Nee dat zeg ik niet. Maar er wordt geopperd dat het zou moeten kunnen (dat een meisje van 16 film kijkt met twee mannen van dertig) omdat het de buurman is. Ik zie niet in waarom het feit dat het de buurman betreft, verschil maakt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet? Jij zou per definitie niemand vertrouwen?
Niet zozeer dat het de buurman is, maar kennelijk past ze daar regelmatig op. Ik zou mijn dochter niet ergens op laten passen, waar ik niet het vertrouwen heb dat ze daar veilig is. Dus zou een film gaan kijken op zich moeten kunnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar er wordt geopperd dat het zou moeten kunnen (dat een meisje van 16 film kijkt met twee mannen van dertig) omdat het de buurman is. Ik zie niet in waarom het feit dat het de buurman betreft, verschil maakt.
Ik zal er niet teveel over uitweiden, maar mijn ouders hebben mij ooit toevertrouwd aan zo iemand waarvan ze ook dachten dat het veilig was..Niet dus.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet zozeer dat het de buurman is, maar kennelijk past ze daar regelmatig op. Ik zou mijn dochter niet ergens op laten passen, waar ik niet het vertrouwen heb dat ze daar veilig is. Dus zou een film gaan kijken op zich moeten kunnen.
Natuurlijk kun je je helaas vergissen. Maar in dit geval neem ik aan dat het meisje niet pas één keer heeft opgepast daar, dat er dus onderling contacten zijn en men het dus als vertrouwd heeft aangemerkt.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik zal er niet teveel over uitweiden, maar mijn ouders hebben mij ooit toevertrouwd aan zo iemand waarvan ze ook dachten dat het veilig was..Niet dus.
Ik wantrouw niet iedereen, maar zou mij op zijn minst afvragen waarom twee mannen van 30 film willen kijken met mijn dochter/vriendin van 16.
Nee dat was ik niet vergeten. Maar dat deel van het verhaal vond ik al meteen opmerkelijk..quote:Op woensdag 12 september 2012 13:49 schreef dolfina-chica het volgende:
Alleen je vergeet, vriendin was in eerste instantie niet alleen.. die was samen met haar maatje..
die ging eerder weg en zij keek de film af..
Ik merk dat je zit te wachten op de politie, dat je hoopt op snelheid en voortgang in de zaak.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef Lohannn het volgende:
Sinds mijn vriendin haar laptop terug heeft gekregen van de politie, heb ik er helemaal niks meer over gehoord. Ik heb haar er een paar keer naar gevraagd of er al meer bekend is, maar of dat is er niet, of ze vertelt het me niet. Omdat er een paar dagen tussen zat tussen het daadwerkelijke gebeuren en de aangifte kunnen ze niet gelijk opgepakt worden. Blijkbaar heeft dit weer te maken met bewijs. Haar ondergoed is nog wel op het bureau.
Ja ach sowieso kan dit verhaal zoveel wendingen hebben gehad dat het wat mij betreft een beetje een gedane zaak is. Beetje zo-zo topicquote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Luxuria het volgende:
Ik pas ook regelmatig bij een gezin op, de ouders ken ik al langer dan dat ze de kinderen hebben en ik heb een hele goede verstandhouding met ze.
Maar daar zou ik dan nog echt niet voor de lol een film mee gaan kijken.
En verder wat door anderen ook gezegd wordt, juist wel aanraken. Vraag het desnoods. Geef haar een knuffel. Het hoeven toch geen seksuele aanrakingen te zijn.
Maar ik denk dat we hier tegen een muur praten en dat TS allang weg is met zijn DM-therapeut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |