Alleen maar omdat 'ie nu al in de Kamer zit. Dat is hier in zijn voordeel, maar of het hem zal helpen de kiesdrempel te behalen... Eerlijk gezegd geef ik de Piratenpartij nog een grotere kans.quote:
Ik hoop ook al weken dat ze iets dieper op bepaalde vraagstukken ingaan, maar helaas het tv-format voor debatten is gebouwd op tijdslimieten en versimpeling van complexe vraagstukken...quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:00 schreef heloef het volgende:
Die debatten zijn best leuk maar kunnen we nu wat andere dingen aansnijden dan: Europa, economie, de schuldencrisis en de zorg. Ik heb als student in al die debatten (ik heb ze allemaal van begin tot eind gekeken) nog helemaal niks gehoord wat al die grote partijen nou van plan zijn met de studenten. Verder dan investeren in het onderwijs is het niet gekomen maar dat roepen ze altijd.
En toch ga ik kijken, op goede hoop.
Wrom? Aan je avatar te zien heb je toch al besloten om op Paars te stemmen..quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:37 schreef remlof het volgende:
Daar laat ik zelfs het voetbal voor schieten!
Een stem op de VVD of PvdA is een stem op Paars. Dat krijg je als deze stand waarheid wordt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wrom? Aan je avatar te zien heb je toch al besloten om op Paars te stemmen..
Dat wordt wel geweldig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
WILDERS TEGEN BRINKMAN KOM OP!!!!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit. Maar dat is ijdele hoop, zeker in een debat met zoveel lijsttrekkers.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:05 schreef the_ring het volgende:
Onderwijs , Hoger onderwijs dan vooral (langstudeerboete)
Milieu, mag ook wel eens aan de orde komen
Wietpas en het gedoogbeleid
JSF.
Dit zijn allemaal onderwerpen die nog wat meer in de schijnwerpers mogen staan wat mij betreft.
Al enig idee wat het gaat worden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:58 schreef Mignon het volgende:
Haha, het zijn ook mijn eerste verkiezingen. Speciaal een account aangemaakt op Fok vanwege het verkiezingenforum.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nee, totaal niet eigenlijk. Ik weet het echt niet. En van de debatten word ik ook niet veel wijzer. En dat terwijl het de eerste keer in mijn leven is dat ik mag stemmen. En jij?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al enig idee wat het gaat worden?
Denk VVD..quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:23 schreef Mignon het volgende:
[..]
Nee, totaal niet eigenlijk. Ik weet het echt niet. En van de debatten word ik ook niet veel wijzer. En dat terwijl het de eerste keer in mijn leven is dat ik mag stemmen. En jij?
23:10.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:33 schreef Mignon het volgende:
[..]
Weet je als mod ook hoelaat het debat eindigt?
Omdat politiek mij interesseertquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wrom? Aan je avatar te zien heb je toch al besloten om op Paars te stemmen..
Erg jammer idd, het gaat steeds over dezelfde onderwerp, alles al een keer gehoord nu. Ik neig naar voetbal kijken, tenzij er idd nieuwe onderwerpen op tafel komen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:05 schreef the_ring het volgende:
Onderwijs , Hoger onderwijs dan vooral (langstudeerboete)
Milieu, mag ook wel eens aan de orde komen
Wietpas en het gedoogbeleid
JSF.
Dit zijn allemaal onderwerpen die nog wat meer in de schijnwerpers mogen staan wat mij betreft.
Ik zou je toch echt aanraden om alle (of iig de partijen waar jij aan denkt) partijprogramma's eens door te lezen. Dat geeft echt een beter beeld dan debatten die toch vaak draaien om de waan van de dag en de debatkwaliteiten en uitstraling van de lijsttrekker in plaats van de idealen van een partij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:57 schreef Pino112 het volgende:
Hier ook zwevend. Ook dit debat maar gaan kijken, tzijn mn eerste verkiezingen..
Ja ben ik al een beetje mee bezig. Ook al een shitload aan stemwijzers ingevuld en daarvan de resultaten bekeken per partij wat hun mening per stelling is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou je toch echt aanraden om alle (of iig de partijen waar jij aan denkt) partijprogramma's eens door te lezen. Dat geeft echt een beter beeld dan debatten die toch vaak draaien om de waan van de dag en de debatkwaliteiten en uitstraling van de lijsttrekker in plaats van de idealen van een partij.
Dat zou dit debat wellicht nog de moeite waard maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Europa, zorg, wie betrouwbaar is. Ja ik ook, immigratie weer ofzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:57 schreef Hammerbee het volgende:
Zijn de onderwerpen al bekend? Zal wel weer de standaardriedel zorg woningmarkt aow, europa financiën zijn. Zou graag eens zien dat ze met onderwerpen komen waar de lijsttrekkers zich niet op voor kunnen bereiden en dus ook geen ingestudeerd verhaal kunnen vertellen. Ik zit er als kiezer niet op te wachten welke politicus het beste een verhaaltje en one-liners kan instuderen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef Tem het volgende:
Is hier al een reeks van of is het weer dat gepruts dadelijk.
Mijn heldenquote:
Mein führers!quote:
Geen tweede scherm, Twitter, stellingen voor ons thuis? Gelukkigquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Geen soort "thuistribune" bij de NOS?
Second skriieeenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Geen soort "thuistribune" bij de NOS?
Had jij wat anders verwacht?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef Wombcat het volgende:
OK. Dus totaal geen antwoord op de vraag.
Failliet door onze tulpen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:41 schreef pberends het volgende:
Rutte: wij verkopen onze producten aan Zuid-Europa.
Ja, daardoor zijn ze juist failliet, fucking flapdrol![]()
.
Baas Fer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef prinsrob het volgende:
Hij is er weer bij en dat is prima
[ afbeelding ]
Hij zegt inderdaad wat verstandigsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef pberends het volgende:
Puntje voor Wilders... hij zegt iets zinnigs over Griekenland en uit de euro.
Helaas.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Hopen dat ze klappend publiek per direct afschieten.
Het zit je diep?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:43 schreef Tem het volgende:
Was het naar wens, meneer de consultant.
Het eerlijke antwoord is dat ze de gevolgen niet weten.quote:
Inderdaad, met zweet in de bilnaad hopen dat het niet gebeurt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:45 schreef pberends het volgende:
Het eerlijke antwoord is dat ze de gevolgen niet weten.
Dit is het tweede scherm.quote:
En net alsof de Grieken zo blij zijn met deze situatiequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
Nou, ik denk dat wel veel Grieken uit de EU willen hoor, Blonde leider...
Even je PvdA-bril afzetten.quote:
Die Grieken worden ondergedompeld in armoede dankzij de troika straks. Die willen echt wel uit de EU en devalueren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En net alsof de Grieken zo blij zijn met deze situatie
Mensen die uit prullenbakken moeten eten, torenhoge werkloosheid etc.
Dit is toch prachtig. Daar kan geen Freek tegenop. Prachtig dat er ook gewoon mensen op hem stemmenquote:
Het is toch een objectieve constatering, te meer omdat ik zelf ook erg pro-Europa ben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met zo'n UI overtuig je andere mensen niet met zulke uitspraken
Griekenland uit de EU #YOLOquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Hopen dat ze klappend publiek per direct afschieten.
Klopt, maar beter dit dan weer onzin. Stemmen op hem doe ik toch niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef prinsrob het volgende:
Wilders heeft baat bij zulke 'meer weloverwogen' antwoorden: de stemmen van de minder gematigden heeft hij toch wel...
.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef MrBadGuy het volgende:
De euro is geen geld, de euro kost ons gelddaar was ie weer
Wat moet je een enorm rotleven hebben als je je hier de hele tijd druk over zit te maken....quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
inderdaadvreselijk irritant
De werkloosheid groeit!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef pberends het volgende:
Groeiagenda met David Cameron![]()
.
We hebben het gemerkt.
UK, het Griekenland in het groot, is wel het laatste land waar je een groeipact mee moet afsluiten.quote:
Net alsof die mensen die hier werkloos zijn het werk van die Bulgaren en Roemenen gaan doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef Ryan3 het volgende:
Wel eens met Blonde Leider wat betreft de arbeidsmigranten, terwijl wij met hoge werkloosheid kampen.
Inderdaad, de enige van een nieuwe partij die mag komen... doe dan alles of nietsquote:
Niet geniaal, wel grappig.quote:
quote:
"De PVV-fractie heeft vaker door een brievenbus gepist dan dat Diederik Samsom is gearresteerd"quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef Wombcat het volgende:
Dan Diederik Samsom is gearresteerd?
Bedoeld 'ie niet gewoon dat PVV-ers zijn gearresteerd, dat is nl. nog véél vaker.
Alle partijen uit de huidige Tweede Kamer.quote:
Eenmansfractie toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef prinsrob het volgende:
zit brinkman in de kamer al met zn partij?
Groep Brinkman met 1 zetelquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef prinsrob het volgende:
Hij had z'n drankvoorraad op Marktplaats moeten zetten om het begrotingstekort op te lossen.quote:
Inderdaad. Bij het premiersdebat vond ik hem echt tenenkrommend maar nu deed hij het goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef MrBadGuy het volgende:
Wilders was wel een stuk beter dan voorheen
DPK zit niet in de 2e kamerquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alle partijen uit de huidige Tweede Kamer.
Zou ze haar stekkerdoos weer bij zich hebben?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Sap had wel iets netters mogen aantrekken.
Staat hij daar niet als Groep Brinkman dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DPK zit niet in de 2e kamer
Eenmansfractie, Groep Brinkman.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef prinsrob het volgende:
Is dat zoquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Staat hij daar niet als Groep Brinkman dan?
Als het de stekker van de wekker van morgenochtend is, graag!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zou ze haar stekkerdoos weer bij zich hebben?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:54 schreef Panthera. het volgende:
SapIk dacht dat de receptioniste langskwam voor een bestelling
Groot applaus bij Sap...quote:
Hij is bezopen. Of aan't afkicken.quote:
Alsnog vind ik het onzin dat hij er is, en andere kleine partijen nietquote:
Ik vind 't ook best OK.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef NaturalScience het volgende:
Ik vindt het wel mooi wat Sap aan heeft.
Desondanks kan ze nog steeds totaal niet debatteren of speechen.
Nee, als TROTS toch?quote:
Dat is een lok, expres!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:54 schreef marcodej het volgende:
Kapster van Sap had een slechte dag? En dat paars is niet toevallig gekozen zeker?
Dat zegt mijn moeder ook altijd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
Laatste mediamomentje. Die zien we nooit meer verder.quote:
Verdonk achternaquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Laatste mediamomentje. Die zien we nooit meer verder.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef Paul het volgende:
Waarom zetten ze deze kanslozen neer bij God Samsom
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Als Samsom debatteert doet hij vaak iets geils met zijn ogen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
BUMA moet gewoon eens keihard op die tafel slaan, de hielen tegen elkaar klikken en een tirade geven waarbij Wilders denkt, nou nou nou Bumaatje toch!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef Paul het volgende:
Waarom zetten ze deze kanslozen neer bij God Samsom
Wat dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef bloodymary1 het volgende:
spartelen!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef Paul het volgende:
Iedereen is een beetje vervelend op de laatste avond voor de verkiezingen
Hij heeft iets sexy mofo's over zich dan he?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef bloodymary1 het volgende:
d66 + VVD ook hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |