iets met een uitspraak van een lijsttrekker, zou hier volledig smakeloos en misplaatst zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 08:37 schreef Lohannn het volgende:
[..]
SGP? Dit begrip ken ik helaas niet..
Het is moeilijk voor haar om over te hebben, misschien kan zij eerst apart naar een therapeut? Want je kan niet alles opkroppen, dat gaat gewoon niet, zo iets zoals dit heeft lijk mij gewoon professionele hulp nodigquote:Op woensdag 12 september 2012 08:37 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit niet echt een optie zal zijn. Zelf wil zij het er juist niet over hebben, en dit respecteer ik zoveel mogelijk.
SPOILER: OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFquote:Op woensdag 12 september 2012 08:25 schreef Lohannn het volgende:
Ikzelf ben atletisch gebouwd, en heb donkerblond haar wat niet te lang is. Over mijn eigen karakter kan ik veel vertellen, en juist niet, en dat is juist waar mijn probleem ook zit. Ik zie mijzelf als iemand van de ouderwetse stempel. De deur voor een vrouw open doen, zorgen voor het eten in huis, dat soort dingen. In mijn ogen houdt dit, en alles wat erbij hoort, in dat je de man van het huis bent. De pilaar voor het gezin om op te steunen als het nodig is. Het niet laten merken als er iets is. De last stilletjes met je meedragen, en verduren. Dit is juist wat ik niet meer aankan en is tevens de reden waarom ik dit dagboek/verslag typ.TS, je lijkt me een beetje in de war.....
Overigens, is er volgens je vriendin sprake van verkrachting? Of is er sprake van omdat de sex is uitgelekt? Niet om te trollen, maar zou niet de eerste keer zijn.
[ Bericht 2% gewijzigd door DumDaDum op 12-09-2012 08:46:58 ]
Ja, ga vooral haar behandelen als een soort vies wijf dat het aanraken niet waard is. Alsof ze niet meer normaal is na wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:44 schreef Lohannn het volgende:
[..]
HEt lijkt mij redelijk logisch dat zij dit vervelend en vies vind. Dit maak ik ook op uit een dagboek wat zij mij gestuurd heeft. Hierin staat dat ze zich enorm schaamt en dat ze zich vies voelt. Zodoende ook mijn terughoudendheid.
In mijn ogen reageer probeer ik niet alles op mezelf te projecteren, ook al voel ik me wel schuldig. Ik was immers op het contact tegen.
En hoe loopt de zaak? Worden er mensen veroordeeld? Lijkt me een panklare veroordeling zoals jij het hebt beschrevenquote:Op woensdag 12 september 2012 08:46 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Er is zeer zeker sprake van verkrachting. Het is tegen haar zin gebeurt.
Ik zie alleen maar jouw eigen verwachting. Kom ik terug op mijn vraag:quote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Dit is nou juist een van de dingen. Sinds mijn vriendin haar laptop terug heeft gekregen van de politie, heb ik er helemaal niks meer over gehoord. Ik heb haar er een paar keer naar gevraagd of er al meer bekend is, maar of dat is er niet, of ze vertelt het me niet. Omdat er een paar dagen tussen zat tussen het daadwerkelijke gebeuren en de aangifte kunnen ze niet gelijk opgepakt worden. Blijkbaar heeft dit weer te maken met bewijs. Haar ondergoed is nog wel op het bureau.
Gechargeerd: je vriendin moet hier iets mee doen. Jij komt pas in beeld wanneer zij aangeeft dat ze iets nodig heeft. En probeer wat afstand te nemen. Je kunt wel een iets objectievere blik op de zaak gebruiken.....quote:Overigens, is er volgens je vriendin sprake van verkrachting? Of is er sprake van omdat de sex is uitgelekt? Niet om te trollen, maar zou niet de eerste keer zijn.
Mensen die liegen durven iemand ook niet in de ogen te kijken.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:59 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze hierover zou liegen.. De avond toen ik het te weten kwam durfde ze me ook niet aan te kijken. Dat zegt mij genoeg.
Wat wil je dan horen? Het advies is -altijd- om therapie te vragen als je het er moeilijk mee hebt, en jij hebt het er wel heel moeilijk mee. Zoals ik al zei, ik vind je reacties zelfs eng. Op mij komt het over alsof jij harder therapie nodig hebt dan zij dus mijn advies is om dat eens te gaan halen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Ik heb moeite met bepaalde dingen omdat ik niet wil dat ze eraan herinnert word. De reden waarom ik besloten heb om dit hier te plaatsen, is omdat ik meerdere topics heb gevonden op FOK over dit onderwerp waarin gewoon normaal word gereageerd en advies word gegeven.
Ik heb sterk het idee dat wat er ook gezegd en gebeurd is, jij dat nog eens 10 keer op zit te blazen in je hoofd, met je paniekerige gedrag. Heb het er nog eens met haar over in plaats van dit dood te zwijgen en aannames te doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:58 schreef Kreator het volgende:
Hoe weet je zeker dat dit feitelijk gebeurd is? Meisjes van 16 verzinnen nog wel eens wat en aangezien ze er nu zo luchtig over doet, lijkt me dat niet ondenkbaar.
Volgens mij heb je een luisterend oor nodig. Je kon geen tranen laten bij je vriendin, maar even later wel bij je moeder toen je hoorde wat er gebeurde. Wil je er niet liever even met een deskundige erover praten? Heb je goede vrienden waar je je ei kunt kwijtraken? Hoe zit het met de zaak nu. Het is immers al een tijdje geleden, zou nu toch wel iets moeten gebeuren. Weet je wel zeker dat je vriendin aangifte heeft gedaan?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:56 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Nee. Ze weet hier niet van. Ik weet gewoon niet meer wat ik ermee aan moet.
Blijkbaar, aan alle reacties te zien geloven de FOK-leden blijkbaar niet dat dit serieus is, en niet een of andere trol.
[..]
Dat kan kloppen. Ik ben hier vannacht mee begonnen als dagboek, in de hoop dat het misschien zou opluchten.
Oh je mag alleen maar posten "oh gut TS, wat vreselijk voor jequote:Op woensdag 12 september 2012 09:03 schreef SergeantPeper het volgende:
Goed om te zien dat dit forum nog steeds gebruikt wordt door studenten welke zich vervelen en studie-ontwijkend gedrag vertonen
Waarom verteld zij 5 dagen na de verkrachtig aan jou dat ze verkracht is? En waarom zou iemand in hemelsnaam 5 dagen later een aangifte doen dat ze verkracht is. Het geloofwaardigheid van haar wordt er ook niet beter op. Het is geen stukje cold case waar je pas later 't bewijs zult vinden.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:05 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Dat weet ik 100% zeker. Ik ben mee geweest naar het bureau.
Precies dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, ga vooral haar behandelen als een soort vies wijf dat het aanraken niet waard is. Alsof ze niet meer normaal is na wat er gebeurd is.
Kijk, wij zitten jou dit nu allemaal te vertellen, maar hier zijn deskundigen voor die dit veel beter uit kunnen leggen. Ik vind het stuitend dat je adviezen op Fok komt halen voor iets wat je in mijn ogen totaal verkeerd aanpakt. Je loopt zo het risico dingen te vernielen in je relatie, en je doet veel te veel aannames.
Schaamte? Angst niet geloofd te worden? Willen wegstoppen van een traumatische gebeurtenis? Lijkt me niet ondenkbaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:09 schreef koekii het volgende:
[..]
Waarom verteld zij 5 dagen na de verkrachtig aan jou dat ze verkracht is? En waarom zou iemand in hemelsnaam 5 dagen later een aangifte doen dat ze verkracht is. Het geloofwaardigheid van haar wordt er ook niet beter op. Het is geen stukje cold case waar je pas later 't bewijs zult vinden.
Ook al is er een condoom gebruikt dan kunnen er nog andere sporen zijn, denk aan blauwe plekken, krassen dat soort zaken om aan te tonen of ze eventueel tegengestribbeld heeft of aan te tonen hoe de dader haar verkracht heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:09 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Kijk, hier weet ik verder dus niet veel van. Ik ben meegeweest naar het UMC, waar haar huisarts zit, maar daar heeft ze alleen een SOA test meegekregen. Volgens haar zijn er condooms gebruikt, dus of er dan inwendig sporen te vinden zijn weet ik niet. Verder heb ik het gevoel dat er helemaal niks word gedaan, wat zeer frustrerend is.
Ah, verklaart al een hoop. Als ik haar moeder was had ik die man allang al doodgeschoten (bij wijze spreken) en meteen aangifte doen. Dit soort dingen moet je juist actie ondernemen en niet afvragen of je pas na 5 dagen later aangifte moet doen. Hoe zit het met die buurman?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:11 schreef Lohannn het volgende:
[..]
HEt kwam er uit naar aanleiding van een gesprek met haar moeder, waarna ik dus een telefoontje kreeg of ik kon komen. Volgens haar schaamt ze zich ervoor, en wou ze doen alsof er niks was gebeurt.
Precies, zeker om aan te tonen dat er daadwerkelijk een verkrachting heeft plaatsgevonden. Na een paar dagen zijn veel sporen verdwenen of ze moet nog onder de blauwe plekken zitten. Waarom pas na 5 dagen? Dit maakt het alleen maar ongeloofwaardig. Wie weet stemde ze er wel mee in in het begin en toen het uitliep naar neuken haar gezonde verstand begon te werken en ze nadien het op verkrachting gooit.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:15 schreef koekii het volgende:
[..]
Ah, verklaart al een hoop. Als ik haar moeder was had ik die man allang al doodgeschoten (bij wijze spreken) en meteen aangifte doen. Dit soort dingen moet je juist actie ondernemen en niet afvragen of je pas na 5 dagen later aangifte moet doen. Hoe zit het met die buurman?
Fraai hoor, dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, zeker om aan te tonen dat er daadwerkelijk een verkrachting heeft plaatsgevonden. Na een paar dagen zijn veel sporen verdwenen of ze moet nog onder de blauwe plekken zitten. Waarom pas na 5 dagen? Dit maakt het alleen maar ongeloofwaardig. Wie weet stemde ze er wel mee in in het begin en toen het uitliep naar neuken haar gezonde verstand begon te werken en ze nadien het op verkrachting gooit.
Ik ben alleen maar de advocaat van de duivel hoor, ik beweer niet dat het zo is.quote:
Nou, top. Je slingert het verhaal op internet en nou laat je je door puistige pubertjes aan het twijfelen brengen over je vriendin.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Dat is dus waas ik bang voor was/ben, maar wil ik gewoon niet geloven.
Soms heeft het zin om advocaat van de duivel te spelen. Dit lijkt me nou typisch zo'n geval waarin dat erg ongepast is.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar de advocaat van de duivel hoor, ik beweer niet dat het zo is.
Jij was erbij, merk ik wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, top. Je slingert het verhaal op internet en nou laat je je door puistige pubertjes aan het twijfelen brengen over je vriendin.
Waar ben je nou mee bezig, man?!
Niks nuttigs? Nou breekt mijn klomp. Jij hoort liever tien keer dat je vriendin het misschien wel heeft verzonnen?!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Ik vraag alleen om advies over wat ik ermee aanmoet omdat ik zelf door de bomen het bos niet meer zie. Met een proffesioneel iemand erover praten is voor mij gewoon geen optie. Het enige wat ik vraag is wat andere mensen denken, wat het beste is voor mij om te doen.
Mocht dit je niks nuttigs toe te hebben voegen, zou ik het waarderen als je niet meer zou reageren in dit topic.
Lol, *hap*quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, top. Je slingert het verhaal op internet en nou laat je je door puistige pubertjes aan het twijfelen brengen over je vriendin.
Waar ben je nou mee bezig, man?!
Zeker! Een zeer terechte vraagstelling.quote:
Nou enquote:Op woensdag 12 september 2012 08:25 schreef Lohannn het volgende:
12 September, 2012.
....
Ikzelf ben atletisch gebouwd, en heb donkerblond haar wat niet te lang is.
....
En als dit het geval is, en ze toen het op neuken aankwam eigenlijk niet meer wilde, en ze toch doorzetten, is het nog steeds verkrachting. Het is alleen geen verkrachting als ze van het begin tot het einde overal mee instemde.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, zeker om aan te tonen dat er daadwerkelijk een verkrachting heeft plaatsgevonden. Na een paar dagen zijn veel sporen verdwenen of ze moet nog onder de blauwe plekken zitten. Waarom pas na 5 dagen? Dit maakt het alleen maar ongeloofwaardig. Wie weet stemde ze er wel mee in in het begin en toen het uitliep naar neuken haar gezonde verstand begon te werken en ze nadien het op verkrachting gooit.
Waarom niet? Zij kunnen je gericht helpen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Met een proffesioneel iemand erover praten is voor mij gewoon geen optie.
Nee, verkrachting is als iemand gedwongen wordt, als je zelf overal mee instemt maar toch eigenlijk niet wil dan is er dus geen sprake van verkrachting (tenzij er natuurlijk op je wordt ingepraat zodat je mentaal gedwongen wordt).quote:Op woensdag 12 september 2012 09:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En als dit het geval is, en ze toen het op neuken aankwam eigenlijk niet meer wilde, en ze toch doorzetten, is het nog steeds verkrachting. Het is alleen geen verkrachting als ze van het begin tot het einde overal mee instemde.
Volgens mij wilt hij meer een vertrouwd persoon praten. Ik weet niet hoe de vriendengroep van TS verder is maar TS je hoeft niet altijd meteen met je beste vriend erover te praten. Vrienden of kennisen kunnen ook een luisterend oor voor je zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij kunnen je gericht helpen.
Jullie zijn niet zo lang bij elkaar (5 maanden maar), maar je verwacht dat soort gedrag van je vriendin? Dat ze (vrijwillig...) vreemdgaat met een man/twee mannen in de 30?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Dat is dus waas ik bang voor was/ben, maar wil ik gewoon niet geloven.
als ze op het moment dat het op neuken aankomt, aangeeft het niet te willen, en ze doen het dan toch, is het verkrachting. Ook al is het begonnen als iets wederzijds.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:40 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Nee, verkrachting is als iemand gedwongen wordt, als je zelf overal mee instemt maar toch eigenlijk niet wil dan is er dus geen sprake van verkrachting (tenzij er natuurlijk op je wordt ingepraat zodat je mentaal gedwongen wordt).
Dingen gaan niet vanzelf weg. Als het tot nu toe heeft gewerkt om op te kroppen, heb je of nog niet echt heel erg nare dingen meegemaakt, of je bent intussen een behoorlijk gefrustreerd mens.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Zoals ik ook al aan Lienekien uitlegde, is dat echt geen optie voor mij. Zelfs bij mijn beste vriend klap ik gelijk erover dicht. Zelfs bij mijn moeder vermijd ik inmiddels het onderwerp.
Ik heb gewoon constant in mijn hoofd dat ik er niemand mee lastig hoor te vallen, dat het iets is wat vanzelf verdwijnt of wat ik gewoon opzij kan schuiven. Normaal krop ik alles gewoon op, en dat heeft tot nu toe altijd gewerkt.
Ok, laten we ervanuitgaan dat TS een pijler voor het gezin is en goed gebouwd... Dan is het enige juiste antwoord toch 'zoek professionele hulp als je er zo vreselijk mee zit'?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:42 schreef Copycat het volgende:
Okay, TS is er in zijn OP over uit dat het verhaal waar is, maar toch gaat de discussie nu vooral daarover. Ook dat is typisch FOK! en jammer.
Je kunt niet weglopen voor wat het gevoelsmatig met je doet, je kunt jezelf alleen wijsmaken dat dit 'werkt'.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Lohannn het volgende:
Zoals ik ook al aan Lienekien uitlegde, is dat echt geen optie voor mij. Zelfs bij mijn beste vriend klap ik gelijk erover dicht. Zelfs bij mijn moeder vermijd ik inmiddels het onderwerp.
Ik heb gewoon constant in mijn hoofd dat ik er niemand mee lastig hoor te vallen, dat het iets is wat vanzelf verdwijnt of wat ik gewoon opzij kan schuiven. Normaal krop ik alles gewoon op, en dat heeft tot nu toe altijd gewerkt.
Niet zij, jij...quote:Op woensdag 12 september 2012 09:49 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Geen vader
[..]
Juist hierbij heb ik het gevoel dat ik haar er dan mee lastig val. Dat ik haar er constant aan herinner.
Waarschijnlijk niet, iets wat ik ook vreemd aan t verhaal vind.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:45 schreef Spooky4u het volgende:
Wat ik me afvraag is of er geen man in haar omgeving de neiging heeft gehad een paar deuren verder aan te kloppen en te blijven kloppen. Is er geen vader in het spel ofzo?
TS klapt dicht wanneer hij erover praat. Heel jammer, hij zou juist degene moeten die haar moet opbeuren en veel moet praten om het allemaal los te krijgen,quote:Op woensdag 12 september 2012 09:47 schreef SaxoPower het volgende:
Ik zou zeggen praat er over met haar.
Kijk wat zei voelt, en vooral vertel wat jij voelt.
Sterkte
En daarom moeten ze samen praten, bij elkaar dingen los krijgenquote:TS klapt dicht wanneer hij erover praat. Heel jammer, hij zou juist degene moeten die haar moet opbeuren en veel moet praten om het allemaal los te krijgen,
Heb je contact met der vriendinnen? Wie weet dat ze daar misschien iets aan heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:52 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Zij wil er juist niet over praten met mij. Wat ik enigzins wel kan snappen. Maar ik wil haar niet forceren om erover te praten.
Dat zeker!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:45 schreef Sjeen het volgende:
Ok, laten we ervanuitgaan dat TS een pijler voor het gezin is en goed gebouwd... Dan is het enige juiste antwoord toch 'zoek professionele hulp als je er zo vreselijk mee zit'?
[info] goddammit! Dit is hip [/info]quote:Op woensdag 12 september 2012 09:42 schreef Re het volgende:
[info]TS is niet negatief door de check gegaan, topic is nog open[/info]
Jij moet helemaal niets. Ik weet dat je het niet zo bedoelt, maar je bent echt een ongelofelijke lul als je jouw vriendin elk detail van haar verkrachting laat herleven omdat jij zo nodig precies wilt weten wat er gebeurd is!quote:Op woensdag 12 september 2012 08:25 schreef Lohannn het volgende:
Ik besef dat ik niks had mogen forceren, maar ik moet alles weten. Elk detail. Ik weet dat ik mezelf ermee sloop, maar ik moet het weten.
Dat is echt de meest walgelijke en kwetsende vraag die je haar had kunnen stellen.quote:Ook de pijnlijke vraag of ze het vrijwillig zou hebben gedaan. Inmiddels geloof ik dat dit niet zo is.
Gelukkig. Ik voelde mijn wangen echt rood worden van woede toen ik dat las en opvatte alsof je het ook echt had gevraagd.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:19 schreef Lohannn het volgende:
[..]
FYI, deze vraag heb ik niet gesteld.
Ja en de rest heeft graag geholpen hoor, geen dank johquote:Op woensdag 12 september 2012 10:24 schreef Lohannn het volgende:
Zou een modje hier een slot op kunnen plaatsen? Via DM is inmiddels de juiste persoon gevonden die heeft aangeboden om mij hiermee te helpen.
Natuurlijk de rest ook heel erg bedankt!quote:Op woensdag 12 september 2012 10:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en de rest heeft graag geholpen hoor, geen dank joh
Denk dan na voordat je een topic opent...quote:Op woensdag 12 september 2012 10:24 schreef Lohannn het volgende:
Zou een modje hier een slot op kunnen plaatsen? Via DM is inmiddels de juiste persoon gevonden die heeft aangeboden om mij hiermee te helpen.
Heb je eindelijk hulp gevonden? Je wou toch niet erover pratenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:24 schreef Lohannn het volgende:
Met zo'n opmerking maak je jezelf alleen maar extra verdacht hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ik ben benieuwd welke user zijn/haar privédiensten heeft aangeboden.
quote:Op woensdag 12 september 2012 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ik ben benieuwd welke user zijn/haar privédiensten heeft aangeboden.
De vader van het oppaskindje heeft zich gemeld via DM....quote:Op woensdag 12 september 2012 10:24 schreef Lohannn het volgende:
Condooms gebruikt tijdens een verkrachting? geloof je het zelf? Een verkrachter neemt echt niet de tijd om zo'n ding om te doen,ik weet het uit eigen ervaring helaas.Als ze gewoon na haar verkrachting sex met je heeft gehad,dan zet ik vraagtekens bij dit verhaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:09 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Kijk, hier weet ik verder dus niet veel van. Ik ben meegeweest naar het UMC, waar haar huisarts zit, maar daar heeft ze alleen een SOA test meegekregen. Volgens haar zijn er condooms gebruikt, dus of er dan inwendig sporen te vinden zijn weet ik niet. Verder heb ik het gevoel dat er helemaal niks word gedaan, wat zeer frustrerend is.
Dit was niet een wilde verkrachting op een bospaadje. Het gebeurde in de woning van de verkrachter, dus het lijkt me niet zo gek dat er condooms voorhanden en gebruikt werden.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:31 schreef tipsy16 het volgende:
[..]
Condooms gebruikt tijdens een verkrachting? geloof je het zelf? Een verkrachter neemt echt niet de tijd om zo'n ding om te doen,ik weet het uit eigen ervaring helaas.Als ze gewoon na haar verkrachting sex met je heeft gehad,dan zet ik vraagtekens bij dit verhaal.
Niet per sé.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mensen die liegen durven iemand ook niet in de ogen te kijken.
Wat is daar zo bizar aan? Mijn vriend zou het ook geen enkel probleem vinden als ik een filmpje ging kijken met 2 mannelijk vrienden.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:29 schreef Pritt het volgende:
Wtf je vriendin gaat een film kijken met 2 mannen van in de 30 en dat is normaal?
Ze is gewoon hard getowerbrigded door hun twee. Als het verhaal al waar is. Dan is mijn hypothese dat ze er gewoon mee ingestemd heeft en achteraf spijt had en het op verkrachting gooit.
Dat is anders wel een 'prima' methode om je niet bezig te hoeven houden met wat het gevoelsmatig met je doet, vergelijkbaar met mensen die bij een sterfgeval het 'fijn' vinden om wat alles te regelen te hebben voor de begrafenis, dan ben je in je hoofd bezig en dat dempt gevoel.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:17 schreef CoolGuy het volgende:
Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken?! Je opent een topic over je vriendin die verkracht is, maar begint je verhaal met de beschrijving van kenmerken van oa je vriendin en jezelf. Hoe is dat in hemelsnaam relevant op het moment dat er een verkrachting heeft plaats gevonden?
Wel als zij 16 is en zij 30+.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is daar zo bizar aan? Mijn vriend zou het ook geen enkel probleem vinden als ik een filmpje ging kijken met 2 mannelijk vrienden.
Ja? Dus een stukje tekst typen wat er niks mee van doen heeft in een topic dat gaat over een onderwerp waar TS toch al gek van wordt in z'n hoofd zorgt ervoor dat TS zich niet bezig hoeft te houden met wat het gevoelsmatig met hem doet?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:31 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dat is anders wel een 'prima' methode om je niet bezig te hoeven houden met wat het gevoelsmatig met je doet, vergelijkbaar met mensen die bij een sterfgeval het 'fijn' vinden om wat alles te regelen te hebben voor de begrafenis, dan ben je in je hoofd bezig en dat dempt gevoel.
Hij wordt 'gek' in z'n hoofd omdat ie met z'n denken het gevoel weg wil krijgen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja? Dus een stukje tekst typen wat er niks mee van doen heeft in een topic dat gaat over een onderwerp waar TS toch al gek van wordt in z'n hoofd zorgt ervoor dat TS zich niet bezig hoeft te houden met wat het gevoelsmatig met hem doet?
Dat zou kunnen. Maar ik geloof het niet. Ik denk nog steeds dat er ergens iets niet klopt aan dit verhaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef Canillas het volgende:
[..]
Hij wordt 'gek' in z'n hoofd omdat ie met z'n denken het gevoel weg wil krijgen.
Vergeet niet, dat je als vriendje zijnde, met je handen in je haar zit..quote:Op woensdag 12 september 2012 12:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Je hebt het in je post trouwens veel over jezelf en je eigen issues, angsten en vraagtekens met/over de kwestie.
Ik vind het oprecht naar voor je, maar voor je vriendin is het echt het ergste.
Ik snap het helemaal hoor en zoals ik al zei: voor TS lijkt het me ook naar. Maar haar welzijn lijkt in de OP een beetje ondergeschikt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Vergeet niet, dat je als vriendje zijnde, met je handen in je haar zit..
je weet niet wat je moet doen, wat je kan doen..
logisch, vertrouwen is beschaamd (die zij had) in mensen.. en die wil jij beschermen, als vriendje zijnde, waardoor je inderdaad veel gaat nadenken, wat kan ik doen..
en lijkt het alsof je met jezelf bezig bent, maar eigenlijk ben je vooral met de situatie bezig en die betreft beide
Ik als moeder zou het een minder goed idee vinden, eigenlijk...quote:Op woensdag 12 september 2012 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is daar zo bizar aan? Mijn vriend zou het ook geen enkel probleem vinden als ik een filmpje ging kijken met 2 mannelijk vrienden.
De leeftijd was me even ontschoten.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik als moeder zou het een minder goed idee vinden, eigenlijk...
Het is moeilijk in te schatten wat een meid voelt in zo'n situatie..quote:Op woensdag 12 september 2012 13:16 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal hoor en zoals ik al zei: voor TS lijkt het me ook naar. Maar haar welzijn lijkt in de OP een beetje ondergeschikt.
Ook buurmannen kunnen viezerikken zijn hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:19 schreef mootie het volgende:
[..]
De leeftijd was me even ontschoten.![]()
En dan nog, het is in principe de buurman, het zou moeten kunnen.
waar je niet vanuit gaat in eerste instantie, want je dochter past er met regelmaat op..quote:Op woensdag 12 september 2012 13:23 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ook buurmannen kunnen viezerikken zijn hoor.
Ik zie echt niet in waarom dit geruststellende factoren zouden zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waar je niet vanuit gaat in eerste instantie, want je dochter past er met regelmaat op..
Niet? Jij zou per definitie niemand vertrouwen?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in waarom dit geruststellende factoren zouden zijn.
Nee dat zeg ik niet. Maar er wordt geopperd dat het zou moeten kunnen (dat een meisje van 16 film kijkt met twee mannen van dertig) omdat het de buurman is. Ik zie niet in waarom het feit dat het de buurman betreft, verschil maakt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet? Jij zou per definitie niemand vertrouwen?
Niet zozeer dat het de buurman is, maar kennelijk past ze daar regelmatig op. Ik zou mijn dochter niet ergens op laten passen, waar ik niet het vertrouwen heb dat ze daar veilig is. Dus zou een film gaan kijken op zich moeten kunnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar er wordt geopperd dat het zou moeten kunnen (dat een meisje van 16 film kijkt met twee mannen van dertig) omdat het de buurman is. Ik zie niet in waarom het feit dat het de buurman betreft, verschil maakt.
Ik zal er niet teveel over uitweiden, maar mijn ouders hebben mij ooit toevertrouwd aan zo iemand waarvan ze ook dachten dat het veilig was..Niet dus.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet zozeer dat het de buurman is, maar kennelijk past ze daar regelmatig op. Ik zou mijn dochter niet ergens op laten passen, waar ik niet het vertrouwen heb dat ze daar veilig is. Dus zou een film gaan kijken op zich moeten kunnen.
Natuurlijk kun je je helaas vergissen. Maar in dit geval neem ik aan dat het meisje niet pas één keer heeft opgepast daar, dat er dus onderling contacten zijn en men het dus als vertrouwd heeft aangemerkt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik zal er niet teveel over uitweiden, maar mijn ouders hebben mij ooit toevertrouwd aan zo iemand waarvan ze ook dachten dat het veilig was..Niet dus.
Ik wantrouw niet iedereen, maar zou mij op zijn minst afvragen waarom twee mannen van 30 film willen kijken met mijn dochter/vriendin van 16.
Nee dat was ik niet vergeten. Maar dat deel van het verhaal vond ik al meteen opmerkelijk..quote:Op woensdag 12 september 2012 13:49 schreef dolfina-chica het volgende:
Alleen je vergeet, vriendin was in eerste instantie niet alleen.. die was samen met haar maatje..
die ging eerder weg en zij keek de film af..
Ik merk dat je zit te wachten op de politie, dat je hoopt op snelheid en voortgang in de zaak.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef Lohannn het volgende:
Sinds mijn vriendin haar laptop terug heeft gekregen van de politie, heb ik er helemaal niks meer over gehoord. Ik heb haar er een paar keer naar gevraagd of er al meer bekend is, maar of dat is er niet, of ze vertelt het me niet. Omdat er een paar dagen tussen zat tussen het daadwerkelijke gebeuren en de aangifte kunnen ze niet gelijk opgepakt worden. Blijkbaar heeft dit weer te maken met bewijs. Haar ondergoed is nog wel op het bureau.
Ja ach sowieso kan dit verhaal zoveel wendingen hebben gehad dat het wat mij betreft een beetje een gedane zaak is. Beetje zo-zo topicquote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Luxuria het volgende:
Ik pas ook regelmatig bij een gezin op, de ouders ken ik al langer dan dat ze de kinderen hebben en ik heb een hele goede verstandhouding met ze.
Maar daar zou ik dan nog echt niet voor de lol een film mee gaan kijken.
En verder wat door anderen ook gezegd wordt, juist wel aanraken. Vraag het desnoods. Geef haar een knuffel. Het hoeven toch geen seksuele aanrakingen te zijn.
Maar ik denk dat we hier tegen een muur praten en dat TS allang weg is met zijn DM-therapeut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |