Nee.quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 23:20 schreef Norrage het volgende:
Djoko is de meest vaste speler van de tour...
*4-3 Djoko in de tiebreak.quote:Op maandag 10 september 2012 23:21 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dank voor het verhelderende antwoord!
Die heb ik je al gegeven..quote:Op maandag 10 september 2012 23:23 schreef Nalbandian het volgende:
Mannen, ik zit dit te typen terwijl een tourguide me alles over Washington probeert te vertellen. Kan iemand ff de stand vertellen?
5-4 voor Djoko in de tiebreak (set 1). Murray servequote:Op maandag 10 september 2012 23:23 schreef Nalbandian het volgende:
Mannen, ik zit dit te typen terwijl een tourguide me alles over Washington probeert te vertellen. Kan iemand ff de stand vertellen?
Want? Zo hoog ligt het niveau niet hoor..quote:Op maandag 10 september 2012 23:24 schreef TennispeRFect het volgende:
Federer zou hier echt niet aan te pas komen. Terecht de finale niet gehaald dit keer.
Fed en wind inderdaadquote:Op maandag 10 september 2012 23:24 schreef TennispeRFect het volgende:
Federer zou hier echt niet aan te pas komen. Terecht de finale niet gehaald dit keer.
Nee, inderdaad. Ze moeten vooral geduld hebben.quote:Op maandag 10 september 2012 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Want? Zo hoog ligt het niveau niet hoor..
Nou, jij doet je username wel eer aan!quote:Op maandag 10 september 2012 23:24 schreef TennispeRFect het volgende:
Fed en wind dus....quote:Op maandag 10 september 2012 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet zo vast. Vatbaar voor de wind.quote:Op maandag 10 september 2012 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Juist niet.quote:Op maandag 10 september 2012 23:25 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nou, jij doet je username wel eer aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |