Alleen maar omdat 'ie nu al in de Kamer zit. Dat is hier in zijn voordeel, maar of het hem zal helpen de kiesdrempel te behalen... Eerlijk gezegd geef ik de Piratenpartij nog een grotere kans.quote:
Ik hoop ook al weken dat ze iets dieper op bepaalde vraagstukken ingaan, maar helaas het tv-format voor debatten is gebouwd op tijdslimieten en versimpeling van complexe vraagstukken...quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:00 schreef heloef het volgende:
Die debatten zijn best leuk maar kunnen we nu wat andere dingen aansnijden dan: Europa, economie, de schuldencrisis en de zorg. Ik heb als student in al die debatten (ik heb ze allemaal van begin tot eind gekeken) nog helemaal niks gehoord wat al die grote partijen nou van plan zijn met de studenten. Verder dan investeren in het onderwijs is het niet gekomen maar dat roepen ze altijd.
En toch ga ik kijken, op goede hoop.
Wrom? Aan je avatar te zien heb je toch al besloten om op Paars te stemmen..quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:37 schreef remlof het volgende:
Daar laat ik zelfs het voetbal voor schieten!
Een stem op de VVD of PvdA is een stem op Paars. Dat krijg je als deze stand waarheid wordt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wrom? Aan je avatar te zien heb je toch al besloten om op Paars te stemmen..
Dat wordt wel geweldig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
WILDERS TEGEN BRINKMAN KOM OP!!!!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit. Maar dat is ijdele hoop, zeker in een debat met zoveel lijsttrekkers.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:05 schreef the_ring het volgende:
Onderwijs , Hoger onderwijs dan vooral (langstudeerboete)
Milieu, mag ook wel eens aan de orde komen
Wietpas en het gedoogbeleid
JSF.
Dit zijn allemaal onderwerpen die nog wat meer in de schijnwerpers mogen staan wat mij betreft.
Al enig idee wat het gaat worden?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:58 schreef Mignon het volgende:
Haha, het zijn ook mijn eerste verkiezingen. Speciaal een account aangemaakt op Fok vanwege het verkiezingenforum.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nee, totaal niet eigenlijk. Ik weet het echt niet. En van de debatten word ik ook niet veel wijzer. En dat terwijl het de eerste keer in mijn leven is dat ik mag stemmen. En jij?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al enig idee wat het gaat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |