iets met een uitspraak van een lijsttrekker, zou hier volledig smakeloos en misplaatst zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 08:37 schreef Lohannn het volgende:
[..]
SGP? Dit begrip ken ik helaas niet..
Het is moeilijk voor haar om over te hebben, misschien kan zij eerst apart naar een therapeut? Want je kan niet alles opkroppen, dat gaat gewoon niet, zo iets zoals dit heeft lijk mij gewoon professionele hulp nodigquote:Op woensdag 12 september 2012 08:37 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit niet echt een optie zal zijn. Zelf wil zij het er juist niet over hebben, en dit respecteer ik zoveel mogelijk.
SPOILER: OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFquote:Op woensdag 12 september 2012 08:25 schreef Lohannn het volgende:
Ikzelf ben atletisch gebouwd, en heb donkerblond haar wat niet te lang is. Over mijn eigen karakter kan ik veel vertellen, en juist niet, en dat is juist waar mijn probleem ook zit. Ik zie mijzelf als iemand van de ouderwetse stempel. De deur voor een vrouw open doen, zorgen voor het eten in huis, dat soort dingen. In mijn ogen houdt dit, en alles wat erbij hoort, in dat je de man van het huis bent. De pilaar voor het gezin om op te steunen als het nodig is. Het niet laten merken als er iets is. De last stilletjes met je meedragen, en verduren. Dit is juist wat ik niet meer aankan en is tevens de reden waarom ik dit dagboek/verslag typ.TS, je lijkt me een beetje in de war.....
Overigens, is er volgens je vriendin sprake van verkrachting? Of is er sprake van omdat de sex is uitgelekt? Niet om te trollen, maar zou niet de eerste keer zijn.
[ Bericht 2% gewijzigd door DumDaDum op 12-09-2012 08:46:58 ]
Ja, ga vooral haar behandelen als een soort vies wijf dat het aanraken niet waard is. Alsof ze niet meer normaal is na wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:44 schreef Lohannn het volgende:
[..]
HEt lijkt mij redelijk logisch dat zij dit vervelend en vies vind. Dit maak ik ook op uit een dagboek wat zij mij gestuurd heeft. Hierin staat dat ze zich enorm schaamt en dat ze zich vies voelt. Zodoende ook mijn terughoudendheid.
In mijn ogen reageer probeer ik niet alles op mezelf te projecteren, ook al voel ik me wel schuldig. Ik was immers op het contact tegen.
En hoe loopt de zaak? Worden er mensen veroordeeld? Lijkt me een panklare veroordeling zoals jij het hebt beschrevenquote:Op woensdag 12 september 2012 08:46 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Er is zeer zeker sprake van verkrachting. Het is tegen haar zin gebeurt.
Ik zie alleen maar jouw eigen verwachting. Kom ik terug op mijn vraag:quote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Dit is nou juist een van de dingen. Sinds mijn vriendin haar laptop terug heeft gekregen van de politie, heb ik er helemaal niks meer over gehoord. Ik heb haar er een paar keer naar gevraagd of er al meer bekend is, maar of dat is er niet, of ze vertelt het me niet. Omdat er een paar dagen tussen zat tussen het daadwerkelijke gebeuren en de aangifte kunnen ze niet gelijk opgepakt worden. Blijkbaar heeft dit weer te maken met bewijs. Haar ondergoed is nog wel op het bureau.
Gechargeerd: je vriendin moet hier iets mee doen. Jij komt pas in beeld wanneer zij aangeeft dat ze iets nodig heeft. En probeer wat afstand te nemen. Je kunt wel een iets objectievere blik op de zaak gebruiken.....quote:Overigens, is er volgens je vriendin sprake van verkrachting? Of is er sprake van omdat de sex is uitgelekt? Niet om te trollen, maar zou niet de eerste keer zijn.
Mensen die liegen durven iemand ook niet in de ogen te kijken.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:59 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze hierover zou liegen.. De avond toen ik het te weten kwam durfde ze me ook niet aan te kijken. Dat zegt mij genoeg.
Wat wil je dan horen? Het advies is -altijd- om therapie te vragen als je het er moeilijk mee hebt, en jij hebt het er wel heel moeilijk mee. Zoals ik al zei, ik vind je reacties zelfs eng. Op mij komt het over alsof jij harder therapie nodig hebt dan zij dus mijn advies is om dat eens te gaan halen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Ik heb moeite met bepaalde dingen omdat ik niet wil dat ze eraan herinnert word. De reden waarom ik besloten heb om dit hier te plaatsen, is omdat ik meerdere topics heb gevonden op FOK over dit onderwerp waarin gewoon normaal word gereageerd en advies word gegeven.
Ik heb sterk het idee dat wat er ook gezegd en gebeurd is, jij dat nog eens 10 keer op zit te blazen in je hoofd, met je paniekerige gedrag. Heb het er nog eens met haar over in plaats van dit dood te zwijgen en aannames te doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:58 schreef Kreator het volgende:
Hoe weet je zeker dat dit feitelijk gebeurd is? Meisjes van 16 verzinnen nog wel eens wat en aangezien ze er nu zo luchtig over doet, lijkt me dat niet ondenkbaar.
Volgens mij heb je een luisterend oor nodig. Je kon geen tranen laten bij je vriendin, maar even later wel bij je moeder toen je hoorde wat er gebeurde. Wil je er niet liever even met een deskundige erover praten? Heb je goede vrienden waar je je ei kunt kwijtraken? Hoe zit het met de zaak nu. Het is immers al een tijdje geleden, zou nu toch wel iets moeten gebeuren. Weet je wel zeker dat je vriendin aangifte heeft gedaan?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:56 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Nee. Ze weet hier niet van. Ik weet gewoon niet meer wat ik ermee aan moet.
Blijkbaar, aan alle reacties te zien geloven de FOK-leden blijkbaar niet dat dit serieus is, en niet een of andere trol.
[..]
Dat kan kloppen. Ik ben hier vannacht mee begonnen als dagboek, in de hoop dat het misschien zou opluchten.
Oh je mag alleen maar posten "oh gut TS, wat vreselijk voor jequote:Op woensdag 12 september 2012 09:03 schreef SergeantPeper het volgende:
Goed om te zien dat dit forum nog steeds gebruikt wordt door studenten welke zich vervelen en studie-ontwijkend gedrag vertonen
Waarom verteld zij 5 dagen na de verkrachtig aan jou dat ze verkracht is? En waarom zou iemand in hemelsnaam 5 dagen later een aangifte doen dat ze verkracht is. Het geloofwaardigheid van haar wordt er ook niet beter op. Het is geen stukje cold case waar je pas later 't bewijs zult vinden.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:05 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Dat weet ik 100% zeker. Ik ben mee geweest naar het bureau.
Precies dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, ga vooral haar behandelen als een soort vies wijf dat het aanraken niet waard is. Alsof ze niet meer normaal is na wat er gebeurd is.
Kijk, wij zitten jou dit nu allemaal te vertellen, maar hier zijn deskundigen voor die dit veel beter uit kunnen leggen. Ik vind het stuitend dat je adviezen op Fok komt halen voor iets wat je in mijn ogen totaal verkeerd aanpakt. Je loopt zo het risico dingen te vernielen in je relatie, en je doet veel te veel aannames.
Schaamte? Angst niet geloofd te worden? Willen wegstoppen van een traumatische gebeurtenis? Lijkt me niet ondenkbaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:09 schreef koekii het volgende:
[..]
Waarom verteld zij 5 dagen na de verkrachtig aan jou dat ze verkracht is? En waarom zou iemand in hemelsnaam 5 dagen later een aangifte doen dat ze verkracht is. Het geloofwaardigheid van haar wordt er ook niet beter op. Het is geen stukje cold case waar je pas later 't bewijs zult vinden.
Ook al is er een condoom gebruikt dan kunnen er nog andere sporen zijn, denk aan blauwe plekken, krassen dat soort zaken om aan te tonen of ze eventueel tegengestribbeld heeft of aan te tonen hoe de dader haar verkracht heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:09 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Kijk, hier weet ik verder dus niet veel van. Ik ben meegeweest naar het UMC, waar haar huisarts zit, maar daar heeft ze alleen een SOA test meegekregen. Volgens haar zijn er condooms gebruikt, dus of er dan inwendig sporen te vinden zijn weet ik niet. Verder heb ik het gevoel dat er helemaal niks word gedaan, wat zeer frustrerend is.
Ah, verklaart al een hoop. Als ik haar moeder was had ik die man allang al doodgeschoten (bij wijze spreken) en meteen aangifte doen. Dit soort dingen moet je juist actie ondernemen en niet afvragen of je pas na 5 dagen later aangifte moet doen. Hoe zit het met die buurman?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:11 schreef Lohannn het volgende:
[..]
HEt kwam er uit naar aanleiding van een gesprek met haar moeder, waarna ik dus een telefoontje kreeg of ik kon komen. Volgens haar schaamt ze zich ervoor, en wou ze doen alsof er niks was gebeurt.
Precies, zeker om aan te tonen dat er daadwerkelijk een verkrachting heeft plaatsgevonden. Na een paar dagen zijn veel sporen verdwenen of ze moet nog onder de blauwe plekken zitten. Waarom pas na 5 dagen? Dit maakt het alleen maar ongeloofwaardig. Wie weet stemde ze er wel mee in in het begin en toen het uitliep naar neuken haar gezonde verstand begon te werken en ze nadien het op verkrachting gooit.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:15 schreef koekii het volgende:
[..]
Ah, verklaart al een hoop. Als ik haar moeder was had ik die man allang al doodgeschoten (bij wijze spreken) en meteen aangifte doen. Dit soort dingen moet je juist actie ondernemen en niet afvragen of je pas na 5 dagen later aangifte moet doen. Hoe zit het met die buurman?
Fraai hoor, dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, zeker om aan te tonen dat er daadwerkelijk een verkrachting heeft plaatsgevonden. Na een paar dagen zijn veel sporen verdwenen of ze moet nog onder de blauwe plekken zitten. Waarom pas na 5 dagen? Dit maakt het alleen maar ongeloofwaardig. Wie weet stemde ze er wel mee in in het begin en toen het uitliep naar neuken haar gezonde verstand begon te werken en ze nadien het op verkrachting gooit.
Ik ben alleen maar de advocaat van de duivel hoor, ik beweer niet dat het zo is.quote:
Nou, top. Je slingert het verhaal op internet en nou laat je je door puistige pubertjes aan het twijfelen brengen over je vriendin.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Dat is dus waas ik bang voor was/ben, maar wil ik gewoon niet geloven.
Soms heeft het zin om advocaat van de duivel te spelen. Dit lijkt me nou typisch zo'n geval waarin dat erg ongepast is.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar de advocaat van de duivel hoor, ik beweer niet dat het zo is.
Jij was erbij, merk ik wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, top. Je slingert het verhaal op internet en nou laat je je door puistige pubertjes aan het twijfelen brengen over je vriendin.
Waar ben je nou mee bezig, man?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |