleef ik weer plakken en zulks :P
pi_116769339
Welkom verse mama's! LeNeHe, misschien worden onze meisjes wel ooit vriendinnetjes ;)

Fijn, al die goede slapers!

Kyara, fijn dat de detinox gewerkt heeft :)

Hier weer even een pittig dametje, ik vermoed een sprongetje.. Stomme dingen. Gisteren vooral boos, boos, boos en niet willen slapen (en wel moe zijn..) Vannacht weer sinds een hele lange tijd een nachtvoeding (wat mij eigenlijk wel goed uitkwam, want enorm zere borst van de stuwing, dat had ik niet gered tot de ochtend) en vanochtend om 07:15 wakker. En gelukkig heb ik zelf ook heel beroerd geslapen, dus kan niet heel veel hebben vandaag :')
Ze ligt nu wel weer even te slapen in de box, ze kan het wel gebruiken volgens mij..
Maar aan de andere kant kan ze ook zo enorm leuk doen! Vanochtend (tussen de boze buien door) hele verhalen aan het brabbelen, me roepen als ik niet kijk, geluidjes na doen en lachen O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:13:14 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116770635
Half 7 is ook nog vroeg, maar 5 uur nog vroeger ;) :D
pi_116773283
Marjolijntje, het is gewoon eng. Onze ukkies schelen 1 dag en wij hadden gister ook een off day. Vermoed idd een sprongetje. Vorige keer hadden we ook al een synchroon-sprong :o :D.

Arme Midas, gelukkig gaat het nu weer beter :*.

Wij zijn een midweek weggeweest, nu weer bijna thuis. De kleine heeft zich super gedragen, ging goed slapen in een vreemd bedje (behalve gister dan). We hebben met hem gezwommen, dat vond hij eerst wat gek, maar toch ook wel leuk! En omdat opa en oma ook mee waren, konden mijn lief en ik ook een paar keer samen weg O+.

En woensdag was hij 3 maanden *G*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116779389
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:13 schreef Susie het volgende:
Half 7 is ook nog vroeg, maar 5 uur nog vroeger ;) :D
8:40 hier *O*

Hij gaat straks mee naar een bruiloft.. En de laatste tijd roept ie nogal hard, zo hard dat de overburen het nog horen.. We stoppen hem maar vol met ontbijtkoek tijdens de ceremonie denk ik :+
Trotse mamma :)
pi_116780215
Ohh, was 9 uur hier vanmorgen O+ :P
pi_116780647
Fijn dat het zo goed is gegaan Phaidra! En 3 maanden alweer *O*

Veel plezier en succes Nirak en Faithz!
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:09:31 #76
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116780913
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:50 schreef Xanteh het volgende:
Ohh, was 9 uur hier vanmorgen O+ :P
En 's nachts?
  vrijdag 14 september 2012 @ 15:09:54 #77
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116780921
Succes Faithz! :)
pi_116781388
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:09 schreef Susie het volgende:

[..]

En 's nachts?
Iets tegen 12 de laatste voeding. Normaal is het van half 8 tot 11, twee borsten en dan van iets voor 12 tot 7. Maar gisteren heeft ze nauwelijks van half 8 tot 12 geslapen. Steeds huilen, ze had ergens last van. Maar wat.. geen idee :(
pi_116791939
Succes met het huwelijk Faithz, hoewel ik denk dat jullie daar al lekker zijn.

Xanteh, wat sneu.

Hier werd de opvolger van de aardappel de broccoli en kijk eens hoe enthousiast mijn uk erover werd:

Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 14 september 2012 @ 20:20:28 #80
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116792302
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:21 schreef Xanteh het volgende:

[..]

Iets tegen 12 de laatste voeding. Normaal is het van half 8 tot 11, twee borsten en dan van iets voor 12 tot 7. Maar gisteren heeft ze nauwelijks van half 8 tot 12 geslapen. Steeds huilen, ze had ergens last van. Maar wat.. geen idee :(
Nette tijden wel! En dat laatste, dat ga je je nog wel vaker afvragen ;) Ik zojuist nog! :D

Wat een moppie Tinuviel! O+
  vrijdag 14 september 2012 @ 20:22:47 #81
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116792409
Ah, goed bezig die kleine van jou Tinu! ^O^
(ik deed een poging met bloemkool,maar dan pleuren die roosjes er allemaal vanaf.. :') )

Cristel heeft vanavond bijna niks gedronken...Dus eigenlijk heeft ze nu maar 2 flessen op en een fruithapje...Veel te weinig, maarja...ze wou gewoon niet :{

Net weer terug van de kledingbeurs, hoop dingen gekocht! Jassen, spijkerbroeken, truien voor de jongens en spijkerbroeken en jurkjes voor cristel, en nog 2 dingen van playmobil, vtech muziekboekje in het duits natuurlijk ;) , en een duits/engels boek. totale schade.....43 euro.
pi_116792422
Inderdaad Susie, het blijft toch maar gissen. Hier een combi van tandjes, verkouden en sprongetje geloof ik. Maar dan wel op zijn Midas' dus het viel best mee, beetje jengelig af en toe.

Die brocoli wordt wel enthousiast ontvangen. En wat gaat het toch hard! Tijdens de draagmeet was hij echt zoveel meer mini!
  zaterdag 15 september 2012 @ 10:00:42 #83
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116808685
Oh! Het was vandaag 6.40....zal het dan toch?? Voorzichtige *O*
pi_116808844
Ik hoop het Susie *O*

Hier was het gewoon weer half 10 slaapkop hier. hij heeft dan gistermiddag wel maar 1 uurtje geslapen.

Dinsdag ochtend vertrekken wij voor 3 weken naar portugal :D
  zaterdag 15 september 2012 @ 20:02:37 #85
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116824598
Wat heerlijk meissie, lekker warm daar (neem ik aan!)
  zaterdag 15 september 2012 @ 21:17:28 #86
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116828149
Vandaag is de fotograaf geweest, dezelfde als die Faye heeft gefotografeerd;

SPOILER
pi_116828672
Die ene laatste haha, ik kan vliegen!! En die laatste foto is erg leuk :) Echt een schatje O+

Susie: ja vorige week had ze ook zo'n avond. Gisteren ging goed en vandaag tot nu toe ook. Geen dag is hetzelfde ben ik al achter haha :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Xanteh op 15-09-2012 21:30:49 (.) ]
pi_116828844
Tinu wat leuk zo'n mini met groente!

PE oh O+ wat n lieverd! Leuke foto's
pi_116829997
PE goed ingeslagen bij de kledingbeurs. En die foto's O+

susie, ik hoop dat dat de nieuwe tijd wordt.

Kyara fijn dat het tandjesleed zich bij Midas in "maar" een beetje jengeligheid uit.

Xanteh, dat is de uitdaging met een baby.

Ja de lol zat er wel in met de broccoli. Maar eten, hoh maar! PE, hij haalde met bijten op het stronkje ook een best groot roosje eraf.
Gisteren eindigde het trouwens zo, dus bliefte hem niet helemaal:

Gezien hij steeds aan het kokhalsen was heb ik vandaag toch maar gepureerd gegeven. Na een beetje rondschuiven in de mond, kwam het er steeds weer uit, dus meneer heeft van elke hap 2-3 keer genoten.

Ik geef nu 3 dagen steeds dezelfde groente of fruit, dat moest volgens mij om te kijken of hij op bepaalde groente of fruit reageert. Nu vraag ik me af of dat wel opgaat als hij zowat niets binnenkrijgt?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116831198
PE, ook al van die mooie foto's! O+ Die ena laatste is echt superleuk ja!

Hier zijn we (mn broertje en ik) spontaan uit eten geweest en Faye is meegegaan. Het ging echt super goed! Wel een paar kleine moppertjes, maar tiet erin en stil O+ Het ging echt heel veel beter dan verwacht. En een hoop mensen die even kwamen kijken naar onze rustige baby en dat ze het zo goed deed en ze zo lief was. *trotse mamma* Ze kan het wel!
Ze lijkt ook weer over haar ergste mopperbui heen te zijn. Vandaag veel vrolijker, wel nog enorm mama-plakken, maar als ze dan blij is kan ik dat ook een heel stuk beter hebben :)
pi_116838748
Mooie foto's PE!

Tinu, geen idee. Lijkt me wel toch. Maar misschien is hij er zelf nog niet echt aan toen en is het meer smaakjes leren kennen dan echt eten.

Fijn dat het zo goed is gegaan Marjolijntje! Is zo fijn als je ze makkelijk mee kunt nemen. Wij zijn gister met Midas naar de stad geweest en vanmiddag gaat hij mee naar eenverjaardag. Maar nu hij wat groter wordt, moeten we wel meer rekening houden met zijn slaapjes. Maar wel fijn dat het nog kan. Met 3 hele jonge kinderen doen je dat toch iets minder snel denk ik.....
pi_116838815
Lijkt me ook Kyara. Fijn dat het nu nog wel makkelijk gaat!

Marjolijntje, klinkt gezellig!

PE, mooie foto's O+.

Tinu, ik denk dat er vast wel iets naar binnen gaat, al is het misschien alleen wat kookvocht. Als hij echt allergisch zou zijn, denk ik wel dat je dat merkt (maar zeker weten doe ik het niet).

Hier een roerig nachtje, mini was wakker om 23.45, 3 (poepluier) en 5 uur. Dat ben ik niet meer gewend :O
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 16 september 2012 @ 09:25:08 #93
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116839168
Mooi PE! O+

Na even wat gemopper om 5.30, heeft ze het wederom uitgehouden tot 6.30! *O*
pi_116839264
Kyara, maak me idd ook niet druk om hoeveel hij innen krijgt. Ik doe het meer voor het wennen aan de smaak en de structuur en hem laten ontdekken dat je ook eten in de mond stopt en hoe dat werkt. Ik denk dat hij vanzelf goed gaat eten als hij eraan toe is en denk dat hij dat misschien wat sneller doet dan als ik pas met 6 maanden was begonnen. Ik wou alleen weten of ik nu dan al reacties op voedsel kan uitsluiten of of ik daarvoor nog eens 3 dagen hetzelfde groente of fruit moet geven als hij goed eet.

Marjolijntje, fijn dat het zo goed ging met uit eten gaan.

Kyara, dat zou heel goed kunnen, dus nog even goed van genieten, voordat Midas broer(s)/zus(sen) komen.

Phaidra, balen van de roerige nacht. Misschien nog even bijslapen vanmiddag?

Susie, fijn dat het zo goed ging.

Even een vraag ik ga vandaag kinderkleertjes kopen. Mijn uk zit nu in maat 62, 62/68, 68 is vaak nog te groot. Nu heb ik nog winterjassen in maat 68 maar twijfel of dat over een paar maanden nog past, zeker als er ook nog een truitje onder gaat. Hoe snel zaten jullie kids kwa winterjas in 74?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 16 september 2012 @ 09:39:21 #95
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116839314
Hier hetzelfde vraagstuk Tinuviel. Ze zit nu best al een poos rond de 80, sommige merken 86 (bovenstukken dus), maar zal je zien, koop ik nu een winterjas 86, dat die te klein is als het echt koud wordt! Vind het super lastig! Ik heb een ontzettende leuke winterjas liggen (van vriendin gekregen), mt 74, die kan ze heel misschien nu nog wel aan, maar als het echt koud wordt dus echt niet meer... ;(
Ik ga maar eens met haar passen en dan koop ik er 1 die wat ruimer is, maar dat je er nog een trui onder kan doen ofzo?
  zondag 16 september 2012 @ 09:40:08 #96
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116839322
Overigens draagt ze hier ook nog 68 tuniekjes, die waren eerst tot haar knieen en nu dus net over haar kont :D
pi_116839433
Susie, ik ga het denk ik ook maar passen, net als jij, in ieder geval bij mijn grote. Ik weet nog niet of ik de baby meeneem, anders koop ik maar gewoon een jas voor het geval dat. Verder hoef ik bijn geen kleding te kopen voor mijn uk, dus het valt best mee.

Gisteren gooide L. zijn benen zo hoog in de luvht en opzij, dat hij zo omdraaide op zijn zij en met het hoofd tegen de spijlen van de box aan. Hij schrok er best van. Ik zie hier ook steeds meer interactie tussen de grote en de kleine, zo leuk. De grote gaat dan voor zijn kleine broer staan en maakt hem aan het lachen, dat is zo O+

volgens mij heeft de broccoli wat gasvorming tot gevolg, kan dat? Hij knettert, soms vrolijk, soms minder vrolijk dag en nacht door :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116839476
Tinu Puck groeide op de plus 1 lijn en is van februari en is de winter door gekomen met maat 74 en 80 jas.
Misschien heb je er iets aan.

En op marktplaats is altijd wel wat te vinden mocht je straks toch nog groter nodig hebben. Of hier in V&A.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_116839520
Floris had 68 en 74 van winterjas t eerste jaar. Hij is van juli.
Voor zn zus vind ik t lastiger. Die is groter dan dr broer toen, dus denk dat ik 74 koop. Ze zit nu in 56 en 62 (steeds meer 62)
pi_116839533
Dml, zie je maar hoe verschillend dat is, mijn grote is van begin februari, zat ook rond de -2 lijn en kwam de winter door met deze maat 68 jassen, dat was in 2009.

Mijn baby nu, zit kwa gewicht wel wat hoger dan mijn eerste. Op de bv curves ongeveer op de -1 lijn. Maar de winter kan dus nog over 5 naanden heersen.

Dml, marktplaats of v&a hier is natuurlijk altijd nog een optie, mocht ik tekort komen, dankje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116840228
Lastig hoor die maten. Midas heeft maar 1,5 maand in 68 gezeten. Hij zit nu net in 74 en ik twijfel ook of ik een winterjas in 74 of 80 moet hebben. Gelukkig heeft hij al een jackje en een dik winterpak in 74 dus ik kan altijd nog een jasje in 80 erbij kopen tzt. Maar vaak is het pas echt goed koud in januari/februari en dan zal hij wel in 80 zitten denk ik.

Tinu, volgens mij hoeven ze maar heel weinig binnen te krijgen om een allegische reactie te krijgen. Volwassenen die allergisch zijn voor pinda's of zo die krijgen al een reactie als er maar een minideeltje in zit. Het lijkt mij dat een kleine baby dan zeker een reactie zal geven. En groot gelijk hoor, lekker uitproberen nu!
pi_116840858
Heb net allemaal kleren van mijn grote uitgesorteerd. Daar kwam toch nog een zooi kleding maat 74 en 80 uit,incl. Een winterjas. Ik denk dat ik dan toch maar geen winterjas maat 74 meer ga kopen. Dan doe ik wel maat 80 als de 68 jassen niet meer passen en sla ik de mouwen om ofzo.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116842142
Tinu, anders kan je altijd een jasje lenen hoor, als hij echt in 80 verzuipt. Tegen die tijd is Midas er net uit denk ik.
  zondag 16 september 2012 @ 12:26:02 #104
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116842640
Ik heb hier voor de winter gegokt op maat 74 en 80. ze heeft nu 68/74 aan, jurkjes en shirtjes vooral al 74...

Oh ik heb goed verkocht op de kledingbeurs! 69 euro *O*
pi_116842678
Wat lief van jou, Kyara. Jij gaat denk ik Midas kleding bewaren voor je tweeling, toch? Soms is het handig dat je kleding kunt hergebruiken, maar als er teveel verschil in de maanden van geboorte zit, kan het zijn, dat de kleding op het verkeerde moment past. Zo hadden wij heel weinig kleine rompers ( maat 50/ 56) met korte mouwen bijvoorbeeld. Dat zal met de andere kleding misschien wel vergelijkbaar zijn.

PE wat goed, ¤70 in het zakkie!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116844937
Ja, is wel even afwachten wat het geslacht is maar er zit ook nog wel genoeg unisex spul tussen (spijkerbroekjes en rompertjes kunnen altijd wel). Midas is van begin januari en de tweeling zal wel eind februari komen dus qua seizoen wel redelijk gelijk.

Heb in maat 68 behoorlijk veel najaarskleding die Midas dus nooit aangehad heeft dus hopelijk wordt het dan volgend jaar gebruikt.
  zondag 16 september 2012 @ 16:23:40 #107
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116851958
-O- Mn dametje heeft koorts....39.1 :{ Hele dag was ze al aan het piepen/janken, en ik vond net dat ze toch wel warm aanvoelde...(en ze is snotverkouden..ook nog eens)
Nu zetpil, en ze slaapt.
(en echt...ik geef niet graag zetpillen en andere meuk aan mn kinderen...maar dit was ook niet meer leuk ;( )
pi_116852719
Bah hoop dat ze snel beter word PE. Altijd sneu om te zien als ze koorts hebben :*
pi_116855378
PE, hopelijk is ze snel weer opgeknapt.

Zo he, bijna ¤100 uitgegeven, maar daarvoor ben ik wel weer een paar maanden klaar voor de grote man. En voor de kleine heb ik een mooie set (broek, overhemd, gillet gescoord). Wou nog wel een tweede overhemd, maar dat was er niet. De 0-12 maanden sectie, was ook een beetje teleurstellender dan de grote kids sectie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 16 september 2012 @ 17:48:23 #110
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116855598
Wat sneu PE! Beterschap! :*
pi_116856561
Sneu PE, beterschap!

Lekker Tinu! Waar heb je geshopt?
  zondag 16 september 2012 @ 18:25:30 #112
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116856923
Ik heb zojuist de uitnodigingen gemaakt voor haar 1ste verjaardag :X ;(
pi_116857025
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, ze is toch nog lang geen 1? Dat kan niet!!
  zondag 16 september 2012 @ 20:04:04 #114
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_116861064
Zo hier weer een bericht van ons :W
Wel steeds meegelezen maar het kwam er niet van om te posten.

Susie :o gaat snel he, hier nog 2 maanden te gaan en dan is Rayen ook al 1 w/

MeNicole, gelukkig zeg dat die kleine weer lekker kruipt en zijn beentje gebruikt.

Pfff hier gaat het zo snel, `pas` was hij nog 2750 gram en nu is hij bijna 9 kilo ;)
Hebben we net een nieuw autostoeltje aangeschaft zodat hij zit en vooruit kan kijken :+
Gaat hij mee in het winkelwagentje, net als de kleine bij Susie is het geweldig om overal rond hem heen te kijken bij het boodschappen doen en heeft hij de grootste pret.
Hij wil niet meer zitten maar alleen maar staan en schuifelt al langs de bank :+
Hij eet mee met ons als we bbq-en :Y)
Mijn kleine man wordt groot :o
Rayen 2½ jaar!
  zondag 16 september 2012 @ 21:10:42 #115
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116866397
Het klinlt heerlijk allemaal TJ! O+ En al in een echte autostoel?! Stoer hoor! Ik heb een kleine smurf, past nog in de mc :D

En ja.... Ietsjes meer dan een maand nog... Vorig jaar had ik er al een week verlof opzitten en deed ik lekker helemaal niets, behalve uitdijen! _O-
pi_116868421
Beterschap PE

Lekker gewinkeld tinu :)

Wat gaat het snel met de mini's! Bijna 1 alweer :o

Hier een druk weekend gehad, vrijdag&zaterdag bij schoonouders in een vakantiehuisje geweest.
S was om 4uur snachts wakker, lag lachend en gillend (lekker kletsen dus) in het campingbedje. We vonden het wel grappig maja schoonouders zijn dat natuurlijk niet meer gewend haha. Mijn vriend is dus maar even met haar gaan wandelen snachts en om 5:15 sliep ze weer en om 6 en 9 uur weer wakker.
Echt uitgerust waren we niet maar het was wel leuk.

Vandaag verjaardag met veel kindjes, vond S minder leuk die drukte ( had ik wel verwacht) en na een uurtje gaf ze dat wel aan en zijn we naar huis gegaan.

Met mij gaat het iets beter met het lopen enzo, erg fijn, rust heeft me wel goed gedaan ( niets in het huishouden gedaan voor 3dagen en mijn vriend heeft S verschoond etc )
pi_116880293
Mijn net nog baby slaapt nog steeds :o
pi_116880689
Lekker MeNicole! O+ van genieten!

Ik heb vandaag een baby vol snot :(
  maandag 17 september 2012 @ 09:35:05 #119
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116880767
Ja ik ook marjolijn...En gisteren ook al :( Zielig he :{

Fijn MeNicole! Mijne ligt nu ook weer te pitten, slaapkop :P

Zoë, fijn dat het nu weer wat beter met je gaat, deze week weer een afspraak bij de osteopaat toch?
pi_116881124
Mijn baby ligt ook te slapen.
Best lekker. Vannacht was ook fijn :D van half 11 tot 4 uur. En toen tot 8 uur. Daarna ging ze om 8.40 weer naar bed.
(was er wel om 1 uur uit voor peuter en om 7uur eruit.voor hem)
Ze slaapt nu ook in dr wieg, eerst werd ze steeds wakker overdag. Maar dat gaat nu ook goed, wat best fijn is. Ook voor peuter.

Straks naar de verloskundige. Best gek, voor.de allerlaatste keer. Afsluiting van de prille babytijd ;( (word daar wel een beetje emo van, nooit meer zo'n klein babytje ;()
Maar goed.even mn baby showen, das wel weer leuk :D heb altijd succes met beide kinderen O+ :')

Sneu die snotterende baby's.

Offtopic: ben bang.dat ik straks iemand van een dak af zie vallen :') is iemand bezig.met dakkapellen en loopt tussen twee huizen in en van een ladder af met spul in zn hand en zit niet vast :P dus in gedachten zie k m al gaan :')
pi_116883196
Susie, wat gaat dat weer hard zeg!

Fijn voor de lekkere slapers. En balen voor de nachtbrakers..
Hier een huiltje om 2 uur, en een verloren knuffel om 5 uur. Maar ik ben niet wakker geweest. Mijn man slaapt een stukkie lichter :P

Sonnetje, dat is wel een afsluitmoment..
Mijn VK (die de bevalling heeft gedaan) heeft haar kind op dezelfde school als mijn oudste. Ik blijf het vreemd vinden. We hebben zo'n intiem iets gedeeld. En op school is het toch gewoon een andere ouder, waar je mee praat over koetje en kalfjes. Voelt een beetje alsof ik de bevalling negeer, maar tussen andere ouders ga ik niet praten over mijn bevalling..

Hier ook alles goed. De baby veranderd ook hier langzaam in een dreumes hier. Daan trekt zich sinds dit weekend op zijn knietjes aan de salontafel of speelkist. Dan lijkt hij weer een stuk groter zeg. En hij blijft ook eindelijk goed zitten in de tafelstoel. Op de grond ook wel, maar binnen 5 seconden heeft hij wel iets gezien waar hij heen wil tijgeren. Dus geen idee hoelang hij het echt kan ;)
Vrijdag weer CB, zal wel een kilootje of 9 zijn.. Zijn grote broer zat met 9 maand klem in de MC met bijna 11 kg. Toch wel een verschil. Maar Daan is dan ook een maandje eerder met die motorische dingen.
  maandag 17 september 2012 @ 11:43:34 #122
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116884200
Slaapkoppen hier :D

Anouk gooit even het ritme om vandaag! Normaal gaat ze weer slapen tussen 8 en half 9, vandaag dus niet :( Waarop ik mij maar ff snel aangekleed heb en we naar de supermarkt zijn gespurt, anders zag ik het al gebeuren dat ze nog lag te pitten en wanneer ze wakker zou worden, ik nog geen brood in huis had... En dat klopt, mevrouw ligt nu nog te pitten :D
Ben dus benieuwd hoe het vanmiddag loopt.... Wilde eigenlijk even wat winkels af enzo en meestal doe ik dat dan na haar ochtend tukkie en dan kan ze er 's middags rond 13 weer in...nah we zien wel!
pi_116884393
Hier geen slaapkop de afgelopen dagen. 's nachts opeens 2-3x wakker en overdag niet in z'n bedje willen liggen (en natuurlijk wel moe zijn...). Het wordt er niet gezelliger op :P.

Wat gaat het toch hard met de bijna-dreumesen! Onvoorstelbaar dat het hier over 6-9 maanden ook zover is!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116884730
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 09:51 schreef Tinuviel het volgende:
Susie, ik ga het denk ik ook maar passen, net als jij, in ieder geval bij mijn grote. Ik weet nog niet of ik de baby meeneem, anders koop ik maar gewoon een jas voor het geval dat. Verder hoef ik bijn geen kleding te kopen voor mijn uk, dus het valt best mee.

Gisteren gooide L. zijn benen zo hoog in de luvht en opzij, dat hij zo omdraaide op zijn zij en met het hoofd tegen de spijlen van de box aan. Hij schrok er best van. Ik zie hier ook steeds meer interactie tussen de grote en de kleine, zo leuk. De grote gaat dan voor zijn kleine broer staan en maakt hem aan het lachen, dat is zo O+

volgens mij heeft de broccoli wat gasvorming tot gevolg, kan dat? Hij knettert, soms vrolijk, soms minder vrolijk dag en nacht door :P
Wij hebben voor Lisa afgelopen vrijdag een winterjas maat 68 gekocht. ze zit nu in 62/68 en 68 word qua shirt soms al te klein maar een winterjasje maat 74 was og echt te groot. Heb bij c&a een jasje van 15 euro gekocht als hij dan rond december pofzo niet meer gaat koop ik da wel een tweede jasje bij de wibra of zeeman voor niet teveel geld.

Susie ik den kdat 86 nog wel gaat hoor. onze peuter van bijna drie heeft een wnterjas in maat 92 en die past nog prima!
  maandag 17 september 2012 @ 12:04:41 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116884806
Wel afhankelijk van merk in ieder geval. En vergeet niet dat ik een kleine bollo heb he? :P

Na het vorige bericht werd ze wakker! :D Ze zit nu een broodje te eten alsof ze nooit wat krijgt! :D
pi_116886087
PE
Klopt morgen moet ik weer, (8> heeft dan zorgverlof, vind ik wel een fijn idee

Winterjas, gaat bij ons 74 worden denk ik. Ze zit nu al een tijdje in 68 en een aantal dingen worden al wat kort. Ze heeft nu een lekker dik vest
http://www.olliewood.nl/m(...)_2514_1332327380.jpg

En een lodger voetenzak. Is voor nu ( vooral svonds ) lekker warm
In de winter de stokke voetenzak en dan zoek ik wel een mooi jasje

slapen gaat hier niet zo top, S is echt moe maar slapen... Ho maar.
Na 2,5uren naar boven/ beneden etc slaapt ze hier gelukkig weer.
  maandag 17 september 2012 @ 13:12:18 #127
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116886855
Slapen wil hier ook even niet top. Of nouja, slapen wel maar alleen maar op papa of mama. Ze zit niet lekker in haar velletje op 't moment. Hangerig, snel en meer huilen, veel slapen, veeeel drinken...ik vermoed een 'sprongetje' want tegelijkertijd, als ze niet huilt of slaapt ;), wordt ze zo wijs! Ze lacht (met geluid O+) naar alles en iedereen, krijgt af en toe haar duim in haar mond en sabbelt erop, zit alles te bekijken en wilt het liefst rechtop zitten om maar niets te missen. Omdat ze nu zo zielig is laten we het 'overdag-in-eigen-bedje-slapen projectje maar heel even voor wat het is, we blijven heen en weer lopen en E. Is snel helemaal over de rooie ;(. Arme meid!
pi_116889512
Zeau, weer uitge-CB't voor anderhalve maand hier.
Mannetje is 7500 gram en 66cm schoon aan de haak. Al is ie volgens mij langer, z'n nekje had ie opzij gebogen. Heel die curve naar de maan natuurlijk "Goh, hij volgt wel een raar lijntje hier.." Leer dan ook meten. :{w.

Maar goed.

Ik ben tevreden. :)
pi_116890361
Oh my, ik ben nog maar 1 dagje mama van een baby! Hoe kan dat???
Gisteren verjaardag alvast gevierd, was leuk!
Maar morgen is het echt! En ik herleef in m'n hoofd echt de dagen van vorig jaar, van dat de weeën begonnen en het hele proces naar dat ze er was. Heel raar.
Tralalalaaa
  maandag 17 september 2012 @ 14:55:16 #130
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116891003
_O- Is hij gekrompen Kuukske :D

Oeh TAP, nog maar 1 dag baby! Doe je wel even een spammetje hier?? Of doe je daar niet aan?
pi_116891248
Dat nog net niet Suus.

Spannend TAP! Geniet er nog ff van ;).
  maandag 17 september 2012 @ 15:57:56 #132
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116893539
Anouk heeft weer wat nieuws ontdekt; het matras in je ledikant kan je ook omhoog trekken.... }:|
pi_116898449
Anouk :D

Aaah TAP, wat een mijlpaal. Kan me voorstellen dat alles weer de revue passeert. Eva nog 1 nachtje baby en dan een echte dreumes. O+

Kuuks, wij hebben ook een rare knik 'naar beneden in Midas' lengte lijntje :D Maar fijn dat alles goed was verder.

:* voor de zieke kindjes
pi_116907758
Anouk.. Dat klinkt alsof je bijna een dreumes bent :P

Tap, nog een paar uurtjes..

Daan is nu goed aan het oefenen:
  maandag 17 september 2012 @ 21:18:32 #135
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116909261
Daan O+ Wat een lekker binkie DF!
pi_116909312
Ik doe wel een spammetje morgen :)

Het is echt gek, kan me nog zo enorm goed herinneren dat ik in de middag al wat voelde rommelen en dat ik in de avond Deep Blue Sea ging kijken met manlief. En dat ik daar zo om heb gelachen en dat we uiteindelijk om 23.00 u de dokter hebben gebeld. En dat de weeen toen niet zo dramatisch waren, maar na het toucheren zoveel erger werden.... en gewoon heel de gang naar de geboorte toe, het staat me nog zo enorm bij! Alsof het gisteren was. Heb er ook een soortvan weemoed naar. Hele dagen alleen maar voeden, voeden, voeden, lekker veel knuffelen en dat ze eigenlijk nog niks kon qua geluidjes maken enzo.

Nu stapt ze aan tafel rond en hangt ze continu aan me te hangen en kan ik haar niet rustig omkleden of verschonen, en geef ik sinds gisterennacht geen borstvoeding meer 's nachts.
Dat laatste is toch een beetje dubbel. Ook al is het een heerlijk idee om door te kunnen slapen, het is toch wel heel knus en zoiets liefs. Hopelijk komt ze nu geen 6 keer vannacht ofzo omdat ik dit heb gepost, haha.

Nu roept ze vaak papa, kan ze heerlijk schaterlachen en het is gewoon een heerlijk grietje. Ik ben zo trots op haar zoals ze is, onze lieve baby voor nog maar 1 dag. Morgen om 8:50 is ze baby-af, dan is de dreumes...
Tralalalaaa
pi_116918267
Mag ik meeschrijven ? :D :*
Moet me nog gaan inlezen, maar mn kleintje groeit zo hard !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_116921420
Welkom kleinzusje.

Tap gefeliciteerd met eva 1 jaar alweer!

Wij gaan zo weg voor 3 weken portugal

Tot over 3 weken!
  dinsdag 18 september 2012 @ 05:47:39 #139
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116922162
TAP gefeliciteerd met Eva! *O*

Meissie, fijne vakantie! *jaloers*

Welkom kleinzusje :W

En ja, het is vroeg :(
pi_116922470
TAP, van harte met je kleine meid *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 18 september 2012 @ 07:33:36 #141
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116922522
TAP, van harte *O*

Fijne vakantie meissie!

Volgens mij is mijn meisje ziekjes ;(. Ze heeft gister een paar keer flink gespuugd en huilt af en toe zo zielig...Ze heeft geen koorts gelukkig en plast nog meer dan genoeg dus meer dan continue lichaamscontact (dat wil ze) kan ik volgens mij niet voor haar doen ;( .
pi_116922743
TAP gefeliciteerd!!

Balen Susie..

Welkom kleinzusje!

Soesa, hopelijk is het snel over..

Hier was het 7 uur. En geen nachtelijke feestjes. Beter.. ;)
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:36:44 #143
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116923086
:o Daan! ^O^

TAP Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Welkom kleinzusje!

Ach Susie, zo heb je nog wat aan je dag :P

Sneu Soesa, hopenlijk is ze snel weer beter :{

[ Bericht 14% gewijzigd door PureEvil op 18-09-2012 09:45:44 ]
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:39:42 #144
348178 NotTheSame
pi_116923122
Take_a_picture gefeliciteerd met E!!!!

Kleinzusje, welkom!

Mogguh Susie, balen dat het weer zo vroeg is!

Meissie, veel plezier op vakantie!

Soes, beterschap voor je mini!

Daan! Doe je nou!? Wat goed zeg!

Draakje is momenteel al heftig muziek aan het maken terwijl papa ziek te bed ligt, dit gaat ie niet leuk vinden :') ...
pi_116924180
18 september 2011, de uitgerekende datum. Het is 8:50uur en er ligt een warm hummeltje op mijn buik.
Hoera, Eva is geboren!

SPOILER
Hieperdepiep... hoera! Nu ben ik 1 jaar!!!

Dag lieve baby’s, ik ben nu een dreumesje!
Tralalalaaa
pi_116924227
Sorry voor de grote foto's, maar ik wist ff niet zo gauw hoe je die kleiner kan laten uploaden in Photobucket ;)
Tralalalaaa
pi_116924460
Mooie foto's!
Leuk om die verandering van baby naar dreumes zo op een rijtje te zien O+

Hoe is het met paps humeur NTS?

Daan ligt alweer in bed. Vandaag is papa thuis, dus hoef ik geen rekening te houden met schooltijden. Ook weleens fijn..
pi_116924871
O+ O+
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:43:25 #149
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116927367
Mooie foto's TAP ! O+

hmz, Cristel heeft geen zin in een fruithapje :{ Vanochtend heft ze om 8.00 een fles op, en meer dus nog niet...Dus..Wat nu? Brood proberen? of een fles? of tóch nog fruithap?
pi_116927914
Enig idee waarom PE?
Fles is altijd makkelijk en voedzaam. Evt stukje brood daarna geven.. En dan fruit evt in de loop van de middag of als toetje?
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:03:20 #151
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116928088
Ohwwww, TAP, wat een lieve foto's! O+ Die in die spiegel en die laatste O+ En wat een bollo ook zeg O+ Tot veel te snel ;)

Jij ook al een zieke kerel thuis NTS? Die van mij ligt ook thuis zielig te zijn. Zo erg dat ik Anouk straks op mag halen (vind ik niet erg :D) Dus ff eerder weg van werk!
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:49:29 #152
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116929634
Nou, ze heeft een half potje fruithap op, paar happen brood, en ik heb haar nog een korst brood gegeven, vond ze wel interessant. (meeste belandde uiteindelijk op de grond, maar dat vond de kat niet erg :P )
En ze heeft een halve fles op.... 't gaat al een paar dagen zo, dat ze niet veel wilt drinken/eten 's middags...irritant.

Oh ze deed net een poging tot kruipen. op dr knieen lukt nu, en dan wiebelt ze dr billen van voor naar achter zegmaar. Ziet er grappig uit

:{ Zie ik toch net een kras/wondje zitten net boven dr oog. Hoop dat het snel weer weg is..... ;(

[ Bericht 20% gewijzigd door PureEvil op 18-09-2012 13:31:44 ]
pi_116932441
Eindelijk de tijd en niet vergeten om me aan te melden in het babytopic. Hallo, ik ben Sopho en mama van twee kindjes. P.ilip van drie jaar en J.ulius van 18 dagen.
Hij is geboren op de uitgerekende datum net voor 12 uur. Gewicht was 3490 gram en is inmiddels 4260 gram. De slagroom doet zijn werk zeg maar.
Het monstertje doet goed zijn best en komt meestal een keer per nacht voor een slok.

Geen zieke kerels thuis gelukkig, maar wel zelf een blafhoest wat me soms een boze blik oplevert tijdens het voeden.
pi_116934747
Tap; gefeliciteerd en wat een lieve foto's O+

Pfff, over een kleine 2 maanden heb ik ook een dreumes. Soms is hij nog zo klein, maar andere momenten al zo wijs en echt geen kleine baby meer, het gaat zo snel!

Beterschap voor alle zieke baby's.
pi_116937430
Beterschap voor de zieke mannen en baby's :*

Tap wat een mooie foto's! Gefeliciteerd *O*

Welkom nieuwe mama's

S had gisteravond echt geen zin om te slapen. Normaal slaapt ze van half 9 tot ergens in de nacht, en nu van 20-20:30 en 22-23 en toen tot half2 wakker.. Veel huilen in dr slaap echt heel zielig en als ze in slaap viel en in dr bedje werd gelegd weer huilen :( we konden niet echt iets vinden wat dr dwars zat.. Ze wilde alleen maar bij mij liggen dus dat gedaan, m'n vriend wilde niet zo slapen dus als we dr naar haar kamer brachten begon 't riedeltje weer opnieuw..vandaar dat het lang duurde.. Kort nachtje..
Vanmiddag bij de osteopaat geweest, erg pijnlijk maar ze merkte wel verschil vergeleken met de vorige keer dus dat is goed.
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:13:00 #156
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116943549
En dan moet je niet halverwege de dag zelf ook niet lekker worden :( Damn, kerel heeft mij aangestoken! Ik hoop dat het Anouk bespaard blijft!
pi_116945277
Welkom nieuwe mama's *O*

En een knuffel voor alle zieke kindjes, volgens mij gaat het rond!!

Mijn mannetje was vandaag ook thuis, maar niet omdat hij ziek was. Kwam goed uit, kon hij op C passen terwijl ik aan het sauzen was (logeerkamer/toekomstige babykamer).

Dat riedeltje gaat hier ook al een paar dagen Zoë, erg vermoeiend voor ons allemaaal. Hopen dat ze vanavond wel goed slaapt :)
pi_116948225
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:50 schreef Xanteh het volgende:
Welkom nieuwe mama's *O*

En een knuffel voor alle zieke kindjes, volgens mij gaat het rond!!

Mijn mannetje was vandaag ook thuis, maar niet omdat hij ziek was. Kwam goed uit, kon hij op C passen terwijl ik aan het sauzen was (logeerkamer/toekomstige babykamer).

Dat riedeltje gaat hier ook al een paar dagen Zoë, erg vermoeiend voor ons allemaaal. Hopen dat ze vanavond wel goed slaapt :)
Toekomstige babykamer! Wat leuk jullie plannen. Al een beetje een idee hoe lang jullie gaan wachten?

Pff ja idd vermoeiend voor iedereen, hoop ik ook ( voor jullie & voor ons ). Net was ze weer erg moe, maar niet willen slapen. Een ander huiltje.. Niet echt verdriet/ pijn maar meer 'geen zin/wil niet' ze is ook snel af te leiden van het huilen door n speeltje ofz
pi_116948539
Welkom Kleinzusje en Sopho!

TAP, gefeliciteerd met je meisje. En wat een mooie foto's! O+

Daan :D Wat wordt hij al groot!

:* voor de zieke kindjes en papa's en mama's
pi_116948854
Ik kom me hier ook melden met mn kleine meid! ( nou ja...Kleine :D )
17 augustus is ze geboren en sindsdien is he teen combi van genieten en over de wallen onder mn ogen struikelen van vermoeidheid! :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_116957005
Tap, van harte met je dreumes *O*. mooie fotospam!

Welkom nieuwe mama's kleinzusje, sopho en vamp en allemaal gefeliciteerd! *O*

zoe, beterschap.

Susie beterschap!

De bijvoeding lijkt mijn ukkie niet goedte doen en dat terwijl hij nauwelijks iets heeft gehad op dagbasis dan en ook in totaal maar 2 groenten en 2 fruit. Maar zijn ontlasting is erg dik en breiig. Hij kan het er zelf niet uitkrijgen en heeft ontzettende buikpijn. Komt jullie dit bekend voor? Ik weet even niet wat ik ermee moet. Toch maar weer stoppen en over een maand weer beginnen? :(
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116959973
Tinuviel,

Ik denk dat je iet ste snel verschillende dingen hebt gegeven en bij vast voedsel komt ook vaste ontlasting kijken dat is volgens mij niet zo raar. ondanks dat hij nog niet veel ervan eet kan het al wel verschil maken. Als Lisa ook maar een druppel koemelk ofzo krijgt bijv door speentje in haar mond te duwen terwijl wij aan het eten zijn krijgt ze daar al een reactie op. Volgens mij hoort het er een beetje bij. Maar misschien kan je het eens proberen om bijvoorbeeld een weekje het zelfde te geven voor je wat anders geeft (als je dit niet al doet) anders zou ik inderdaad even stoppen.

Susie en zoe beterschap!

Vamperotica en sopho welkom!

Tap Gefeliciteerd!

Sorry als ik wat vergeet

Lisa heeft nu 2 dagen achter elkaar peer gehad en hallelujah geen reactie erop! eerst tien minuten gekookt in de magnetron en toen gepureerd heerlijk vond ze het. het ging allemaal niet snel genoeg dus huilen tussen de happen door tot die lepel dichterbij kwam dan hoorde je echt zon mjommjom geluidje heerlijk om te zien en horen O+

Heb van de week bij c&a een leuke broek gekocht ben er helemaal verliefd op en een bijpassend shirtje bij zeeman (74 alweer:O)

SPOILER
pi_116960615
Sam, omdat ik weet dat je een paar dagen dezelfde groente of fruit moet geven, heb ik ook 3 dagen achter elkaar hetzelfde gegeven voordat ik er iets anders bijgaf of iets anders op dezelfde dag gaf.

Leuke foto's!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116960946
Dan zou ik inderdaad even stoppe en het over een weekje of 4 weer eens proberen.

Ik zag dat ze ook komkommer mochten. Hoe moet ik dat dan geven maken? gepureerd lijkt me niet echt iets voor komkommer. dus zo geven maar moet dat da ook nog gekookt ofzo of is het al zacht genoeg uit zichzelf
pi_116965826
Welkom Vamp :)

Tinuviel: echt geen idee hoe dat zit met bijvoeding, maar hoop dat het goed komt :)
En Lisa heeft al maat 74 aan :o

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:43 schreef Zoë23 het volgende:

[..]0

Toekomstige babykamer! Wat leuk jullie plannen. Al een beetje een idee hoe lang jullie gaan wachten?

Pff ja idd vermoeiend voor iedereen, hoop ik ook ( voor jullie & voor ons ). Net was ze weer erg moe, maar niet willen slapen. Een ander huiltje.. Niet echt verdriet/ pijn maar meer 'geen zin/wil niet' ze is ook snel af te leiden van het huilen door n speeltje ofz
Ja we gaan a.s. lente weer proberen zwanger te raken :)

Hier wil ze s' avonds niet slapen, overdag is geen probleem op zich. Valt me op dat ze overdag langere slaapjes maakt, maar 's avonds is ze elk uur wakker. Paar minuten de borst en dan slaapt ze, maar vaak wordt ze weer wakker als je haar in bed legt en dan kan ik weer overnieuw beginnen }:| Dat andere huiltje en makkelijk afgeleid zijn door een speeltje/gekke bekken trekken/benen masseren komt me ook bekend voor. Oh ja, en vaak willen drinken! Ook al is het maar een paar slokjes. Volgens mij zitten onze dames zwaar in de 19 weken sprong :* Wat wel ontzettend cute is, is dat ze sinds een week de tong uitsteekt en dan gaat spetteren haha. En de hele tijd draaien als ze op het speelkleed ligt :D
  woensdag 19 september 2012 @ 07:52:49 #166
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116968248
Sam, lieve foto's ! O+ (en leuke kleertjes :Y )

vandaag krijgt Cristel dr helm. Moet er om 13.00 uur zijn. Ben benieuwd....
pi_116968404
Sam volgens kleintjes mag het Vanaf 6 tot 8 maanden afhankelijk per kind. Ik zou zelf rauwkost pas wat later doen. Rare is wel, dat komkommer er 2 keer tussen staat.

Xanteh, wat een leuke plannen. Jullie kinderen hebben dan ook een klein leeftijdsverschil, dat lijkt me leuk!

Ik weet nog niet wat ik doe met groente en fruit. Mijn man gaaf de meloen (gisteren voor het eerst gegeven) de schuld. Ik geloof niet, dat het dat is. Hij had al een paar dagen last. Vind het moeilijk om de vinger erop te leggen. Misschien lag het ook niet aan een bepaalde groente of fruit, maar is zijn lichaam in zijn geheel er nog niet klaar voor. Ik zal het eens aan een deskundige vragen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116968429
Lijkt me het beste Tinu. Heeft hij er zelf veel last van?
pi_116968451
Sam, dibs op die kleertje, zo leuk! O+

Lastig Tinu, dat hij er zo'n last van lijkt te hebben.

Xanteh, spannend! De lente is al snel!

Hier nog steeds een klein snotaapje. En vannacht 2 nachtvoedingen en om half 7 wakker, dat ben ik niet meer gewend.. Maar buiten dat wel een behoorlijk vrolijk meisje, gelukkig!
pi_116968480
Kyara, ja hij is erg onrustig, waarbij dat ook een sprongetje kan zijn. Maar daarnaast vertoont hij ook echt krampjesachtig gedrag. Er kwam een paar dagen geen poep, pas met hulp en die was dus heel stroef.

Misschien vraag ik het even na bij het cb

Xanteh, tongetje uit de mond en "brrrrr" geluidjes en heel erg draaien doet onze uk ook.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116968492
Dat is wel sneu. Lastig dat je nooit precies je vinger er op kan leggen waar iets aan ligt he.
pi_116968655
Tinu, jammer dat L. zo lijkt te reageren op het eten. Misschien is het idd een kwestie van tijd.

Welkom nieuwe baby's en mama's *O*

PE, veel succes met het helmpje straks!

Na 3 vreselijk onrustige nachten, hebben we vannacht weer een stuk beter kunnen slapen. Wel nog een voeding om half 1, daarna pas weer om half 6 :).

Straks heb ik de baby-ochtend van de zwangerschapsgym. Ben benieuwd, het komt eigenlijk rot uit met zijn slaapje...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116968786
Phaidra, hoe ga je naar de babyochtend? Misschien slapen in de kinderwagen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116968886
Gefeliciteerd nieuwe mama's *O*

TAP: gefeliciteerd met je dreumes, en wat een lieve foto's O+

Tinu: ik zou geloof ik even stoppen met de bijvoeding en het weer proberen als hij zes maanden is.

Xanteh: wat leuk dat jullie straks voor een tweede gaan!

PE: sterkte met het helmpje!

Hier een mannetje dat om 5 uur al wakker werd. Uiteindelijk na een fles en een schone luier nog even geslapen, maar ik ben echt doodop. En het is mijn mamadag vandaag, en ik heb er helemaal geen zin in :@ . Peuter was ook supervroeg wakker. Het lijkt echt wel of ze steeds vroeger wakker worden naarmate het langer donker blijft 's ochtends...
pi_116968991
Bleie, gaan ze misschien s'avonds eerder naar bed omdat het eerder donker wordt?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116969016
Bleie, je hebt gelijk. Hier begint de ochtend ook steeds vroeger. Normaal is er geen actie voor zeven uur, maar zes uur begint nu de norm te worden. En dan vallen we voor de tv in slaap in de avond.....
pi_116969197
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 08:37 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, hoe ga je naar de babyochtend? Misschien slapen in de kinderwagen?
Het is bij een van de deelnemers thuis en het is net te ver om te lopen, ik denk 45 min (en het weer werkt ook niet mee). Ik pak dus de auto. Hij drinkt nu (en valt in slaap), ik hoop maar dat hij door blijft slapen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116970212
Tinu: nee, ze gaan altijd rond 19.30 naar bed. Het zal wel een fase zijn :P .

Phaidra: veel plezier. Ik vond het toen echt grappig om alle baby's te zien!
pi_116970352
Bleie, hier hebben we ook een fase gehad dat het ineens wat vroeger was (hoewel het hier nooit vroeger dan half 7 is geweest gelukkig). Om 5 uur ook wel wakker maar dan is het meestel speen geven, knuffeltje geven en aai over de bol en weer verder slapen.

Nu is het rond kwart voor 8, tenzij poepluier, dan is het rond 7 uur.
pi_116971165
Dus. Hoi. Ik ben er ook nog, gaat allemaal niet zo soepel hier. Vooral met de voedingen, borstvoeding :(. En nou heb ik gisteren een 'aanbieding' van m'n werk gekregen waarbij ik niet terug kom in januari, na m'n verlof... Ben beetje in de war. Ook niet bijgelezen, sorry maar moest het ff kwijt.

Oh en over anticonceptie, mirena of implanon... Jullie ideeën?

Met baby zelf gaat het overigens super hoor, tis niet allemaal kommer en kwel. Alleen ik zit ff in een dal. :{
pi_116971251
Hier wordt het juist later met Daan. Het was steeds 6-6.30, en nu dichter bij 7 uur, soms er voorbij..

SE, pas je goed op jezelf?
Balen dat ze op je werk ook niet meewerken.
pi_116971440
SE, dat is niet fijn. Wat voor aanbieding is dat dan, dat je niet terug moet komen, gewoon contract niet verlengd of wat? Ik zit met dezelfde ellende :(. Sterkte!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116971719
SE
Wat vervelend allemaal :( :* wel fijn dat het goed met je mini gaat, maar het moet ook goed gaan met jou
En wat tinu zegt, is je contract niet verlengd?

Bleie :*

Sam
Wat een schatje is 't!

Xanteh
:D we hebben mini look-a-likes ofzo ze doen iig veel hetzelfde
Wel fijn om te lezen, dan weet ik dat het er bij 'hoort' :9
Vannacht 2u,half5,half6( wekker van (8> ),half 7 en 9uur :O

Oh en voor je het weet is het lente O+ leuk!

Tinu wat sneu :(
S heeft ook meer krampjes door bijvoeding dus ik geef een paar dagen en dan een week niet.
pi_116972045
Matthias komt afscheid nemen. Die is gisteren 1 geworden!

SPOILER
Ik ben snel weer terug met onze kleine dame!!
pi_116972631
SPOILER
Tinuviel, wat ga jij nu doen dan?

Was toevallig vanochtend bij de dokter,dus heb daar ook even zitten huilen en m'n verhaal gedaan. Hij vond me er ook nog niet zo goed uit zien en daarom heb ik bloed laten prikken om alles even te checken...
pi_116972837
Nicole. Nog gefeliciteerd!
Wat een blij koppie!

SE,lastige keus. 6maand na je verlof geeft je wel wat tijd om iets anders te zoeken.. Hoe groot is het financiële gat als je dan nog niks zou hebben..
Ik zou het rekensommetje op papier zetten, en dan met man om tafel gaan zitten?
pi_116973030
Nicole, gefeliciteerd met je dreumes! Hebben jullie een leuk dag gehad? Mooie fotospam O+

SE, wat heftig. Dat is niet wat je je van je verlof had voorgesteld. Blijf inderdaad echt aan jezelf denken. Wat je contract betreft: misschien kun je toch iets regelen dat je op papier niet zelf ontslag houdt om in elk geval je ww-recht te behouden. Sterkte :*
pi_116973994
SE, ik word nog maar tot het einde van de maand doorbetaald. Idan houdt mijn contract op. Dus ik ben al aan het solliciteren. En de rest van de maand vrij, dat scheelt wel voor gesprekken.

Ik zou het ook even doorekenen SE. Langer werken/ doorbetaald worden geeft meer/ langer recht op ww. Wel nagaan dat je er recht op hebt. Heb je een rechtsbijstandsverzekering, die ook werkgeschillen dekt? Dan zou ikdie zeker inschakelen voordat jij iets ondertekent of ergens mee akkoord gaat.

MeNicole, man en Matthias gefeliciteerd *G*. mooie foto's!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116975834
Jeetje SE wat een rotsituatie, daar wil je niet aan denken tijdens je verlof.
Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek?
Ben het eens met de tips van de andere dames, het is zo lastig met alle hormonen enz, bespreek het met je man :*

Menicole + man gefeliciteerd met Matthias! Leuke foto's

Schoonmaakster is geweest, super fijn en leuke meid. Ook (oprecht) lief voor S (niet geheel onbelangrijk :@)
Morgen naar de Arbo arts, toch wel weer spannend.
  woensdag 19 september 2012 @ 14:02:14 #190
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116978826
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:53 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias komt afscheid nemen. Die is gisteren 1 geworden!
[ afbeelding ]
SPOILER
Ik ben snel weer terug met onze kleine dame!!
Van harte gefeliciteerd Matthias! *O* Wat een mooi mannetje is het *O* Tot snel!
pi_116980599
Nicole, nog gefeliciteerd met Matthias!

En nog dank iedereen voor de felicitaties! Tot in het dreumes topic!!
Tralalalaaa
pi_116986748
MeNicole: gefeliciteerd met Matthias! Mooie fotospam ook.

SE en Tinu: wat een rotsituatie bij jullie beiden zeg. Hopelijk vinden jullie allebei snel leuk ander werk.

Soms snap ik niks van mijn baby. Had hem om 14.15 in bed gelegd, hij had nog even geprotesteerd, toen stil. Om 15.00 uur begon hij weer te huilen. Was wel erg snel, dus even gekeken of hij misschien een vieze luier had (nee), en maar weer in bed gelegd. Nog best even protest, maar hij slaapt altijd best veel. Toch weer in slaap gevallen, en nu is hij nog steeds niet wakker. Heeft dus ook sinds de lunch niets meer gegeten of gedronken... Groentehap zal er wel goed in gaan straks. :P
pi_116986760
adverteren mag altijd, neem even contact op met pr@fok.nl
Lois

[ Bericht 94% gewijzigd door Lois op 19-09-2012 17:16:56 ]
pi_116988597
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:02 schreef Bleie het volgende:

SE en Tinu: wat een rotsituatie bij jullie beiden zeg. Hopelijk vinden jullie allebei snel leuk ander werk.
Dankje, ik pm je even.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116990319
SE & Tinu :*. Wat rot dat jullie nu iets anders moeten zoeken. Deze periode is al druk en bij vlagen stressvol, komt dit er ook nog eens bij :{. Succes met solliciteren!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116990534
SE, ik neem aan dat er via een vaststellingsovereenkomst wordt gesteld dat het initiatief tot ontslag van je werkgever uit gaat. Dan behouw jij je WW recht, dat is het belangrijkste.
Verder kan ik je meegeven dat in deze economische tijden het aanbod vrij genereus is dus wellicht iets om mee te nemen in je overweging ;) (ik zie er veel momenteel -O- )
Als laatste, laat de overeenkomst altijd checken door een rechtsbijstandadvocaat of anders een bedrijf dat speciaal dit soort dingen doet voor ongeveer ¤150,-.
Dan weet je zeker dat je jezelf niet in de vingers snijdt met de overeenkomst.

Verder sterkte. Het is nooit leuk :*
The way you rock'n'roll
  woensdag 19 september 2012 @ 19:09:49 #197
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116993124
MeNicole, Gefeliciteerd! O+

Werkperikelen.....lastig, geen tips hier helaas. maar wat dml zegt lijkt me wel goed iig

Vandaag de helm opgehaald, vanaf morgen gaan we ermee beginnen, elke dag wat opbouwen qua uren.
Helm opzetten bij cristel vind ik nog best lastig. We hebben daar bij Livit wel wat geoefend (toen ging het natuurlijk goed :') , thuis ging het niet zo goed...) Tip was om haar in de wipsstoel te zetten en dan de helm op te doen...Maar dan zit ze natuurlijk met dr hoofd naar achter, dus dan krijg ik never nooit die helm over dr hoofd.... :{
pi_116999358
Dankje Phaidra!

Dml fijn zo een advies op maat. SE, ik heb het checken door de rechtsbijstand al achter de rug, maar bij mij is de situatie veel eenvoudiger, mijn contract wordt gewoon niet verlengd.

PE, lastig, dat je de helm zo moeilijk aan krijgt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117013574
Pe, misschien krijg je hem op wanneer je haar op haar buikje legt. Dan houd ze haar hoofdje wel rechtop neem ik aan toch? Ik ken die dingen verder niet dus hopelijk heb je er wat aan

Wat naar met heel die werksituaties. Hier ook al zoiets met school. Heb wel bezwaar aangetekent nu en gesolliciteerd naa een bbl plek in tilburg. Ik hoop met vriend en al terug te kunnen naar familie.
  donderdag 20 september 2012 @ 09:26:30 #200
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117014233
Toen ze op dr buik lag vanochtend had ik het ook geprobeerd idd,maar dat gaat dus niet, want je kan het niet goed zien. Nu toch in de wipstoel gezet, zo rechtop mogelijk, na 3/4 pogingen lukte het eindelijk...Maar toen zat het nog niet helemaal goed, ik draai me eigen even om, en toen zat de helm wel goed ! (dus hoe dat nou gebeurd is????) Anyway, ze slaapt nu, mét helm, in de box.

Volgens mij zit de helm zo goed (dames ervaringsdeskundigen?)
pi_117014386
Die helm staat haar wel lief PE! Fijn dat ze er ook gewoon mee slaapt, lijkt me dan dat ze hem niet heel vervelend vindt?

Faye is uit haar wiegje gegroeid en dat laat ze graag zien ook, mijn mini ;(
pi_117014589
Faye O+

Wij mogen ons zo melden bij de kinderarts vanwege de voorkeurshouding en eventueel helm...ben benieuwd!
  donderdag 20 september 2012 @ 09:45:51 #203
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117014644
Faye O+

Ik heb ook niet echt het idee dat ze de helm vervelend vind, alleen het opzetten :X Toen werd ze boos !

Rixtje, succes!
pi_117019084
Zo, wat een zeeën van Tijs had ik 'vroeger'. :') Kom echt gewoon niet aan FoKken toe.

Marjolijntje, wat is Faye al groot! Wauw

Rixtje, succes bij de kinderarts.

Hier gaat alles goed. We hebben hulp van een lactatiekundige, geweldig mens O+
We hebben na de tepelkloven nu spruw :{ Dat is ff minder, E.va moet nu medicijnen en daarvan gaat ze kokhalzen, zo zielig.
Maar het goeie nieuws is dat ze ondanks de strubbelingen goed groeit! Ze weegt 3440 gram (geboortegewicht was 3140). *trots is*

Straks hebben we intake van het consultatiebureau.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 20 september 2012 @ 13:53:36 #205
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117022308
Wat een lieve helm PE! Mefke heeft ervaring met een helm, anders haar even pm-en?

Faye wordt groot! O+ Alhoewel ze volgens mij wat vals speelt met haar slaapzak ;)
  donderdag 20 september 2012 @ 14:01:59 #206
348178 NotTheSame
pi_117022647
Hihihi slaapzak waar ga je met Faye heen <3!!
pi_117022748
PE wat een lieve helm!

Rixtje succes bij de ka.

Faye, heel lief, maar idd we zien je voetjes niet in die slaapzak :)

LeNeHe, die zeeen van tijd zijn voorbij idd. Op haar groei kun je terecht trots zijn! Hopelijk gaat het gauw makkelijker met de bv.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 20 september 2012 @ 14:22:35 #208
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117023426
PE, wat fijn dat ze gewoon lekker ligt te slapen met de helm!

Rixtje, veel succes.

Ach, Faye O+

Haha, druk zo hè LeNeHe! Hopelijk gaat de bv snel makkelijker. Ze groeit iig goed!!

Pff, hoe lief ik mijn baby ook vind ze is nu niet de makkelijkste hoor :@. Ze wil echt alleen maar op mij slapen. Het lukt gewoon niet in haar bedje. Buiten dat ik niets doe op een dag ben ik ook bang dat ze straks helemaal niet meer in haar bed gaat slapen...gelukkig slaapt ze 's nachts wel in haar eigen bedje. Ik hoop op een sprongetje en dat het straks weer over is!
pi_117024387
fijn lenehe! en idd de tijd..pff :P

Lieve Faye O+ en Cristel met haar helm!

tante soesa; ja lastig als je zelf eventjes niets kunt doen :*

Vanmorgen bij de arbo geweest, uwv is op de hoogte en manager ook.. wat een geregel.
Verder gaat het wel redelijk omdat ik veel rust neem & S is een schatje O+
lekker aan het rollen
SPOILER
& kauwen,. Ze heeft ook rode wangetjes en ze heeft luieruitslag, zo zielig! gelukkig maar een klein beetje. :( verder niet jengelig en lekker vrolijk
pi_117028850
Men, wat is het lang geleden dat ik hier voor het laatst heb gelurkt/gepost |:(
Nog 3 dagen en dan is mijn kleine man alweer 1, wat is dat snel gegaan :o

Anyhow, ik ga jullie niet vervelen met een ellelange fotospam en eerst een beetje teruglezen :@
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
  donderdag 20 september 2012 @ 17:40:52 #211
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117030969
Pffff, Scorpionsworld, kom over 3 dagen maar gewoon met je fotospam hoor! Teruglezen heeft nu geen zin meer :P

Wat een lieverd Zoë!
pi_117031070
Ik heb vandaag Faye geknuffeld!! <3

LeNeHe geweldig dat ze zo goed groeit en dat de LK jullie zo fijn helpt <3 hopelijk snel van de vervelende kwaaltjes af!

Zoe O+ wat groeit ze snel!
pi_117033331
Anouk meld zich. Nog even want 14 Oktober wordt ze 1. ;)

En nog 1 samen met haar grote broer :D

[ Bericht 33% gewijzigd door Poidertje op 20-09-2012 18:54:45 ]
pi_117037857
Bitterend en lekker geknuffeld? Jouw baby is niet meer zo mini als Faye natuurlijk, R. is al een grote meid!

Poidertje, nog even gebruik maken van je recht als ouder van een baby om hier te posten :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117037998
Mooie foto's allemaal O+

Tinu, ik had het helemaal gemist dat jij ook op zoek moet naar iets anders. Balen joh!
pi_117038786
Kyara, had ik idd ook nog niet zo expliciet gezegd hier. Maar goed, hopelijk biedt het ook wel weer nieuwe perspectieven en heeft het ook positieve gevolgen ( wellicht dichterbij, betere voorwaarden...)

Vandaag heb ik het cb gesproken over de bijvoeding. Ze adviseerde om eerst alleen fruit te doen en licht verteerbare dingen (appel, banaan, meloen etc.) en met groente nog even te wachten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117039022
Ja, dat is ook weer zo. Ik wil ook graag weg uit mijn baan maar er is zo weinig, dwz, niks om een vaste baan voor op te zeggen maar als je op straat komt te staan dan moet je wel en dan kan je ook wat meer buiten je straatje kijken.

Hopelijk gaat het beter met alleen fruit.
pi_117039146
poidertje, wat een schattig pluisje :Y

Faye, wat groei je lekker!

Scorpion, gewoon foto spam doen hoor!

PE, lastig dat het helmpje niet zo handig gaat. Oefening baart vast kunst..

Zoe, ook al zo'n mooierd!
Zat jij nog met werk, of dat nu voorlopig even uitgesteld?

Morgen weer CB, eens kijken of we de 9 kilo grens over zijn. Denk het wel.. Grote broer was 10,8kg :X , maar dat gaan we zeker niet halen :P
NTS, doen ze nog specifieke testjes met 9 maand?
  donderdag 20 september 2012 @ 20:38:11 #219
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117039274
Heyyyyyyy nog een Anouk! En ze schelen maar 10 dagen :D
pi_117039420
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:43 schreef bitterend het volgende:
Ik heb vandaag Faye geknuffeld!! <3

LeNeHe geweldig dat ze zo goed groeit en dat de LK jullie zo fijn helpt <3 hopelijk snel van de vervelende kwaaltjes af!

Zoe O+ wat groeit ze snel!
Wat leuk, minimeet! En Faye al uit de wieg gegroeid :o

Cristel, wat heb je een mooie helm! Hopelijk went het snel :*.

Tinu, toch nog even wachten met groenten dus. Had je fruit al eens geprobeerd?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117039500
Jaaaa minimeet! wanneer gaan we weer minimeet doen <3

Tinu het is zo anders! mini baby naast mijn grote boef!
  donderdag 20 september 2012 @ 20:47:22 #222
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117039781
Vorige week was er een medewerker met haar 6 maanden oude dochter bij ons op kantoor.... Die vond ik al zoooo klein! Terwijl die smurf van mij ook nog geen 1 is :D
pi_117039933
Leuk babyknuffelen bitterend!

In dec verwachten we een neefje of nichtje, nu al zin in! O+

Poidertje, wat DF zegt, schattig pluisje :s)

DF
Werk is nog steeds uitgesteld, moest officieel begin aug. beginnen, ik hoop in nov weer wat te kunnen werken maar dat zien we tegen die tijd wel.

Vanavond erg veel pijn in mijn lies&been, erg balen. Maar misschien komt het ook wel door de kou, dat het wat verkrampt ofzo geen idee.

Tinu
Hoop dat het met alleen fruit beter gaat!
pi_117040325
Zoe, balen dat het nog niet loopt. De kou is wel opeens erger de laatste dagen.
Fijn dat je nog even rust hebt. Hopelijk heeft de osteo dan genoeg geholpen..

En mini neefjes/nichtjes zijn schattig. Mijn schoonzusje is een dag na Daan zijn verjaardag uitgerekend. Maar ik verwacht met haar hoge bloeddruk gedoe dat die wel eerder wordt gehaald. :{

Tinu, hopelijk gaat het met fruit beter.
Is appel zo licht verteerbaar eigenlijk? Dacht dat het wel wat allergeen was, en ook diarree kan veroorzaken. Maar misschien "telt" dat niet zo voor bijvoedingsklachten..
  donderdag 20 september 2012 @ 21:05:46 #225
348178 NotTheSame
pi_117040921
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef Deepfreeze het volgende:
poidertje, wat een schattig pluisje :Y

Faye, wat groei je lekker!

Scorpion, gewoon foto spam doen hoor!

PE, lastig dat het helmpje niet zo handig gaat. Oefening baart vast kunst..

Zoe, ook al zo'n mooierd!
Zat jij nog met werk, of dat nu voorlopig even uitgesteld?

Morgen weer CB, eens kijken of we de 9 kilo grens over zijn. Denk het wel.. Grote broer was 10,8kg :X , maar dat gaan we zeker niet halen :P
NTS, doen ze nog specifieke testjes met 9 maand?
Uh... Bij ons moest Draakje 2 blokjes tegelijk vasthouden (maarja, als die cb-tut ze aangeeft weigert ze, ze pakt ze wel van de tafel) En....uh... Draakje moest zich optrekken aan haar handen. Voor de rest eigenlijk weinig specifieks hier.
pi_117041180
Ik heb R. bewonderd vandaag :D Wat een lekker ding is dat toch O+ En wat is ze al groot! Minimeet was gezellig! Voor herhaling vatbaar :)

Mn arme snottekopje heeft mij aangestoken met dr verkoudheid, heel fijn zo vlak voor een weekendje weg }:| Maar we gaan nu lekker met z'n drietjes naar Centerparcs, zwemmen met Faye O+

Oh, en in de wieg is er nog wel ietsje ruimte hoor, maar tis echt niet veel meer. Eind van de maand gaat ie weer met mijn schoonouders mee en is het de bedoeling dat Faye naar haar eigen kamertje gaat, maar ze kan ook gewoon lekker bij ons in bed :)

Tinu, ik hoop dat het snel beter gaat met het eten, maar misschien is alleen BV tot 6 maanden ook wel goed? Wij wachten sowieso tot 6 maanden met bijvoeding :) Ook ivm de kans op allergieën enzo.

Zoe: leuk, een neefje/nichtje! En balen van je klachten :*
pi_117041247
Hier helemaal geen testjes met 9 maanden, maar mini ging ook helemaal over de flos omdat hij van mama's schoot af moest, hoezo eenkenning, haha.
pi_117041324
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Uh... Bij ons moest Draakje 2 blokjes tegelijk vasthouden (maarja, als die cb-tut ze aangeeft weigert ze, ze pakt ze wel van de tafel) En....uh... Draakje moest zich optrekken aan haar handen. Voor de rest eigenlijk weinig specifieks hier.
Ah, lekker eigenwijzig O+
Meewerken zullen we wel zien. Dat is altijd een verrassing..
pi_117041639
Gezellig zo'n minimeet!

Zoë; wat ontzettend balen van je lichamelijke klachten. Ik hoop dat er snel verbetering in komt en je werk ook weer op kunt pakken :*

PE; lief die foto met het helmpje, gelukkig vindt ze het niet erg!

Marjolijntje; je meisje uit de wieg gegroeid, wat een mijlpaal hè en nu lijkt ze zo groot, maar als ze in het ledikantje ligt is ze weer zoooo klein O+
pi_117042782
We hebben geen cb bezoek met 9 maanden. Laatste was 7,5 maand en duurde 10 minuten
*hoe gaat het*
*goed*
*en eten?*
*ze speelt ermee en gooit op de grond*
*ah jullie doen aan stukjes geven*
*ja dat inderdaad*
*nou prima toch, tot 11 maanden*
*)

Aaww aangestoken! beterschap voor Faye en Marjo!

Tinu je kan ook gewoon alleen tiet geven en wachten tot hij meer interesse krijgt voor eten :Y :*

Zoe :*
pi_117042831
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:26 schreef PureEvil het volgende:
Toen ze op dr buik lag vanochtend had ik het ook geprobeerd idd,maar dat gaat dus niet, want je kan het niet goed zien. Nu toch in de wipstoel gezet, zo rechtop mogelijk, na 3/4 pogingen lukte het eindelijk...Maar toen zat het nog niet helemaal goed, ik draai me eigen even om, en toen zat de helm wel goed ! (dus hoe dat nou gebeurd is????) Anyway, ze slaapt nu, mét helm, in de box.

[ afbeelding ]

Volgens mij zit de helm zo goed (dames ervaringsdeskundigen?)
Ja, hij lijkt me goed te zitten. En wat een mooi printje joh, is bij meiden toch echt een stuk leuker dan bij jongens. Let goed op druk en schuur plekjes bij de oren, daar kan je snel zien of ie draait op haar hoofd.
En opdoen: kan ze zitten? Dan is opdoen eenvoudiger. Wij pakten de kinderstoel of de bumbo. En anders op schoot. Later zelfs zittend op het aankleedkussen. Succes met wennen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 20 september 2012 @ 21:48:19 #232
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117043699
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Oh, dat was de bedoeling van die blokjes! _O- Anouk smeet er een weg en de ander moest ze niet _O- Die arts heeft toen een of andere aantekening gemaakt, ze mompelde wat ofzo en ik trok me er eigenlijk weinig van aan...
pi_117046449
Bedankt voor jullie leuke reacties :)
Haha ja die pluisjes willen ook nog niet naar beneden.
T haar zal eerst dikker en langer moeten worden. Maar ik vindt het zo grappig.

@ Susie... Ha leuk nog een Anoukje erbij :D

Laatste bezoek bij CB was afgelopen maandag.
8930 gram en 75 cm.
pi_117050256
Zo het was een lange dag maar Geert doet het perfect de afplatting was zelfs al wat afgenomen! Wel krijgt hij een helm en deze is daarna direct aangemeten en over 2 weken klaar.

Wat betreft consultatiebureau wij hoeven niet eerder weer dan januari zie het nut er ook niet van in hij doet het gewoon super en is een heel blij en vrolijk kind en de wvk was het helemaal met me eens.

PE ik ben erg benieuwd hoe bij jullie het wennen gaat. Jullie lopen net iets op ons voor
pi_117050722
Dank dames voor het warme welkom !! :*

Topic bijgelezen, nog even wennen aan de namen :D
Onze baby (kzmini) is nu 2 maanden *O* Al zo groot ! 4,5 kilo en 54 cm. Heerlijke, mooie meid, doet het geweldig goed.
Wie hebben ook een baby van deze leeftijd ? Tante Soesa en.... effe vergeten............

Vandaag mini bakjes bij zeeman gekocht ( 100 ml) voor invriezen eten. Na inlezen van dit topic, dacht kan niet vroeg genoeg beginnen, hahahaha

Winterjasje maat 56 maar weer ruilen, past nu, maar is straks vast te klein.

@helmpjes: jemig ! succes
@Mooie foto's, wat een schatjes.
@afscheid 1 jarigen, :W
pi_117054195
Kleinzusje welkom.
Mijn dochter is 2 dagen ouder dan die van Soesa ;) verder zitten er wel een aantal rond dezelfde tijd.
En wat een ukkie je meisje vergeleken met mijn reusje. Die was dat na een week :D

Verder niet bij gelezen. Was gisteravond opeens ziek. Wel fijn, dametje sliep vanaf 8 uur tot net. Lief had dr in slaap gekregen en gewoon niet wakker geworden. Best lekker.
pi_117054399
Marjoleintje, veel plezier in centerparcs! Naar welk park gaan jullie?

Bitterend, dat kwam wel overeen met ons bezoek aan het cb met 7,5 maand (alleen dan zonder de stukjes). Echt, binnen een paar minuten weer buiten. Wat was het nut van die afspraak :?

Mini meet, i'm in! Alleen wonen jullie allemaal zo ver weg :(
pi_117054622
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 08:30 schreef Kyara het volgende:

Bitterend, dat kwam wel overeen met ons bezoek aan het cb met 7,5 maand (alleen dan zonder de stukjes). Echt, binnen een paar minuten weer buiten. Wat was het nut van die afspraak :?

* binnen sluipt.

Die afspraak wordt hier niet meer gemaakt. Bij 6 maanden en dan weer bij 9 maanden een afspraak. Lijkt me ook prima zo.

Super leuke foto's in dit topic trouwens. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:43:05 #239
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117054868
Hai!

Welkom kleinzusje! Mijn meisje is van 31 juli, idd 2 dagen na die van Son. Maar idd, wat een kleintje nog O+. E. woog vorige week 5120 gram en was 57 cm!

Hè, Son, wat vervelend dat je ziek was. En Marjolijntje ook al ;(, er heerst ook van alles begreep ik! Wel lekker weekendje weg, gaan wij ook over een week of 6 doen. Heerlijk! Even er tussenuit.

Rixtje, wat fijn dat de afplatting was afgenomen *O* dat gaat in ieder geval de goede kant op!

Na al dat geklaag van de laatste dagen wil ik hier nu ook even voorzichtig laten weten dat het ineen beter gaat! Ze heeft gisteravond geslapen van half 10 tot half 4 vannacht (heerlijk!) en na een flink maal :Y) heeft ze daarna tot 8 uur geslapen. Een uurtje wakker geweest en nu ligt ze al 40 minuten te slapen, in haar eigen bedje :o zonder huilen :o. Trots!

/offtopic
Ik zit nu dr Phil te kijken ( :') weet ineens niet wat ik met mijn tijd moet doen) maar wat een vreselijk verhaal zeg ;(
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:44:45 #240
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117054906
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:

/offtopic
Ik zit nu dr Phil te kijken ( :') weet ineens niet wat ik met mijn tijd moet doen) maar wat een vreselijk verhaal zeg ;(
Ik heb net zitten janken voor de tv :') Ik kan echt niet tegen zulke verhalen eigenlijk :@
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:45:58 #241
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117054937
Ik zit hier ook met kippenvel...wat afschuwelijk. Ik kan er, nu ik een kind heb, ook heel slecht tegen. Wat een monster, die 'vader'... :(
pi_117054994
Poidertje, lieve foto's en pluisjes :)

Phaidra kwa fruit had ik banaan en 1 keer honingmeloen/ galia meloen (wat is eigenlijk het verschil?) gegeven. Beide gingen erg goed, nomnomnom. Alleen de banaan stopt juist wel, dus die doe ik voorlopig maar even niet. Zodra hij weer normaal poept (was ook alweer 2 dagen niet hetgeval), probeer ik zachte peer eens denk ik.

Sonnetje en Marjolijntje beterschap!

Yeah minimeet tussen Amsterdam en Arnhem, wat ligt er dan precies in het midden?

Net kids afgedropt op kdv, vrijdag gaan ze normaal niet en het is de enige dag, dat ze in een verticale groep zitten. Ben dus erg benieuwd hoe dat gaat met mijn zoons samen op de groep.

Heeft een van jullie toevallig eens de hotel vouchers van de kruidvat geprobeerd? Is dat wat met baby's/ kinderen? En vanaf welke leeftijd moet je dan voor de kids een eigen voucher kopen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:48:25 #243
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117054999
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Ja, hij lijkt me goed te zitten. En wat een mooi printje joh, is bij meiden toch echt een stuk leuker dan bij jongens. Let goed op druk en schuur plekjes bij de oren, daar kan je snel zien of ie draait op haar hoofd.
En opdoen: kan ze zitten? Dan is opdoen eenvoudiger. Wij pakten de kinderstoel of de bumbo. En anders op schoot. Later zelfs zittend op het aankleedkussen. Succes met wennen!
Nee ze kan nog niet écht zitten, 2 tellen lukt wel, maar dat is niet genoeg om de helm op te zetten.

Ik heb haar net op dr buik gelegd op tafel, en toen de helm opgezet, ging redelijk. Maar ik zie nu ze ligt te slapen dat de helm wel een beetje verschuift, naar boven/links/rechts...

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:40 schreef Rixtje het volgende:
Zo het was een lange dag maar Geert doet het perfect de afplatting was zelfs al wat afgenomen! Wel krijgt hij een helm en deze is daarna direct aangemeten en over 2 weken klaar.

PE ik ben erg benieuwd hoe bij jullie het wennen gaat. Jullie lopen net iets op ons voor
Rixtje, fijn dat de afplatting al wat minder is! En al lekker snel dat de helm klaar is, fijn hoor!
pi_117055610
Bedankt lief van jullie :*

Beterschap marjolijntje en Faye! Hoe staat het broekje?
En fijn weekend :)
Voor sonnetje ook beterschap

Eensch met kyara jullie wonen ver weg! :(

Fijn tante soesa dat het beter gaat *O*

S slaapt nu snachts weer langer ( eerst om 20:30, 22u,23u en 00:30 drinken ) en dan tot 6:30 slapen. Nu 2dagen achter elkaar dus benieuwd of dit een nieuw ritme is.
Ze kauwt veel op bijtringen en haar luieruitslag is al iets minder dankzij de sudocreme.
pi_117055703
Klinkt als tandjes in aantocht Zoë :P.
pi_117055792
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Klinkt als tandjes in aantocht Zoë :P.
Staat me iets te wachten of niet? :P
(8> Voelde iets scherps bovenin dus het zou kunnen. Ze heeft ook rode wangen en heel soms pakt ze haar oortje vast. Nog wel heel vrolijk gelukkig.
Heb je nog tips? Ik heb een bijtring die in die koelkast kan, maar die vind ze nu nog niet fijn om op te kauwen
pi_117055874
Nou bij ons is er het eerste tandje net een dag door. En eigenlijk is dat heel geleidelijk gegaan.
Billie kwijlde veel, nog steeds wel trouwens. En 's nachts wat mopperig soms..

Bijtring in de koelkast, dan ben je er al een heel eind denk ik.
pi_117055887
Zoe, als ze echt last ervan krijgt zou je iets als dentinox of iets dergelijks op het tandvlees kunnen doen. Je hebt van dit soort een gel, maar ook een vloeistof, die je met vinger ofwattenstaafje kunt aanbrengen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117055976
Ohja! Of dat natuurlijk. Ik heb wel chamodent in huis, maarja.. nu weet ik pas de signalen van het doorkomen dus de volgende keer kan ik dat goed getimed geven.
pi_117056054
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Ohja! Of dat natuurlijk. Ik heb wel chamodent in huis, maarja.. nu weet ik pas de signalen van het doorkomen dus de volgende keer kan ik dat goed getimed geven.
Als je kind echt uit zijn hum is en je kan het niet plaatsen is een keertje smeren zonder dat dit het blijkt te zijn ook niet erg hoor.
De signalen zijn vaak wat onduidelijk namelijk. Het kan tandjes zijn maar ook gewoon echt ziek bijvoorbeeld.

Vooral 's nachts als het slapen niet wil lukken kan je opties na gaan: luier checken, temperatuur checken, voor de zekerheid wat op het tandvlees smeren etc.
The way you rock'n'roll
pi_117056090
S kwijlt ook veel, verschoon dan ook vaak haar shirtje.
Bedankt voor de tip :)
Volgens mij duurt het ook wel een tijd voordat het echt door is toch?
pi_117056136
Helemaal door duurt meestal wel een poosje ja, maar dat is niet pijnlijk meer. Het is het begin dat door het tandvlees moet dat pijn doet.
The way you rock'n'roll
pi_117056514
We zijn hier al 2,5 maand aan het wachten op de tanden. We voelen richels in de ondergaan, en bovenin komen grote witte bulten naar beneden. Ook regelmatig dunne luiers, uitslag en gekwijl.. Maar nog steeds niks..

Hier weer goedgekeurd op het cb. Deed alles prima, score: 8,85kg en 73cm. Voor ons wel een kleintje, maar op de curve precies in het midden. Blokje overpakken wilde hij wel doen. En verder vooral op onderzoek naar de spullen op het bureau, ipv stilliggen voor de onderzoeken :P
pi_117056969
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 08:30 schreef Kyara het volgende:

Mini meet, i'm in! Alleen wonen jullie allemaal zo ver weg :(
Oh wij komen wel rustig jullie kant op hoor! We willen heel graag naar burgers!

Volgens mij is die afsprak om te vragen hoe het met het aanbieden van eten gaat en meten/wegen..ik vroeg ook of ze een afsprak bij 9 maanden doen en ze zei neuh want het gaat prima met jullie
anderen kiezen voor geen 7.5 maand afsprak en wel 9 maanden...ook goed
pi_117057275
Als jullie naar Burger's komen dan wil ik wel mee :Y Leuk!

ik kan Sannne dan trouwens ook wel even ophalen, die woont hier toch redelijk in de buurt

9 maanden afspraak is met de cb arts en ik heb het idee dat de cb arts toch meer kijkt naar de ontwikkeling en zo.
pi_117057382
Zoe, slabbetje om kan ook, he dan hoef je niet zo vaak het shirtje te verschonen, doen ze bij ons op het kdv vaak en ik doe het weleens als ik lang weg ben met hem.

Kyara, is er bij jullie in de buurt iets leuks om met een peuter te doen, ook in het najaar leuk? Misschien kunnen wij dan een meet/ uitjes iets doen met hele familie, want wij zijn een lang weekendje in dld, op weg terug zouden wij in de buurt kunnen stoppen. Alleen zijn wij dan op maandag of dinsdag in Arnhem, weet niet of dat een handige dag is?

[ Bericht 3% gewijzigd door Tinuviel op 21-09-2012 11:24:24 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117057859
Kyara, nee morgen doen we geen zoo want grote kant op regen maar idd je zou San op kunnen halen! misschien leuk in de winter een keertje <3

hier is 11 maanden met cb arts! dan ook prikken :'(
pi_117057891
:o na even speuren kom ik er net achter dat ik in December voor het laatst überhaupt een foto heb gepost :+ echt hoog tijd voor een update dus O-)

Voor de layout maar even onder een spoiler
SPOILER
Sorry voor de enorme hoeveelheid.

Alweer bijna een jaar verder. Man, wat is dat enorm snel gegaan |:(
De kleine bink doet het enorm goed, doet al pogingen tot zelf opstaan en lopen en heeft een krachtig eigen willetje :)
pi_117058256
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:30 schreef Scorpionsworld het volgende:
:o na even speuren kom ik er net achter dat ik in December voor het laatst überhaupt een foto heb gepost :+ echt hoog tijd voor een update dus O-)

Voor de layout maar even onder een spoiler
SPOILER
Sorry voor de enorme hoeveelheid.

Alweer bijna een jaar verder. Man, wat is dat enorm snel gegaan |:(
De kleine bink doet het enorm goed, doet al pogingen tot zelf opstaan en lopen en heeft een krachtig eigen willetje :)
Wauw wat een schatje! Fijn dat je zoveel foto's post :D haha
pi_117058530
Wat een leukerd Scorpionsworld!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:27:06 #261
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117059616
Ahwww, wat een mooi kereltje Scorpionsworld! O+ Van harte alvast!
pi_117060014
Scorpio, ik ben vlieft! O+ Wat een leuk ventje! En idd leuke kleertjes :)

Trouwens :W

Alles goed hier hoop ik? Heb al even niet meer mee gelezen, beetje druk op het werk en 's avonds geen zin gehad om veel bij te lezen....
pi_117060451
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef Nirak het volgende:
Scorpio, ik ben vlieft! O+ Wat een leuk ventje! En idd leuke kleertjes :)

Trouwens :W

Alles goed hier hoop ik? Heb al even niet meer mee gelezen, beetje druk op het werk en 's avonds geen zin gehad om veel bij te lezen....
Hoi :W
Erg herkenbaar dat 'druk en geen zin', dat heb ik dus tot Mei gehad.

Daarna kreeg ik een zware tennisarm en mocht ik niet werken/computeren :')
Nu eindelijk weer aan het werk en ook maar weer 's op Fok! :+
pi_117060634
Scorpionsworld, wat een heerlijk mannetje!! O+ Die laatste foto vind ik heel mooi, klein kereltje bij enorme deuren.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117062683
Scorpion, hoe bedoel je zelf opstaan? Hij staat toch op de laatste foto zelfstandig. Idd mooie foto bij die grote, mooie deur, hij verdwijnt bijna in de foto.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117062713
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:45 schreef Tinuviel het volgende:
Scorpion, hoe bedoel je zelf opstaan? Hij staat toch op de laatste foto zelfstandig. Idd mooie foto bij die grote, mooie deur, hij verdwijnt bijna in de foto.
Hij staat wel zelfstandig, maar tegen de deur aan. Van de grond af opstaan zonder steun van een object lukt hem nu ook bijna :D
pi_117065240
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, slabbetje om kan ook, he dan hoef je niet zo vaak het shirtje te verschonen, doen ze bij ons op het kdv vaak en ik doe het weleens als ik lang weg ben met hem.

Kyara, is er bij jullie in de buurt iets leuks om met een peuter te doen, ook in het najaar leuk? Misschien kunnen wij dan een meet/ uitjes iets doen met hele familie, want wij zijn een lang weekendje in dld, op weg terug zouden wij in de buurt kunnen stoppen. Alleen zijn wij dan op maandag of dinsdag in Arnhem, weet niet of dat een handige dag is?
Ballorig dit hier in de buurt. Maar maandag en dinsdag zijn hier nu net de dagen dat ik werk. -O-

Bitterend, in de winter is ook leuk, maar dan loop ik niet meer zo soepel ben ik bang. Najaar (oktober/november) is dan beter.

Mooie foto's Scorpionsworld. Knappe vent hoor! O+
pi_117065799
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:51 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ballorig dit hier in de buurt. Maar maandag en dinsdag zijn hier nu net de dagen dat ik werk. -O-

Bitterend, in de winter is ook leuk, maar dan loop ik niet meer zo soepel ben ik bang. Najaar (oktober/november) is dan
Jammer dat je die dagen werkt -O-

Is zo'n dierentuin dan wel leuk in najaar of winter?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117065891
Ja zeker! Sowieso is het een mooie omgeving om te wandelen. Bosrijk dus erg mooi in de herfst. :Y En er zijn veel dingen binnen zoals de Bush, Desert en Ocean. Ook sta je bij sommige dieren overdekt zoals bij de safari.

Er is trouwens ook een fantastische -overdekte- speeltuin bij. _O_
pi_117069039
Oktober/November is goed!! doen we *O*

ohhhh Scorpionworld wat een liefffieee <3
pi_117069081
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:22 schreef bitterend het volgende:

*O*
pi_117069607
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:22 schreef bitterend het volgende:

:@
Trotse is *)
pi_117070351
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

:@
Trotse is *)
Je weet dat we het wel over je zoon hebben he. Niks ten nadele van jou maar het is je zoon die zo knap, lief en leuk is ;)
pi_117070544
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Je weet dat we het wel over je zoon hebben he. Niks ten nadele van jou maar het is je zoon die zo knap, lief en leuk is ;)
Oeps, ik zie nu pas mijn tikfoutje. Bedoelde dus Trotse papa is :+
pi_117087452
Mmm een vraagje, ben woensdagavond en vanavond weggeweest maar beide avonden was het al snel ontroostbaar huilen.. (8> was gewoon bij dr dus ook geen onbekende. Ze is gelijk stil als ik thuis ben. M'n vriend heeft dr beide keren een tijd geprobeerd te troosten maar niets werkt. Ik kan overdag zelf niet weg & mijn vriendinnen werken dan ook, dus dat is geen oplossing.

Hebben jullie daar ervaring mee / tips? Het is alleen svonds, donderdagochtend was mijn moeder er en dat was geen probleem.
pi_117087763
Zo hé, dat is nog eens een fotospam :D mooi hoor Scorpionsworld O+

Posts gaan hier zo snel, bijna niet bij te houden :P
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:47:40 #277
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117087822
Hier ook een klein poosje gehad Zoë. Ik kreeg haar wel stil, lief niet. En was ook 's avonds inderdaad. Bij ons is dat gewoon weer over gegaan.
pi_117088040
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Susie het volgende:
Hier ook een klein poosje gehad Zoë. Ik kreeg haar wel stil, lief niet. En was ook 's avonds inderdaad. Bij ons is dat gewoon weer over gegaan.
Gelukkig.
Voel me er wel rot over en m'n vriend ook, die wil haar natuurlijk ook kunnen troosten. Hij doet hetzelfde als ik (behalve de borst geven natuurlijk maar die wil ze bij mij ook niet altijd, dus dat is niet de oplossing.)
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:18:04 #279
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117090195
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Gelukkig.
Voel me er wel rot over en m'n vriend ook, die wil haar natuurlijk ook kunnen troosten. Hij doet hetzelfde als ik (behalve de borst geven natuurlijk maar die wil ze bij mij ook niet altijd, dus dat is niet de oplossing.)
Ik vond het toen ook niet leuk voor hem, maar ooit komt de dag wel dat mama stom is en papa de beste ;)
pi_117090450
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik vond het toen ook niet leuk voor hem, maar ooit komt de dag wel dat mama stom is en papa de beste ;)
Ja dat zal vast ook nog wel komen :9
pi_117117106
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 04:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Kleinzusje welkom.
Mijn dochter is 2 dagen ouder dan die van Soesa ;) verder zitten er wel een aantal rond dezelfde tijd.
En wat een ukkie je meisje vergeleken met mijn reusje. Die was dat na een week :D

Thx ! :)
Tsja, vind de mijne al zo groot :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hai!

Welkom kleinzusje! Mijn meisje is van 31 juli, idd 2 dagen na die van Son. Maar idd, wat een kleintje nog O+. E. woog vorige week 5120 gram en was 57 cm!

Thx ! :) Leuk hoor, zelfde leeftijd moeders !!! *O*

Ben wel blij dat kzmini zo klein was, paste ze al haar maat 50 kleertjes die moeders op MP had gescoord, al maanden voor de geboorte _O-

Hoe gaan de nachten bij jullie ?
Hier nog niet echt lang slapen, om de 3 uur wakker. pffffffffff, pittig hoor.

Andere dames: weer mooie foto's ( scorpio ?) en tandjes, oh jee, dat komt nog....................
xxx
pi_117117178
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Gelukkig.
Hoe oud is ze ?
pi_117117208
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Susie het volgende:

[..]

Help !
Dat schijnt ook nog heel wat te zijn :D
pi_117117440
Afgelopen nacht eindelijk een redelijke nacht hier. Wil zo naar de winkel maar mevrouw is weer in slaap gevallen, luilakje :P

Hier zelfde probleem Zoë. Gelukkig wil ze altijd wel aan de borst, ook al is het maar om te sabbelen.
pi_117117462
Oh en welkom kleinzusje :)
pi_117117628
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef Xanteh het volgende:
Oh en welkom kleinzusje :)
thx ! ;)
Hoe oud is ze ? ;)
pi_117117740
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

thx ! ;)
Hoe oud is ze ? ;)
Vier en halve maand en midden in de 19 weken sprong. Nog even doorbijten dus :)
pi_117118478
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef Xanteh het volgende:

[..]

Vier en halve maand en midden in de 19 weken sprong. Nog even doorbijten dus :)
klap eens in je handjes, die ? :D
Klopt het dat oei sprongen uitgaan van uitgerekende datum IPV geboorte datum. Die van ons moet haar eigen handen gaan ontdekken ( 8 weken) maar niks hoor :o . Ze was 3 weken te vroeg.
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:20:34 #289
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117119962
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

[..]

Ben wel blij dat kzmini zo klein was, paste ze al haar maat 50 kleertjes die moeders op MP had gescoord, al maanden voor de geboorte _O-

Andere dames: weer mooie foto's ( scorpio ?) en tandjes, oh jee, dat komt nog....................
xxx
Mijn mini heeft ook nog ruim een maand in maat 50 gepast. Was 3530 bij 50 cm bij geboorte (bij 41+1). Ik heb nog pakjes maat 50 bijgekocht want ze had maar 5 outfits en dat kon natuurlijk niet ;-). Het gaat nu wel hard want maat 62 past eigenlijk al heel goed! Ze wordt groot! Dinsdag weer naar het CB (prikjes ;(), ben benieuwd naar haar stats.

De nachten gaan hier qua slapen een stuk beter dan overdag :'). Ze wordt meestal 1x wakker (zonder huilen, heel fijn) en slaapt meteen weer in. Vannacht was helemaal fijn, van 23:00 tot 05:00 sliep ze en daarna tot 08:00 uur. Heerlijk!

Oei ik groei gaat idd uit van de uitgerekende datum. Wij zitten, uiteraard, ook midden in die langdurende 8 weken sprong. Ik neem die vaardigheden met een korrel zout. Ze geven zelf ook in de app aan dat niet ieder kind dezelfde vaardigheden meteen heeft geleerd en toepast. Hier worden de handjes overigens wel flink ontdekt, in de mond gestopt, in elkaar gevouwen, ze houdt dingen (bijv mijn shirt of haar :') vast en 'frummelt' er de hele dag mee.
Ik ben blij als deze sprong even voorbij is want ze wordt er niet gezelliger op!

[ Bericht 5% gewijzigd door Tante_Soesa op 22-09-2012 18:02:00 ]
pi_117121135
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

[..]

xxx
:D
Wat woog ze bij dr geboorte? Dat scheelt natuurlijk ook al :D
Mijn uk was bijna 2 weken te laat en woog al 3930 bij dr geboorte ;)
Maat 50 pastte ze niet lang, maar had ook niet veel. Mn oudste pastte ook niet echt in maat 50 (althans t pakje dat ie in die maat had was te klein gelijk al, hij was 3570 bij geboorte).

Hier zijn de nachten steeds langer. Eergisteren was het van 8 tot half 5 (geloof ik of 5 uur). Gisteren van half 10 tot half 5.
Maar de langere nachten is denk ik sinds een week of 2.
pi_117121635
Mijnes is ook bijna 2 maanden(!) En we moeten ook alnaar de 62, doe alles van 56 wat past nog 1x aan,haha

Mooie nachten son! Hier gaan de nachten ook goed, alleen nu is ze verkouden,dus wakker van de snottebellen.
Verder weinig te melden, het gaat goed,ze word steeds wijzer en het is een lachebek. Mex vind d'r gelukkig ook steeds leuker.
pi_117122203
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

klap eens in je handjes, die ? :D
Klopt het dat oei sprongen uitgaan van uitgerekende datum IPV geboorte datum. Die van ons moet haar eigen handen gaan ontdekken ( 8 weken) maar niks hoor :o . Ze was 3 weken te vroeg.
Weinig geklap hier nog :')
Ik weet niet hoe ze het precies rekenen, maar mijn kleintje was twee weken te laat. Handjes ontdekken was zo lief O+ maar weet niet hoeveel weken ze toen was. Tijd gaat te snel :(
pi_117123446
Hier zitten we vooral al in 62 ;(
Ze past.nog.t een en ander in 56, maar voornamelijk broekjes. Hoewel de meeste broekjes 62 ook al veel te goed zitten ;)

Ze wordt veel te snel groot. Ze groeit ook al uit de wieg ;( en ik wil dr nog helemaal niet op dr eigen kamer :')
Gaat veel te hard!
pi_117123990
Erg is dat hè sonnetje ik zat vanmiddag ook even van jeetje Lotte wordt morgen 2 dan is Geert overmorgen gewoon al een half jaar oud!
pi_117126624
KZ, mijn mini was 2 weken te vroeg en ik merk echt goed de sprongetjes, steeds 2 weken later dan aangegeven. Klopt hier dus wel :Y.

Mijn ukkie is trouwens 14,5 week. Hij heeft inmiddels door hoe hij speeltjes kan vastpakken, alles wat hij vast heeft gaat naar zijn mond en hij kan vol verwondering naar zijn handjes kijken O+.

Fotootje ter illustratie:

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117127788
Xanteh hier ook 4 maanden sprong volgens mij.

Rixtje, een half jaar oud alweer jouw knul. Ik kan ook gewoon niet geloven dat de mijne al 4,5 maand oud is.

Phaidra O+

susie, zoe en Kleinzusje, ik zou er niet te erg naar uitkijken. Hier is dat bij mijn peuter zo dat papa het allemaal moet doen, echt papa voor, papa na.

Mijn ukkie heeft een nieuw iets. Bij het drinken aan de borst wurmt hij zijn duimpje naast de tepel in zijn mond. En wij merken nog steeds de gevolgen van de bijvoeding, poep is nog steeds niet terug naar normaal.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117128509
Lastig Zoé, hier ging het met Chris op-en-af, maar dan richting papa. De fases duurden in het begin nooit lang, paar dagen, tot weekje of 2. Beetje net als sprongen..

Sprongetjes herken ik hier niet zo, bij Chris wel, maar nooit op de tijden, en zeker niet de dingen die voorspeld werden. Daan doet nieuwe dingen ook wel zonder mopperdagen ;)

Het gaat hard met die kleintjes.. Hier gisteren de 9-maand-mijlpaal.
Vandaag zijn we wezen zwemmen. En Daan is echt een waterratje. Hij tijgerde zo door het water, ook richting te diep water. bij spetters en plonzen bleef hij vrolijk kijken. Heerlijk O+
pi_117131169
Kleinzusje,
Tinuviel's en Xanteh's baby en mijn baby zijn ongv even oud.

Tinu
:D dat met het duimpje doet S ook haha

Phaidra
O+ lief

Leuk DF!

Tijd gaat idd snel, S gaat al richting mt 74
pi_117131647
Wow Zoe, wat groeit jouw meid snel en ze is natuurlijk best lang.

Onze uk zit tussen 62 en 68 in, hij is echt niet erg groot of lang volgens mij. Tenminste als ik hoor hoe snel de wat jongere baby's hier al in deze maten zitten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117131747
Kan je geen co-sleeper nemen dan son? Ik vind het zo handig.
Weet ook niet waarom ik zo nodig de babykamer af moest hebben voor de bevalling, kom er bijna nooit :')

Duimt je ukkie verder ook tinu??

Ik mis de lijstjes wel zeg bovenaan het topic, zo onhandig als je niet weet hoe oud een baby is als er iemand over praat!
pi_117133594
Hier ook een kleintje die graag de vingertjes wilt gebruiken tijdens het drinken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')