If whales could fly?quote:
niks 'If', dan kunnen ze! dat zie je toch!quote:
Ja, nou sorry hoorquote:Op maandag 10 september 2012 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Jij ragt weer keihard door dingen heen die daar niet voor bedoeld zijn
Eens, nergens meer voor nodig. Lijkt me dat ze met SC-reeksen best wat kunnen aanpassen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel! 300 posts is zwaar uit de tijd.
Zelfs op de telefoon is 300 posts heel goed te doen (behalve in plaatjes topicsquote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, nergens meer voor nodig. Lijkt me dat ze met SC-reeksen best wat kunnen aanpassen.
300 was het optimaalst voor zoekmachines ofzo.quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel! 300 posts is zwaar uit de tijd.
Daarom, de SCreeksen eruit halen, wat valt daar nou in te zoeken?quote:Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
300 was het optimaalst voor zoekmachines ofzo.
Welkom in de wereld van de man.quote:Op maandag 10 september 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
Lekker geshopt. Nou ja, ik wist wat ik moet hebben dus ik ben als een gek door de winkel gerend, heb betaald en ben naar huis gegaan
.
Zo shop ik bijna altijd. Ik zoek op internet in alle rust uit wat ik wil hebben, ga naar de stad en ren in een uur á anderhalf uur de winkels doorquote:Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de man.
Had ik geen zin in vandaagquote:
Het hoort bij FOK!. Punt.quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, nergens meer voor nodig. Lijkt me dat ze met SC-reeksen best wat kunnen aanpassen.
Ja, zoals die lui die op vakantie gaan naar Peru en dan alsnog de hele dag vanuit hun zolderkamertje hotelkamertje gaan FOK!ken...quote:
vanwege dr parasiet mag ze niet meer stemmen?quote:Op maandag 10 september 2012 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Gaat Spirit op FB bierverkiezingplaatjes posten, toch lastig om dan niet : dat mag jij helemaal niet meer, te posten.
Bierquote:Op maandag 10 september 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vanwege dr parasiet mag ze niet meer stemmen?
En zelfs josties die doorzuipen tijdens de zwangerschap krijgen niet altijd een miskraamquote:Op maandag 10 september 2012 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
lijkt mij juist erg goed als je er dan minder zwanger door raakt
maar helaas zal het wel zo simpel niet liggenanders hadden we geen abortus meer nodig
Natuurlijke selectie heeft helaas een goede en een slechte kant. Bepaalde josties weten zichzelf er mee in stand te houden.quote:Op maandag 10 september 2012 17:22 schreef Cue_ het volgende:
En zelfs josties die doorzuipen tijdens de zwangerschap krijgen niet altijd een miskraam
Kindjes van de rekening.quote:Op maandag 10 september 2012 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie heeft helaas een goede en een slechte kant. Bepaalde josties weten zichzelf er mee in stand te houden.
Absoluut. "Gelukkig" weten ze niet beter.quote:
Niet met dit biertje in ieder gevalquote:Op maandag 10 september 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zij gaat voor de postnatale abortus?
Oh, d'r zit geen alcohol inquote:Op maandag 10 september 2012 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet met dit biertje in ieder geval
Tegenvaller he?quote:
Vind ik niks aan, plus in de winkel zie ik hoe het staat en welke maat ik moet hebben. Ipv hier thuis, alles dubbel bestellen, trugsturen etc. De weg naar de brievenbus is verder dan de weg naar de winkel voor mijquote:
oh bengel!!!quote:Op maandag 10 september 2012 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet anders dan donderdag, behalve dat ik vrijdag nog eens over wil doen, was leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |