Ze is ook erg nieuwschierig. We hebben de box al meer in het midden gezet zodat ze meer kan zienquote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn baby deed het ook Zoe, die wou ook heel graag zich optrekken aan mijn handen, maar nu hij echt zelf kan gaan zitten doet hij dat vanuit buiklig en kruiphouding. Zo'n sit-up is best heel zwaar, en volgens mij is het vooral nieuwsgierigheid en alles willen zien.
Ja ik heb dr goed vast. Maar als de wipstoel in ligstand is, duwt ze zichzelf zo omhoog dat het echt niet veilig is. Dus dan gebruik ik de zitzak, voor het liggen. (of boxkleed natuurlijk)quote:Op woensdag 12 september 2012 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, heeft jullie wipstoel geen driepuntsgordel? Die van ons wel en ik maak Lior nu ook altijd wel vast, want anders gaat hij zich ook naar voren leunen en dan ben ik bang dat hij eruit valt.
Ik draag nauwelijks (helaas, brak gestelquote:Op woensdag 12 september 2012 19:58 schreef PureEvil het volgende:
Cristel tilt ook haar hoofd omhoog in de kinderwagen. Idd net alsof ze wat wilt zien...(Zou het komen omdat wij dragen? Dat vraag ik me dan weer af...Van de jongens kan ik het me niet herinneren, dat ze dit deden...)
Ik zou ook gaan kokhalzen van alleen maar aardappel hoor Tinu't is ook raar droog spul, zo'n aardappel...
Cristel heeft vandaag een wortel gekregen, eerst ff gekookt, en ze vond m aardig lekker, ze 'beet' er iig wat stukjes vanaf.
Oh en ze is gek op stokbrood kwam ik vandaag achter...zeker 1 stuk heeft ze opgesabbeld, de rest lag op de grond
Cs, ik ga echt nog geen couscous of pasta aan mijn baby geven, ik had het daarbij echt alleen over mezelf. Zoete aardappel is een goed idee, die wordt ook zachter volgens mij en kun je met wat bv smeuiger prakken denk ik. Maar eh ik had bedacht om groente en fruit misschien wat af te wisselen, want nu is het nog echt fruitseizoen en over 2 maanden niet meer.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik draag nauwelijks (helaas, brak gestel) en ik had echt een Koning sit-up
![]()
Tinu, zoete aardappel misschien? Heeft meer smaak.
Uhhh dat weeg je niet af dat is hoeveel het kind eet.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Hoe bepaal je dan de juiste hoeveelheid? Weeg je dat af?
Ik weet eigenlijk uberhaupt niet hoeveel gram die ukkies mogen eten. Pfrt. Staat vast wel in dat boekje van het voedingscentrum wat je bij het CB meekrijgt toch?. Of in het boekje?
Jaa heb allemaal superlieve filmpjes! Weet eigenlijk niet waar ik die kan uploaden(en verwijderen) zodat ik ze hier kan posten.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:51 schreef bitterend het volgende:
MeNicole goooehhooed!!
Zoe oh super idee die foon ja!
Je moet ook allemaal filmpjes maken he van alle leuke dingetjes die je doet <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |