Niks nuttigs? Nou breekt mijn klomp. Jij hoort liever tien keer dat je vriendin het misschien wel heeft verzonnen?!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Ik vraag alleen om advies over wat ik ermee aanmoet omdat ik zelf door de bomen het bos niet meer zie. Met een proffesioneel iemand erover praten is voor mij gewoon geen optie. Het enige wat ik vraag is wat andere mensen denken, wat het beste is voor mij om te doen.
Mocht dit je niks nuttigs toe te hebben voegen, zou ik het waarderen als je niet meer zou reageren in dit topic.
Lol, *hap*quote:Op woensdag 12 september 2012 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, top. Je slingert het verhaal op internet en nou laat je je door puistige pubertjes aan het twijfelen brengen over je vriendin.
Waar ben je nou mee bezig, man?!
Zeker! Een zeer terechte vraagstelling.quote:
Nou enquote:Op woensdag 12 september 2012 08:25 schreef Lohannn het volgende:
12 September, 2012.
....
Ikzelf ben atletisch gebouwd, en heb donkerblond haar wat niet te lang is.
....
En als dit het geval is, en ze toen het op neuken aankwam eigenlijk niet meer wilde, en ze toch doorzetten, is het nog steeds verkrachting. Het is alleen geen verkrachting als ze van het begin tot het einde overal mee instemde.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, zeker om aan te tonen dat er daadwerkelijk een verkrachting heeft plaatsgevonden. Na een paar dagen zijn veel sporen verdwenen of ze moet nog onder de blauwe plekken zitten. Waarom pas na 5 dagen? Dit maakt het alleen maar ongeloofwaardig. Wie weet stemde ze er wel mee in in het begin en toen het uitliep naar neuken haar gezonde verstand begon te werken en ze nadien het op verkrachting gooit.
Waarom niet? Zij kunnen je gericht helpen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Met een proffesioneel iemand erover praten is voor mij gewoon geen optie.
Nee, verkrachting is als iemand gedwongen wordt, als je zelf overal mee instemt maar toch eigenlijk niet wil dan is er dus geen sprake van verkrachting (tenzij er natuurlijk op je wordt ingepraat zodat je mentaal gedwongen wordt).quote:Op woensdag 12 september 2012 09:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En als dit het geval is, en ze toen het op neuken aankwam eigenlijk niet meer wilde, en ze toch doorzetten, is het nog steeds verkrachting. Het is alleen geen verkrachting als ze van het begin tot het einde overal mee instemde.
Volgens mij wilt hij meer een vertrouwd persoon praten. Ik weet niet hoe de vriendengroep van TS verder is maar TS je hoeft niet altijd meteen met je beste vriend erover te praten. Vrienden of kennisen kunnen ook een luisterend oor voor je zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij kunnen je gericht helpen.
Jullie zijn niet zo lang bij elkaar (5 maanden maar), maar je verwacht dat soort gedrag van je vriendin? Dat ze (vrijwillig...) vreemdgaat met een man/twee mannen in de 30?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:20 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Dat is dus waas ik bang voor was/ben, maar wil ik gewoon niet geloven.
als ze op het moment dat het op neuken aankomt, aangeeft het niet te willen, en ze doen het dan toch, is het verkrachting. Ook al is het begonnen als iets wederzijds.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:40 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Nee, verkrachting is als iemand gedwongen wordt, als je zelf overal mee instemt maar toch eigenlijk niet wil dan is er dus geen sprake van verkrachting (tenzij er natuurlijk op je wordt ingepraat zodat je mentaal gedwongen wordt).
Dingen gaan niet vanzelf weg. Als het tot nu toe heeft gewerkt om op te kroppen, heb je of nog niet echt heel erg nare dingen meegemaakt, of je bent intussen een behoorlijk gefrustreerd mens.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Zoals ik ook al aan Lienekien uitlegde, is dat echt geen optie voor mij. Zelfs bij mijn beste vriend klap ik gelijk erover dicht. Zelfs bij mijn moeder vermijd ik inmiddels het onderwerp.
Ik heb gewoon constant in mijn hoofd dat ik er niemand mee lastig hoor te vallen, dat het iets is wat vanzelf verdwijnt of wat ik gewoon opzij kan schuiven. Normaal krop ik alles gewoon op, en dat heeft tot nu toe altijd gewerkt.
Ok, laten we ervanuitgaan dat TS een pijler voor het gezin is en goed gebouwd... Dan is het enige juiste antwoord toch 'zoek professionele hulp als je er zo vreselijk mee zit'?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:42 schreef Copycat het volgende:
Okay, TS is er in zijn OP over uit dat het verhaal waar is, maar toch gaat de discussie nu vooral daarover. Ook dat is typisch FOK! en jammer.
Je kunt niet weglopen voor wat het gevoelsmatig met je doet, je kunt jezelf alleen wijsmaken dat dit 'werkt'.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef Lohannn het volgende:
Zoals ik ook al aan Lienekien uitlegde, is dat echt geen optie voor mij. Zelfs bij mijn beste vriend klap ik gelijk erover dicht. Zelfs bij mijn moeder vermijd ik inmiddels het onderwerp.
Ik heb gewoon constant in mijn hoofd dat ik er niemand mee lastig hoor te vallen, dat het iets is wat vanzelf verdwijnt of wat ik gewoon opzij kan schuiven. Normaal krop ik alles gewoon op, en dat heeft tot nu toe altijd gewerkt.
Niet zij, jij...quote:Op woensdag 12 september 2012 09:49 schreef Lohannn het volgende:
[..]
Geen vader
[..]
Juist hierbij heb ik het gevoel dat ik haar er dan mee lastig val. Dat ik haar er constant aan herinner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |