If whales could fly?quote:
niks 'If', dan kunnen ze! dat zie je toch!quote:
Ja, nou sorry hoorquote:Op maandag 10 september 2012 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Jij ragt weer keihard door dingen heen die daar niet voor bedoeld zijn
Eens, nergens meer voor nodig. Lijkt me dat ze met SC-reeksen best wat kunnen aanpassen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel! 300 posts is zwaar uit de tijd.
Zelfs op de telefoon is 300 posts heel goed te doen (behalve in plaatjes topicsquote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, nergens meer voor nodig. Lijkt me dat ze met SC-reeksen best wat kunnen aanpassen.
300 was het optimaalst voor zoekmachines ofzo.quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel! 300 posts is zwaar uit de tijd.
Daarom, de SCreeksen eruit halen, wat valt daar nou in te zoeken?quote:Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
300 was het optimaalst voor zoekmachines ofzo.
Welkom in de wereld van de man.quote:Op maandag 10 september 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
Lekker geshopt. Nou ja, ik wist wat ik moet hebben dus ik ben als een gek door de winkel gerend, heb betaald en ben naar huis gegaan
.
Zo shop ik bijna altijd. Ik zoek op internet in alle rust uit wat ik wil hebben, ga naar de stad en ren in een uur á anderhalf uur de winkels doorquote:Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de man.
Had ik geen zin in vandaagquote:
Het hoort bij FOK!. Punt.quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, nergens meer voor nodig. Lijkt me dat ze met SC-reeksen best wat kunnen aanpassen.
Ja, zoals die lui die op vakantie gaan naar Peru en dan alsnog de hele dag vanuit hun zolderkamertje hotelkamertje gaan FOK!ken...quote:
vanwege dr parasiet mag ze niet meer stemmen?quote:Op maandag 10 september 2012 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Gaat Spirit op FB bierverkiezingplaatjes posten, toch lastig om dan niet : dat mag jij helemaal niet meer, te posten.
Bierquote:Op maandag 10 september 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vanwege dr parasiet mag ze niet meer stemmen?
En zelfs josties die doorzuipen tijdens de zwangerschap krijgen niet altijd een miskraamquote:Op maandag 10 september 2012 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
lijkt mij juist erg goed als je er dan minder zwanger door raakt
maar helaas zal het wel zo simpel niet liggenanders hadden we geen abortus meer nodig
Natuurlijke selectie heeft helaas een goede en een slechte kant. Bepaalde josties weten zichzelf er mee in stand te houden.quote:Op maandag 10 september 2012 17:22 schreef Cue_ het volgende:
En zelfs josties die doorzuipen tijdens de zwangerschap krijgen niet altijd een miskraam
Kindjes van de rekening.quote:Op maandag 10 september 2012 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie heeft helaas een goede en een slechte kant. Bepaalde josties weten zichzelf er mee in stand te houden.
Absoluut. "Gelukkig" weten ze niet beter.quote:
Niet met dit biertje in ieder gevalquote:Op maandag 10 september 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zij gaat voor de postnatale abortus?
Oh, d'r zit geen alcohol inquote:Op maandag 10 september 2012 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet met dit biertje in ieder geval
Tegenvaller he?quote:
Vind ik niks aan, plus in de winkel zie ik hoe het staat en welke maat ik moet hebben. Ipv hier thuis, alles dubbel bestellen, trugsturen etc. De weg naar de brievenbus is verder dan de weg naar de winkel voor mijquote:
oh bengel!!!quote:Op maandag 10 september 2012 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet anders dan donderdag, behalve dat ik vrijdag nog eens over wil doen, was leuk.
Je bent meer voor uithuwelijken?quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
vraag me niet waarom maar ik ben 'wie trouwt mijn zoon' aan het kijken
jezus wat een paupers
ik ben meteen tegen een democratie ook
Dankje, maakt niets uit joh.quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh bengel!!!
Gefeliciteerd!!!!! ik had niet door dat het al geweest was sorry
nee paupers moeten geen relaties aan gaan, dat maakt de kans op voortplanting ook kleinerquote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent meer voor uithuwelijken?
[..]
Dankje, maakt niets uit joh.
Ja, het was echt heerlijk, zou de dag zo weer overdoen. In jaren niet zo ontspannen geweest.quote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee paupers moeten geen relaties aan gaan, dat maakt de kans op voortplanting ook kleiner
een beetje want ze neuken alles, meteen en onveilig maar goed alle beetjes helpen
jullie hadden wel lekker weer zeg!
was het mooie en fijn en zo?
aah tof!quote:Op maandag 10 september 2012 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, het was echt heerlijk, zou de dag zo weer overdoen. In jaren niet zo ontspannen geweest.
ja precies! ik kan er ook echt niet tegenquote:Op maandag 10 september 2012 21:43 schreef Ang3l het volgende:
"Zo ben ik gewoon" of "Zo is hij gewoon, dat weet je toch?" zijn zinnen/excuses die me het bloed onder de nagels vandaan halen. Dat wil nl zeggen dat diegene niets hoeft te doen om zich aan te passen, maar dat de rest van de wereld zich wel moet aanpassen aan hem.
"Ja, je weet toch hoe je vader is?"
Ja? Dus? Maakt dat het oke dan?
Ach ja, zo zijn ze nou eenmaalquote:Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies! ik kan er ook echt niet tegen
leukquote:Op maandag 10 september 2012 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, het was echt heerlijk, zou de dag zo weer overdoen. In jaren niet zo ontspannen geweest.
Laten we de tongen van de mensen die dit tegen ons zeggen er voortaan uitknippen met ene schaar die even in het vuur heeft gelegen!quote:Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies! ik kan er ook echt niet tegen
Waarom moeten zij zich aanpassenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we de tongen van de mensen die dit tegen ons zeggen er voortaan uitknippen met ene schaar die even in het vuur heeft gelegen!
Omdat het wel eens fijn is iemand anders te zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom moeten zij zich aanpassen
Ja, goed excuus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het wel eens fijn is iemand anders te zijn
Het is nogal een verschil of iemand verwacht dat 1 persoon zich aanpast of dat de hele wereld zich aan die persoon aanpastquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, goed excuus.
Maar je snapt wat ik bedoel he, jullie willen dat zij zich veranderen, precies waar je ze van beschuldigd
Dat geldt alleen als we ALLEMAAL last van zijn gedrag hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is nogal een verschil of iemand verwacht dat 1 persoon zich aanpast of dat de hele wereld zich aan die persoon aanpast
Want in het geval "ZO is je vader toch?" is het een opmerking als "Ja je hebt gelijk, maar ja, we kunnen hem toch niet veranderen. Zo is ie nu eenmaal" kortom een "we passen ons dus ALLEMAAL aan hem aan ipv hij aan ons allemaal".
Ja pas je aan! Gewoon vrouwtjes neuken en niet mannenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is nogal een verschil of iemand verwacht dat 1 persoon zich aanpast of dat de hele wereld zich aan die persoon aanpast
Want in het geval "ZO is je vader toch?" is het een opmerking als "Ja je hebt gelijk, maar ja, we kunnen hem toch niet veranderen. Zo is ie nu eenmaal" kortom een "we passen ons dus ALLEMAAL aan hem aan ipv hij aan ons allemaal".
Nee hoor, dat geldt als er meer mensen last van hem hebben dan andersomquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als we ALLEMAAL last van zijn gedrag hebben
Oke doe een pruik op danquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja pas je aan! Gewoon vrouwtjes neuken en niet mannen
Ach je bent vast nog zo strak dat ik al binnen 10 stoten kom hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry ik ben nogal druk deze week
De meerderheid heeft gelijk! Ondanks alles!quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, dat geldt als er meer mensen last van hem hebben dan andersom
Zwaar getafeld dus ben wel wat uitgerektquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach je bent vast nog zo strak dat ik al binnen 10 stoten kom hoor
Het is net een democratie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meerderheid heeft gelijk! Ondanks alles!
Volgens zo'n stemwijzer heb ik PvdA, Groenlinks, PvdD en SP ... hmmmquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Meh, ik begin nog even op de dag voor de verkiezing zwaar te zweven
Groen Links heb ik officieel het meeste mee
D66 heb ik het idee van dat het het beste is
PvDD heeft een aantal standpunten waar ik het heeeeeeeeeeeel erg mee eens ben, en zij zijn de enige die dat uberhaupt benoemen. En nou kom ik er verdorie achter dat ze niet zozeer tegen Europa zijn, maar dat ze het wel eerst democratischer willen.
Zal het dan toch die zeer doe-bare Thieme worden...
je gaat gewoon voor de boobies.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Lees de discussie met haar eens terugquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Meh, ik begin nog even op de dag voor de verkiezing zwaar te zweven
Groen Links heb ik officieel het meeste mee
D66 heb ik het idee van dat het het beste is
PvDD heeft een aantal standpunten waar ik het heeeeeeeeeeeel erg mee eens ben, en zij zijn de enige die dat uberhaupt benoemen. En nou kom ik er verdorie achter dat ze niet zozeer tegen Europa zijn, maar dat ze het wel eerst democratischer willen.
Alleen bij Geert. Bij de rest is het de euro middenwegquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ik zweef prima. En anders gewoon maar niet stemmen/blanco. Het wordt uiteindelijk toch weer een akkoordje van Jan lik me Reet met alle randjes die er toe doen weggesneden om maar aan compromissen te komen. Democratie = gulden middenweg zonder enige verandering.
+1 scherpquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen bij Geert. Bij de rest is het de euro middenweg
Als we de welvaart vast kunnen houden die we al sinds de jaren 50 hebben door dat saaie midden...quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ik zweef prima. En anders gewoon maar niet stemmen/blanco. Het wordt uiteindelijk toch weer een akkoordje van Jan lik me Reet met alle randjes die er toe doen weggesneden om maar aan compromissen te komen. Democratie = gulden middenweg zonder enige verandering.
En nog voor de koffie zelfsquote:
Dat drink ik (nog steeds) nietquote:
Ik heb geen welvaartquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als we de welvaart vast kunnen houden die we al sinds de jaren 50 hebben door dat saaie midden...
Waar kan ik tekenen?
Het is pas fout gegaan sinds die extremistische randpartijen stemmen zijn gaan krijgen
Partij van de Koffie dan maar.quote:
Die welvaart is veel te afhankelijk van externe factoren. Onze beste tijd zit er gewoonweg op. Circle of life. We kunnen hooguit hard ons best doen de schade te beperken. Dat vereist langetermijnvisie en daar heb ik geen enkele partij op betrapt. Maar ik ben het met je eens dat al die kleine partijen hierin een flink blok aan het been zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als we de welvaart vast kunnen houden die we al sinds de jaren 50 hebben door dat saaie midden...
Waar kan ik tekenen?
Het is pas fout gegaan sinds die extremistische randpartijen stemmen zijn gaan krijgen
Ligt eraan: des te meer koffie voor de restquote:
Ik heb niet meer nodigquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan: des te meer koffie voor de rest
Structurele veranderingen zijn wat mij betreft noodzakelijk in het bestuur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die welvaart is veel te afhankelijk van externe factoren. Onze beste tijd zit er gewoonweg op. Circle of life. We kunnen hooguit hard ons best doen de schade te beperken. Dat vereist langetermijnvisie en daar heb ik geen enkele partij op betrapt. Maar ik ben het met je eens dat al die kleine partijen hierin een flink blok aan het been zijn.
Ik zou juist graag liever op een persoon stemmen. Meer het engelse systeem.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Structurele veranderingen zijn wat mij betreft noodzakelijk in het bestuur.
Stap 1 is de stemmen van de persoon te trekken. Zodat de Brinkmannetjes van deze wereld, de rita's en geerts niet hun zetel houden als ze de partij uit stappen.
We stemmen op een partij niet op een persoon. Veel makkelijker en voorkomt gezeik.
Me!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou juist graag liever op een persoon stemmen. Meer het engelse systeem.
Bijvoorbeeldquote:
Verschrikkelijk! Grootste ramp.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou juist graag liever op een persoon stemmen. Meer het engelse systeem.
Van die partijen die om en om man-vrouw-man-vrouw op de lijst zettenquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! Grootste ramp.
Net zoals mensen die op een vrouw stemmen omdat het een vrouw is..... is dit 1960?
TAARTT!!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:24 schreef Tally het volgende:
Contract van mijn collega word niet verlengd
Weer iemande WW inquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:24 schreef Tally het volgende:
Kan mij het rotten. Ik heb geen last meer van zijn onkunde!quote:
Was dat naar zo, dan wisten dat het de komende 40 jaar alleen maar beter zal wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Net zoals mensen die op een vrouw stemmen omdat het een vrouw is..... is dit 1960?
Dat is iets goeds?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:24 schreef Tally het volgende:
Owh, haha. Is er nu plek voor mij en mijn kunde?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan mij het rotten. Ik heb geen last meer van zijn onkunde!
Doe mij de sixties maar, lekker rondneuken etc.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Was dat naar zo, dan wisten dat het de komende 40 jaar alleen maar beter zal worden
Wat kan je?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, haha. Is er nu plek voor mij en mijn kunde?
Voor mij wel ja. Als hij serieus een vast contract kreeg, ging ik solliciteren bij de Albert Heijn in de buurt.quote:
Goede vraagquote:
Ach, ook al ben ik redelijk overtuigd van mijn keuze, in de praktijk ga ik er allemaal toch geen fuck van merkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:30 schreef MissMSX het volgende:
Op een partij stemmen zou het wel makkelijker maken om te stemmen. Hokje VVD aankruisen en klaar
Maar goed, er is nu toch al niemand die naar de kwaliteiten van de personen op de kieslijst kijkt. En het doet er ook niet toe, want de partij bepaald wie er in de Kamer komt
Gelukkig dacht de baas er ook zo overquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor mij wel ja. Als hij serieus een vast contract kreeg, ging ik solliciteren bij de Albert Heijn in de buurt.
Ik ga me niet de rest van mijn werkleven (alsof ik die hier blijf maar okay) ergeren aan zijn domme geouwehoer en zijn vuile zaakjes oplossen.
Ik denk ook dat de vakantie daar erg aan bijgedragen heeftquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig dacht de baas er ook zo over
Example?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de vakantie daar erg aan bijgedragen heeft
Toen was ik een beetje wit heetover zijn manier van doen.
Och meneer wilde illegaal software installeren en daardoor het hele pand over zich heen krijgen.quote:
PvDD heeft een (economische) lange termijnvisie, daarom twijfel ik nuquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die welvaart is veel te afhankelijk van externe factoren. Onze beste tijd zit er gewoonweg op. Circle of life. We kunnen hooguit hard ons best doen de schade te beperken. Dat vereist langetermijnvisie en daar heb ik geen enkele partij op betrapt. Maar ik ben het met je eens dat al die kleine partijen hierin een flink blok aan het been zijn.
Ik stem wel altijd op een vrouw. Maar niet op een willekeurige vrouw, wel eentje waar ik iets mee heb.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik stem wel altijd op een vrouw. Maar niet op een willekeurige vrouw, wel eentje waar ik iets mee heb.
Nou, schande, die mensen die werken of zo maar een leven hebben ipv constant naar de media loeren naar populistische 'debatten'.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
ook een grote ramp: mensen die blind op het advies van de stemwijzer af gaan
ik kan dat ook niet begrijpen
voor een democratie is het zelfs nog beter als je dan gewoon niet gaat
Omdat ik het prettig vind om ook vrouwelijke invloed in de politiek te hebben.quote:
Er is een verschil tussen blind op de stemwijzer afgaan en naar elk debat kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, schande, die mensen die werken of zo maar een leven hebben ipv constant naar de media loeren naar populistische 'debatten'.
wat ben je weer zwart witquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, schande, die mensen die werken of zo maar een leven hebben ipv constant naar de media loeren naar populistische 'debatten'.
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog geen flauw idee waar ik op moet stemmen
Je kunt ook gewoon de partijprogramma's lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals jij het ook zwart-wit meldt. De mensen die gaan stemmen omdat Samson 'debatten' wint vind ik net zo erg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat ben je weer zwart wit
Waar zeg ik dat je op die debatten af moet gaan?
inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de partijprogramma's lezen.
En laten we nu even eerlijk zijn: wie gaat alle programma's door? Ik in ieder geval niet, want dan moet ik bij gaan houden wie welke mening erop nahoudt op allerlei punten. Mij duidelijk teveel werk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de partijprogramma's lezen.
die zijn ook net zo ergquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals jij het ook zwart-wit meldt. De mensen die gaan stemmen omdat Samson 'debatten' wint vind ik net zo erg.
De stemwijzer die al een selectie heeft gemaakt op bepaalde punten van alle programma's? Lijkt me beter dan een potje "jij liegt", "nee, jij liegt"-debatuitslagen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad
en als dat je al te veel moeite is doe je land en de samenleving een plezier en ga niet stemmen
want waar is de stem dan op gebasseerd?
Ik hoef ze ook niet allemaal door, ik weet waar ik niet op wil stemmen. Dus beperk ik me tot de partijen waar tussen ik twijfel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
En laten we nu even eerlijk zijn: wie gaat alle programma's door? Ik in ieder geval niet, want dan moet ik bij gaan houden wie welke mening erop nahoudt op allerlei punten. Mij duidelijk teveel werk.
Onelinersquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad
en als dat je al te veel moeite is doe je land en de samenleving een plezier en ga niet stemmen
want waar is de stem dan op gebasseerd?
alsof je ze allemaal door moet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
En laten we nu even eerlijk zijn: wie gaat alle programma's door? Ik in ieder geval niet, want dan moet ik bij gaan houden wie welke mening erop nahoudt op allerlei punten. Mij duidelijk teveel werk.
Hoe kun je dat weten? Mijn situatie is bijvoorbeeld geheel veranderd, dus om nu maar lukraak op de partij waar ik tien jaar geleden op stemde te gaan stemmen lijkt me ook niet slimquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alsof je ze allemaal door moet?
Hooguit van een partij of vier
je weet toch al snel welke het zeker niet zijn en dan hou je nog een hand vol over
Het werkt in Amerikaquote:
het werkt hier ook, Nederlanders zijn 0,0 slimmer dan Amerikanen.quote:
Hoe kun je weten of ze het niet zijn als je de partijprogramma's niet kent? Waar baseer je dan die keuze op?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alsof je ze allemaal door moet?
Hooguit van een partij of vier
je weet toch al snel welke het zeker niet zijn en dan hou je nog een hand vol over
Ik stem niet voor mijn eigen situatie, maar voor wat ik prettiger voor de gehele maatschappij vind.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten? Mijn situatie is bijvoorbeeld geheel veranderd, dus om nu maar lukraak op de partij waar ik tien jaar geleden op stemde te gaan stemmen lijkt me ook niet slim
je zult dus toch de punten die je zelf belangrijk vindt door moeten als je zwevend bent
waarom lees jij nooit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
De stemwijzer die al een selectie heeft gemaakt op bepaalde punten van alle programma's? Lijkt me beter dan een potje "jij liegt", "nee, jij liegt"-debatuitslagen.
Eens. Sinds Pim moest het opeens begrijpelijk zijn voor iedereen. Wat krijg je? Debiele wellesnietus spelletjes op tvquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het werkt hier ook, Nederlanders zijn 0,0 slimmer dan Amerikanen.
Je leest zelf nog ietsje slechter. Lees de eerste zin eens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom lees jij nooit?
Waar zeg ik dat je op de debatten af moet gaan?
Je moet op de partijprogramma's af gaan.
Zal ik het nog eens zeggen? De partijprogramma's!!!!
Partijen die 5 zetels zakken of stijgen adhv een debat, hoe debiel wil je het hebben?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens. Sinds Pim moest het opeens begrijpelijk zijn voor iedereen. Wat krijg je? Debiele wellesnietus spelletjes op tv
Daarom is het makkelijker als je voor het land ipv je eigen portemonnee stemtquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kun je dat weten? Mijn situatie is bijvoorbeeld geheel veranderd, dus om nu maar lukraak op de partij waar ik tien jaar geleden op stemde te gaan stemmen lijkt me ook niet slim
je zult dus toch de punten die je zelf belangrijk vindt door moeten als je zwevend bent
Nou ja, dat wilden "we". En dan stemmen op dingen die we zelf nauwelijks kunnen begrijpen. Alsof we even uit de mouw schudden wat bepaalde resultaten zijn als je A of B doet. De wetenschappelijke mensen breken hun hoofd erop en wij, het plebs, bepalen wel even wat goed isquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Partijen die 5 zetels zakken of stijgen adhv een debat, hoe debiel wil je het hebben?.
ik zeg toch ook niet dat je lukraak moet stemmen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onhaalbaar, maar goed, wel beter denk ik....quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Verplichte politieke cursus om je stemrecht te verdienen.
Ook daarin kun je van mening veranderenquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom is het makkelijker als je voor het land ipv je eigen portemonnee stemt
Vrouwen stemrecht ontnemen en de rest op basis van sociale klasse en IQquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
als je met een schuin oog naar het partijprogramma van bijv de libertarische partij kijkt weet je binnen 2 seconden dat je die wel buiten beschouwing kunt latenquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kun je weten of ze het niet zijn als je de partijprogramma's niet kent? Waar baseer je dan die keuze op?
Maar waar baseer je de keuze voor die 6 partijen dan op?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat je lukraak moet stemmen?
djeez waarom is dit zo ingewikkeld voor je?
oke hooguit moet je er 6 lezen
nou die tijd moet je dan maar nemen en anders moet je gewoon niet mee doen
je gaat toch niet ons land in handen geven van mensen terwijl je niet eens precies weet waar ze voor staan? waarom zou je dat doen? dat is echt het ondermijnen van de hele democratie omdat je niet ff een uurtje uit wou trekken
Jawel, maar de politieke partijen niet echtquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook daarin kun je van mening veranderen
Nou ja iedereen krijgt maatschappijleer en daarbij politiekquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
De oplossing is heel simpel: Geef mensen op hun 16e de keuze:quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik vermoed dat dat een arbitrair getal is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waar baseer je de keuze voor die 6 partijen dan op?
en dan helpt het mij misschien ook nog aan een baanquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja iedereen krijgt maatschappijleer en daarbij politiek
als ze nou eens stoppen met dat vak uithollen zou al helpen denk ik
quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De oplossing is heel simpel: Geef mensen op hun 16e de keuze:
- Óf nu een gratis scooter
- Óf vanaf je 18e mogen stemmen
Heb je je zondebok weer meid. Of lees je echt slecht?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat je lukraak moet stemmen?
djeez waarom is dit zo ingewikkeld voor je?
oke hooguit moet je er 6 lezen
nou die tijd moet je dan maar nemen en anders moet je gewoon niet mee doen
je gaat toch niet ons land in handen geven van mensen terwijl je niet eens precies weet waar ze voor staan? waarom zou je dat doen? dat is echt het ondermijnen van de hele democratie omdat je niet ff een uurtje uit wou trekken
nou als je zo door gaat met elimineren hou je er vanzelf een hand vol over waar je even in de partij programma's moet duikenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waar baseer je de keuze voor die 6 partijen dan op?
Lama
het was inderdaad een arbitrair getalquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat een arbitrair getal is.
Ikzelf doe de stemwijzer, en pak daar de eerste 4 van om me in te verdiepen
Dat is anders iets waar je tegenwoordig wel serieus rekening mee moet houden. Zie PvdA/Cohen. Kun je nog zoveel idealen hebben, als je partij bemand wordt door mensen die geen stand weten te houden in een debat, heb je er geen zak aan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb ik liever mensen die nog iets als de stemwijzer gebruiken (=programmagerelateerd) dan die mensen die maar stemmen omdat samson zo lief doet of omdat ze al jaren op die partij stemmen zonder enige reden.
ik snapte inderdaad niet dat je die vergelijking aan het maken wasquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je je zondebok weer meid. Of lees je echt slecht?
Of snap je niet dat ik een vergelijking maak tussen mensen die een programma doorspitten, hun keuze baseren op tv-debatten of stemwijzer en mensen die in het hokje maar stemmen wat ze altijd doen, omdat ze dat altijd gedaan hebben (=lukraak)?
Dan heb ik liever mensen die nog iets als de stemwijzer gebruiken (=programmagerelateerd) dan die mensen die maar stemmen omdat samson zo lief doet of omdat ze al jaren op die partij stemmen zonder enige reden.
Moet jij weten hoor. Je houding vind ik apart. Alles wat ik zeg wordt met vergrootglas bekeken om me weer af te zeiken. Probeer eens normaal te doen.
Je vindt het raar dat mensen hun keuze maken op basis van stemwijzer? Een hulpmiddel die programmapunten vergelijkt? Dat is schijnbaar bizar dom? Nou, oke dan. Toch ga ik stemmen op basis daarvan omdat ik geen zin heb om alle programma's (of zes, wat jij wil, maar dat vind ik al te veel) door te akkeren. Ik kan aangeven welke punten voor mij zwaarder meewegen, dus prima lijkt me. Ik stem op partijstandpunten, niet op een persoon. Heeft die lijsttrekker even mazzel. Niet stemmen betekent dat de punten die je belangrijk vindt niet gehoord worden. Dat is ook zonde.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
ik snapte inderdaad niet dat je die vergelijking aan het maken was
daarnaast vind ik het een nutteloze vergelijking want het is allemaal slecht
Dat was toch al zo?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
O ja, dat ene bedrijf wil nog steeds dat ik m'n negatieve reacties verwijder op het forum van Radar
Ja, maar ik weiger, maar dat vinden ze niet oké.quote:
Eentje erbij plaatsen omdat ze je stalken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
O ja, dat ene bedrijf wil nog steeds dat ik m'n negatieve reacties verwijder op het forum van Radar
Wat kan jou dat nou schelen nog verder? Heb je nog iets met ze te maken verder?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik weiger, maar dat vinden ze niet oké.
Ik kan alleen niet zo snel vinden wie van dat forum ik erover moet inlichten.
The power of the internetquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ze doorgestuurd naar de lui van het forum. Ik ben ook gequote dus daar kan ik sowieso niks aan veranderen. Ze zoeken het zelf maar uit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen nog verder? Heb je nog iets met ze te maken verder?
Ik zou ze gewoon iets mailen, jullie kunnen wel zoveel willen, moeten jullie me maar niet naaien. Doe maar een ipad-keyboard en dan haal ik het weg.
Maar wat heb je dan gezegd? Toch gewoon de waarheid dat het wel bizar lang duurde voordat je de iPad had? lekker laten staan dan, ze kunnen moeilijk zeggen dat het niet zo wasquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze doorgestuurd naar de lui van het forum. Ik ben ook gequote dus daar kan ik sowieso niks aan veranderen. Ze zoeken het zelf maar uit.
En dat het gewoon niet netjes is om dan maar berichten op zo'n forum te verwijderen. Ik ben ze tegemoet gekomen door in het topic te melden dat alles ondertussen afgehandeld is, maar dat is dus niet genoeg. Ik ga echt niks verwijderen, vinden ze van Radar ook niet tof.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan gezegd? Toch gewoon de waarheid dat het wel bizar lang duurde voordat je de iPad had? lekker laten staan dan, ze kunnen moeilijk zeggen dat het niet zo was
De klacht was toch terecht?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze doorgestuurd naar de lui van het forum. Ik ben ook gequote dus daar kan ik sowieso niks aan veranderen. Ze zoeken het zelf maar uit.
nou en naar mijn mening kunnen we dan net zo goed geen democratie hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vindt het raar dat mensen hun keuze maken op basis van stemwijzer? Een hulpmiddel die programmapunten vergelijkt? Dat is schijnbaar bizar dom? Nou, oke dan. Toch ga ik stemmen op basis daarvan omdat ik geen zin heb om alle programma's (of zes, wat jij wil, maar dat vind ik al te veel) door te akkeren. Ik kan aangeven welke punten voor mij zwaarder meewegen, dus prima lijkt me. Ik stem op partijstandpunten, niet op een persoon. Heeft die lijsttrekker even mazzel. Niet stemmen betekent dat de punten die je belangrijk vindt niet gehoord worden. Dat is ook zonde.
Ja, mooier is het als mensen de tijd nemen de programma's door te kijken, maar zo is de wereld: gejaagd, gehaast, geen tijd, geen zin.
Over tien jaar lezen ze het nog. Vanuit hun standpunt snap ik het wel. maar ja, dan moet je de zaakjes maar snel op orde krijgen waardoor er ook positieve dingen te vinden zijn op internetquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
De klacht was toch terecht?Waarom dan weg willen halen
precies! als ze geen fouten maken komen ze ook niet op zo'n forumquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen nog verder? Heb je nog iets met ze te maken verder?
Ik zou ze gewoon iets mailen, jullie kunnen wel zoveel willen, moeten jullie me maar niet naaien. Doe maar een ipad-keyboard en dan haal ik het weg.
De nieuwe werkelijkheid. Daar moeten ze mee om kunnen gaan en dat kunnen ze kennelijk niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over tien jaar lezen ze het nog. Vanuit hun standpunt snap ik het wel. maar ja, dan moet je de zaakjes maar snel op orde krijgen waardoor er ook positieve dingen te vinden zijn op internet
dat kan, maar het volk is sowieso niet onderlegd in veel zaken (zeker in zaken die op lange termijn pas merkbaar zijn). Daar hebben andere knappe koppen wel voor gestudeerd. Dus ja, dan moeten we het stemmen maar afschaffen, want dat handjevol dat er wel een zinnige mening over heeft zitten waarschijnlijk al bij enkele partijen. Mensen stemmen vooral voor zichzelf en als ze het voor het land doen, dan hebben ze ook geen idee wat de consequenties zijn van die idealen die die partijen na willen leven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou en naar mijn mening kunnen we dan net zo goed geen democratie hebben
het punt is dat het volk beslist maar als het volk te lui is om zelf zijn mening te bepalen heeft het ook geen zin
Klopt. En dit bedrijf verzet zich blijkbaar nog hevig. Wat dat betreft vind ik bedrijven als UPC en ook Dixons netter daarin. Webcare via twitter of actief op fora problemen oplossen (op chelloo bv ). Prima ontwikkeling, ik ben er al meerdere keren mee geholpen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
De nieuwe werkelijkheid. Daar moeten ze mee om kunnen gaan en dat kunnen ze kennelijk niet.
Moet je geen zaken beloven die je niet kan nakomen.
Bol doet dat ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. En dit bedrijf verzet zich blijkbaar nog hevig. Wat dat betreft vind ik bedrijven als UPC en ook Dixons netter daarin. Webcare via twitter of actief op fora problemen oplossen (op chelloo bv ). Prima ontwikkeling, ik ben er al meerdere keren mee geholpen.
Bol inderdaad en Vodafone heb ik ook al eens vrij positief mogen gebruiken. Het is ook veel handiger (en sneller).quote:
Vanuit dat standpunt hadden ze misschien van te voren moeten bedenken dat het geen goed idee was zo'n landelijke consumenten-naai-actie op touw te zettenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over tien jaar lezen ze het nog. Vanuit hun standpunt snap ik het wel. maar ja, dan moet je de zaakjes maar snel op orde krijgen waardoor er ook positieve dingen te vinden zijn op internet
Ze zijn zich duidelijk niet bewust geweest van de schade die zoiets kan opleveren. Ik weet niet wat er mis is gegaan bij hen intern, ik kan me niet voorstellen dat je mensen bewust zo lang laat wachten. En anders worden ze er nu keihard op afgerekend.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vanuit dat standpunt hadden ze misschien van te voren moeten bedenken dat het geen goed idee was zo'n landelijke consumenten-naai-actie op touw te zetten
Bewust of onbewust, je doet gewoon iets verkeerd wat andere bedrijven wel goed doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn zich duidelijk niet bewust geweest van de schade die zoiets kan opleveren. Ik weet niet wat er mis is gegaan bij hen intern, ik kan me niet voorstellen dat je mensen bewust zo lang laat wachten. En anders worden ze er nu keihard op afgerekend.
Het is ook de manier waarop er met klanten is omgegaan, de leugens en valse beloftes enz. Dat was gewoon schandalig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn zich duidelijk niet bewust geweest van de schade die zoiets kan opleveren. Ik weet niet wat er mis is gegaan bij hen intern, ik kan me niet voorstellen dat je mensen bewust zo lang laat wachten. En anders worden ze er nu keihard op afgerekend.
precies en daar mag jij prima wat van zeggen hoor!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook de manier waarop er met klanten is omgegaan, de leugens en valse beloftes enz. Dat was gewoon schandalig.
Heerlijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies en daar mag jij prima wat van zeggen hoor!!
hoe was je weekendje weg?
Dus mooi laten staan. Ik kan me niet voorstellen dat radar dat zelf weg gaat halen, dus dan mag de wereld het wetenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook de manier waarop er met klanten is omgegaan, de leugens en valse beloftes enz. Dat was gewoon schandalig.
Wat is er vanochtend gebeurd dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tot vanochtend wist ik zeker D66, maar nu twijfel ik over PvDD.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat een arbitrair getal is.
Ikzelf doe de stemwijzer, en pak daar de eerste 4 van om me in te verdiepen
Dat had ik begrepen jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was inderdaad een arbitrair getal
en die methode vind ik ook oke hoor
als je maar niet denkt: oh stemwijzer zegt pvda! klaar!
Goed stuk gelezen over de PvDD, daarna extra in gaan verdiepen. PvDD is de enige die echt naar de toekomst kijkt en duidelijk heeft dat we niet door kunnen blijven gaan met roofbouw op de planeet. 3,5 planeet gebruiken gaat niet lang goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is er vanochtend gebeurd dan?
Ik weet nog steeds vrij zeker D66
Jij acht het niet mogelijk dat er mensen zijn die op die manier elimineren tot ze maar één partij over hebben (en dus (daarna) helemaal niet dieper de partijprogramma's in hoeven te duiken om te bepalen op welke partij ze willen stemmen)?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je met een schuin oog naar het partijprogramma van bijv de libertarische partij kijkt weet je binnen 2 seconden dat je die wel buiten beschouwing kunt latendus dan hoef je die niet helemaal door
voor mij is bijv de PVV ook geen optie dus hoef ik hun partijprogramma ook niet helemaal door te werken
etc
Ik zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PvDD heeft een (economische) lange termijnvisie, daarom twijfel ik nu
Ook al heb je geëlimineerd tot één partij, dan nog vind ik dat je dat pp wel moet lezen. Om er zeker van te zijn dat dat wel wat is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij acht het niet mogelijk dat er mensen zijn die op die manier elimineren tot ze maar één partij over hebben (en dus (daarna) helemaal niet dieper de partijprogramma's in hoeven te duiken om te bepalen op welke partij ze willen stemmen)?
Ik snap het opzich, maar het is een verloren stem in mijn ogen, die marginale partijtjes. Ze hebben soms best leuke plannen, maar met 3 zetels komt er niets van terecht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed stuk gelezen over de PvDD, daarna extra in gaan verdiepen. PvDD is de enige die echt naar de toekomst kijkt en duidelijk heeft dat we niet door kunnen blijven gaan met roofbouw op de planeet. 3,5 planeet gebruiken gaat niet lang goed
Oh, en ze stonden altijd al vrij hoog in mijn hoofd
Gewoon iedere keer als je een mailtje/telefoontje/whatever krijgt, een nieuwe review plaatsen dat ze nog steeds lopen te zeiken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
En ook niet vriendelijk blijven als ze blijven zeiken hoor.
Ik had PvdD altijd vrij laag staan maar dat is sinds vorig kabinet eigenlijk wel over ja, denk dat het nu mijn 3e keus zou zijn ongeveer. Dus alsnog goeie keuzequote:Op dinsdag 11 september 2012 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed stuk gelezen over de PvDD, daarna extra in gaan verdiepen. PvDD is de enige die echt naar de toekomst kijkt en duidelijk heeft dat we niet door kunnen blijven gaan met roofbouw op de planeet. 3,5 planeet gebruiken gaat niet lang goed
Oh, en ze stonden altijd al vrij hoog in mijn hoofd
Door een zetel te hebben heb je inbreng in de punten die behandeld worden in de kamer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap het opzich, maar het is een verloren stem in mijn ogen, die marginale partijtjes. Ze hebben soms best leuke plannen, maar met 3 zetels komt er niets van terecht.
Pardon, ik denk dat de PvdD de afgelopen 2 kabinetsperiodes zo'n beetje de meest invloedrijke partij van allemaal is geweest.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het opzich, maar het is een verloren stem in mijn ogen, die marginale partijtjes. Ze hebben soms best leuke plannen, maar met 3 zetels komt er niets van terecht.
Precies, terugstalken zeg maarquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon iedere keer als je een mailtje/telefoontje/whatever krijgt, een nieuwe review plaatsen dat ze nog steeds lopen te zeiken.
Als je zo redeneert dan zul je juist weer alle partijprogramma's moeten doornemen om zeker te weten dat je ze inderdaad niets vindt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook al heb je geëlimineerd tot één partij, dan nog vind ik dat je dat pp wel moet lezen. Om er zeker van te zijn dat dat wel wat is.
Mwah, ze hebben veel kamervragen gesteld, maar wat schoot dat op?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pardon, ik denk dat de PvdD de afgelopen 2 kabinetsperiodes zo'n beetje de meest invloedrijke partij van allemaal is geweest.
Ik zou me echt nooit laten omkopen om iets weg te halen. Dat is echt te opportunistischquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, terugstalken zeg maar.
En zoals ik zei, laten ze maar met iets over de brug komen dan, voor de tijd die je erin hebt moeten steken en voor de moeite van het weghalen.
Idealistjequote:Op dinsdag 11 september 2012 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou me echt nooit laten omkopen om iets weg te halen. Dat is echt te opportunistisch
Wat het opschiet is dat IEDERE partij inmiddels een mening heeft over dierenwelzijn, en dat het geregeld onderwerp van discussie is. Dat is een verandering die niet te ontkennen valt en die door de PvdD in gang gezet is. Je mag mij vertellen wat een "grote" partij als bijv CDA afgelopen 2 kabinetsperiodes bereikt heeft wat daar ook maar in de buurt komt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben veel kamervragen gesteld, maar wat schoot dat op?.
3 zetels is beter dan geen zetels. En elke stem apart is sowieso verloren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ruggegraatloos typjequote:
130km/h op sommige snelwegen op sommige tijdstippen! Heel belangrijk!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat het opschiet is dat IEDERE partij inmiddels een mening heeft over dierenwelzijn, en dat het geregeld onderwerp van discussie is. Dat is een verandering die niet te ontkennen valt en die door de PvdD in gang gezet is. Je mag mij vertellen wat een "grote" partij als bijv CDA afgelopen 2 kabinetsperiodes bereikt heeft wat daar ook maar in de buurt komt.
Daar heb ik ook wel een oplossing voor:quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook al heb je geëlimineerd tot één partij, dan nog vind ik dat je dat pp wel moet lezen. Om er zeker van te zijn dat dat wel wat is.
dat lijkt mij erg uitzonderlijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij acht het niet mogelijk dat er mensen zijn die op die manier elimineren tot ze maar één partij over hebben (en dus (daarna) helemaal niet dieper de partijprogramma's in hoeven te duiken om te bepalen op welke partij ze willen stemmen)?
Klopt, principes zijn voor vrouwenquote:
en dit inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja mij ook, maargoed wij komen dan ook niet zoveel in contact met het gemiddelde partyflock/sugababes volk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat lijkt mij erg uitzonderlijk
als iedereen zo blijft denken worden ze nooit zo groot dat mensen die zo denken er op gaan stemmenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga al over mijn nek bij de term "duurzaam"quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als iedereen zo blijft denken worden ze nooit zo groot dat mensen die zo denken er op gaan stemmen
ook precies wat er aan de hand is als het over duurzamer leven gaat trouwens
mooi
Het is dan ook een duurzaam onderwerp.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga al over mijn nek bij de term "duurzaam".
Dat hoor ik hier echt de godsganse dag op mijn werk.
ik vind dat je ook wel bepaalde partijen af mag wijzen op basis van andere zaken als het partij programmaquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je zo redeneert dan zul je juist weer alle partijprogramma's moeten doornemen om zeker te weten dat je ze inderdaad niets vindt.
nicequote:Op dinsdag 11 september 2012 12:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel een oplossing voor:
na het invoeren van je stem geeft de stemmachine een quiz van 10 meerkeuzevragen over het partijprogramma van de partij waar je op gestemd hebt. Voor iedere vraag die je goed beantwoord telt je stem 0,1x mee.
PVDA? Niet tegen moslims en andere zwarten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja mij ook, maargoed wij komen dan ook niet zoveel in contact met het gemiddelde partyflock/sugababes volk.
oke dan ga ik het wel legacy noemenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, toch geen kinderen, hun probleem verderquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is dan ook een duurzaam onderwerp.
Jij bent sowieso van mening dat duurzaam niet nodig is, omdat je denkt dat jij nog welvarend kan leven, en na jou, kunnen ze de pestpokke krijgen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oh ik dacht dat die nu tegen de grieken warenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PVDA? Niet tegen moslims en andere zwarten.
CDA? Niet tegen moslims en andere zwarten.
VVD? Niet tegen moslims en andere zwarten.
etc.
PVV? Ah, die zijn tenminste tegen moslims en andere zwarten, daar stem ik op!
Correctquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent sowieso van mening dat duurzaam niet nodig is, omdat je denkt dat jij nog welvarend kan leven, en na jou, kunnen ze de pestpokke krijgen.
Het niet nemen van kinderen is op dit moment ongeveer de meest duurzame keuze die je maar kunt maken voor de gezondheid van de planeet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, toch geen kinderen, hun probleem verder.
Zie je, NOG een voorbeeld van hoe goed ik benquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het niet nemen van kinderen is op dit moment ongeveer de meest duurzame keuze die je maar kunt maken voor de gezondheid van de planeet.
Welke linkse subsidiehobby heb je daarvoor aangesproken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Maaarrrr. ik heb overal LED-lampen en en electrische scooter.
Ik ben zo groen.
Ik heb overal LED-lampen en geen elektrische scooter (die rijdt op stroom verwekt door het verbranden van kolen, met alle milieuvervuiling die dat tot gevolg heeft).quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Maaarrrr. ik heb overal LED-lampen en en electrische scooter.
Ik ben zo groen.
Mijn werk, die linkse-hobbyclub die mij dik betalenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Welke linkse subsidiehobby heb je daarvoor aangesproken?
True, net zoals je beter de hond de deur uit kunt doen, dan je auto.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het niet nemen van kinderen is op dit moment ongeveer de meest duurzame keuze die je maar kunt maken voor de gezondheid van de planeet.
Dat is geen linkse-hobbyclub, die moeten geld aan organisatie's geven. Als ze dat niet hoefden, hadden ze het echt niet gedaan. Winst, winst, winst.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn werk, die linkse-hobbyclub die mij dik betalen.
Ik heb geen hond én geen auto. Air dan maar de deur wijzen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, net zoals je beter de hond de deur uit kunt doen, dan je auto.
Ik heb overal halogeen en computers die dag en nacht aanstaan enzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb overal LED-lampen en geen elektrische scooter (die rijdt op stroom verwekt door het verbranden van kolen, met alle milieuvervuiling die dat tot gevolg heeft).
same here!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen hond én geen auto. Air dan maar de deur wijzen?
Maar het kan welquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat lijkt mij erg uitzonderlijk
Methaan heeft een 26x zo sterke broeikaswerking dan CO2.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same here!
mijn lief stoot wel veel gassen uit ja... weet alleen niet of ze broeikas zijn
Dat is niet genoeg, dan blijft hij verbruiken...quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen hond én geen auto. Air dan maar de deur wijzen?
Reken maar van wel. Maar het CO2 dat hij uitstoot is wel weer goed voor de bomenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same here!
mijn lief stoot wel veel gassen uit ja... weet alleen niet of ze broeikas zijn
Ja, maar dan is het niet meer mijn verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg, dan blijft hij verbruiken...
Wat niet betekend dat CO2 ok is, of dat CO2 in de praktijk in totaal minder invloed heeft.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Methaan heeft een 26x zo sterke broeikaswerking dan CO2.
Ja, hallo, dat is wel erg makkelijk he! Als jij dat in huis haalt, is het ook je verantwoordelijkheid tot je hem begraaft in de achtertuin. Net als elk ander huisdier!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het niet meer mijn verantwoordelijkheid
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar het kan wel
Ik twijfel ook wel, maar blanco heeft geen partijprogramma
twitter:PartijBlanco twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 10:05:25PARTIJ BLANCO IS TEGEN HET NEUKEN VAN MIEREN OOK AL IS DE KANS OP ZWANGERSCHAP MINIMAAL reageer retweet
Wel dat het heel milieubewust is om je farts aan te stekenquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat niet betekend dat CO2 ok is, of dat CO2 in de praktijk in totaal minder invloed heeft.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar het kan wel
Ik twijfel ook wel, maar blanco heeft geen partijprogramma
twitter:PartijBlanco twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 12:20:00PARTIJ BLANCO VINDT DAT D-DAY ALTIJD HERDACHT MOET WORDEN. 4,5 MILJOEN DOMINOSTEENTJES DIE ZIJN GEVALLEN DAT MOETEN WE NIET ZOMAAR VERGETEN! reageer retweet
Maar een huisdier zal ik ook niet bewust omleggenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, hallo, dat is wel erg makkelijk he! Als jij dat in huis haalt, is het ook je verantwoordelijkheid tot je hem begraaft in de achtertuin. Net als elk ander huisdier!
Ik had het dan ook over blanco, niet Partij Blancoquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]twitter:PartijBlanco twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 12:20:00PARTIJ BLANCO VINDT DAT D-DAY ALTIJD HERDACHT MOET WORDEN. 4,5 MILJOEN DOMINOSTEENTJES DIE ZIJN GEVALLEN DAT MOETEN WE NIET ZOMAAR VERGETEN! reageer retweet
Stem op deze dan!quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over blanco, niet Partij Blanco
Even denken hoor... CH4 + 2 O2 > 2 H2O + CO2quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wel dat het heel milieubewust is om je farts aan te steken
Als we de boel al verkutten, naaien we voornamelijk onszelf daarmee. De planeet en leven an sich op die planeet, overleven het wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het aardige van al dat 'duurzame' dat het eigenlijk heel bekrompen en egoistisch is. Het heelal zal er geen nacht minder om slapen als er een zandkorreltje is dat wel of geen leven heeft
Lees ik hier nu DE oplossing?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even denken hoor... CH4 + 2 O2 > 2 H2O + CO2
Het lijkt er wel op ja (wel voor een volledige verbranding zorgen
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]twitter:PartijBlanco twitterde op dinsdag 11-09-2012 om 12:20:00PARTIJ BLANCO VINDT DAT D-DAY ALTIJD HERDACHT MOET WORDEN. 4,5 MILJOEN DOMINOSTEENTJES DIE ZIJN GEVALLEN DAT MOETEN WE NIET ZOMAAR VERGETEN! reageer retweet
twitter:PartijBlanco twitterde op maandag 10-09-2012 om 14:26:29ZOJUIST DOORGEKOMEN: POLITIEKE PARTIJ ROEL VAN VELZEN HAALT DE KIESDREMPEL NIET. reageer retweet
quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]twitter:PartijBlanco twitterde op maandag 10-09-2012 om 14:26:29ZOJUIST DOORGEKOMEN: POLITIEKE PARTIJ ROEL VAN VELZEN HAALT DE KIESDREMPEL NIET. reageer retweet
*follow*
twitter:PartijBlanco twitterde op maandag 10-09-2012 om 16:53:20ZEGGEN WAT JE DENKT. PARTIJ BLANCO IS VOOR. (IN IEDER GEVAL TOTDAT BADR HARI WEER VRIJ KOMT) reageer retweet
oh jammer dat je dat nu pas zegt.... na die post van KT heb ik hem al van het balkon geduwdquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Reken maar van wel. Maar het CO2 dat hij uitstoot is wel weer goed voor de bomen
twitter:PartijBlanco twitterde op zondag 09-09-2012 om 20:26:27VOLWASSEN MENSEN DIE HUN HYVES ACCOUNT NOG ACTIEF GEBRUIKEN, MOGEN VAN PARTIJ BLANCO NIET MEE STEMMEN reageer retweet
Los 'm wel even op in zoutzuur, voordat zijn lichaam gaat rotten en methaan uitstoten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh jammer dat je dat nu pas zegt.... na die post van KT heb ik hem al van het balkon geduwd
hebben ze dat gewoon bij de jumbo?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Los 'm wel even op in zoutzuur, voordat zijn lichaam gaat rotten en methaan uitstoten.
Als ze het al hebben, dan niet met ene pH laag genoeg om een mens in op te lossen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben ze dat gewoon bij de jumbo?
Bummerquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de praktijk is die vergelijking niet zo simpel
Jij vindt wel weer een ander slachtofferquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh jammer dat je dat nu pas zegt.... na die post van KT heb ik hem al van het balkon geduwd
ja maar dat mag dan dus niet want die stoot vast ook gas uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij vindt wel weer een ander slachtoffer
Dat vergroot ook de kans op niet voortplantenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat mag dan dus niet want die stoot vast ook gas uit
of ik moet weer vrouwen gaan daten
die laten nooit scheetjes
Mijn dochter kan dat anders aardig goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat mag dan dus niet want die stoot vast ook gas uit
of ik moet weer vrouwen gaan daten
die laten nooit scheetjes
ja maar jou argument net is wel het enige dat me tot nu toe heeft laten twijfelen om toch kinderen te nemenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vergroot ook de kans op niet voortplanten
Of de boel omdraaien. In Finland hebben ze daar verstand van: iedereen met een IQ onder de 90 steriliserenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar jou argument net is wel het enige dat me tot nu toe heeft laten twijfelen om toch kinderen te nemen
misschien kunnen we een stel met een natuurlijke aanleg adopteren en gewoon heel goed opvoeden
Da's ook niet best voor het milieu. Al dat zuurquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn dochter kan dat anders aardig goed
En daar word ik tegenwoordig zo misselijk van.
Ik heb nog niet de juiste maat kurk gevondenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's ook niet best voor het milieu. Al dat zuur
Echt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of de boel omdraaien. In Finland hebben ze daar verstand van: iedereen met een IQ onder de 90 steriliseren
het is dat sennett een heel zinnige theorie heeft over het feit dat een samenleving met alleen een elite niet werkt anders was ik er zeker voorquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of de boel omdraaien. In Finland hebben ze daar verstand van: iedereen met een IQ onder de 90 steriliseren
Nou ja, je kunt natuurlijk wel de verhoudingen wat verbeterenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is dat sennett een heel zinnige theorie heeft over het feit dat een samenleving met alleen een elite niet werkt anders was ik er zeker voor
ik ben ook wel voor een soort getto's waar ze niet uit mogenquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt natuurlijk wel de verhoudingen wat verbeteren
Een kurk tegen kotsen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog niet de juiste maat kurk gevonden
Als ze het niet zouden doen was er geen bedrijfquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is geen linkse-hobbyclub, die moeten geld aan organisatie's geven. Als ze dat niet hoefden, hadden ze het echt niet gedaan. Winst, winst, winst.
Ik was van plan die kurk niet in mn keel te duwen maar in haar gatquote:
Ik zie het daar niet bij staan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onder anderen
http://en.wikipedia.org/wiki/Compulsory_sterilization
Alleen de staats loterijen hoeven niet een deel van hun inkomsten aan goede doelen over te maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze het niet zouden doen was er geen bedrijf. Ze moeten niets, ze hebben de opzet zelf bedacht.
*belt kinderbescherming*quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was van plan die kurk niet in mn keel te duwen maar in haar gat
Wat bedoel je nou precies, dit bedrijf is 100% opgezet om de goede doelen van geld te voorzien, dat er nou OOK winst wordt gemaakt doet er niets aan af. Ze hoeven helemaal niets te doen, ze doen het uit eigen beweging.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen de staats loterijen hoeven niet een deel van hun inkomsten aan goede doelen over te maken.
Zal ik ff mn adres dm-en?quote:
Misschien heb ik dan het verkeerde bedrijf in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies, dit bedrijf is 100% opgezet om de goede doelen van geld te voorzien, dat er nou OOK winst wordt gemaakt doet er niets aan af. Ze hoeven helemaal niets te doen, ze doen het uit eigen beweging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |