Ja, enorm. Heel veel initiatief van Murray.quote:Op maandag 10 september 2012 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alle kansen, al het initiatief bij Murray. Gewoon een terechte en verdiende set voor Murray. Djoko had juist mazzel dat het nog een bijna een 50-50 set werd op het laatst.
Ik vind zijn techniek normaal niet zo lelijk hoor. Vandaag is gewoon über omdat hij door die wind werkelijk waar elke bal verkeerd lijkt te timen, maar echt representatief vind ik dat niet. Ik vind normaal zijn techniek niet lelijker dan die van Murray.quote:Op maandag 10 september 2012 23:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een rare reacties. ZIjn groundstrokes zijn top notch (ok ook zijn forehand...), maar de rest van al zijn slagen zijn technisch zo ontzettend lelijk....
Hoe bevalt het voor het eerst in een kroeg?quote:Op maandag 10 september 2012 23:47 schreef Rosario het volgende:
Vanuit de kroeg, voor het eerst ooit; Go Murray!
quote:Op maandag 10 september 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het voor het eerst in een kroeg?
2-0quote:
Uuh Murray was sterker hoor. Stond 4-2 voor, had alle setpoints. Ok, aan het einde van de set was het wat meer Djoko maar ging het 'gewoon' op service...quote:Op maandag 10 september 2012 23:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja, enorm. Heel veel initiatief van Murray.![]()
Gast, als het bij gelijke stand in de tiebreak gelijk staat in punten, nadat de ene speler sterker was in de eerste helft en de tweede in de tweede is het gewoon 50-50. Niets "terecht" niets "verdiend" niets "mazzel". Nou ja, mazzel dat de tiebreak Murray's kant op viel.![]()
Ik weet dat ik iets niet in het voordeel zeg van Djokovic dus dat jij dan ineens helemaal blind wordt, maar inderdaad, in de 1e set lag het initiatief bij Murray en die wilde de punten gaan maken. Djokovic stond alleen maar te glijden, te huilen en te zeuren dat het waait. Murray was over het geheel gezien de betere speler in de 1e set, speelde beter en verdiende het om die set te winnen. Terecht en verdiend.quote:Op maandag 10 september 2012 23:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja, enorm. Heel veel initiatief van Murray.![]()
Gast, als het bij gelijke stand in de tiebreak gelijk staat in punten, nadat de ene speler sterker was in de eerste helft en de tweede in de tweede is het gewoon 50-50. Niets "terecht" niets "verdiend" niets "mazzel". Nou ja, mazzel dat de tiebreak Murray's kant op viel.
Wat is er raar aan het feit dat Murray een slam kan gaan pakken..zou vroeg of laat vanzelf gebeuren tochquote:Op maandag 10 september 2012 23:50 schreef Alovenac het volgende:
Alsjeblieft zeg, Murray gaat toch geen GS winnen.
D-R-A-M-A!
Ook wel redelijk voor het toernooi, iig meer dan een spaarrekening.quote:Op maandag 10 september 2012 23:51 schreef Marcoss het volgende:
Murray die de OS en US Open wint, daar had je rijk mee kunnen worden begin dit jaar
Ik gun het hem gewoon niet, dat is heel wat andersquote:Op maandag 10 september 2012 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan het feit dat Murray een slam kan gaan pakken..zou vroeg of laat vanzelf gebeuren toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |