quote:
quote:
Technisch fout bestaat op dit niveau nauwelijks, er is niet 1 school. Dat was vroeger wel de denkwijze, tegenwoordig gaat het om hoe effectief iets is. En hoe je iets op jou manier veranderd. Kijk maar naar de forehand van bijvoorbeeld DelPo, heel anders maar hij slaat de ballen er wel mee hoe hij wil.quote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind zijn backhand schitterend maar die service beweging is gewoon technisch fout, en die forehand is ook maar raar doch effectief. Om het over zijn waardeloze smashes en volleys en slices maar niet te hebben...
Die tweede had Murray gewoon voor de winner kunnen gaan ipv nog eens opgevenquote:
Die bal zie je echt niet goed als je bovenin zit hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 23:04 schreef Szura het volgende:
Niet zo overdrijven met je verrekijker
Maar ze had het over dat de spelers twee stipjes waren.quote:Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die bal zie je echt niet goed als je bovenin zit hoor.
Ja ik kijk dan telkens op m'n tweede scherm en schrik me een hoedje.quote:Op maandag 10 september 2012 23:08 schreef TheGeneral het volgende:
Het geluid bij die reclames elke keer 3x zo hard..
'Tuurlijk is dat onzin. Het zijn gewoon twee mensen die op de baan staan. Maar als je van boven in het stadon kijkt zien ze er zo klein uit dat het net stipjes lijken. Denk dat ze het zo bedoelde.quote:Op maandag 10 september 2012 23:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar ze had het over dat de spelers twee stipjes waren.
Dat is onzin.
quote:Op maandag 10 september 2012 23:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
'Tuurlijk is dat onzin. Het zijn gewoon twee mensen die op de baan staan. Maar als je van boven in het stadon kijkt zien ze er zo klein uit dat het net stipjes lijken. Denk dat ze het zo bedoelde.
Sowieso is het dichterbij elkaar gekomen dan dat het voor de wedstrijd was. Murray is dus wat beter dan de bookmakers dachten.quote:Op maandag 10 september 2012 23:12 schreef Szura het volgende:
1,75 voor Djokovic, 2,00 voor Murray
Voor set 1
Inderdaad. Beetje overdreven gedoe hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 23:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic leek dat punt bij elke slag om te vallen nu
Murray kan alleen aanvallen tegen Nadalquote:Op maandag 10 september 2012 23:16 schreef Norrage het volgende:
In de rally os djoko echt veeeel sterker. Murray moet echt aanvallen anders geen kans
Nee.quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 23:20 schreef Norrage het volgende:
Djoko is de meest vaste speler van de tour...
*4-3 Djoko in de tiebreak.quote:Op maandag 10 september 2012 23:21 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dank voor het verhelderende antwoord!
Die heb ik je al gegeven..quote:Op maandag 10 september 2012 23:23 schreef Nalbandian het volgende:
Mannen, ik zit dit te typen terwijl een tourguide me alles over Washington probeert te vertellen. Kan iemand ff de stand vertellen?
5-4 voor Djoko in de tiebreak (set 1). Murray servequote:Op maandag 10 september 2012 23:23 schreef Nalbandian het volgende:
Mannen, ik zit dit te typen terwijl een tourguide me alles over Washington probeert te vertellen. Kan iemand ff de stand vertellen?
Want? Zo hoog ligt het niveau niet hoor..quote:Op maandag 10 september 2012 23:24 schreef TennispeRFect het volgende:
Federer zou hier echt niet aan te pas komen. Terecht de finale niet gehaald dit keer.
Fed en wind inderdaadquote:Op maandag 10 september 2012 23:24 schreef TennispeRFect het volgende:
Federer zou hier echt niet aan te pas komen. Terecht de finale niet gehaald dit keer.
Nee, inderdaad. Ze moeten vooral geduld hebben.quote:Op maandag 10 september 2012 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Want? Zo hoog ligt het niveau niet hoor..
Nou, jij doet je username wel eer aan!quote:Op maandag 10 september 2012 23:24 schreef TennispeRFect het volgende:
Fed en wind dus....quote:Op maandag 10 september 2012 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet zo vast. Vatbaar voor de wind.quote:Op maandag 10 september 2012 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Juist niet.quote:Op maandag 10 september 2012 23:25 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nou, jij doet je username wel eer aan!
Hij heeft anders prima wedstrijden gespeeld in zulke omstandigheden. Ideaal is het niet, maar hij kan als geen ander de wind gebruiken in zijn voordeel. Daarnaast waait het niet zo hard als bijvoorbeeld Murray - Berdych.quote:
Dat had 'ie wel doorquote:Op maandag 10 september 2012 23:27 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Het was ook sarcastisch bedoeld
Nooit gemerkt, vind hem echt waardeloze windspeler, altijdquote:Op maandag 10 september 2012 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij heeft anders prima wedstrijden gespeeld in zulke omstandigheden. Ideaal is het niet, maar hij kan als geen ander de wind gebruiken in zijn voordeel. Daarnaast waait het niet zo hard als bijvoorbeeld Murray - Berdych.
