iets met een uitspraak van een lijsttrekker, zou hier volledig smakeloos en misplaatst zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 08:37 schreef Lohannn het volgende:
[..]
SGP? Dit begrip ken ik helaas niet..
Het is moeilijk voor haar om over te hebben, misschien kan zij eerst apart naar een therapeut? Want je kan niet alles opkroppen, dat gaat gewoon niet, zo iets zoals dit heeft lijk mij gewoon professionele hulp nodigquote:Op woensdag 12 september 2012 08:37 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit niet echt een optie zal zijn. Zelf wil zij het er juist niet over hebben, en dit respecteer ik zoveel mogelijk.
SPOILER: OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFquote:Op woensdag 12 september 2012 08:25 schreef Lohannn het volgende:
Ikzelf ben atletisch gebouwd, en heb donkerblond haar wat niet te lang is. Over mijn eigen karakter kan ik veel vertellen, en juist niet, en dat is juist waar mijn probleem ook zit. Ik zie mijzelf als iemand van de ouderwetse stempel. De deur voor een vrouw open doen, zorgen voor het eten in huis, dat soort dingen. In mijn ogen houdt dit, en alles wat erbij hoort, in dat je de man van het huis bent. De pilaar voor het gezin om op te steunen als het nodig is. Het niet laten merken als er iets is. De last stilletjes met je meedragen, en verduren. Dit is juist wat ik niet meer aankan en is tevens de reden waarom ik dit dagboek/verslag typ.TS, je lijkt me een beetje in de war.....
Overigens, is er volgens je vriendin sprake van verkrachting? Of is er sprake van omdat de sex is uitgelekt? Niet om te trollen, maar zou niet de eerste keer zijn.
[ Bericht 2% gewijzigd door DumDaDum op 12-09-2012 08:46:58 ]
Ja, ga vooral haar behandelen als een soort vies wijf dat het aanraken niet waard is. Alsof ze niet meer normaal is na wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:44 schreef Lohannn het volgende:
[..]
HEt lijkt mij redelijk logisch dat zij dit vervelend en vies vind. Dit maak ik ook op uit een dagboek wat zij mij gestuurd heeft. Hierin staat dat ze zich enorm schaamt en dat ze zich vies voelt. Zodoende ook mijn terughoudendheid.
In mijn ogen reageer probeer ik niet alles op mezelf te projecteren, ook al voel ik me wel schuldig. Ik was immers op het contact tegen.
En hoe loopt de zaak? Worden er mensen veroordeeld? Lijkt me een panklare veroordeling zoals jij het hebt beschrevenquote:Op woensdag 12 september 2012 08:46 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Er is zeer zeker sprake van verkrachting. Het is tegen haar zin gebeurt.
Ik zie alleen maar jouw eigen verwachting. Kom ik terug op mijn vraag:quote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Dit is nou juist een van de dingen. Sinds mijn vriendin haar laptop terug heeft gekregen van de politie, heb ik er helemaal niks meer over gehoord. Ik heb haar er een paar keer naar gevraagd of er al meer bekend is, maar of dat is er niet, of ze vertelt het me niet. Omdat er een paar dagen tussen zat tussen het daadwerkelijke gebeuren en de aangifte kunnen ze niet gelijk opgepakt worden. Blijkbaar heeft dit weer te maken met bewijs. Haar ondergoed is nog wel op het bureau.
Gechargeerd: je vriendin moet hier iets mee doen. Jij komt pas in beeld wanneer zij aangeeft dat ze iets nodig heeft. En probeer wat afstand te nemen. Je kunt wel een iets objectievere blik op de zaak gebruiken.....quote:Overigens, is er volgens je vriendin sprake van verkrachting? Of is er sprake van omdat de sex is uitgelekt? Niet om te trollen, maar zou niet de eerste keer zijn.
Mensen die liegen durven iemand ook niet in de ogen te kijken.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:59 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze hierover zou liegen.. De avond toen ik het te weten kwam durfde ze me ook niet aan te kijken. Dat zegt mij genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |