abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117056090
S kwijlt ook veel, verschoon dan ook vaak haar shirtje.
Bedankt voor de tip :)
Volgens mij duurt het ook wel een tijd voordat het echt door is toch?
pi_117056136
Helemaal door duurt meestal wel een poosje ja, maar dat is niet pijnlijk meer. Het is het begin dat door het tandvlees moet dat pijn doet.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117056514
We zijn hier al 2,5 maand aan het wachten op de tanden. We voelen richels in de ondergaan, en bovenin komen grote witte bulten naar beneden. Ook regelmatig dunne luiers, uitslag en gekwijl.. Maar nog steeds niks..

Hier weer goedgekeurd op het cb. Deed alles prima, score: 8,85kg en 73cm. Voor ons wel een kleintje, maar op de curve precies in het midden. Blokje overpakken wilde hij wel doen. En verder vooral op onderzoek naar de spullen op het bureau, ipv stilliggen voor de onderzoeken :P
pi_117056969
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 08:30 schreef Kyara het volgende:

Bitterend, dat kwam wel overeen met ons bezoek aan het cb met 7,5 maand (alleen dan zonder de stukjes). Echt, binnen een paar minuten weer buiten. Wat was het nut van die afspraak :?

Mini meet, i'm in! Alleen wonen jullie allemaal zo ver weg :(
Oh wij komen wel rustig jullie kant op hoor! We willen heel graag naar burgers!

Volgens mij is die afsprak om te vragen hoe het met het aanbieden van eten gaat en meten/wegen..ik vroeg ook of ze een afsprak bij 9 maanden doen en ze zei neuh want het gaat prima met jullie
anderen kiezen voor geen 7.5 maand afsprak en wel 9 maanden...ook goed
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117057275
Als jullie naar Burger's komen dan wil ik wel mee :Y Leuk!

ik kan Sannne dan trouwens ook wel even ophalen, die woont hier toch redelijk in de buurt

9 maanden afspraak is met de cb arts en ik heb het idee dat de cb arts toch meer kijkt naar de ontwikkeling en zo.
pi_117057382
Zoe, slabbetje om kan ook, he dan hoef je niet zo vaak het shirtje te verschonen, doen ze bij ons op het kdv vaak en ik doe het weleens als ik lang weg ben met hem.

Kyara, is er bij jullie in de buurt iets leuks om met een peuter te doen, ook in het najaar leuk? Misschien kunnen wij dan een meet/ uitjes iets doen met hele familie, want wij zijn een lang weekendje in dld, op weg terug zouden wij in de buurt kunnen stoppen. Alleen zijn wij dan op maandag of dinsdag in Arnhem, weet niet of dat een handige dag is?

[ Bericht 3% gewijzigd door Tinuviel op 21-09-2012 11:24:24 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117057859
Kyara, nee morgen doen we geen zoo want grote kant op regen maar idd je zou San op kunnen halen! misschien leuk in de winter een keertje <3

hier is 11 maanden met cb arts! dan ook prikken :'(
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117057891
:o na even speuren kom ik er net achter dat ik in December voor het laatst überhaupt een foto heb gepost :+ echt hoog tijd voor een update dus O-)

Voor de layout maar even onder een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor de enorme hoeveelheid.

Alweer bijna een jaar verder. Man, wat is dat enorm snel gegaan |:(
De kleine bink doet het enorm goed, doet al pogingen tot zelf opstaan en lopen en heeft een krachtig eigen willetje :)
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_117058256
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:30 schreef Scorpionsworld het volgende:
:o na even speuren kom ik er net achter dat ik in December voor het laatst überhaupt een foto heb gepost :+ echt hoog tijd voor een update dus O-)

Voor de layout maar even onder een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor de enorme hoeveelheid.

Alweer bijna een jaar verder. Man, wat is dat enorm snel gegaan |:(
De kleine bink doet het enorm goed, doet al pogingen tot zelf opstaan en lopen en heeft een krachtig eigen willetje :)
Wauw wat een schatje! Fijn dat je zoveel foto's post :D haha
pi_117058530
Wat een leukerd Scorpionsworld!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:27:06 #261
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117059616
Ahwww, wat een mooi kereltje Scorpionsworld! O+ Van harte alvast!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_117060014
Scorpio, ik ben vlieft! O+ Wat een leuk ventje! En idd leuke kleertjes :)

Trouwens :W

Alles goed hier hoop ik? Heb al even niet meer mee gelezen, beetje druk op het werk en 's avonds geen zin gehad om veel bij te lezen....
pi_117060451
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef Nirak het volgende:
Scorpio, ik ben vlieft! O+ Wat een leuk ventje! En idd leuke kleertjes :)

Trouwens :W

Alles goed hier hoop ik? Heb al even niet meer mee gelezen, beetje druk op het werk en 's avonds geen zin gehad om veel bij te lezen....
Hoi :W
Erg herkenbaar dat 'druk en geen zin', dat heb ik dus tot Mei gehad.

Daarna kreeg ik een zware tennisarm en mocht ik niet werken/computeren :')
Nu eindelijk weer aan het werk en ook maar weer 's op Fok! :+
pi_117060634
Scorpionsworld, wat een heerlijk mannetje!! O+ Die laatste foto vind ik heel mooi, klein kereltje bij enorme deuren.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117062683
Scorpion, hoe bedoel je zelf opstaan? Hij staat toch op de laatste foto zelfstandig. Idd mooie foto bij die grote, mooie deur, hij verdwijnt bijna in de foto.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117062713
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:45 schreef Tinuviel het volgende:
Scorpion, hoe bedoel je zelf opstaan? Hij staat toch op de laatste foto zelfstandig. Idd mooie foto bij die grote, mooie deur, hij verdwijnt bijna in de foto.
Hij staat wel zelfstandig, maar tegen de deur aan. Van de grond af opstaan zonder steun van een object lukt hem nu ook bijna :D
pi_117065240
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, slabbetje om kan ook, he dan hoef je niet zo vaak het shirtje te verschonen, doen ze bij ons op het kdv vaak en ik doe het weleens als ik lang weg ben met hem.

Kyara, is er bij jullie in de buurt iets leuks om met een peuter te doen, ook in het najaar leuk? Misschien kunnen wij dan een meet/ uitjes iets doen met hele familie, want wij zijn een lang weekendje in dld, op weg terug zouden wij in de buurt kunnen stoppen. Alleen zijn wij dan op maandag of dinsdag in Arnhem, weet niet of dat een handige dag is?
Ballorig dit hier in de buurt. Maar maandag en dinsdag zijn hier nu net de dagen dat ik werk. -O-

Bitterend, in de winter is ook leuk, maar dan loop ik niet meer zo soepel ben ik bang. Najaar (oktober/november) is dan beter.

Mooie foto's Scorpionsworld. Knappe vent hoor! O+
pi_117065799
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:51 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ballorig dit hier in de buurt. Maar maandag en dinsdag zijn hier nu net de dagen dat ik werk. -O-

Bitterend, in de winter is ook leuk, maar dan loop ik niet meer zo soepel ben ik bang. Najaar (oktober/november) is dan
Jammer dat je die dagen werkt -O-

Is zo'n dierentuin dan wel leuk in najaar of winter?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117065891
Ja zeker! Sowieso is het een mooie omgeving om te wandelen. Bosrijk dus erg mooi in de herfst. :Y En er zijn veel dingen binnen zoals de Bush, Desert en Ocean. Ook sta je bij sommige dieren overdekt zoals bij de safari.

Er is trouwens ook een fantastische -overdekte- speeltuin bij. _O_
pi_117069039
Oktober/November is goed!! doen we *O*

ohhhh Scorpionworld wat een liefffieee <3
pi_117069081
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:22 schreef bitterend het volgende:

*O*
pi_117069607
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:22 schreef bitterend het volgende:

:@
Trotse is *)
pi_117070351
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

:@
Trotse is *)
Je weet dat we het wel over je zoon hebben he. Niks ten nadele van jou maar het is je zoon die zo knap, lief en leuk is ;)
pi_117070544
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Je weet dat we het wel over je zoon hebben he. Niks ten nadele van jou maar het is je zoon die zo knap, lief en leuk is ;)
Oeps, ik zie nu pas mijn tikfoutje. Bedoelde dus Trotse papa is :+
pi_117087452
Mmm een vraagje, ben woensdagavond en vanavond weggeweest maar beide avonden was het al snel ontroostbaar huilen.. (8> was gewoon bij dr dus ook geen onbekende. Ze is gelijk stil als ik thuis ben. M'n vriend heeft dr beide keren een tijd geprobeerd te troosten maar niets werkt. Ik kan overdag zelf niet weg & mijn vriendinnen werken dan ook, dus dat is geen oplossing.

Hebben jullie daar ervaring mee / tips? Het is alleen svonds, donderdagochtend was mijn moeder er en dat was geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')