Je weet wel dat elke keer je erom vraagt het juist niet gaat gebeuren en Nole telkens ook het punt verliestquote:
Oke, dat vind ik wel meevallen. Al is het verre van ideaal voor hem. Maar goed, dat is nu ook niet van belang aangezien hij de finale niet heeft gehaaldquote:Op maandag 10 september 2012 23:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nooit gemerkt, vind hem echt waardeloze windspeler, altijd
Met Djoko-in-djoko-in-eagle-shirt?quote:Op maandag 10 september 2012 23:29 schreef Nalbandian het volgende:
Zit het kleine broertje van Djoko ook weer op de tribune?
Inderdaadquote:Op maandag 10 september 2012 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een debiel punt eigenlijk met die wind. Dacht 6 keer dat Djoko in het net ging slaan.
Goede smeerolie.quote:Op maandag 10 september 2012 23:32 schreef TennispeRFect het volgende:
Esther Vergeer beweegt soepeler over de baan.
Nou, inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2012 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
Kan Djoko niet even normaal doen zeg... Wat een overdreven reacties...
Duur? Of 's nachts?quote:
Moet je vaker zeggenquote:Op maandag 10 september 2012 23:33 schreef DeeBee het volgende:
Djoko ook echt 1e service percentage van < 10% deze tiebreak...
Deze rally, jezus...
Wat een goede return jaquote:
Zeg eens dat 'ie af moet knijpen, schandalig dat ze 'm zolang bezet houden.quote:Op maandag 10 september 2012 23:36 schreef Fukjoeman het volgende:
Zit al 20 min te wachten tot ik naar de wc kan!!!
quote:Op maandag 10 september 2012 23:37 schreef Angelof9 het volgende:
Ik denk dat Serena beide heren nu wel van de baan getikt had
Serena had al 80 UE's gehad met haar blinde geram.quote:Op maandag 10 september 2012 23:37 schreef Angelof9 het volgende:
Ik denk dat Serena beide heren nu wel van de baan getikt had
Ik vind het tennis van Serena ook niet om aan te zien.quote:Op maandag 10 september 2012 23:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Serena had al 80 UE's gehad met haar blinde geram.
Bah
quote:Op maandag 10 september 2012 23:38 schreef TheGeneral het volgende:
Wel een terechte setwinst natuurlijk.
Watquote:Op maandag 10 september 2012 23:39 schreef moonwalker27 het volgende:
Terechte set voor murray!
Wat heeft die djoko trouwens een afschuwelijke techniek zeg!
Dit heeft ook voor een groot deel met de weersomstandigheden te maken. Ik denk als Nole deze tiebreak 3 ballen in balans heeft geslagen dat het veel is.quote:Op maandag 10 september 2012 23:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik vind het tennis van Serena ook niet om aan te zien.
Maar dit dus ook niet.
Huhquote:Op maandag 10 september 2012 23:39 schreef moonwalker27 het volgende:
Terechte set voor murray!
Wat heeft die djoko trouwens een afschuwelijke techniek zeg!
Alle kansen, al het initiatief bij Murray. Gewoon een terechte en verdiende set voor Murray. Djoko had juist mazzel dat het nog een bijna een 50-50 set werd op het laatst.quote:Op maandag 10 september 2012 23:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]![]()
Ja, 2 punten meer gewonnen.
Zelden een meer 50-50 set gezien.
Je zou bijna denken dat het aan de wind ligt.quote:Op maandag 10 september 2012 23:42 schreef SuperImposed het volgende:
lichaam in de bal, naar voren bewegen dus, zei mijn tennisleraar altijd, echter dat zie ik beide spelers niet doen, zeker die schot niet
Kom op zeg, wat een rare reacties. ZIjn groundstrokes zijn top notch (ok ook zijn forehand...), maar de rest van al zijn slagen zijn technisch zo ontzettend lelijk....quote:
nee, murray zie ik het namelijk nooit doenquote:Op maandag 10 september 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het aan de wind ligt.
Mee eens. Vooral die slice backhand. Ben benieuwd wie hem dat geleerd heeftquote:Op maandag 10 september 2012 23:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een rare reacties. ZIjn groundstrokes zijn top notch (ok ook zijn forehand...), maar de rest van al zijn slagen zijn technisch zo ontzettend lelijk....
Ja, enorm. Heel veel initiatief van Murray.quote:Op maandag 10 september 2012 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alle kansen, al het initiatief bij Murray. Gewoon een terechte en verdiende set voor Murray. Djoko had juist mazzel dat het nog een bijna een 50-50 set werd op het laatst.
Ik vind zijn techniek normaal niet zo lelijk hoor. Vandaag is gewoon über omdat hij door die wind werkelijk waar elke bal verkeerd lijkt te timen, maar echt representatief vind ik dat niet. Ik vind normaal zijn techniek niet lelijker dan die van Murray.quote:Op maandag 10 september 2012 23:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een rare reacties. ZIjn groundstrokes zijn top notch (ok ook zijn forehand...), maar de rest van al zijn slagen zijn technisch zo ontzettend lelijk....
Hoe bevalt het voor het eerst in een kroeg?quote:Op maandag 10 september 2012 23:47 schreef Rosario het volgende:
Vanuit de kroeg, voor het eerst ooit; Go Murray!
quote:Op maandag 10 september 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het voor het eerst in een kroeg?
2-0quote:
Uuh Murray was sterker hoor. Stond 4-2 voor, had alle setpoints. Ok, aan het einde van de set was het wat meer Djoko maar ging het 'gewoon' op service...quote:Op maandag 10 september 2012 23:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja, enorm. Heel veel initiatief van Murray.![]()
Gast, als het bij gelijke stand in de tiebreak gelijk staat in punten, nadat de ene speler sterker was in de eerste helft en de tweede in de tweede is het gewoon 50-50. Niets "terecht" niets "verdiend" niets "mazzel". Nou ja, mazzel dat de tiebreak Murray's kant op viel.![]()
Ik weet dat ik iets niet in het voordeel zeg van Djokovic dus dat jij dan ineens helemaal blind wordt, maar inderdaad, in de 1e set lag het initiatief bij Murray en die wilde de punten gaan maken. Djokovic stond alleen maar te glijden, te huilen en te zeuren dat het waait. Murray was over het geheel gezien de betere speler in de 1e set, speelde beter en verdiende het om die set te winnen. Terecht en verdiend.quote:Op maandag 10 september 2012 23:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja, enorm. Heel veel initiatief van Murray.![]()
Gast, als het bij gelijke stand in de tiebreak gelijk staat in punten, nadat de ene speler sterker was in de eerste helft en de tweede in de tweede is het gewoon 50-50. Niets "terecht" niets "verdiend" niets "mazzel". Nou ja, mazzel dat de tiebreak Murray's kant op viel.
Wat is er raar aan het feit dat Murray een slam kan gaan pakken..zou vroeg of laat vanzelf gebeuren tochquote:Op maandag 10 september 2012 23:50 schreef Alovenac het volgende:
Alsjeblieft zeg, Murray gaat toch geen GS winnen.
D-R-A-M-A!
Ook wel redelijk voor het toernooi, iig meer dan een spaarrekening.quote:Op maandag 10 september 2012 23:51 schreef Marcoss het volgende:
Murray die de OS en US Open wint, daar had je rijk mee kunnen worden begin dit jaar
Ik gun het hem gewoon niet, dat is heel wat andersquote:Op maandag 10 september 2012 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan het feit dat Murray een slam kan gaan pakken..zou vroeg of laat vanzelf gebeuren toch
Dat hoop ik al 3 jaar ofzoquote:Op maandag 10 september 2012 23:54 schreef Szura het volgende:
Mag toch hopen dat die reclame van Wozzer na dit toernooi verdwijnt
Ik denk dat Marcella gewoon slaapt.quote:Op maandag 10 september 2012 23:53 schreef Alovenac het volgende:
Marcella: 'Murray houdt goed druk,'
Wtf, welke wedstrijd zit zij te kijken? Murray brengt atm alleen maar terug.
Uuh....murray speelt iig dwingender dan djoko...quote:Op maandag 10 september 2012 23:53 schreef Alovenac het volgende:
Ja.quote:Op maandag 10 september 2012 23:55 schreef banderas het volgende:
dwingerder dan djoko?????????????????
Geme set Metch, Woszniackkiiiiquote:Op maandag 10 september 2012 23:54 schreef Szura het volgende:
Mag toch hopen dat die reclame van Wozzer na dit toernooi verdwijnt
Ik durf zelfs te zeggen veel dwingender. Djoko duwt alles terug. Alleen laatste 4 games 1e set leek djoko er wat meer in te komen...quote:Op maandag 10 september 2012 23:55 schreef banderas het volgende:
dwingerder dan djoko?????????????????
quote:Op maandag 10 september 2012 23:57 schreef Szura het volgende:
Wtf is dit
Kijk eens op jullie tweede scherm hoeveel UE Nole heeft
Als Djoko nog terugkomt in de 3e set ....quote:Op maandag 10 september 2012 23:57 schreef TheGeneral het volgende:
Die 5 uur gaan we zo niet halen natuurlijk...
Ja ok. Maar er zit veel meer overtuiging en diepte in de slagen van murrayquote:Op maandag 10 september 2012 23:56 schreef Tim86 het volgende:
Het is van beide kanten crap..om beurten passief en iets meer aanvallend, maar ik vind niet dat een van de twee nou echt veel dwingender is dan de ander.
Hij verloor er nog één met 6-0 niet zo lang geledenquote:Op maandag 10 september 2012 23:59 schreef banderas het volgende:
normaal verliest i geen set met 6-1 of zo
quote:Op maandag 10 september 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand daar Judy niet nu al wegslepen uit dat stadion. Ik wil de grijns van dat viswijf niet zien als Murray op weg is naar de zege
Al kan het ook ineens weer gaan lopen bij hem natuurlijk. Al blijft die wind blijkbaar extreem lastig voor hem.quote:Op maandag 10 september 2012 23:59 schreef Norrage het volgende:
Djokokan het dan zo tanken hè...als het even niet leuk is
quote:
Bedoel je niet Kristie?quote:Op maandag 10 september 2012 23:53 schreef Alovenac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |