abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117041180
Ik heb R. bewonderd vandaag :D Wat een lekker ding is dat toch O+ En wat is ze al groot! Minimeet was gezellig! Voor herhaling vatbaar :)

Mn arme snottekopje heeft mij aangestoken met dr verkoudheid, heel fijn zo vlak voor een weekendje weg }:| Maar we gaan nu lekker met z'n drietjes naar Centerparcs, zwemmen met Faye O+

Oh, en in de wieg is er nog wel ietsje ruimte hoor, maar tis echt niet veel meer. Eind van de maand gaat ie weer met mijn schoonouders mee en is het de bedoeling dat Faye naar haar eigen kamertje gaat, maar ze kan ook gewoon lekker bij ons in bed :)

Tinu, ik hoop dat het snel beter gaat met het eten, maar misschien is alleen BV tot 6 maanden ook wel goed? Wij wachten sowieso tot 6 maanden met bijvoeding :) Ook ivm de kans op allergieën enzo.

Zoe: leuk, een neefje/nichtje! En balen van je klachten :*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_117041247
Hier helemaal geen testjes met 9 maanden, maar mini ging ook helemaal over de flos omdat hij van mama's schoot af moest, hoezo eenkenning, haha.
pi_117041324
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Uh... Bij ons moest Draakje 2 blokjes tegelijk vasthouden (maarja, als die cb-tut ze aangeeft weigert ze, ze pakt ze wel van de tafel) En....uh... Draakje moest zich optrekken aan haar handen. Voor de rest eigenlijk weinig specifieks hier.
Ah, lekker eigenwijzig O+
Meewerken zullen we wel zien. Dat is altijd een verrassing..
pi_117041639
Gezellig zo'n minimeet!

Zoë; wat ontzettend balen van je lichamelijke klachten. Ik hoop dat er snel verbetering in komt en je werk ook weer op kunt pakken :*

PE; lief die foto met het helmpje, gelukkig vindt ze het niet erg!

Marjolijntje; je meisje uit de wieg gegroeid, wat een mijlpaal hè en nu lijkt ze zo groot, maar als ze in het ledikantje ligt is ze weer zoooo klein O+
pi_117042782
We hebben geen cb bezoek met 9 maanden. Laatste was 7,5 maand en duurde 10 minuten
*hoe gaat het*
*goed*
*en eten?*
*ze speelt ermee en gooit op de grond*
*ah jullie doen aan stukjes geven*
*ja dat inderdaad*
*nou prima toch, tot 11 maanden*
*)

Aaww aangestoken! beterschap voor Faye en Marjo!

Tinu je kan ook gewoon alleen tiet geven en wachten tot hij meer interesse krijgt voor eten :Y :*

Zoe :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117042831
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:26 schreef PureEvil het volgende:
Toen ze op dr buik lag vanochtend had ik het ook geprobeerd idd,maar dat gaat dus niet, want je kan het niet goed zien. Nu toch in de wipstoel gezet, zo rechtop mogelijk, na 3/4 pogingen lukte het eindelijk...Maar toen zat het nog niet helemaal goed, ik draai me eigen even om, en toen zat de helm wel goed ! (dus hoe dat nou gebeurd is????) Anyway, ze slaapt nu, mét helm, in de box.

[ afbeelding ]

Volgens mij zit de helm zo goed (dames ervaringsdeskundigen?)
Ja, hij lijkt me goed te zitten. En wat een mooi printje joh, is bij meiden toch echt een stuk leuker dan bij jongens. Let goed op druk en schuur plekjes bij de oren, daar kan je snel zien of ie draait op haar hoofd.
En opdoen: kan ze zitten? Dan is opdoen eenvoudiger. Wij pakten de kinderstoel of de bumbo. En anders op schoot. Later zelfs zittend op het aankleedkussen. Succes met wennen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 20 september 2012 @ 21:48:19 #232
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117043699
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Uh... Bij ons moest Draakje 2 blokjes tegelijk vasthouden (maarja, als die cb-tut ze aangeeft weigert ze, ze pakt ze wel van de tafel) En....uh... Draakje moest zich optrekken aan haar handen. Voor de rest eigenlijk weinig specifieks hier.
Oh, dat was de bedoeling van die blokjes! _O- Anouk smeet er een weg en de ander moest ze niet _O- Die arts heeft toen een of andere aantekening gemaakt, ze mompelde wat ofzo en ik trok me er eigenlijk weinig van aan...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_117046449
Bedankt voor jullie leuke reacties :)
Haha ja die pluisjes willen ook nog niet naar beneden.
T haar zal eerst dikker en langer moeten worden. Maar ik vindt het zo grappig.

@ Susie... Ha leuk nog een Anoukje erbij :D

Laatste bezoek bij CB was afgelopen maandag.
8930 gram en 75 cm.
pi_117050256
Zo het was een lange dag maar Geert doet het perfect de afplatting was zelfs al wat afgenomen! Wel krijgt hij een helm en deze is daarna direct aangemeten en over 2 weken klaar.

Wat betreft consultatiebureau wij hoeven niet eerder weer dan januari zie het nut er ook niet van in hij doet het gewoon super en is een heel blij en vrolijk kind en de wvk was het helemaal met me eens.

PE ik ben erg benieuwd hoe bij jullie het wennen gaat. Jullie lopen net iets op ons voor
pi_117050722
Dank dames voor het warme welkom !! :*

Topic bijgelezen, nog even wennen aan de namen :D
Onze baby (kzmini) is nu 2 maanden *O* Al zo groot ! 4,5 kilo en 54 cm. Heerlijke, mooie meid, doet het geweldig goed.
Wie hebben ook een baby van deze leeftijd ? Tante Soesa en.... effe vergeten............

Vandaag mini bakjes bij zeeman gekocht ( 100 ml) voor invriezen eten. Na inlezen van dit topic, dacht kan niet vroeg genoeg beginnen, hahahaha

Winterjasje maat 56 maar weer ruilen, past nu, maar is straks vast te klein.

@helmpjes: jemig ! succes
@Mooie foto's, wat een schatjes.
@afscheid 1 jarigen, :W
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_117054195
Kleinzusje welkom.
Mijn dochter is 2 dagen ouder dan die van Soesa ;) verder zitten er wel een aantal rond dezelfde tijd.
En wat een ukkie je meisje vergeleken met mijn reusje. Die was dat na een week :D

Verder niet bij gelezen. Was gisteravond opeens ziek. Wel fijn, dametje sliep vanaf 8 uur tot net. Lief had dr in slaap gekregen en gewoon niet wakker geworden. Best lekker.
pi_117054399
Marjoleintje, veel plezier in centerparcs! Naar welk park gaan jullie?

Bitterend, dat kwam wel overeen met ons bezoek aan het cb met 7,5 maand (alleen dan zonder de stukjes). Echt, binnen een paar minuten weer buiten. Wat was het nut van die afspraak :?

Mini meet, i'm in! Alleen wonen jullie allemaal zo ver weg :(
pi_117054622
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 08:30 schreef Kyara het volgende:

Bitterend, dat kwam wel overeen met ons bezoek aan het cb met 7,5 maand (alleen dan zonder de stukjes). Echt, binnen een paar minuten weer buiten. Wat was het nut van die afspraak :?

* binnen sluipt.

Die afspraak wordt hier niet meer gemaakt. Bij 6 maanden en dan weer bij 9 maanden een afspraak. Lijkt me ook prima zo.

Super leuke foto's in dit topic trouwens. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:43:05 #239
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117054868
Hai!

Welkom kleinzusje! Mijn meisje is van 31 juli, idd 2 dagen na die van Son. Maar idd, wat een kleintje nog O+. E. woog vorige week 5120 gram en was 57 cm!

Hè, Son, wat vervelend dat je ziek was. En Marjolijntje ook al ;(, er heerst ook van alles begreep ik! Wel lekker weekendje weg, gaan wij ook over een week of 6 doen. Heerlijk! Even er tussenuit.

Rixtje, wat fijn dat de afplatting was afgenomen *O* dat gaat in ieder geval de goede kant op!

Na al dat geklaag van de laatste dagen wil ik hier nu ook even voorzichtig laten weten dat het ineen beter gaat! Ze heeft gisteravond geslapen van half 10 tot half 4 vannacht (heerlijk!) en na een flink maal :Y) heeft ze daarna tot 8 uur geslapen. Een uurtje wakker geweest en nu ligt ze al 40 minuten te slapen, in haar eigen bedje :o zonder huilen :o. Trots!

/offtopic
Ik zit nu dr Phil te kijken ( :') weet ineens niet wat ik met mijn tijd moet doen) maar wat een vreselijk verhaal zeg ;(
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:44:45 #240
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117054906
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:

/offtopic
Ik zit nu dr Phil te kijken ( :') weet ineens niet wat ik met mijn tijd moet doen) maar wat een vreselijk verhaal zeg ;(
Ik heb net zitten janken voor de tv :') Ik kan echt niet tegen zulke verhalen eigenlijk :@
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:45:58 #241
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117054937
Ik zit hier ook met kippenvel...wat afschuwelijk. Ik kan er, nu ik een kind heb, ook heel slecht tegen. Wat een monster, die 'vader'... :(
pi_117054994
Poidertje, lieve foto's en pluisjes :)

Phaidra kwa fruit had ik banaan en 1 keer honingmeloen/ galia meloen (wat is eigenlijk het verschil?) gegeven. Beide gingen erg goed, nomnomnom. Alleen de banaan stopt juist wel, dus die doe ik voorlopig maar even niet. Zodra hij weer normaal poept (was ook alweer 2 dagen niet hetgeval), probeer ik zachte peer eens denk ik.

Sonnetje en Marjolijntje beterschap!

Yeah minimeet tussen Amsterdam en Arnhem, wat ligt er dan precies in het midden?

Net kids afgedropt op kdv, vrijdag gaan ze normaal niet en het is de enige dag, dat ze in een verticale groep zitten. Ben dus erg benieuwd hoe dat gaat met mijn zoons samen op de groep.

Heeft een van jullie toevallig eens de hotel vouchers van de kruidvat geprobeerd? Is dat wat met baby's/ kinderen? En vanaf welke leeftijd moet je dan voor de kids een eigen voucher kopen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:48:25 #243
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117054999
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Ja, hij lijkt me goed te zitten. En wat een mooi printje joh, is bij meiden toch echt een stuk leuker dan bij jongens. Let goed op druk en schuur plekjes bij de oren, daar kan je snel zien of ie draait op haar hoofd.
En opdoen: kan ze zitten? Dan is opdoen eenvoudiger. Wij pakten de kinderstoel of de bumbo. En anders op schoot. Later zelfs zittend op het aankleedkussen. Succes met wennen!
Nee ze kan nog niet écht zitten, 2 tellen lukt wel, maar dat is niet genoeg om de helm op te zetten.

Ik heb haar net op dr buik gelegd op tafel, en toen de helm opgezet, ging redelijk. Maar ik zie nu ze ligt te slapen dat de helm wel een beetje verschuift, naar boven/links/rechts...

quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:40 schreef Rixtje het volgende:
Zo het was een lange dag maar Geert doet het perfect de afplatting was zelfs al wat afgenomen! Wel krijgt hij een helm en deze is daarna direct aangemeten en over 2 weken klaar.

PE ik ben erg benieuwd hoe bij jullie het wennen gaat. Jullie lopen net iets op ons voor
Rixtje, fijn dat de afplatting al wat minder is! En al lekker snel dat de helm klaar is, fijn hoor!
pi_117055610
Bedankt lief van jullie :*

Beterschap marjolijntje en Faye! Hoe staat het broekje?
En fijn weekend :)
Voor sonnetje ook beterschap

Eensch met kyara jullie wonen ver weg! :(

Fijn tante soesa dat het beter gaat *O*

S slaapt nu snachts weer langer ( eerst om 20:30, 22u,23u en 00:30 drinken ) en dan tot 6:30 slapen. Nu 2dagen achter elkaar dus benieuwd of dit een nieuw ritme is.
Ze kauwt veel op bijtringen en haar luieruitslag is al iets minder dankzij de sudocreme.
pi_117055703
Klinkt als tandjes in aantocht Zoë :P.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_117055792
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Klinkt als tandjes in aantocht Zoë :P.
Staat me iets te wachten of niet? :P
(8> Voelde iets scherps bovenin dus het zou kunnen. Ze heeft ook rode wangen en heel soms pakt ze haar oortje vast. Nog wel heel vrolijk gelukkig.
Heb je nog tips? Ik heb een bijtring die in die koelkast kan, maar die vind ze nu nog niet fijn om op te kauwen
pi_117055874
Nou bij ons is er het eerste tandje net een dag door. En eigenlijk is dat heel geleidelijk gegaan.
Billie kwijlde veel, nog steeds wel trouwens. En 's nachts wat mopperig soms..

Bijtring in de koelkast, dan ben je er al een heel eind denk ik.
pi_117055887
Zoe, als ze echt last ervan krijgt zou je iets als dentinox of iets dergelijks op het tandvlees kunnen doen. Je hebt van dit soort een gel, maar ook een vloeistof, die je met vinger ofwattenstaafje kunt aanbrengen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117055976
Ohja! Of dat natuurlijk. Ik heb wel chamodent in huis, maarja.. nu weet ik pas de signalen van het doorkomen dus de volgende keer kan ik dat goed getimed geven.
pi_117056054
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Ohja! Of dat natuurlijk. Ik heb wel chamodent in huis, maarja.. nu weet ik pas de signalen van het doorkomen dus de volgende keer kan ik dat goed getimed geven.
Als je kind echt uit zijn hum is en je kan het niet plaatsen is een keertje smeren zonder dat dit het blijkt te zijn ook niet erg hoor.
De signalen zijn vaak wat onduidelijk namelijk. Het kan tandjes zijn maar ook gewoon echt ziek bijvoorbeeld.

Vooral 's nachts als het slapen niet wil lukken kan je opties na gaan: luier checken, temperatuur checken, voor de zekerheid wat op het tandvlees smeren etc.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')