abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117056090
S kwijlt ook veel, verschoon dan ook vaak haar shirtje.
Bedankt voor de tip :)
Volgens mij duurt het ook wel een tijd voordat het echt door is toch?
pi_117056136
Helemaal door duurt meestal wel een poosje ja, maar dat is niet pijnlijk meer. Het is het begin dat door het tandvlees moet dat pijn doet.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117056514
We zijn hier al 2,5 maand aan het wachten op de tanden. We voelen richels in de ondergaan, en bovenin komen grote witte bulten naar beneden. Ook regelmatig dunne luiers, uitslag en gekwijl.. Maar nog steeds niks..

Hier weer goedgekeurd op het cb. Deed alles prima, score: 8,85kg en 73cm. Voor ons wel een kleintje, maar op de curve precies in het midden. Blokje overpakken wilde hij wel doen. En verder vooral op onderzoek naar de spullen op het bureau, ipv stilliggen voor de onderzoeken :P
pi_117056969
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 08:30 schreef Kyara het volgende:

Bitterend, dat kwam wel overeen met ons bezoek aan het cb met 7,5 maand (alleen dan zonder de stukjes). Echt, binnen een paar minuten weer buiten. Wat was het nut van die afspraak :?

Mini meet, i'm in! Alleen wonen jullie allemaal zo ver weg :(
Oh wij komen wel rustig jullie kant op hoor! We willen heel graag naar burgers!

Volgens mij is die afsprak om te vragen hoe het met het aanbieden van eten gaat en meten/wegen..ik vroeg ook of ze een afsprak bij 9 maanden doen en ze zei neuh want het gaat prima met jullie
anderen kiezen voor geen 7.5 maand afsprak en wel 9 maanden...ook goed
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117057275
Als jullie naar Burger's komen dan wil ik wel mee :Y Leuk!

ik kan Sannne dan trouwens ook wel even ophalen, die woont hier toch redelijk in de buurt

9 maanden afspraak is met de cb arts en ik heb het idee dat de cb arts toch meer kijkt naar de ontwikkeling en zo.
pi_117057382
Zoe, slabbetje om kan ook, he dan hoef je niet zo vaak het shirtje te verschonen, doen ze bij ons op het kdv vaak en ik doe het weleens als ik lang weg ben met hem.

Kyara, is er bij jullie in de buurt iets leuks om met een peuter te doen, ook in het najaar leuk? Misschien kunnen wij dan een meet/ uitjes iets doen met hele familie, want wij zijn een lang weekendje in dld, op weg terug zouden wij in de buurt kunnen stoppen. Alleen zijn wij dan op maandag of dinsdag in Arnhem, weet niet of dat een handige dag is?

[ Bericht 3% gewijzigd door Tinuviel op 21-09-2012 11:24:24 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117057859
Kyara, nee morgen doen we geen zoo want grote kant op regen maar idd je zou San op kunnen halen! misschien leuk in de winter een keertje <3

hier is 11 maanden met cb arts! dan ook prikken :'(
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117057891
:o na even speuren kom ik er net achter dat ik in December voor het laatst überhaupt een foto heb gepost :+ echt hoog tijd voor een update dus O-)

Voor de layout maar even onder een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor de enorme hoeveelheid.

Alweer bijna een jaar verder. Man, wat is dat enorm snel gegaan |:(
De kleine bink doet het enorm goed, doet al pogingen tot zelf opstaan en lopen en heeft een krachtig eigen willetje :)
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_117058256
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:30 schreef Scorpionsworld het volgende:
:o na even speuren kom ik er net achter dat ik in December voor het laatst überhaupt een foto heb gepost :+ echt hoog tijd voor een update dus O-)

Voor de layout maar even onder een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor de enorme hoeveelheid.

Alweer bijna een jaar verder. Man, wat is dat enorm snel gegaan |:(
De kleine bink doet het enorm goed, doet al pogingen tot zelf opstaan en lopen en heeft een krachtig eigen willetje :)
Wauw wat een schatje! Fijn dat je zoveel foto's post :D haha
pi_117058530
Wat een leukerd Scorpionsworld!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:27:06 #261
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117059616
Ahwww, wat een mooi kereltje Scorpionsworld! O+ Van harte alvast!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_117060014
Scorpio, ik ben vlieft! O+ Wat een leuk ventje! En idd leuke kleertjes :)

Trouwens :W

Alles goed hier hoop ik? Heb al even niet meer mee gelezen, beetje druk op het werk en 's avonds geen zin gehad om veel bij te lezen....
pi_117060451
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 12:38 schreef Nirak het volgende:
Scorpio, ik ben vlieft! O+ Wat een leuk ventje! En idd leuke kleertjes :)

Trouwens :W

Alles goed hier hoop ik? Heb al even niet meer mee gelezen, beetje druk op het werk en 's avonds geen zin gehad om veel bij te lezen....
Hoi :W
Erg herkenbaar dat 'druk en geen zin', dat heb ik dus tot Mei gehad.

Daarna kreeg ik een zware tennisarm en mocht ik niet werken/computeren :')
Nu eindelijk weer aan het werk en ook maar weer 's op Fok! :+
pi_117060634
Scorpionsworld, wat een heerlijk mannetje!! O+ Die laatste foto vind ik heel mooi, klein kereltje bij enorme deuren.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117062683
Scorpion, hoe bedoel je zelf opstaan? Hij staat toch op de laatste foto zelfstandig. Idd mooie foto bij die grote, mooie deur, hij verdwijnt bijna in de foto.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117062713
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:45 schreef Tinuviel het volgende:
Scorpion, hoe bedoel je zelf opstaan? Hij staat toch op de laatste foto zelfstandig. Idd mooie foto bij die grote, mooie deur, hij verdwijnt bijna in de foto.
Hij staat wel zelfstandig, maar tegen de deur aan. Van de grond af opstaan zonder steun van een object lukt hem nu ook bijna :D
pi_117065240
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, slabbetje om kan ook, he dan hoef je niet zo vaak het shirtje te verschonen, doen ze bij ons op het kdv vaak en ik doe het weleens als ik lang weg ben met hem.

Kyara, is er bij jullie in de buurt iets leuks om met een peuter te doen, ook in het najaar leuk? Misschien kunnen wij dan een meet/ uitjes iets doen met hele familie, want wij zijn een lang weekendje in dld, op weg terug zouden wij in de buurt kunnen stoppen. Alleen zijn wij dan op maandag of dinsdag in Arnhem, weet niet of dat een handige dag is?
Ballorig dit hier in de buurt. Maar maandag en dinsdag zijn hier nu net de dagen dat ik werk. -O-

Bitterend, in de winter is ook leuk, maar dan loop ik niet meer zo soepel ben ik bang. Najaar (oktober/november) is dan beter.

Mooie foto's Scorpionsworld. Knappe vent hoor! O+
pi_117065799
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:51 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ballorig dit hier in de buurt. Maar maandag en dinsdag zijn hier nu net de dagen dat ik werk. -O-

Bitterend, in de winter is ook leuk, maar dan loop ik niet meer zo soepel ben ik bang. Najaar (oktober/november) is dan
Jammer dat je die dagen werkt -O-

Is zo'n dierentuin dan wel leuk in najaar of winter?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117065891
Ja zeker! Sowieso is het een mooie omgeving om te wandelen. Bosrijk dus erg mooi in de herfst. :Y En er zijn veel dingen binnen zoals de Bush, Desert en Ocean. Ook sta je bij sommige dieren overdekt zoals bij de safari.

Er is trouwens ook een fantastische -overdekte- speeltuin bij. _O_
pi_117069039
Oktober/November is goed!! doen we *O*

ohhhh Scorpionworld wat een liefffieee <3
pi_117069081
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:22 schreef bitterend het volgende:

*O*
pi_117069607
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:22 schreef bitterend het volgende:

:@
Trotse is *)
pi_117070351
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:34 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

:@
Trotse is *)
Je weet dat we het wel over je zoon hebben he. Niks ten nadele van jou maar het is je zoon die zo knap, lief en leuk is ;)
pi_117070544
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Je weet dat we het wel over je zoon hebben he. Niks ten nadele van jou maar het is je zoon die zo knap, lief en leuk is ;)
Oeps, ik zie nu pas mijn tikfoutje. Bedoelde dus Trotse papa is :+
pi_117087452
Mmm een vraagje, ben woensdagavond en vanavond weggeweest maar beide avonden was het al snel ontroostbaar huilen.. (8> was gewoon bij dr dus ook geen onbekende. Ze is gelijk stil als ik thuis ben. M'n vriend heeft dr beide keren een tijd geprobeerd te troosten maar niets werkt. Ik kan overdag zelf niet weg & mijn vriendinnen werken dan ook, dus dat is geen oplossing.

Hebben jullie daar ervaring mee / tips? Het is alleen svonds, donderdagochtend was mijn moeder er en dat was geen probleem.
pi_117087763
Zo hé, dat is nog eens een fotospam :D mooi hoor Scorpionsworld O+

Posts gaan hier zo snel, bijna niet bij te houden :P
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:47:40 #277
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117087822
Hier ook een klein poosje gehad Zoë. Ik kreeg haar wel stil, lief niet. En was ook 's avonds inderdaad. Bij ons is dat gewoon weer over gegaan.
pi_117088040
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Susie het volgende:
Hier ook een klein poosje gehad Zoë. Ik kreeg haar wel stil, lief niet. En was ook 's avonds inderdaad. Bij ons is dat gewoon weer over gegaan.
Gelukkig.
Voel me er wel rot over en m'n vriend ook, die wil haar natuurlijk ook kunnen troosten. Hij doet hetzelfde als ik (behalve de borst geven natuurlijk maar die wil ze bij mij ook niet altijd, dus dat is niet de oplossing.)
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:18:04 #279
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117090195
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Gelukkig.
Voel me er wel rot over en m'n vriend ook, die wil haar natuurlijk ook kunnen troosten. Hij doet hetzelfde als ik (behalve de borst geven natuurlijk maar die wil ze bij mij ook niet altijd, dus dat is niet de oplossing.)
Ik vond het toen ook niet leuk voor hem, maar ooit komt de dag wel dat mama stom is en papa de beste ;)
pi_117090450
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik vond het toen ook niet leuk voor hem, maar ooit komt de dag wel dat mama stom is en papa de beste ;)
Ja dat zal vast ook nog wel komen :9
pi_117117106
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 04:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Kleinzusje welkom.
Mijn dochter is 2 dagen ouder dan die van Soesa ;) verder zitten er wel een aantal rond dezelfde tijd.
En wat een ukkie je meisje vergeleken met mijn reusje. Die was dat na een week :D

Thx ! :)
Tsja, vind de mijne al zo groot :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hai!

Welkom kleinzusje! Mijn meisje is van 31 juli, idd 2 dagen na die van Son. Maar idd, wat een kleintje nog O+. E. woog vorige week 5120 gram en was 57 cm!

Thx ! :) Leuk hoor, zelfde leeftijd moeders !!! *O*

Ben wel blij dat kzmini zo klein was, paste ze al haar maat 50 kleertjes die moeders op MP had gescoord, al maanden voor de geboorte _O-

Hoe gaan de nachten bij jullie ?
Hier nog niet echt lang slapen, om de 3 uur wakker. pffffffffff, pittig hoor.

Andere dames: weer mooie foto's ( scorpio ?) en tandjes, oh jee, dat komt nog....................
xxx
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_117117178
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Gelukkig.
Hoe oud is ze ?
pi_117117208
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Susie het volgende:

[..]

Help !
Dat schijnt ook nog heel wat te zijn :D
pi_117117440
Afgelopen nacht eindelijk een redelijke nacht hier. Wil zo naar de winkel maar mevrouw is weer in slaap gevallen, luilakje :P

Hier zelfde probleem Zoë. Gelukkig wil ze altijd wel aan de borst, ook al is het maar om te sabbelen.
pi_117117462
Oh en welkom kleinzusje :)
pi_117117628
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef Xanteh het volgende:
Oh en welkom kleinzusje :)
thx ! ;)
Hoe oud is ze ? ;)
pi_117117740
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

thx ! ;)
Hoe oud is ze ? ;)
Vier en halve maand en midden in de 19 weken sprong. Nog even doorbijten dus :)
pi_117118478
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef Xanteh het volgende:

[..]

Vier en halve maand en midden in de 19 weken sprong. Nog even doorbijten dus :)
klap eens in je handjes, die ? :D
Klopt het dat oei sprongen uitgaan van uitgerekende datum IPV geboorte datum. Die van ons moet haar eigen handen gaan ontdekken ( 8 weken) maar niks hoor :o . Ze was 3 weken te vroeg.
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:20:34 #289
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117119962
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

[..]

Ben wel blij dat kzmini zo klein was, paste ze al haar maat 50 kleertjes die moeders op MP had gescoord, al maanden voor de geboorte _O-

Andere dames: weer mooie foto's ( scorpio ?) en tandjes, oh jee, dat komt nog....................
xxx
Mijn mini heeft ook nog ruim een maand in maat 50 gepast. Was 3530 bij 50 cm bij geboorte (bij 41+1). Ik heb nog pakjes maat 50 bijgekocht want ze had maar 5 outfits en dat kon natuurlijk niet ;-). Het gaat nu wel hard want maat 62 past eigenlijk al heel goed! Ze wordt groot! Dinsdag weer naar het CB (prikjes ;(), ben benieuwd naar haar stats.

De nachten gaan hier qua slapen een stuk beter dan overdag :'). Ze wordt meestal 1x wakker (zonder huilen, heel fijn) en slaapt meteen weer in. Vannacht was helemaal fijn, van 23:00 tot 05:00 sliep ze en daarna tot 08:00 uur. Heerlijk!

Oei ik groei gaat idd uit van de uitgerekende datum. Wij zitten, uiteraard, ook midden in die langdurende 8 weken sprong. Ik neem die vaardigheden met een korrel zout. Ze geven zelf ook in de app aan dat niet ieder kind dezelfde vaardigheden meteen heeft geleerd en toepast. Hier worden de handjes overigens wel flink ontdekt, in de mond gestopt, in elkaar gevouwen, ze houdt dingen (bijv mijn shirt of haar :') vast en 'frummelt' er de hele dag mee.
Ik ben blij als deze sprong even voorbij is want ze wordt er niet gezelliger op!

[ Bericht 5% gewijzigd door Tante_Soesa op 22-09-2012 18:02:00 ]
pi_117121135
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

[..]

xxx
:D
Wat woog ze bij dr geboorte? Dat scheelt natuurlijk ook al :D
Mijn uk was bijna 2 weken te laat en woog al 3930 bij dr geboorte ;)
Maat 50 pastte ze niet lang, maar had ook niet veel. Mn oudste pastte ook niet echt in maat 50 (althans t pakje dat ie in die maat had was te klein gelijk al, hij was 3570 bij geboorte).

Hier zijn de nachten steeds langer. Eergisteren was het van 8 tot half 5 (geloof ik of 5 uur). Gisteren van half 10 tot half 5.
Maar de langere nachten is denk ik sinds een week of 2.
pi_117121635
Mijnes is ook bijna 2 maanden(!) En we moeten ook alnaar de 62, doe alles van 56 wat past nog 1x aan,haha

Mooie nachten son! Hier gaan de nachten ook goed, alleen nu is ze verkouden,dus wakker van de snottebellen.
Verder weinig te melden, het gaat goed,ze word steeds wijzer en het is een lachebek. Mex vind d'r gelukkig ook steeds leuker.
pi_117122203
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

klap eens in je handjes, die ? :D
Klopt het dat oei sprongen uitgaan van uitgerekende datum IPV geboorte datum. Die van ons moet haar eigen handen gaan ontdekken ( 8 weken) maar niks hoor :o . Ze was 3 weken te vroeg.
Weinig geklap hier nog :')
Ik weet niet hoe ze het precies rekenen, maar mijn kleintje was twee weken te laat. Handjes ontdekken was zo lief O+ maar weet niet hoeveel weken ze toen was. Tijd gaat te snel :(
pi_117123446
Hier zitten we vooral al in 62 ;(
Ze past.nog.t een en ander in 56, maar voornamelijk broekjes. Hoewel de meeste broekjes 62 ook al veel te goed zitten ;)

Ze wordt veel te snel groot. Ze groeit ook al uit de wieg ;( en ik wil dr nog helemaal niet op dr eigen kamer :')
Gaat veel te hard!
pi_117123990
Erg is dat hè sonnetje ik zat vanmiddag ook even van jeetje Lotte wordt morgen 2 dan is Geert overmorgen gewoon al een half jaar oud!
pi_117126624
KZ, mijn mini was 2 weken te vroeg en ik merk echt goed de sprongetjes, steeds 2 weken later dan aangegeven. Klopt hier dus wel :Y.

Mijn ukkie is trouwens 14,5 week. Hij heeft inmiddels door hoe hij speeltjes kan vastpakken, alles wat hij vast heeft gaat naar zijn mond en hij kan vol verwondering naar zijn handjes kijken O+.

Fotootje ter illustratie:

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117127788
Xanteh hier ook 4 maanden sprong volgens mij.

Rixtje, een half jaar oud alweer jouw knul. Ik kan ook gewoon niet geloven dat de mijne al 4,5 maand oud is.

Phaidra O+

susie, zoe en Kleinzusje, ik zou er niet te erg naar uitkijken. Hier is dat bij mijn peuter zo dat papa het allemaal moet doen, echt papa voor, papa na.

Mijn ukkie heeft een nieuw iets. Bij het drinken aan de borst wurmt hij zijn duimpje naast de tepel in zijn mond. En wij merken nog steeds de gevolgen van de bijvoeding, poep is nog steeds niet terug naar normaal.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117128509
Lastig Zoé, hier ging het met Chris op-en-af, maar dan richting papa. De fases duurden in het begin nooit lang, paar dagen, tot weekje of 2. Beetje net als sprongen..

Sprongetjes herken ik hier niet zo, bij Chris wel, maar nooit op de tijden, en zeker niet de dingen die voorspeld werden. Daan doet nieuwe dingen ook wel zonder mopperdagen ;)

Het gaat hard met die kleintjes.. Hier gisteren de 9-maand-mijlpaal.
Vandaag zijn we wezen zwemmen. En Daan is echt een waterratje. Hij tijgerde zo door het water, ook richting te diep water. bij spetters en plonzen bleef hij vrolijk kijken. Heerlijk O+
pi_117131169
Kleinzusje,
Tinuviel's en Xanteh's baby en mijn baby zijn ongv even oud.

Tinu
:D dat met het duimpje doet S ook haha

Phaidra
O+ lief

Leuk DF!

Tijd gaat idd snel, S gaat al richting mt 74
pi_117131647
Wow Zoe, wat groeit jouw meid snel en ze is natuurlijk best lang.

Onze uk zit tussen 62 en 68 in, hij is echt niet erg groot of lang volgens mij. Tenminste als ik hoor hoe snel de wat jongere baby's hier al in deze maten zitten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117131747
Kan je geen co-sleeper nemen dan son? Ik vind het zo handig.
Weet ook niet waarom ik zo nodig de babykamer af moest hebben voor de bevalling, kom er bijna nooit :')

Duimt je ukkie verder ook tinu??

Ik mis de lijstjes wel zeg bovenaan het topic, zo onhandig als je niet weet hoe oud een baby is als er iemand over praat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')