If whales could fly?quote:
niks 'If', dan kunnen ze! dat zie je toch!quote:
Ja, nou sorry hoorquote:Op maandag 10 september 2012 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Jij ragt weer keihard door dingen heen die daar niet voor bedoeld zijn
Eens, nergens meer voor nodig. Lijkt me dat ze met SC-reeksen best wat kunnen aanpassen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel! 300 posts is zwaar uit de tijd.
Zelfs op de telefoon is 300 posts heel goed te doen (behalve in plaatjes topicsquote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, nergens meer voor nodig. Lijkt me dat ze met SC-reeksen best wat kunnen aanpassen.
300 was het optimaalst voor zoekmachines ofzo.quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel! 300 posts is zwaar uit de tijd.
Daarom, de SCreeksen eruit halen, wat valt daar nou in te zoeken?quote:Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
300 was het optimaalst voor zoekmachines ofzo.
Welkom in de wereld van de man.quote:Op maandag 10 september 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
Lekker geshopt. Nou ja, ik wist wat ik moet hebben dus ik ben als een gek door de winkel gerend, heb betaald en ben naar huis gegaan
.
Zo shop ik bijna altijd. Ik zoek op internet in alle rust uit wat ik wil hebben, ga naar de stad en ren in een uur á anderhalf uur de winkels doorquote:Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de man.
Had ik geen zin in vandaagquote:
Het hoort bij FOK!. Punt.quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, nergens meer voor nodig. Lijkt me dat ze met SC-reeksen best wat kunnen aanpassen.
Ja, zoals die lui die op vakantie gaan naar Peru en dan alsnog de hele dag vanuit hun zolderkamertje hotelkamertje gaan FOK!ken...quote:
vanwege dr parasiet mag ze niet meer stemmen?quote:Op maandag 10 september 2012 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Gaat Spirit op FB bierverkiezingplaatjes posten, toch lastig om dan niet : dat mag jij helemaal niet meer, te posten.
Bierquote:Op maandag 10 september 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vanwege dr parasiet mag ze niet meer stemmen?
En zelfs josties die doorzuipen tijdens de zwangerschap krijgen niet altijd een miskraamquote:Op maandag 10 september 2012 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
lijkt mij juist erg goed als je er dan minder zwanger door raakt
maar helaas zal het wel zo simpel niet liggenanders hadden we geen abortus meer nodig
Natuurlijke selectie heeft helaas een goede en een slechte kant. Bepaalde josties weten zichzelf er mee in stand te houden.quote:Op maandag 10 september 2012 17:22 schreef Cue_ het volgende:
En zelfs josties die doorzuipen tijdens de zwangerschap krijgen niet altijd een miskraam
Kindjes van de rekening.quote:Op maandag 10 september 2012 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie heeft helaas een goede en een slechte kant. Bepaalde josties weten zichzelf er mee in stand te houden.
Absoluut. "Gelukkig" weten ze niet beter.quote:
Niet met dit biertje in ieder gevalquote:Op maandag 10 september 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zij gaat voor de postnatale abortus?
Oh, d'r zit geen alcohol inquote:Op maandag 10 september 2012 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet met dit biertje in ieder geval
Tegenvaller he?quote:
Vind ik niks aan, plus in de winkel zie ik hoe het staat en welke maat ik moet hebben. Ipv hier thuis, alles dubbel bestellen, trugsturen etc. De weg naar de brievenbus is verder dan de weg naar de winkel voor mijquote:
oh bengel!!!quote:Op maandag 10 september 2012 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet anders dan donderdag, behalve dat ik vrijdag nog eens over wil doen, was leuk.
Je bent meer voor uithuwelijken?quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
vraag me niet waarom maar ik ben 'wie trouwt mijn zoon' aan het kijken
jezus wat een paupers
ik ben meteen tegen een democratie ook
Dankje, maakt niets uit joh.quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh bengel!!!
Gefeliciteerd!!!!! ik had niet door dat het al geweest was sorry
nee paupers moeten geen relaties aan gaan, dat maakt de kans op voortplanting ook kleinerquote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent meer voor uithuwelijken?
[..]
Dankje, maakt niets uit joh.
Ja, het was echt heerlijk, zou de dag zo weer overdoen. In jaren niet zo ontspannen geweest.quote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee paupers moeten geen relaties aan gaan, dat maakt de kans op voortplanting ook kleiner
een beetje want ze neuken alles, meteen en onveilig maar goed alle beetjes helpen
jullie hadden wel lekker weer zeg!
was het mooie en fijn en zo?
aah tof!quote:Op maandag 10 september 2012 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, het was echt heerlijk, zou de dag zo weer overdoen. In jaren niet zo ontspannen geweest.
ja precies! ik kan er ook echt niet tegenquote:Op maandag 10 september 2012 21:43 schreef Ang3l het volgende:
"Zo ben ik gewoon" of "Zo is hij gewoon, dat weet je toch?" zijn zinnen/excuses die me het bloed onder de nagels vandaan halen. Dat wil nl zeggen dat diegene niets hoeft te doen om zich aan te passen, maar dat de rest van de wereld zich wel moet aanpassen aan hem.
"Ja, je weet toch hoe je vader is?"
Ja? Dus? Maakt dat het oke dan?
Ach ja, zo zijn ze nou eenmaalquote:Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies! ik kan er ook echt niet tegen
leukquote:Op maandag 10 september 2012 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, het was echt heerlijk, zou de dag zo weer overdoen. In jaren niet zo ontspannen geweest.
Laten we de tongen van de mensen die dit tegen ons zeggen er voortaan uitknippen met ene schaar die even in het vuur heeft gelegen!quote:Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies! ik kan er ook echt niet tegen
Waarom moeten zij zich aanpassenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we de tongen van de mensen die dit tegen ons zeggen er voortaan uitknippen met ene schaar die even in het vuur heeft gelegen!
Omdat het wel eens fijn is iemand anders te zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom moeten zij zich aanpassen
Ja, goed excuus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het wel eens fijn is iemand anders te zijn
Het is nogal een verschil of iemand verwacht dat 1 persoon zich aanpast of dat de hele wereld zich aan die persoon aanpastquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, goed excuus.
Maar je snapt wat ik bedoel he, jullie willen dat zij zich veranderen, precies waar je ze van beschuldigd
Dat geldt alleen als we ALLEMAAL last van zijn gedrag hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is nogal een verschil of iemand verwacht dat 1 persoon zich aanpast of dat de hele wereld zich aan die persoon aanpast
Want in het geval "ZO is je vader toch?" is het een opmerking als "Ja je hebt gelijk, maar ja, we kunnen hem toch niet veranderen. Zo is ie nu eenmaal" kortom een "we passen ons dus ALLEMAAL aan hem aan ipv hij aan ons allemaal".
Ja pas je aan! Gewoon vrouwtjes neuken en niet mannenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is nogal een verschil of iemand verwacht dat 1 persoon zich aanpast of dat de hele wereld zich aan die persoon aanpast
Want in het geval "ZO is je vader toch?" is het een opmerking als "Ja je hebt gelijk, maar ja, we kunnen hem toch niet veranderen. Zo is ie nu eenmaal" kortom een "we passen ons dus ALLEMAAL aan hem aan ipv hij aan ons allemaal".
Nee hoor, dat geldt als er meer mensen last van hem hebben dan andersomquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als we ALLEMAAL last van zijn gedrag hebben
Oke doe een pruik op danquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja pas je aan! Gewoon vrouwtjes neuken en niet mannen
Ach je bent vast nog zo strak dat ik al binnen 10 stoten kom hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry ik ben nogal druk deze week
De meerderheid heeft gelijk! Ondanks alles!quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, dat geldt als er meer mensen last van hem hebben dan andersom
Zwaar getafeld dus ben wel wat uitgerektquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach je bent vast nog zo strak dat ik al binnen 10 stoten kom hoor
Het is net een democratie.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meerderheid heeft gelijk! Ondanks alles!
