Lekker toch. Hij wilde weten of jullie niet stiekem jongens waren die zich als meisje voordeden. Allemaal veiligheidsmaatregelen enzo. Jeweetzelf hoe dat gaat.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:09 schreef Cremetje het volgende:
Sorry maar alsnog:het is een rotleraar en nee niks likje gwn niet!
Het was onnodig we waren pas 7min in de kleedkamer bam
In pubermeisjestijd ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:09 schreef Cremetje het volgende:
Jij maakte de foto, ik ben Tessa die rechts achter je zit met breikunde en altijd struikelt tijdens gymlessenquote:
Getimed. Alles. Jweettoch.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:09 schreef Cremetje het volgende:
Duurde gewoon allemaal te lang, fuuuuuuu.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In pubermeisjestijd ja.
In de echte tijd was het waarschijnlijk rond de 15 minuten.
Na 7 min nog steeds in blote tettenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:09 schreef Cremetje het volgende:
Juist, kapitein_kontquote:Op woensdag 12 september 2012 19:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien wilde hij wel dat jullie op gingen schieten zodat je eerder naar de nederlandse les kon gaan. Wel begrijpelijk als die gedachte erachter zat
Ze zijn volgroeid?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef Cremetje het volgende:
Ff voor de duidelijkheid : ik heb wel wat meer dan van die pubertetjes
GUN DIE LERAAR DAN OOK WAT JOH EGOISTquote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef Cremetje het volgende:
Ff voor de duidelijkheid: dat boeit ons geen reet.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef Cremetje het volgende:
Wat zijn dan je maten/cup ?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef Cremetje het volgende:
Die 7 minuten precies weten vond ik ook al verdachtquote:Op woensdag 12 september 2012 19:14 schreef Scorpie het volgende:
Jullie timeden hoe lang jullie binnen waren?
I smell troll.
Sorry, ik hoopte op epische orgies, ben nu eenmaal een slettekequote:
Dus als je niks had gehad, was het NIET erg geweest?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:15 schreef Cremetje het volgende:
Het zal wel maar er zijn hier van die mensjes die denken dat ik niks heb en dat wil ik gwn niet!
Tot het tegendeel bewezen is heb je voor ons gewoon twee schattige puntige tetjes met kleine snoepjes als nippelsquote:Op woensdag 12 september 2012 19:15 schreef Cremetje het volgende:
Het zal wel maar er zijn hier van die mensjes die denken dat ik niks heb en dat wil ik gwn niet!
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:15 schreef Cremetje het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:15 schreef Cremetje het volgende:
Zo hard als de waarheidquote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot het tegendeel bewezen is heb je voor ons gewoon twee schattige puntige tetjes met kleine snoepjes als nippels
En dan niet tegen je klasgenoot zeggen dat je haar tetten nog kon zien.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef Cremetje het volgende:
En jaah,toevallig hield ik de tijd bij voor de volgende les?
dit ook: en die gymleraar die heeft twee dochters en een wijf....quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dit klinkt als een puberjongen die zit te trollen
Ja, tetten heb je meestal voor je idd. Als je ze achter je had gehad, had ik je aangeraden naar de huisarts te gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef Cremetje het volgende:
Jaah dat hou ik liever voor mezelf..
Geneer je niet schat, kleine tetjes kunnen we goed mee levenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:18 schreef Cremetje het volgende:
Jaah dat hou ik liever voor mezelf..
Als ze ze wat laat inkorten dan kan ze er met wat tepelklemmen bretels van makenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee mensen, TS heeft hangtieten tot op de knieen! Snap dat dan!
dit, overdreven reactie meteen weer.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:59 schreef leeell het volgende:
wat een aanstellerij, straks wordt die gymleraar aangeklaagd en komt hij nooit meer aan de bak.
Dus ze heeft geen fiere appels?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee mensen, TS heeft hangtieten tot op de knieen! Snap dat dan!
Hoi gymleraar.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef 9611Niels het volgende:
Ik kan bevestigen dat TS geen grote borsten heeft.
Picsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |