abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116685230
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niet? Jij zou per definitie niemand vertrouwen?
Nee dat zeg ik niet. Maar er wordt geopperd dat het zou moeten kunnen (dat een meisje van 16 film kijkt met twee mannen van dertig) omdat het de buurman is. Ik zie niet in waarom het feit dat het de buurman betreft, verschil maakt.

Ik vind het zelf overigens vreemd; een meisje van 16 met twee mannen. Of het nou de buurman is of niet.
pi_116685367
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:41 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet. Maar er wordt geopperd dat het zou moeten kunnen (dat een meisje van 16 film kijkt met twee mannen van dertig) omdat het de buurman is. Ik zie niet in waarom het feit dat het de buurman betreft, verschil maakt.
Niet zozeer dat het de buurman is, maar kennelijk past ze daar regelmatig op. Ik zou mijn dochter niet ergens op laten passen, waar ik niet het vertrouwen heb dat ze daar veilig is. Dus zou een film gaan kijken op zich moeten kunnen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_116685518
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet zozeer dat het de buurman is, maar kennelijk past ze daar regelmatig op. Ik zou mijn dochter niet ergens op laten passen, waar ik niet het vertrouwen heb dat ze daar veilig is. Dus zou een film gaan kijken op zich moeten kunnen.
Ik zal er niet teveel over uitweiden, maar mijn ouders hebben mij ooit toevertrouwd aan zo iemand waarvan ze ook dachten dat het veilig was..Niet dus.
Ik wantrouw niet iedereen, maar zou mij op zijn minst afvragen waarom twee mannen van 30 film willen kijken met mijn dochter/vriendin van 16.
  woensdag 12 september 2012 @ 13:49:12 #129
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116685573
Alleen je vergeet, vriendin was in eerste instantie niet alleen.. die was samen met haar maatje..
die ging eerder weg en zij keek de film af..
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_116685668
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:47 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ik zal er niet teveel over uitweiden, maar mijn ouders hebben mij ooit toevertrouwd aan zo iemand waarvan ze ook dachten dat het veilig was..Niet dus.
Ik wantrouw niet iedereen, maar zou mij op zijn minst afvragen waarom twee mannen van 30 film willen kijken met mijn dochter/vriendin van 16.
Natuurlijk kun je je helaas vergissen. Maar in dit geval neem ik aan dat het meisje niet pas één keer heeft opgepast daar, dat er dus onderling contacten zijn en men het dus als vertrouwd heeft aangemerkt.

Ik weet ook niet of ik het een goed idee zou vinden als mijn dochter dat ooit zou willen doen, maar ik denk dat dat voor een groot deel ook afhankelijk is van de relatie die wij als ouders met die andere mensen hebben. Er zijn legio mensen waar ik onze dochter vol vertrouwen zou achterlaten, maar ik weet helaas ook maar al te goed, dat je je daarin heel lelijk kunt vergissen. Maar ja, wat moet je dan? Je kind in een gouden kooitje stoppen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_116685713
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:49 schreef dolfina-chica het volgende:
Alleen je vergeet, vriendin was in eerste instantie niet alleen.. die was samen met haar maatje..
die ging eerder weg en zij keek de film af..
Nee dat was ik niet vergeten. Maar dat deel van het verhaal vond ik al meteen opmerkelijk..
pi_116687973
Enig advies dat ik je kan geven is om haar juist aan te raken, anders wordt het zo afstandelijk. Het is begin heel onwennig en het voelt raar, maar went wel. Het is zwaar, ik weet het.
Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie niet wil zoekt een excuus.
  woensdag 12 september 2012 @ 14:53:32 #133
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_116688030
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:53 schreef Lohannn het volgende:

Sinds mijn vriendin haar laptop terug heeft gekregen van de politie, heb ik er helemaal niks meer over gehoord. Ik heb haar er een paar keer naar gevraagd of er al meer bekend is, maar of dat is er niet, of ze vertelt het me niet. Omdat er een paar dagen tussen zat tussen het daadwerkelijke gebeuren en de aangifte kunnen ze niet gelijk opgepakt worden. Blijkbaar heeft dit weer te maken met bewijs. Haar ondergoed is nog wel op het bureau.
Ik merk dat je zit te wachten op de politie, dat je hoopt op snelheid en voortgang in de zaak.

Ik heb een dergelijke zaak van dichtbij gezien. Ik adviseer je om te vertrouwen op jezelf niet op gerechtigheid. Daarmee bedoel ik: los de emotionele problematiek zelf op, laat dat niet aan de politie over. Dat laatste is gewoon niet altijd haalbaar om diverse redenen, zoals bewijs, de wil om te getuigen, enzovoort.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_116688210
15 en 22 serieus gozer?
Zie!
pi_116690277
Ik denk dat ik wel wat advies en steun kan bieden.. Ik heb bijna 4 jaar geleden hetzelfde meegemaakt alleen is het verschil dat degene die mij dit heeft aangedaan maar een jaar ouder was als ik en het vriendje was van mijn voormalig beste vriendin.. Je vriendin reageert inderdaad misschien nog koel, maar als er niet over gepraat wordt, komt die klap alleen maar sneller en is deze nog heftiger.. Een therapie lijkt me voor jullie relatie vrij noodzakelijk, maar ook vooral voor je vriendin is het belangrijk dat ze of professionele hulp aanneemt ( Emergis, Jeugdzorg of iets dergelijks), of contact zoekt met lotgenoten..

Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte, en mocht je erover willen praten of nog vragen hebben, kan en mag je altijd een privéberichtje sturen!!
You are the reason, I believe in love..
  woensdag 12 september 2012 @ 16:34:35 #136
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_116692067
Ik pas ook regelmatig bij een gezin op, de ouders ken ik al langer dan dat ze de kinderen hebben en ik heb een hele goede verstandhouding met ze.
Maar daar zou ik dan nog echt niet voor de lol een film mee gaan kijken.

En verder wat door anderen ook gezegd wordt, juist wel aanraken. Vraag het desnoods. Geef haar een knuffel. Het hoeven toch geen seksuele aanrakingen te zijn.

Maar ik denk dat we hier tegen een muur praten en dat TS allang weg is met zijn DM-therapeut.
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 12 september 2012 @ 16:49:50 #137
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116692699
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef Luxuria het volgende:
Ik pas ook regelmatig bij een gezin op, de ouders ken ik al langer dan dat ze de kinderen hebben en ik heb een hele goede verstandhouding met ze.
Maar daar zou ik dan nog echt niet voor de lol een film mee gaan kijken.

En verder wat door anderen ook gezegd wordt, juist wel aanraken. Vraag het desnoods. Geef haar een knuffel. Het hoeven toch geen seksuele aanrakingen te zijn.

Maar ik denk dat we hier tegen een muur praten en dat TS allang weg is met zijn DM-therapeut.
Ja ach sowieso kan dit verhaal zoveel wendingen hebben gehad dat het wat mij betreft een beetje een gedane zaak is. Beetje zo-zo topic
we dan
  woensdag 12 september 2012 @ 18:50:29 #138
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_116697418
Niet alles gelezen, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt en ga aub met iemand praten. Je vriendin zal je nodig hebben ook al doet ze er nu nog heel koel over. De klap gaat sowieso komen, vroeg of laat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_116699767
Allereerst; veel sterkte er mee.

Maar je zoekt naar dingen die je kan doen.. om jezelf te helpen.. en dat snap ik goed. Dat je verward bent en alles dat snap ik ook, maar je had al een tip gekregen om vanalles op te gaan schrijven, en dat kan helpen bij mensen, en dat heb je dus ook gedaan.
Nergens een update gezien van dat het heeft geholpen.
Je kan het ook niet blijven opkroppen, want je trekt het niet.
Er blijft echt zeer weinig over dan eens met een professional te gaan praten, en het geeft echt niet dat je de eerste paar keer niks kan/wil/durft te vertellen. Maar die personen weten wat ze moeten antwoorden, wat ze moeten vragen en wat ze moeten zeggen.
Mensen op een forum niet, en die kunnen het zelfs erger maken (meningen geven, je verhaal in twijfel trekken, kan allemaal hard aankomen als je me begrijpt). Proffesionals zullen luisteren, en zinnige dingen zeggen.
Neem je vriendin desnoods niet mee, of pas een keer later, als zij er aan toe is.

Ik kan me ook niet voorstellen dat zij er niet over wil praten. Voor haar hetzelfde (en nog erger waarschijnlijk) en zal ze de eerste keren er niet over willen praten.
Maar als zoiets met mij gebeurd zou zijn zou ik zeker willen dat mijn vriend laat merken dat hij er aandacht aan besteed.
Vertel desnoods dat je er zo erg mee zit dat je er niet met haar over dúrft te praten, omdat je bang bent dat je haar eraan herinnert. Zij zal het misschien niet uitspreken, maar het echt wel waarderen als ze ziet dat jij er toch wel mee bezig bent, iin plaats van het er nooit over hebt en het onderwerp doodzwijgt.
Het is hoe dan ook pijnlijk voor haar, en gruwelijk en weet ik veel wat nog meer.

- Dit alles wat ik typte is mijn 'mening' ... goed bedoeld en ik ben geen deskundige of wat dan ook -
pi_116702218
Maar ik begrijp dat je niet even 'verhaal bent gaan halen' bij de man in kwestie?
Whaaaat???? No money?
  donderdag 13 september 2012 @ 00:35:46 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_116724272
Heeft geen zin zo natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')