Volgens zo'n stemwijzer heb ik PvdA, Groenlinks, PvdD en SP ... hmmmquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Meh, ik begin nog even op de dag voor de verkiezing zwaar te zweven
Groen Links heb ik officieel het meeste mee
D66 heb ik het idee van dat het het beste is
PvDD heeft een aantal standpunten waar ik het heeeeeeeeeeeel erg mee eens ben, en zij zijn de enige die dat uberhaupt benoemen. En nou kom ik er verdorie achter dat ze niet zozeer tegen Europa zijn, maar dat ze het wel eerst democratischer willen.
Zal het dan toch die zeer doe-bare Thieme worden...
je gaat gewoon voor de boobies.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Lees de discussie met haar eens terugquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Meh, ik begin nog even op de dag voor de verkiezing zwaar te zweven
Groen Links heb ik officieel het meeste mee
D66 heb ik het idee van dat het het beste is
PvDD heeft een aantal standpunten waar ik het heeeeeeeeeeeel erg mee eens ben, en zij zijn de enige die dat uberhaupt benoemen. En nou kom ik er verdorie achter dat ze niet zozeer tegen Europa zijn, maar dat ze het wel eerst democratischer willen.
Alleen bij Geert. Bij de rest is het de euro middenwegquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ik zweef prima. En anders gewoon maar niet stemmen/blanco. Het wordt uiteindelijk toch weer een akkoordje van Jan lik me Reet met alle randjes die er toe doen weggesneden om maar aan compromissen te komen. Democratie = gulden middenweg zonder enige verandering.
+1 scherpquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen bij Geert. Bij de rest is het de euro middenweg
Als we de welvaart vast kunnen houden die we al sinds de jaren 50 hebben door dat saaie midden...quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ik zweef prima. En anders gewoon maar niet stemmen/blanco. Het wordt uiteindelijk toch weer een akkoordje van Jan lik me Reet met alle randjes die er toe doen weggesneden om maar aan compromissen te komen. Democratie = gulden middenweg zonder enige verandering.
En nog voor de koffie zelfsquote:
Dat drink ik (nog steeds) nietquote:
Ik heb geen welvaartquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als we de welvaart vast kunnen houden die we al sinds de jaren 50 hebben door dat saaie midden...
Waar kan ik tekenen?
Het is pas fout gegaan sinds die extremistische randpartijen stemmen zijn gaan krijgen
Partij van de Koffie dan maar.quote:
Die welvaart is veel te afhankelijk van externe factoren. Onze beste tijd zit er gewoonweg op. Circle of life. We kunnen hooguit hard ons best doen de schade te beperken. Dat vereist langetermijnvisie en daar heb ik geen enkele partij op betrapt. Maar ik ben het met je eens dat al die kleine partijen hierin een flink blok aan het been zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als we de welvaart vast kunnen houden die we al sinds de jaren 50 hebben door dat saaie midden...
Waar kan ik tekenen?
Het is pas fout gegaan sinds die extremistische randpartijen stemmen zijn gaan krijgen
Ligt eraan: des te meer koffie voor de restquote:
Ik heb niet meer nodigquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan: des te meer koffie voor de rest
Structurele veranderingen zijn wat mij betreft noodzakelijk in het bestuur.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die welvaart is veel te afhankelijk van externe factoren. Onze beste tijd zit er gewoonweg op. Circle of life. We kunnen hooguit hard ons best doen de schade te beperken. Dat vereist langetermijnvisie en daar heb ik geen enkele partij op betrapt. Maar ik ben het met je eens dat al die kleine partijen hierin een flink blok aan het been zijn.
Ik zou juist graag liever op een persoon stemmen. Meer het engelse systeem.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Structurele veranderingen zijn wat mij betreft noodzakelijk in het bestuur.
Stap 1 is de stemmen van de persoon te trekken. Zodat de Brinkmannetjes van deze wereld, de rita's en geerts niet hun zetel houden als ze de partij uit stappen.
We stemmen op een partij niet op een persoon. Veel makkelijker en voorkomt gezeik.
Me!quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou juist graag liever op een persoon stemmen. Meer het engelse systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |