Ah, lekker eigenwijzigquote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Uh... Bij ons moest Draakje 2 blokjes tegelijk vasthouden (maarja, als die cb-tut ze aangeeft weigert ze, ze pakt ze wel van de tafel) En....uh... Draakje moest zich optrekken aan haar handen. Voor de rest eigenlijk weinig specifieks hier.
Ja, hij lijkt me goed te zitten. En wat een mooi printje joh, is bij meiden toch echt een stuk leuker dan bij jongens. Let goed op druk en schuur plekjes bij de oren, daar kan je snel zien of ie draait op haar hoofd.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:26 schreef PureEvil het volgende:
Toen ze op dr buik lag vanochtend had ik het ook geprobeerd idd,maar dat gaat dus niet, want je kan het niet goed zien. Nu toch in de wipstoel gezet, zo rechtop mogelijk, na 3/4 pogingen lukte het eindelijk...Maar toen zat het nog niet helemaal goed, ik draai me eigen even om, en toen zat de helm wel goed ! (dus hoe dat nou gebeurd is????) Anyway, ze slaapt nu, mét helm, in de box.
[ afbeelding ]
Volgens mij zit de helm zo goed (dames ervaringsdeskundigen?)
Oh, dat was de bedoeling van die blokjes!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Uh... Bij ons moest Draakje 2 blokjes tegelijk vasthouden (maarja, als die cb-tut ze aangeeft weigert ze, ze pakt ze wel van de tafel) En....uh... Draakje moest zich optrekken aan haar handen. Voor de rest eigenlijk weinig specifieks hier.
* binnen sluipt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 08:30 schreef Kyara het volgende:
Bitterend, dat kwam wel overeen met ons bezoek aan het cb met 7,5 maand (alleen dan zonder de stukjes). Echt, binnen een paar minuten weer buiten. Wat was het nut van die afspraak![]()
Ik heb net zitten janken voor de tvquote:Op vrijdag 21 september 2012 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
/offtopic
Ik zit nu dr Phil te kijken (weet ineens niet wat ik met mijn tijd moet doen) maar wat een vreselijk verhaal zeg
Nee ze kan nog niet écht zitten, 2 tellen lukt wel, maar dat is niet genoeg om de helm op te zetten.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt me goed te zitten. En wat een mooi printje joh, is bij meiden toch echt een stuk leuker dan bij jongens. Let goed op druk en schuur plekjes bij de oren, daar kan je snel zien of ie draait op haar hoofd.
En opdoen: kan ze zitten? Dan is opdoen eenvoudiger. Wij pakten de kinderstoel of de bumbo. En anders op schoot. Later zelfs zittend op het aankleedkussen. Succes met wennen!
Rixtje, fijn dat de afplatting al wat minder is! En al lekker snel dat de helm klaar is, fijn hoor!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:40 schreef Rixtje het volgende:
Zo het was een lange dag maar Geert doet het perfect de afplatting was zelfs al wat afgenomen! Wel krijgt hij een helm en deze is daarna direct aangemeten en over 2 weken klaar.
PE ik ben erg benieuwd hoe bij jullie het wennen gaat. Jullie lopen net iets op ons voor
Staat me iets te wachten of niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Klinkt als tandjes in aantocht Zoë.
Als je kind echt uit zijn hum is en je kan het niet plaatsen is een keertje smeren zonder dat dit het blijkt te zijn ook niet erg hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Ohja! Of dat natuurlijk. Ik heb wel chamodent in huis, maarja.. nu weet ik pas de signalen van het doorkomen dus de volgende keer kan ik dat goed getimed geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |