abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116676184
Wies, gefeliciteerd! Mooie fotos!

Hier begonnen ze ook al met 4 maanden maar Midas was er toen echt nog niet aan toe. Hij was bijna 6 maanden toen we begonnen en toen ging het ook meteen hap slik weg.
pi_116676732
Ik voel linksonder nu echt een bobbel. Volgens mij komt er nu echt een tandje aan *O*

oh, en hij was gister 8 maanden :@
  woensdag 12 september 2012 @ 10:09:58 #278
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_116677786
Ik zag heel veel lieve foto's van knappe baby'tjes (en een dreumes, gefeliciteerd wickie en Wies!) O+.

Las iets over bijvoeding, dat is nog een enorme ver van mijn bed show. Tegen die tijd eens kijken waar we ons goed bij voelen :).

Ik sla een heleboel over :@ maar ik ga vanaf nu proberen t beter bij te houden.

Pff, eindelijk tijd om niet alleen bij te lezen maar ook weer eens wat te typen! Tijd voor een update.

Het gaat hier goed! E. gaat als een speer. Ze was gister precies 6 weken oud en wordt al zo wijs...wat gaat dat snel! Gister ook even haar laten wegen en meten bij het CB, 5155 gram schoon aan de haak en 57 cm lang.

Sinds vorig week lacht ze terwijl ze je aankijkt, zo lief O+. Ook haar mobile is favoriet, en dan vooral het olifantje :'). Daar lacht ze breeduit naar en volgt ze ook lang met haar ogen. Als 'ie uit beeld is stopt ze even met lachen en trekt een pruillip. Zo schattig! As we speak ligt ze voor het eerst te slapen in haar ledikant. Ben benieuwd voor hoe lang! Wat is ze dan nog maar mini zeg, in zo'n 'groot' bed.
pi_116678798
Menicole, GElukkig iniedergeval geen rare dingen gevonde.
Marjolijntje: wat een mooie foto's O+
Wickie: Gefeliciteerd met je meisje!
Troeta: fijn dat alles goed was op het cb.
Tate soesa: Fijn dat je meisje het zo goed doet!

Hier hebben we lisa vlak voor de 4 maanden wat appel gegeven. (gepureerd vanuit de magnetron) mevrouw stodn twee uur later helemaal onder de bulte vlekke en veel huile weer diaree en niet haar zelf. Gestopt met geven en 1.5 dag later was het weer prima. wil het nu komende week nog eens proberen met de zelfde appel want ze vond het heerlijk en ze deed ok zo goed haar mondje open als de lepel kwam. Maar zielig als ze er last van heeft!

Gisteren op het cb geweest. ze is nu 64 cm en 6950 gram. haar hoofdje is nu wat gegroeid en lijkt zijn lijnntje weer op te pakken schedelnaadjes zijn nagekeken en daar is niks mis mee. Gelukkig! gee gezeik eghad over dat ze te dik is want ze volgt helemaal haar eigen lijn:) Ze kan al zitten aan de vinger houd ze dr eige goed rechtop en ze v alt steeds minder snel om als je haar loslaat ze vind het ook zo leuk gaat helemaal schatlachen.

KDV vind dat ze meer voeding moet krijgen... krijgt nu 4 x 180.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mam je denkt toch zeker niet dat ik nog terug naar bed ga??? Ze was echt klaarwakker dus terug leggen was geen optie nu maar opgeruimd met haar in de doek O+
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_116678959
Ben wel benieuwd of de WHO het advies ook gaat veranderen dan. Dit nieuwe Nl advies komt niet helemaal uit de lucht vallen zo te lezen, is gebaseerd op dat hele grote onderzoek dat ze in Rotterdam doen. Het advies gaat trouwens al jaren heen en weer. Bij mijn nichtje van 7 was het beginnen bij 6 mnd, bij haar broertjes van 5 moesten ze met 4 mnd beginnen, en ik bij de oudste (nu 3) weer bij 6 mnd.

Voor ons maakt het niet meer uit allemaal. Ik heb gewacht tot (ongeveer) 6 maanden bij beide kinderen, en meer komen er niet.

Mooi fotospam van Wies!

Lisa en Nena goedgekeurd op het cb, fijn!

Tante Soesa: fijn dat het zo goed gaat allemaal. Ik heb nooit een wiegje gehad, maar kan me voorstellen dat je kindje dan opeens heel klein lijkt in het ledikantje.

Sam: Vervelend van die bulten. Maar weer even wachten met appel geven.Succes met alle beslissingen.

Pietje heeft de laatste week trouwens heel erg last van luieruitslag. Ik voel in zijn mond niets, zou het de bijvoeding kunnen zijn? En wat zou dan de boosdoener zijn? Brood?
pi_116679517
Df, grappig die verschillen, hier wilde meneer de banaan best opeten, maar de aardappel niet en vasthouden was nog geen succes. Hoewel hem dat met speeltje en de lepel wel lukte.

Kyara *G* voor het tandje en de 8 maanden. Daar hoef je toch niet verdrietig over te zijn?

Sam, ik zou de appel dan nu maar even niet geven. Ik ken mensen die er allergisch tegen zijn en de meesten kunnen het gekookt of gebakken wel hebben, dus dan heeft je meisje best een heftige reactie erop. Er is ook nog zo veel ander fruit, dat minder allergeen is.

MeNicole, fijn dat de ka niets kon vinden. Komt dit vaker voor bij kinderen, die een gips hebben gehad?

Bleie, heb je de laatste tijd iets nieuws gegeven in de bijvoeding die de uitslag kan verklaren? Anders misschien bij de ha zalfje halen en goed droog huiden. Sudocreme smeren beschermt de huid ook wat.

[ Bericht 44% gewijzigd door Tinuviel op 12-09-2012 11:45:04 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_116680638
nee, ik schaam me alleen een beetje dat ik zijn vermaanddag was vergeten. Vandaar de :@
pi_116681047
Wat een schatje Sam!
vervelend van al het gedoe.. :(

kyara
zwangerschapsdementie :9
maar alsnog een *O* !!

S is 4maanden!
*O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116681232
Mooi meisje Sam

en Zoë, wat een knapperd! Mooie heldere blik O+
pi_116684491
Tinu: nou ja, de hele bijvoeding is nog redelijk nieuw natuurlijk, dus hij krijgt regelmatig wat nieuws. Hou wel het schema van Kleintjes aan, en geef steeds een paar dagen achter elkaar hetzelfde. Sudocreme smeren we inderdaad, en ik laat hem 's ochtends en 's avonds ook altijd wel even in zijn blootje rondkruipen.

Zoë: wat een mooi meisje heb je toch!
pi_116686491
Zoe en Sam, wat een mooie meiden!

Kyara, jij hebt tenminste nog een goed excuus. Ik vergeet het ook weleens bij mijn baby en ben niet meer zwanger :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116686536
Ja, dat excuus wordt ook te pas en te onpas gebruikt.... Heb net weer een fotoserie gemaakt en er zit echt 1 óntzettend lelijke foto bij. Zo eerst even het moeders mooiste topic opzoeken....
  woensdag 12 september 2012 @ 14:20:23 #288
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116686866
Mooie meisjes inderdaad O+
En wat een mooi kleed Zoë!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116687152
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:12 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat excuus wordt ook te pas en te onpas gebruikt.... Heb net weer een fotoserie gemaakt en er zit echt 1 óntzettend lelijke foto bij. Zo eerst even het moeders mooiste topic opzoeken....
Ja en dat terwijl de vergeetachtigheid niet per se na de bevalling stopt :(
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116687917
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:26 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Ja en dat terwijl de vergeetachtigheid niet per se na de bevalling stopt :(
nou, dan heb je nog steeds een excuus!
pi_116690122
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef __Isis__ het volgende:
Mooie meisjes inderdaad O+
En wat een mooi kleed Zoë!
Lief van jullie! :)

Bedankt Isis, S vind 'n echt super, zitten allemaal leuke beesjes bij, en er hangt iets boven dat muziek maakt als ze een hangend beestje een mep verkoopt :9
( http://www.baby-dump.nl/i(...)roep_id=52&merk=2556 )
pi_116691657
Midas kapsel begint steeds meer op dat van Terk (uit Tarzan) te lijken.

Zoiets:

SPOILER
(maar dan iets minder extreem, en minder blauw :P)
pi_116691944
Kyara
:D
Heb even gegoogled (kan foto in spoiler niet zien)
En welke foto vind je leuk voor moeders mooiste? Die op je FB zijn in ieder geval allemaal O+
pi_116691973
Foto staat al in moeder's mooiste. En die staat niet op fb ;)
pi_116692013
* Zoë23 gaat kijken
pi_116696251
Een vraagje,
S tilt al de hele dag haar hoofd+bovenlichaam op als ze ligt. Ze heeft er rode wangen van. Als ze m'n hand vastpakt zegmaar trekt ze zichzelf zo in zithouding.
(was niet mijn bedoeling had het niet verwacht)

Moet ik dr laten oefenen?
pi_116696929
Ik dacht dat baby's in de zitpositie gingen vanuit de buikligging? :@.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_116698746
Lisa doet dit ook Zoë en hoef haarverder ook niet te helpen ze houd haar vast aan mijn vingers e trekt zich op tot ze zit en dan pas hoef ik haar te ondersteunen. Ze vind dat ook altijd zo leuk! gewoon lekker oefenen hoor doe ik hier ook en gaat steeds beter.

Kuukske dat klinkt ook wel logisch maar dat kunnen ze nog niet denk dat ze daarom proberen zo overeind te komen. Lisa trekt zich ook heel ver op aan de ringen die in de wandelbak hangen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_116699829
Dat wist ik niet kuukske
Ik vroeg me af waarom S dit ineens doet haha maar leuk om te horen Sam dat Lisa hetzelfde doet :)
pi_116700186
Mijn baby deed het ook Zoe, die wou ook heel graag zich optrekken aan mijn handen, maar nu hij echt zelf kan gaan zitten doet hij dat vanuit buiklig en kruiphouding. Zo'n sit-up is best heel zwaar, en volgens mij is het vooral nieuwsgierigheid en alles willen zien.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')