Niet alle ballen hoor. Genoeg ballen waarop hij onder normale omstandigheden meer mee zou doen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef XL het volgende:
[..]
Kan niet, Murray speelt alles in het midden diep
Vreselijk ja.quote:
Ik vind het wel slim, alles snoeihard diep in het midden. Dan kan djoko niet in zijn spel komen en is zijn marge groot om fouten te voorkomen. Handig zeker omdat Djoko ze momenteel toch wel maaktquote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Dat spel van Murray is echt niet om aan te gluren.Alleen maar alles teruggeven, niks geen winners...
Maar ja, voorlopig wel efficient doordat Djoko onnauwkeurig, ongeduldig en ongeconcentreerd is...
Hmm, ja, inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef TheGeneral het volgende:
Tja, lange rally.. Maar eigenlijk gewoon overslaan tot de laatste 2 ballen.
Het is geen gezicht. En Murray struikelt vaak als hij begint te rennen naar een bal. Het lijkt wel alsof ze motorisch gestoord zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 22:40 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic valt elke keer ook bijna om als hij wil slicen
Viel mij ook al opquote:Op maandag 10 september 2012 22:40 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic valt elke keer ook bijna om als hij wil slicen
Ja, en het is nog eens niet om aan te zien ook.quote:
Al die ES commentatoren maken er steeds slagenwisselingen van als die stat in beeld komtquote:
Dat is inderdaad om strontziek van te worden. Kom je bijna overal tegen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef Szura het volgende:
Passing
Hier ook al dat gezeik over een tweede scherm
Tweede scherm
Djoko heeft sowieso lelijke techniek. Murray veel mooierquote:
Dat was Spanje - Nederland alquote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef banderas het volgende:
word de slechtste finale in 500 jaar
Ik vraag me af hoeveel mensen er nou daadwerkelijk met hun iPad op schoot naar EL/SBS/ES gaan kijken voor wat nutteloze stats die toch om de paar games en aan het einde van de set in beeld komen..en om het nou alleen voor Twitter te doenquote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef Szura het volgende:
Passing
Hier ook al dat gezeik over een tweede scherm
Tweede scherm
Ik denk dat de spanning veel zal gaan vergoedenquote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef banderas het volgende:
Zo lang bestaat het toernooi niet eens.quote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef banderas het volgende:
Lelijk ok, maar hij lag al 4x bijna op de grondquote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djoko heeft sowieso lelijke techniek. Murray veel mooier
Tennis jij zelf?quote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djoko heeft sowieso lelijke techniek. Murray veel mooier
Bij Norrage en mij ziet het spel een beetje als Federer in zijn hoogtij uit, alleen hebben we zijn tempo nietquote:
Nee, jij?quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
Schaduw op de baan.Weet niet of julie dat spreekwoord kennen van 'Komt de schaduw op de baan, dan komt een tornado eraan.'
Ik vind zijn backhand schitterend maar die service beweging is gewoon technisch fout, en die forehand is ook maar raar doch effectief. Om het over zijn waardeloze smashes en volleys en slices maar niet te hebben...quote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef banderas het volgende:
haha djokoos techniek vind ik veeel mooier alleen die slice niet
Ja, Djoko heeft zeker geen lelijke techniek alleen zijn slice misschien. Als je kijkt hou hij als 7 jarige al forehands sloeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |