If whales could fly?quote:
niks 'If', dan kunnen ze! dat zie je toch!quote:
Ja, nou sorry hoorquote:Op maandag 10 september 2012 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Jij ragt weer keihard door dingen heen die daar niet voor bedoeld zijn
Eens, nergens meer voor nodig. Lijkt me dat ze met SC-reeksen best wat kunnen aanpassen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel! 300 posts is zwaar uit de tijd.
Zelfs op de telefoon is 300 posts heel goed te doen (behalve in plaatjes topicsquote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, nergens meer voor nodig. Lijkt me dat ze met SC-reeksen best wat kunnen aanpassen.
300 was het optimaalst voor zoekmachines ofzo.quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel! 300 posts is zwaar uit de tijd.
Daarom, de SCreeksen eruit halen, wat valt daar nou in te zoeken?quote:Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
300 was het optimaalst voor zoekmachines ofzo.
Welkom in de wereld van de man.quote:Op maandag 10 september 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
Lekker geshopt. Nou ja, ik wist wat ik moet hebben dus ik ben als een gek door de winkel gerend, heb betaald en ben naar huis gegaan
.
Zo shop ik bijna altijd. Ik zoek op internet in alle rust uit wat ik wil hebben, ga naar de stad en ren in een uur á anderhalf uur de winkels doorquote:Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de man.
Had ik geen zin in vandaagquote:
Het hoort bij FOK!. Punt.quote:Op maandag 10 september 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, nergens meer voor nodig. Lijkt me dat ze met SC-reeksen best wat kunnen aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |